Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 29.12.2020 in Мнения

  1. 5 точки
    Здравейте отново, Да потвърдя, днес след смяна на датчика за налягането на маслото, всичко е наред. Ако някой пападне на тази тема със същият проблем, номера на датчика е "37240-PT0-014" за двигател K24A3 , цената му варира между 5 - 10 лв. Важно е да се знае, че се слага малко силикон на резбата при смяната му. Поздрави, Мартин
  2. 3 точки
    @tony® Твоето за момента е добре, но дали ще успее да изкара ще 3-4 месеца (1 година сумарно) не е съвсем ясно
  3. 3 точки
    Историята на маслото на @goga - 1, 3 и 4 тест, тъй като 2-ри е сниман на просвет при други условия и не е годен за сравнение: Дисперсията е равномерна. Маслото все още е способно да поема нови замърсявани и да ги задържа в себе си - за това се съди по запазване на размера на зоната на дифузия и липсата на големи (окрупнени) парчета сажди в нея, както и по потъмняването на най-крайната зона на капката - вижте средната и последната капка и как най-крайната зона (самия край на капката) е потъмняла/пожълтяла. Това е сигнал за поредната вълна от натрупване на замърсявания, която стига от центъра на капката до нейната периферия. Колко още ще продължи това е трудно да се прогнозира. Просто го следи на всеки следващи 1000 км. Следващо потъмняване на най-крайната зона и промяна на размера на зоната на дифузия може да е сигнал за смяна на маслото.
  4. 3 точки
    Ето една газова капка тогава. Тест трети. 1) Масло – микс 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic-1,8л и RAVENOL DXG-1,5л, маслен филтър KNECHT OC617. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 216 590км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7770км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 30%/70% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.04.2020г. до 28.12.2020г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около620л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала малко повече от 25ч. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,3л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло 0,6л. между тест1 и тест2 с RAVENOL DXG. 13)Режим на използване,къси преходи по 5-10км +извънградското 14) Предишно масло-Последните 3 смени с 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi Това са трите проби скан-пила-синусоида.Мисля да го хвърлям и да залея с RAVENOL DXG 5w30.Идеята е да изкарам остатъка от зимата(доколкото може да се каже зима на +16*)
  5. 3 точки
    Все още натрупва в ядрото. Насища и дифузната зона. В самата периферия се забелязва малко чисто масло. Нормално изглежда за добре работещ дизел и експлоатацията. Ще помоля за по-подробен анализ emod. Аз не съм много вещ в дизеловите капки...
  6. 2 точки
    Това е нищо, аз цял апартамент обзаведох с Хондата, като всичко в него съм превозил с нея, говорим за гардероби по 240, кухня от-до, маси, мека мебел, легла, матраци и какво ли още не, така че твърдата возия, мога да кажа, че е единствения й кусур, но то само при нас, защото пътищата ни са като в Кербала след войната.
  7. 2 точки
    Миналото лято сложих същите пружини от същия доставчик. Според фирмата пружините са с размера на оригиналните, но усилени. Задницата се повдигна от 70,5 до 72,5 см от асфалта до веждата. Снимки не съм правил. Гумите отзад се посъбраха и на око, и според стенда за реглаж. Возията стана малко по-твърда и по-стабилна, почти изчезна полюшването на задницата при неравности, трамвайни линии и прочие, за което четох тук че и други усещат. Редовно товаря колата с 200-300 кг отзад и задницата не ляга толкова, колкото преди смяната на пружините. Решил съм да направя смяната на тампоните, както го е описал и Емича, за което му благодаря за търпението и допълнителните и подробни обяснения, които ми даде, но други житейски задачи отклониха време и финанси от това намерение засега.
