Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.01.2021 in Мнения

  1. 6 точки
    В този ред на мисли ... Литри по книга ли сипА в задния диф?! Или сипвА, докато протече от пробката?! Литри по книга ли сипА в спирачките?! Или сипвА, докато стигне между белезите?! Литри по книга ли сипА в хидравликата?! Или сипвА до белега?! Литри по книга ли сипА в двг?! Или сипвА до белезите?! Таааа, втелясвате се (група Добрич) общо взето.
  2. 4 точки
    Аз не разбирам защо се драматизира толкова за това количество, като за всеки един флуид в колата си има точно определени нива, а не количества, за това са и белезките мин и макс. Количествата, които ги пише в книгите са ориентировъчни, а когато не ги знаеш се ориентираш по изтеклото количество и след това отново се осланяш на нивата. За автоматична трансмисия, аз лично, не бих си правил експерименти, има си сервизи за целта и хора, които разбират кое, как и колко.
  3. 2 точки
    Колега lupo007, не считам, че didipov се държи арогантно. Не целя да провокирам спор или напрежение, но двата му поста в темата са напълно в рамките на приемливия тон. Дори се опитва да помогне с полезна информация. Докато „не понасям хора с арогантно държание“ е по моя преценка по-нападателно в този контекст. Аз единствено мога да добавя (ако случайно не сте се сетили да го вземете предвид, макар че се съмнявам), че ако вдигате предницата на колата на крик или стойки, тя няма да е хоризонтална и ще изтече различно количество отколкото на подемник например където би била хоризонтална. Аз лично така сменям маслото (с крик и стойки), за да ползвам гравитацията да изтече повече. Та ще бъде чудесно да споделите количеството, което е изтекло, и условията, при които сте сменили маслото. Сигурно ще е полезно на друг, който намери тази тема.
  4. 2 точки
    Както Митко Йотов по-горе писа "четеш евангелието като дявола". Щом е опресняване това означава че не можеш да източиш всичкото! Моето твърдение е че много зависи в какви условия ще отвориш пробката за източване(престоял автомобил, работил), колко време ще изчакаш с отвита пробка, разликата може да е 100-200 ... мл, а тези мл ще се отразят на показанията на щеката! Грешно е да се мери източеното масло и по него да се налива новото! Звънял си в Бултрако, отговорили са ти "от 3 до 3.5л или колкото изтечало", не ми е ясно каква друга информация очакваш да получиш.
  5. 2 точки
    Колега lupo007 във форумите никой с нищо не е длъжен на никого. Ако има желание някой да отговори и помогне го прави, ако ли не ... Сега малко по същество: в твоя случай ти не сменяш а опресняваш маслото в скоростната кутия и поради тази причина няма кой да ти каже/напише точно колко ще източиш(това зависи колко време ще оставиш пробката махната ... да си капе маслото). Така или иначе маслото се проверява на загрят(достигнал работна температура) двигател и скоростна кутия-или казано по друг начин трябва да покараш малко за да провериш нивото на маслото. Не виждам никаква драма ако има нужда от доливане това да се направи през отвора на щеката, маслото е достатъчно рядко и ще мине без проблем ... а и най-вероятно ще става въпрос за няколко мл, които и със спринцовка от близката аптека ще ги вкараш в кутията
  6. 2 точки
    Колега, стига с този сарказъм! Тук няма малоумни, а по скоро незнаещи и притеснени. Не мисли, че не сме се сетили да направим нещата по начина който описваш. Колата е моя, и за сведение мога да ти кажа, че дори Владо ме подканва да ги сменяме колкото се може по бързо течностите. Грешиш за него. Кой друг ще направи толкова за непознат. Разбрах за него от тук, и го открих. Помогна ми да си закупя всички необходими течности от до, намери ми сервиз където той ми смени всичките налични, и не е поискал дори стотинка, напротив дори се обижда човека като му предложиш да му заплатиш за труда и за времето за което си го отделил от семейството му.
