Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.12.2020 in Мнения
-
5 точкиЗдравейте отново, Да потвърдя, днес след смяна на датчика за налягането на маслото, всичко е наред. Ако някой пападне на тази тема със същият проблем, номера на датчика е "37240-PT0-014" за двигател K24A3 , цената му варира между 5 - 10 лв. Важно е да се знае, че се слага малко силикон на резбата при смяната му. Поздрави, Мартин
-
3 точки@tony® Твоето за момента е добре, но дали ще успее да изкара ще 3-4 месеца (1 година сумарно) не е съвсем ясно
-
3 точкиИсторията на маслото на @goga - 1, 3 и 4 тест, тъй като 2-ри е сниман на просвет при други условия и не е годен за сравнение: Дисперсията е равномерна. Маслото все още е способно да поема нови замърсявани и да ги задържа в себе си - за това се съди по запазване на размера на зоната на дифузия и липсата на големи (окрупнени) парчета сажди в нея, както и по потъмняването на най-крайната зона на капката - вижте средната и последната капка и как най-крайната зона (самия край на капката) е потъмняла/пожълтяла. Това е сигнал за поредната вълна от натрупване на замърсявания, която стига от центъра на капката до нейната периферия. Колко още ще продължи това е трудно да се прогнозира. Просто го следи на всеки следващи 1000 км. Следващо потъмняване на най-крайната зона и промяна на размера на зоната на дифузия може да е сигнал за смяна на маслото.
-
3 точкиЕто една газова капка тогава. Тест трети. 1) Масло – микс 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic-1,8л и RAVENOL DXG-1,5л, маслен филтър KNECHT OC617. 2) Автомобил –Honda Civic D14Z6 бензин+газ 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 216 590км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 7770км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - около 30%/70% 6) Средна скорост - ....... 7) Сезон на експлоатация – от 09.04.2020г. до 28.12.2020г. 😎 Моточасове – ........ 9) Изразходвано гориво - около620л газ и бензин(не знам). 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор -на 10 мин. след като е изгасен ДВГ Капката е съхнала малко повече от 25ч. 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,3л., несливаемия остатък не е източван. 12) Доливане на масло 0,6л. между тест1 и тест2 с RAVENOL DXG. 13)Режим на използване,къси преходи по 5-10км +извънградското 14) Предишно масло-Последните 3 смени с 5/30 Petro-Canada Supreme Synthetic,смени на 5000-7000км Снимката е сканирана с HP Officejet J4580 на 600 dpi Това са трите проби скан-пила-синусоида.Мисля да го хвърлям и да залея с RAVENOL DXG 5w30.Идеята е да изкарам остатъка от зимата(доколкото може да се каже зима на +16*)
-
3 точкиВсе още натрупва в ядрото. Насища и дифузната зона. В самата периферия се забелязва малко чисто масло. Нормално изглежда за добре работещ дизел и експлоатацията. Ще помоля за по-подробен анализ emod. Аз не съм много вещ в дизеловите капки...
-
2 точкиТова е нищо, аз цял апартамент обзаведох с Хондата, като всичко в него съм превозил с нея, говорим за гардероби по 240, кухня от-до, маси, мека мебел, легла, матраци и какво ли още не, така че твърдата возия, мога да кажа, че е единствения й кусур, но то само при нас, защото пътищата ни са като в Кербала след войната.
-
2 точкиМиналото лято сложих същите пружини от същия доставчик. Според фирмата пружините са с размера на оригиналните, но усилени. Задницата се повдигна от 70,5 до 72,5 см от асфалта до веждата. Снимки не съм правил. Гумите отзад се посъбраха и на око, и според стенда за реглаж. Возията стана малко по-твърда и по-стабилна, почти изчезна полюшването на задницата при неравности, трамвайни линии и прочие, за което четох тук че и други усещат. Редовно товаря колата с 200-300 кг отзад и задницата не ляга толкова, колкото преди смяната на пружините. Решил съм да направя смяната на тампоните, както го е описал и Емича, за което му благодаря за търпението и допълнителните и подробни обяснения, които ми даде, но други житейски задачи отклониха време и финанси от това намерение засега.
