Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 8.12.2020 in all areas
-
6 точки
-
5 точкиПроверката се прави по рег. номер, като в доклада има включен и ВИН (който, в моя случай съвпада с този, даден ми от продавача). Ако имате познати в Испания, те могат да купят доклада директно от правителствения сайт https://sede.dgt.gob.es/es/vehiculos/informe-de-vehiculo/ срещу 8.50 евро. За целта, човека трябва да има социален номер и т.н. В нета има доста сайтове, които могат да купят доклада вместо вас срещу малка комисионна (2-5 евро). За първи път купувам такъв доклад и избрах по-скъп сайт с много позитивни ревюта https://www.informematriculadgt.es/. След около 2 часа получих доклада, прикачам го целия, за който му е интересно. Относно продавача, проучих го по-подробно и последните няколко месеца е имал обяви за 3-4 Хонди и една Тойота, всичките покрай 100к км, всичките с идентично описание, обслужени преди точно 4000км., с неточно изброени екстри и т.н., абе копи-пейст описания. Аз лично приемам, че и те са с +250к км отгоре и не бих се занимавал. Всеки да си преценява. Не знам дали това е Кембо, преди години бях виждал обява за негов Леджънд на над 250к км и описан адекватно, та ме съмнява да е той. Някой ако му има номера може да сравни. informematriculadgt-0650GNJ.pdf
-
5 точкиСдобих се с ново "олио" и "цедка" за "фритюрника". Преди коледните пътуванки "ще намаже", а капчици - своевременно. Благодарско на: JHM за споделеното emod за консултацията chavdu за наличността sl3000 за доставката
-
5 точкиСпециално за Испания може да си купувате доклади директно от тяхното МВР срещу 10 евро. Получавате инфо за километри при всички технически прегледи, тежести, запори, собственици и т.н. Аз имах мерак да ходя да видя една в Пазарджик на "реални 104к км, с история в Хонда, купувана от братовчеда на търгаша, да си я кара от време на време като си идва в БГ". Е, според доклада на последния преглед е била на 340к км. https://m.mobile.bg/details/11605458835718512
-
4 точкиКапков тест 1 1. Petro-canada SS 5W20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-185400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 100км. 5.Цикъл градско 6.Средна скорост,около 20км/ч. 7.Сезон на експлоатация 03.12.2020 до 07.12.2020г. 8.Мото часове ... 9.Изразходвано гориво... 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM (15400-PLM-A02) 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек. 15.Предишно масло-Amsoil ss 5w30,Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката я докоснах,до офисната хартия.Не беше на много равна повърхност,което се вижда и от изображението. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,но само през щеката и гърловината на капака на клапаните. Картерната пробка,не е отвивана този път.
-
2 точкиИстината е че и колата и пилота са важни. В алтернативна реалност в която Хамилтън не участва в сезон 2020, и коригираме резултатите за всяко състезание, Верстапен щеше да води с 15-20 точки пред Ботас.
-
1 точкаКогато не знаеш кога/дали са правени клапани ги правиш! Така или иначе. Четеш си светналите грешки, които са налични и действаш. Дори да няма грешки и не знаеш дали/кога са правени клапани пак ги правиш. Ако искаш да си наясно с колата (и тя с теб). Ако не-търсиш под вола теле. п.п. Моите ги правих, когато купих колата. После след близо 90 000 на газ. Лично мой избор/експеримент. Бяха в норми. Защо?! Защото газовата ми е ок-като марка, монтаж и настройки! Който иска ще ме разбере...
-
1 точкаНе знам при теб как е, но при мен картерът е с двойно дъно. През щеката не мога да източа цялото количество, защото маркучето опира до горната преграда и до там...
-
1 точкаТака светеха и моите,до като се превърнаха в диско лампи!Дано твоите са от друга партида.
-
1 точка213кс постигнати след: рефлаш, изпускателен колектор, премахнат катализатор, K&N панелен филтър, лек маховик, леки ролки, к20 маслена помпа, премахната резонаторна кутия и вероятно още някои неща които пропущам, че това беше преди няколко години. пп... червената графика се гледа.
-
1 точкаКолега @megamind не, че съмнявам в думите ти. Но никъде в така приложените скрийншотове не става ясно, че се отнасят за един и същ автомобил. Би било добре да поясниш как точно правиш справката (по VIN или по регистрационен номер или по някакъв друг начин). Та да е полезно за всички, нали за това е форума.