  7. 2 точки
    Не ме разбирай погрешно - но: Нова кола, на 100 х.км. , да трябва да се сменяват шайба на коляновия вал (която обикновено изкарва 300 х. - безпроблемно), шайба на алтернатора (която при нормална експлоатация, изкарва около 200х.), предни накладки добре ,но оригиналните дискове ( би трябвало да са такива) да свършат толкова бързо, ремъка не го коментирам, кулера ей така спукан, без да е имала удар е минимален (но може да си изтеглил късата клечка), а защо и мирише съединителя само може да предполагаме - но да не бъркаш миризмата от ДПФ- а, когато си е правел регенерация. Пиша ти ги тези неща, защото при Хонда, тези изброените неща по-нагоре, не са като при Аудито или другите марки - тук си изкарват доволно, почти двойно от другите . Затова по-нагоре споменах нещо и за сервиза де - ама щом са ги видели, "казва ли ти някой". Но пък може и да си късметлия де, те швейцарците по-принцип карат "най-малко" от цяла Европа ( по мах.10-на х.км. на година), та сигурно си е на оригиналните км. , факт е също , че и от седене също могат да се скапат тези неща, та и от сервиза сигурно са прави. По-важно е да сме здрави, от колкото да се ядосваме за някакви ламарини - пожелавам ти качествено обслужване, а след това безпроблемни километри. Успех.
  8. 1 точка
    Разбирам съображенията, но най-различни източници пишат, че маслата могат да изкарат до 5 години на рафта неотваряни. Не съм сигурен дали е наистина повод за притеснение. Да бяха гуми със стар дот, да имаш съмнение как са съхранявани, но масло...
  9. 1 точка
    Добре е че виждаш дати,а не са изтрити и този магазин продава масла на супер промоция. Кой гледа дати на маслата май само тея в Хонда форума. Дефакто се оказва че е изкупил залежала стока която трябва да се бракува и преработи,но сега се продава като топъл хляб в магазина на магазинерчето.
  10. 1 точка
    Как игнорирахте акумулатора да не е причината,според мен е от него. Пробвайте да подадете с кабели ток от друг акумулатор (паралелно с вашият както си е на клемите), грешката я изтрийте докато сте на контакт и тогава запалете(идеята е да имате помощ за стартов ток). Хонда модулите са много чувствителни на напрежение. Това,че пали не значи,че е ок. Или направо вземете нов със по-голям.
  11. 1 точка
    И така звънях до тоягата и... Греда! Понеже колата е с Ксенон на късите и се управлявала по минус неможели да ми сложат! Предложиха ми допълнителни за 150 лв. Така сега понеже не съм от най-големите разбирачи да попитам следното: Видях че макар и по-скъпи се предлагат модули с управление по минус, това значи ли че все пак има начин за дневни на дългите светлини? Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
  12. 1 точка
    Не защитавам изцяло ''купувача'', но все пак не е бил напълно некоректен, т.е. можело и по-зле да стане: - договорили сте се за сделка, той се е съгласил да купи джантите - отмятането му впоследствие го прави некоректен. - но все пак се е обадил часове преди срещата и ти е спестил загуба на време - така че поне адмирации за това. Има случаи, където купувачът иска да види стоката преди да се съгласи да я купи - разбирай какви разправии, време означава това. Така е при тези продажби. Да няма да тръгнеш да го съдиш за вреди? Ако се занимаваш с това ежедневно, има смисъл, така и така ежедневно водиш дела, какво е едно повече? Ако не е така, разходите ти за делото и за изгубеното време прави това нещо непрактично. От все повече хора чувам напоследък, че въобще не им се занимава да си губят времето с продажби по форумите или OLX и оставят стоката си на друг човек (обикновено автокъща, дилър, сервиз, т.н.), който да се занимава с продажбата срещу комисионна - това е за гуми, джанти, коли, части, т.н.
  13. 1 точка
    Ей тея думи"едно майсторче каза" са затрили много двигатели,или ако погледнеш от другата страна ,са осигурили доста работа. Махай тоя Тотал най честите ментета тук в Бг. Има тема за маслата,там ще намериш доста инфо.