  8. 2 точки
    Тест четвърти. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 178500км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6900км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 5100км. извън градско и остналото градско на къси разтояния, като последните 700км. /межу третия и четвърти тест/ са само граско. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 28.12.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 460л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Долято е 250гр. преди 700км. Качвам снимка на просвет. Под снимките е сканиран файла на 600 dpi и цветно сканиране. Ravenol Test4.pdf
  9. 2 точки
    Whiskey time Тъкмо мислех да го постна
  10. 1 точка
    @dinko833, никой не те напада а обсъждаме защо повечето хора, включително и ти като си купят Сивик 8 и първата тема и въобще първият въпрос е "Защо вози толкова твърдо?". Така си вози и на 16 и на 18, сигурно и на 20 цола. Няма да стане много по-мека возията с по-малкият цолаж. Понеже темата ти е как да стане по-меко возенето, няма как да стане. Вози си така и леката корекция с цолажа временно дава надежда, че нещата са ок. При приличен асфалтиран път, разликата е минимална с някоя по-меко возеща кола. Ако разглеждаш темите за Сивик 8 ще видиш колко хора питат това. На мен ми е странно, защо човек който не му харесват няколко неща в 1 кола си я купува като не визирам теб специално а принципно. На доста места има масов хейт за този модел а всъщност колата е много добра за това за което е предназначена - семеен здрав градски хечбек с леко спортен характер, лека поддръжка, здрава и практична. Ако возията беше и по-мека, предполагам, че щеше да е една от най-продаваните коли въобще. P.S Превозих матрак на руло с размер 164/200 в позиция лек диагонал, без да притеснявам особено седящият до мен. Колко хечбека да се похвалят с това?
  11. 1 точка
    Добре ,защо ако гори масло мотора трябва за се вдига вискозитета ?Според мен не е правилно ,той се износва на определени места ,магистралите са си все така тесни ,както биелните лагери и други места освен износените сегменти ,като пише с 5w30 примерно ,се кара докрай така ,края е или ремонт или надин ,с вдигане вискозитета пък не се смазват неизносените области и накрая пак надин -за старо желязо .
  12. 1 точка
    Тук грешиш JapCar. Спирачната течност и водата са с такава огромна разлика на плътност, че е немислимо да има вода в спирачната система. Само три процента вода във спирачната течност са достатъчни да кипне и стане на пяна, а тя си кипва и вече за нищо не става. Суха" точка на кипене / "Мокра" точка на кипене DOT 3 - 205º C / 140º C DOT 4 - 230º C / 155º C DOT 5 - 260º C / 180º C DOT 5.1 - 270º C / 190º C AutoBOX Както и да е. Иначе не мога да дам обяснение защо един път спира а друг път не но явно влагата или пяната вече не е равномерно разпределена в спирачната система а се групира някак си и когато е в повече в спирачният цилиндър на педала при натискането му не може да направи такова налягане каквото е нужно за да спре автомобила. При колегата може и да не се оправи проблема само със смяната и, но това е първото заподозряно, а и в моят случай точно това беше.
  13. 1 точка
    @Nadia1 Пратих човек от съседната борса да я погледне. Коментара му беше, че я бива, хубава е. Толкова.
  14. 1 точка
    Ами, ако ти трябват 7 места (5 нормални + 2 детски) и голям багажник - вземи си MDX - пожелавам ти го! Мотора дори е 3.7, пак си има SH-AWD и даже електронни амортизатори (ако не са подменени с нормални поради ЕГН-то), а и си свикнал да гледаш по-отвисоко. Да, по-къс е от Ледженда с 15 см, но е по-висок и тежък, по-шумен и др. такива СУВ недостатъци, но ако го ползваш целесъобразно - ще те радва.
  15. 1 точка
    В течноста е проблема.Понеже съм имал такъв случай с една Омега 1:1. Влагата е надвишила процентното съдържание което е допустимо. Сигурен съм, че когато колегата припомпи педала и колата си кове, в един момент и това ще се загуби.Ще спира на лотария.