-
2 точкиТест четвърти. 1) Масло – Ravenol FES 0w30, маслен филтър Пурфикс. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 178500км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6900км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 5100км. извън градско и остналото градско на къси разтояния, като последните 700км. /межу третия и четвърти тест/ са само граско. Извън градското също не е от най-леките режими. 6) Средна скорост - незнам. 7) Сезон на експлоатация – от 24.08.2020г. до 28.12.2020г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - около 460л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 5,6л., несливаемия остатък не е източван. 12) Долято е 250гр. преди 700км. Качвам снимка на просвет. Под снимките е сканиран файла на 600 dpi и цветно сканиране. Ravenol Test4.pdf
-
2 точки
-
1 точка@dinko833, никой не те напада а обсъждаме защо повечето хора, включително и ти като си купят Сивик 8 и първата тема и въобще първият въпрос е "Защо вози толкова твърдо?". Така си вози и на 16 и на 18, сигурно и на 20 цола. Няма да стане много по-мека возията с по-малкият цолаж. Понеже темата ти е как да стане по-меко возенето, няма как да стане. Вози си така и леката корекция с цолажа временно дава надежда, че нещата са ок. При приличен асфалтиран път, разликата е минимална с някоя по-меко возеща кола. Ако разглеждаш темите за Сивик 8 ще видиш колко хора питат това. На мен ми е странно, защо човек който не му харесват няколко неща в 1 кола си я купува като не визирам теб специално а принципно. На доста места има масов хейт за този модел а всъщност колата е много добра за това за което е предназначена - семеен здрав градски хечбек с леко спортен характер, лека поддръжка, здрава и практична. Ако возията беше и по-мека, предполагам, че щеше да е една от най-продаваните коли въобще. P.S Превозих матрак на руло с размер 164/200 в позиция лек диагонал, без да притеснявам особено седящият до мен. Колко хечбека да се похвалят с това?
-
1 точкаДобре ,защо ако гори масло мотора трябва за се вдига вискозитета ?Според мен не е правилно ,той се износва на определени места ,магистралите са си все така тесни ,както биелните лагери и други места освен износените сегменти ,като пише с 5w30 примерно ,се кара докрай така ,края е или ремонт или надин ,с вдигане вискозитета пък не се смазват неизносените области и накрая пак надин -за старо желязо .
-
1 точкаТук грешиш JapCar. Спирачната течност и водата са с такава огромна разлика на плътност, че е немислимо да има вода в спирачната система. Само три процента вода във спирачната течност са достатъчни да кипне и стане на пяна, а тя си кипва и вече за нищо не става. Суха" точка на кипене / "Мокра" точка на кипене DOT 3 - 205º C / 140º C DOT 4 - 230º C / 155º C DOT 5 - 260º C / 180º C DOT 5.1 - 270º C / 190º C AutoBOX Както и да е. Иначе не мога да дам обяснение защо един път спира а друг път не но явно влагата или пяната вече не е равномерно разпределена в спирачната система а се групира някак си и когато е в повече в спирачният цилиндър на педала при натискането му не може да направи такова налягане каквото е нужно за да спре автомобила. При колегата може и да не се оправи проблема само със смяната и, но това е първото заподозряно, а и в моят случай точно това беше.
-
1 точка@Nadia1 Пратих човек от съседната борса да я погледне. Коментара му беше, че я бива, хубава е. Толкова.
-
1 точкаАми, ако ти трябват 7 места (5 нормални + 2 детски) и голям багажник - вземи си MDX - пожелавам ти го! Мотора дори е 3.7, пак си има SH-AWD и даже електронни амортизатори (ако не са подменени с нормални поради ЕГН-то), а и си свикнал да гледаш по-отвисоко. Да, по-къс е от Ледженда с 15 см, но е по-висок и тежък, по-шумен и др. такива СУВ недостатъци, но ако го ползваш целесъобразно - ще те радва.
-
1 точкаВ течноста е проблема.Понеже съм имал такъв случай с една Омега 1:1. Влагата е надвишила процентното съдържание което е допустимо. Сигурен съм, че когато колегата припомпи педала и колата си кове, в един момент и това ще се загуби.Ще спира на лотария.