  14. 1 точка
    Гарнитура на глава. Няма да върне антифриза обратно в системата, защото има въздух в системата и надува в казанчето. Имах същия проблем на ЦРВ 1 ген -същите симптоми. Проверка за газове в антифриза или отваряне на двигател. Дупница ти е напът, Фена може да го погледне и ще ти каже. Координати има във форума, можеш и да му пишеш.
  15. 1 точка
    Знаем че е опресняване ,знам че не може да изтече всичко,правил съм доста опреснявания,но на бензинови автомати,с точни литражи, описани в ръководствата. Маслото ще бъде източено когато е загрял двигателя,ще се чака докато спре да капе от пробката,ще се види и на студен и загрял двигател на щеката. Тогава ще разберем точния литраж. Очаквам Бултрако да имат ръководството в което е написано, и да знаят какво правят,интересно какво правят като влезе такава кола при тях. По точно е званял колегата в Бултрако ,аз вече съм ги отписал поради многократни им доказателства че нищо незнаят. Благодаря за твоите пояснения колега ще се вземат впредвид.
  16. 1 точка
    Наистина е странно да се сменят шайбите на толкова малко километри. Моята е на 158К и не са сменяни. За предните дискове изглежда е нормално - моите са сменени на 110К. Да не би от агресивните препарати, с които обработват пътищата или колата да е карана на повече градско? И не се опитвай да я сравняваш по обезшуменост и комфорт с Ауди. Ще се фрустрираш
  17. 1 точка
    И още нещо интересно, мнението им е да се сменя ABS модул, а в крайна сметка им е излязла разлика в скоростта на колелетата, нещо да не би да не разбирам? Моля, отново? Тва си е баш абс гривна на проблемното колело, ако не ме лъже паметта върви с лагера, не един и два съм виждал повредени, счупени, бити, или просто неработещи коректно. Може и 3 лагера да са ти сменили преди това, но проблема да е в гривната на четвъртия, затова се гледа и всъщност може и да се премери с мултицет, за да се разбере точно кой създава проблеми, дори без диагностика за 100 лева. И вероятно заради втората грешка, тоест 83-01 която просто си гласи, че няма връзка между ECM и ABS, са решили, че модула е дефектен, евала на пичовете, хем няма връзка, хем четат данните от модула, хем откриват разлики в скоростта на колелата. Ако е така, жалко, до някъде доста, но пък явно аз си карам с дефектен, но работещ АБС модул.
  18. 1 точка
    Троен лайк от мене, колега @sashua. Диагностика к*** ми Янко. Вързали са го на компа да му прочетат грешките. Механикът се е повозил безплатно и си е бръкнал в носа няколко пъти. Натискал е някакви копчета по компютъра. Дори и лаик като мен знае ,че се почва от generic (общи) кодовете, особено когато почват с P. Отстраняват се те и после се гледа останалото дали го има изобщо след това. Иначе няколко мои предположения: Колата има проблем с позицията на някой от Разпределителните валове. Това е проблем , с който най вероятно колата не може да работи добре. Причините за това може да са няколко. Датчикът е възможен ,но малко вероятен. Веригата е вероятна, ама не задължителна. Другото евентуално нещо е проверка с чистене на соленоида на променливото разпределение и неговата цедка, понеже са пълни с ла*на от несменяно на масло. Като изчезне тая грешка ще се гледат другите простотии. Могло е като му регулират клапаните да му кажат , ако веригата е разтеглена...
  19. 1 точка
    Владо не те разбирам, може би не само аз. Извени ме но да не се обидиш нещо, но мотора си има щека и си гледаш по нея колко да налееш. За мен няма проблем, че не намираш колко е обема. Колегите с дизелови автомати и те си сменят маслото пък не правят драма.