  16. 1 точка
    По-точно казано, имах предвид законовата гаранция по Закона за защита на потребителите. Не става въпрос за техническа гаранция, а за съответствие на параметрите на стоката през тези две години. Ако няма еърбаг, а вместо него имитиращо съпротивление, то това е търговска измама освен ако не е отразено в обявата. Служителите на Комисията за защита на потребителите ще реагират веднага, а когато става въпрос и за сигурността на потребителя, положението е сериозно! Когато открих измамата, аз се обадих на продавача и съвсем спокойно му обясних, че съм наясно със закона и ще си търся правата. Човека разбра за какво става въпрос и съдейства, като намери въпросния еърбег /този върви в комплект с голяма част от таблото и е по-скъп/ и ми го монтира безплатно. Не знам дали комисията ще съдейства, ако колата е закупена от частно лице, но пак може да се проведе разговор с продавача, тъй като все пак това е явна измама! Между другото, колата имаше и някои други кусури, които открих по-късно. Например левия фар беше сменян и беше без ел. регулиране, но в обявата екстра не е описана и няма как да имам претенции по този закон!
  17. 1 точка
    Отива един дядо в аптеката и гледа млада красива аптекарка! - Моме една виагра от 100мг.! Качило се момичето на една стълба, към най-горните рафтове, но била само с престилката, отдолу гола, лято е, да се проветрява! Гледал дедото мигал, въртял глава, па рекъл: - Моме, нема да купувам, проблема е в бабата!
  18. 1 точка
    Здравейте, първа поръчка от доста време и за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html# Вид и количество: HONDA ATF DW-1 1*4l Стойност на поръчката: 54.56*1.9675 = 107,34лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - Лично в Малинова*
  19. 1 точка
    Здравей Атанасе, ето моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 0W-40 3х1 литър Стойност на поръчката: (3*5.95)*1.9675 = 35,12 лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - чрез куриер* Благодаря и Весело изкарване на новогодишните празници!
  20. 1 точка
    Здрасти ! Весела Коледа! Пот.1 "Бултрако" е специализиран сервиз за хонди! Препоръчват и Слави/Мотобокс, но аз лично не съм ползвал техните услуги, поради това че съм в провинцията. Пот.2 Имах същия проблем, но гореших като ресетнах системата/има описана подробна процедурата в ръководството за употреба/http://nachkov.com/CRV/ Пот.3 Да, има саморегулиране на предно и задно дясно колело! тази тема . Най- вероятно имаш счупване на лостов механизъм! Пот.4 Имаш в предвид запалка за пушачи предполагам? Ако да, започни от бушони/отпред в двг отсек и под волана/ Пот.5 Има карти но мисля бяха последно от2018г. този пич
  21. 1 точка
    И аз да кажа,малко късно,ама ако някой чете все пак... Карам Стрийм 2001 1.7 RN1 D17A2 с ръчни скорости и газов инжекцион. Тази версия според мен е за предимно градско каране,събиране на деца от градина,училище,пазаруване и т.н.,тоест това е било заложено като идея при проектирането и. Късите предавки са резултат от това двигател с тази мощност да може да задвижи купе с тези килограми.Колата е доста динамична въпреки уж слабия си двигател,мести се с лекота,набира и поради късите скорости можеш да караш на пета в града ако си на околовръстен или булевард,аз лично често го правя,четвърта и пета са удобни за градско. Слабото място,естествено,при късите скорости е извънградското.Там на 3000 об. е с 90 км/ч,като ако нямате желание за по висока скорост можете да докарате 8/100 разход на газ(!) ,но ако се настъпи нещата се променят рязко,веднъж реших да експериментирам и карах с около 160 от Бургас до Пловдив и даде разход 15/100,като най вероятно при тази скорост е бил по висок тъй като имах и сектори с по ниска скорост.Просто колата не е за това. В града дава между 10.5 и 12 / 100 в зависимост откъде зареждам и задръстванията. Мислех си да я сменя но не мога да се лиша от огромното и пространство,пренесох сумай ти багаж ,покупки ,хора и прочие и още не мога да намеря друго което да свърши тая работа на тая цена.Определено съм фен на японските автомобили,за съжаление следващата генерация на стрийм (RN6 - RN9)е само за aзиатския пазар,намират се и в Англия но за 5-7 к. £,което не ми е по джоба,обмислях как да вкарам директно от Япония но и това е твърде скъпо,тъй че докато го измисля ще си карам тази. Поздрави на всички и се надявам да съм бил полезен.