-
1 точкаПо-точно казано, имах предвид законовата гаранция по Закона за защита на потребителите. Не става въпрос за техническа гаранция, а за съответствие на параметрите на стоката през тези две години. Ако няма еърбаг, а вместо него имитиращо съпротивление, то това е търговска измама освен ако не е отразено в обявата. Служителите на Комисията за защита на потребителите ще реагират веднага, а когато става въпрос и за сигурността на потребителя, положението е сериозно! Когато открих измамата, аз се обадих на продавача и съвсем спокойно му обясних, че съм наясно със закона и ще си търся правата. Човека разбра за какво става въпрос и съдейства, като намери въпросния еърбег /този върви в комплект с голяма част от таблото и е по-скъп/ и ми го монтира безплатно. Не знам дали комисията ще съдейства, ако колата е закупена от частно лице, но пак може да се проведе разговор с продавача, тъй като все пак това е явна измама! Между другото, колата имаше и някои други кусури, които открих по-късно. Например левия фар беше сменян и беше без ел. регулиране, но в обявата екстра не е описана и няма как да имам претенции по този закон!
-
1 точкаОтива един дядо в аптеката и гледа млада красива аптекарка! - Моме една виагра от 100мг.! Качило се момичето на една стълба, към най-горните рафтове, но била само с престилката, отдолу гола, лято е, да се проветрява! Гледал дедото мигал, въртял глава, па рекъл: - Моме, нема да купувам, проблема е в бабата!
-
1 точкаЗдравейте, първа поръчка от доста време и за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1.html# Вид и количество: HONDA ATF DW-1 1*4l Стойност на поръчката: 54.56*1.9675 = 107,34лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - Лично в Малинова*
-
1 точкаЗдравей Атанасе, ето моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-40.html Вид и количество: SHELL HELIX ULTRA 0W-40 3х1 литър Стойност на поръчката: (3*5.95)*1.9675 = 35,12 лв Начин на плащане:- Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - чрез куриер* Благодаря и Весело изкарване на новогодишните празници!
-
1 точкаЗдрасти ! Весела Коледа! Пот.1 "Бултрако" е специализиран сервиз за хонди! Препоръчват и Слави/Мотобокс, но аз лично не съм ползвал техните услуги, поради това че съм в провинцията. Пот.2 Имах същия проблем, но гореших като ресетнах системата/има описана подробна процедурата в ръководството за употреба/http://nachkov.com/CRV/ Пот.3 Да, има саморегулиране на предно и задно дясно колело! тази тема . Най- вероятно имаш счупване на лостов механизъм! Пот.4 Имаш в предвид запалка за пушачи предполагам? Ако да, започни от бушони/отпред в двг отсек и под волана/ Пот.5 Има карти но мисля бяха последно от2018г. този пич
-
1 точкаИ аз да кажа,малко късно,ама ако някой чете все пак... Карам Стрийм 2001 1.7 RN1 D17A2 с ръчни скорости и газов инжекцион. Тази версия според мен е за предимно градско каране,събиране на деца от градина,училище,пазаруване и т.н.,тоест това е било заложено като идея при проектирането и. Късите предавки са резултат от това двигател с тази мощност да може да задвижи купе с тези килограми.Колата е доста динамична въпреки уж слабия си двигател,мести се с лекота,набира и поради късите скорости можеш да караш на пета в града ако си на околовръстен или булевард,аз лично често го правя,четвърта и пета са удобни за градско. Слабото място,естествено,при късите скорости е извънградското.Там на 3000 об. е с 90 км/ч,като ако нямате желание за по висока скорост можете да докарате 8/100 разход на газ(!) ,но ако се настъпи нещата се променят рязко,веднъж реших да експериментирам и карах с около 160 от Бургас до Пловдив и даде разход 15/100,като най вероятно при тази скорост е бил по висок тъй като имах и сектори с по ниска скорост.Просто колата не е за това. В града дава между 10.5 и 12 / 100 в зависимост откъде зареждам и задръстванията. Мислех си да я сменя но не мога да се лиша от огромното и пространство,пренесох сумай ти багаж ,покупки ,хора и прочие и още не мога да намеря друго което да свърши тая работа на тая цена.Определено съм фен на японските автомобили,за съжаление следващата генерация на стрийм (RN6 - RN9)е само за aзиатския пазар,намират се и в Англия но за 5-7 к. £,което не ми е по джоба,обмислях как да вкарам директно от Япония но и това е твърде скъпо,тъй че докато го измисля ще си карам тази. Поздрави на всички и се надявам да съм бил полезен.