  20. 1 точка
    Ако продължа с женската аналогия - кво да добавя: Когато ми е жега, ми духа и на дупето. Като ми е студ, го грее + гърбето - приятно е реотаните в седалката да са и над кръста. Като и кажа "дий скъпа" - дава всичко от себе си и малцина се пънат да и "скъсат шортите". Храни се добре, но бюджетно - екологично си я гледам. До сега не ми е искала "скъпи бижута", но съм и обещал 1 сензорче, че не ми аресва оранжевия му цвят сегиз/тогиз. Чудя се кво да и подаря, но нали е от елитен произход - има си всичко. Вече е на години и улегнала особа - доста път е видяла, но всеки път се радва на нов път - да излезе на воля. Там е в стихията си - хем с добри обноски, хем със сърце голямо и уютно ни пренася на длъж и шир.
  21. 1 точка
    Жалко я ,къде ли ни са се смеели зад кулисите сдсарите ,като дивеехме по митингите навремето -само сдс кой не скача е червен ,помните ли ,червен зелен пенбян ,цялата държава отиде на майната си ,едно време в районното бой да като си кажеш всичко -сега всички имат права и не можеш ги пипна ,пък и като дойде и марковски -всички са невинни .Разруха,това стана с цялата държава ,че и продължава .
  22. 1 точка
    Точно така ми правеше Сивика,когато му умря акумулатора.Първо изключи усилвателя на волана
  23. 1 точка
    https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20357,20358,20361,20363,20365,20366&nplgrp=2&cmodnamepc=CR-V%20I-DTEC&xcardr=5&dmodyr=2010&carea=KE&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.2%20ES&nplblk=ATM1200 На схемата под номер 12 е болт за наливане. На втория линк филтъра е под номер 9. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=20357,20358,20361,20363,20365,20366&nplgrp=2&cmodnamepc=CR-V%20I-DTEC&xcardr=5&dmodyr=2010&carea=KE&ctrsmtyp=5AT&xgrade=2.2%20ES&nplblk=ATM1700 OEM 25450-P4V-013 Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  24. 1 точка
    Лично аз ги изработвам от черен Полиацетал РОМ С, защото е изключително здрав до -50С, не поглъща вода, устойчива на масла и петролни продукти. Реже се със зеге на бавни обороти, за да не го топи, като ножа е специален за пластмаса! Правил съм го на Jeep Cherokee, който е 2100кг и няма проблеми! Ако някой има нужда от помощ да ми пише!
  25. 0 точки
    Не ми се влиза в излишна полемика колега didipov, просто не понасям хора с арогантно държание.
  26. 0 точки
    По-точно при 6000 оборота, нютоните при 4800об., тоест на 3000 няма никой.
  27. 0 точки
    "- 112 слушаме ви? - УлетЕ айдук дОма!!! БрЪже! - Моля!? - Айдук, айдук улете, доаждайте! - Успокойте се, не се разбира нищо какво казвате! - Ама я съм спокоен, бръже доаждайте додека е увреме! Обикая и крадне! - Как се казвате и на каква възраст сте? От къде се обаждате? ...Не разбираме проблема! - Б@си, Гошо на 30 от Монтана! Ти!? - Аз съм диспечерка, няма значение възрастта ми и как се казвам! Обяснете сега спокойно какъв е проблема? - Че откàчим след малко! Оу, д-о-м-а у-л-е-т-е а-й-д-у-к и к-р-а-д-н-е! Я г-о в-и-д-и-м п-р-е-з д-ж-а-м-о!!! С'а разбра ли? - Ама нищо не Ви се разбира! Има ли някой с опасност за живота? - Да бе, да, има! - Кой? Вие ли? - Не, Я! Айдуко! Освен да го питам как му е името, от дека е и на колко е, а? - Не сте застрашен Вие, така ли? - Нема, нема, зАеби. Улàзам с правата лопата, пращай линейка да го прибира, види ми се с Ковид!"
  28. 0 точки
    Истинската жена винаги е позитивна и винаги гледа напред! Влючително и като паркира!
  29. 0 точки
    Движение за защита на мъжете! Лозунг: "Не, на насилето над мъжете! Спрете да ни влачите по моловете!"
  30. 0 точки
    - Скъпи, какво да ти взема за Коледа? - Ами ти всичко ми взе ма, какво още искаш? Весели празници мили съфорумци! Смехът също е ваксина.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...