  22. 1 точка
    Колега, провери имаш ли еърбег зад жабката! Година след като купих Джаза на жена ми установих, че вместо еърбег има сложено съпротивление. Даже не са си направили труда да го запоят, а само бяха усукали двете жички и с времето и от вибрациите започна да присветва! Оказа се, че и шофьорския не е свързан /бяха сложили едностепенен пиропатрон от Сивик, а оригиналния е двустепенен/. Обадих се на продавача и се позовах на закона за търговската гаранция /2 години/. Намери ми еърбег и ми го монтира безплатно!
  23. 1 точка
    Национална стратегия относно ваксините https://www.infoz.bg/doc/natsionalen-plan-vaksinirane-covid-19-bulgaria.pdf
  24. 1 точка
    Не се учудвам,но аз първо им звъня за да не падна,като ми съобщят цената⚡⚡.Пример mobil1 5W30 esp 4л,при официалния представител в бг,струва умопомрачителната сума от 164лв. Току що,си получих пратката от coxmotor с 5л.туба струваща,в нормалните държави около 80лв.Не ми се коментира,а оставям всеки да си прави сметките сам.
  25. 1 точка
    1. Бултрако, ако не те бърка цената. Мисля, че беше стотина лева. 2. Мотобокс/Слави в Овча купел, ако успееш да се свържеш с тях.
  26. 1 точка
    Ами, знаеш, че вероятно аз съм единственият друг във форума, ако не и в БГ-то с такава кола (1.5 спорт). Не ми е уау. Вратите дрънчат като ритнат гюм. Вътре изобилства от имитация на кожа не само, ами и имитация на шевове. ЦВТ-то се усеща доста бездушно, но явно вече ще са такива колите. В града ми е леко мудна - пробвах на "S", не се изкефих и от тогава карам само на "D" + "eco". Учудващо се усеща по-добре на извънградско шофиране. Поддържа висока скорост (140км/ч) със сравнително ниски обороти и колата се усеща, че й е доста комфортно с това темпо: Само за сравнение със сивик 8 1.8, който на шеста предавка стига 3000 оборота с едва 110км/ч и двигателят започва да се чува осезаемо: Другото, което ми харесва е, че при относително настъпване на извънградско (рядко карам със 140км/ч иначе) дава приличен разход... по табло. Системата против сблъсък е леко параноична и предупреждава за какво ли не, но това съм го гледал по ревюта и за други хонди. Накратко - това е от мен. Просто не ми е единствената кола и не ми е във фокуса на вниманието само тя, а скоро ще има и други. Ти се справяш достатъчно добре!
  27. 0 точки
    Учените откриха гена на щастието при мъжете. Нарича се "R-ген".
  28. 0 точки
    При тъщата... – Здрасти мамо, идвам ти на гости за час-два... – А бе ненормалник, ти луд ли си, що ли си?! Не те дишам, я си обирай крушите и да те няма... – А бе Норче, стига вече с тая "война"... аман... Ей на ти 20 лв. сипи по една ракия, направи една салата и да живеем като хората... Оная сипала ракийка взела 20 лв. – А бе мамо, я направи една хубава вечеря, така... ето ти 40 лв. ако няма нещо в хладилника, вземи и тия 50 лв. иди долу до магазина и купи... Тъщата вече се усмихнала и се разтичала... слязла до магазина накупила каквото трябва, омесила баница, направила вечеря както си му е редът... – Еее, я вземи сега тия 40 лв. иди купи студена биричка, малко сладолед, някоя и друга пура... Оная тича надолу... В тоя момент звъни мобилния на нашият човек: – Алоооо, милоооо... даде ли пенсията на мама? – Таман и преведох последните 40 лв. слънце, и тръгвам към нас... Недей да готвиш - вечерял съм...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...