-
1 точкаКолега, провери имаш ли еърбег зад жабката! Година след като купих Джаза на жена ми установих, че вместо еърбег има сложено съпротивление. Даже не са си направили труда да го запоят, а само бяха усукали двете жички и с времето и от вибрациите започна да присветва! Оказа се, че и шофьорския не е свързан /бяха сложили едностепенен пиропатрон от Сивик, а оригиналния е двустепенен/. Обадих се на продавача и се позовах на закона за търговската гаранция /2 години/. Намери ми еърбег и ми го монтира безплатно!
-
1 точкаНационална стратегия относно ваксините https://www.infoz.bg/doc/natsionalen-plan-vaksinirane-covid-19-bulgaria.pdf
-
1 точкаНе се учудвам,но аз първо им звъня за да не падна,като ми съобщят цената⚡⚡.Пример mobil1 5W30 esp 4л,при официалния представител в бг,струва умопомрачителната сума от 164лв. Току що,си получих пратката от coxmotor с 5л.туба струваща,в нормалните държави около 80лв.Не ми се коментира,а оставям всеки да си прави сметките сам.
-
1 точка1. Бултрако, ако не те бърка цената. Мисля, че беше стотина лева. 2. Мотобокс/Слави в Овча купел, ако успееш да се свържеш с тях.
-
1 точкаАми, знаеш, че вероятно аз съм единственият друг във форума, ако не и в БГ-то с такава кола (1.5 спорт). Не ми е уау. Вратите дрънчат като ритнат гюм. Вътре изобилства от имитация на кожа не само, ами и имитация на шевове. ЦВТ-то се усеща доста бездушно, но явно вече ще са такива колите. В града ми е леко мудна - пробвах на "S", не се изкефих и от тогава карам само на "D" + "eco". Учудващо се усеща по-добре на извънградско шофиране. Поддържа висока скорост (140км/ч) със сравнително ниски обороти и колата се усеща, че й е доста комфортно с това темпо: Само за сравнение със сивик 8 1.8, който на шеста предавка стига 3000 оборота с едва 110км/ч и двигателят започва да се чува осезаемо: Другото, което ми харесва е, че при относително настъпване на извънградско (рядко карам със 140км/ч иначе) дава приличен разход... по табло. Системата против сблъсък е леко параноична и предупреждава за какво ли не, но това съм го гледал по ревюта и за други хонди. Накратко - това е от мен. Просто не ми е единствената кола и не ми е във фокуса на вниманието само тя, а скоро ще има и други. Ти се справяш достатъчно добре!
-
0 точки
-
0 точкиПри тъщата... – Здрасти мамо, идвам ти на гости за час-два... – А бе ненормалник, ти луд ли си, що ли си?! Не те дишам, я си обирай крушите и да те няма... – А бе Норче, стига вече с тая "война"... аман... Ей на ти 20 лв. сипи по една ракия, направи една салата и да живеем като хората... Оная сипала ракийка взела 20 лв. – А бе мамо, я направи една хубава вечеря, така... ето ти 40 лв. ако няма нещо в хладилника, вземи и тия 50 лв. иди долу до магазина и купи... Тъщата вече се усмихнала и се разтичала... слязла до магазина накупила каквото трябва, омесила баница, направила вечеря както си му е редът... – Еее, я вземи сега тия 40 лв. иди купи студена биричка, малко сладолед, някоя и друга пура... Оная тича надолу... В тоя момент звъни мобилния на нашият човек: – Алоооо, милоооо... даде ли пенсията на мама? – Таман и преведох последните 40 лв. слънце, и тръгвам към нас... Недей да готвиш - вечерял съм...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00