-
1 точкаТо не е свързано с "глупостите", а принципно за движението сред околните. Постулатът ми е: "Да нямат нужда и време за реакция".
-
1 точка"Обичам ви" и двамата, защото и двамата сте прави. Ако някой ми се лепне отзад, докато си карам на максимално разрешената скорост за участъка, а той е много як, с много яка кола, и много яка мацка до него - Имало е доста изненадани от доускорението, което прави CR-V автомат във високите обороти. Ако някой ми се влачи със скорост 2 пъти по-ниска от разрешената за участъка му се лепвам отзад и но, само когато познавам пътя, и знам, че след завоя следва дълга права с разрешено изпреварване. Ако съм на непознат път не се лепя, само псувам на всички езици на които знам псувни.
-
1 точка
-
1 точкаПонякога се налага. Ако идвам по твоя край, ще го имам в предвид.
-
1 точкаНай ги обичам тия, дето ми се лепнат зад задника. Голям кеф си правя с тях...
-
1 точка6-така е станал "пълен двойкаджия", а 7-мака се е модернизирал. И двете са добре, грижат се за тях и си ги ползват - със здраве!
-
1 точкаИ в Пловдив има даже лично го ползвах миналата година за да разбера кой лагер главина е тръгнал отзад и си проверих всичко от долу.Реално си е сервиз записах си час от предния ден.Човек от сервиза ти помага как се вдига колата и предлага помощ за прегледа .Цената беше 7 лв на час.
-
1 точкаЗдравейте Дизел на 55000 за 2004 година си е направо съкровище. Мое лично мнение. Друг е въпроса какво е състоянието. Като имаш човек там да я покара,че да прецени как е колата. Преценката е твоя вече дали бензин или дизел. Всеки според предприетите си. Само да попитам къде ги гледате тези бензинови Акорди 2009-2010 на цени до 5000 евро.
-
1 точкаВсичко стана! Махнах пластмасовата тава и направо сложих акумулатора. След това върнах една пластмаса на място (че трябваше да я махна докато сложа акумулатора), и превързах компа на газовото със свински опашки да не се подмята. Единствено се наложи да махна червената "шапчица" на + клемата, че не може да се ползва с обикновен акумулатор (който НЕ е Азия стандарт). Общо взето това стана:
-
1 точка+1 глас за монтирано Романо на Акурата. Скоро ще станат +2 тъй като оставих и едно црв 2 за монтаж на ГИ. Настройката е перфектна. Не можеш да разбереш, че си на газ, даже имам чувството, че върви повече
-
1 точка
-
1 точкаЩе се повторя малко с неща, които съм ги писал в друга тема, но добрите му качества като майстор се допълват от други добри, чисто човешки качества, което е рядко срещана комбинация Историята: без да се познаваме капарира за мен автомобил, уреди нещата с автокъщата, за да ме улеснят максимално като пристигна в Русе. Забира ни от автогарата, разхожда ни по банки, Еконт-и и прочее... Предупреждение за посещаващите сервиза на място: въоръжете се с търпение, защото няма да ви пусне да си тръгнете, докато не е абсолютно убеден, че колата е годна за път! Диагностика до дупка, всяко нещо се коментира и обяснява, съгласува. А на изпроводяк ми регулира и фаровете! И съпортът след ремонта също е прекрасен, винаги е насреща! А да, зарадвайте го с нещо с висок градус ПП. Ако до всеки Markony застане поне още един... Тогава, тогава ... Жив и здрав и да намалиш цигарите
-
0 точки
-
0 точкиИзвинявям се, че не е за бългярските шофьори, яма и английските идиоти ми идват в повече. Поредният локдаун свърши и всичкото идиот излезе на пътя. Като за начало любимата ми темерутска изцепка: Магистрала, ограничител на 56mph. Гледам в огледалото нек'ъв се засилил и ме изпреварва. Точно, когато се изравни с кабината ми започна да намалява. Нали съм си профи, веднага разбрах накъде вървят нещата и се подготвих физически, и психически. Последва рязко прибиране пред мен, в опасната ми зона и рязко натискане на спирачка, щото след нема и 100м трябва да излезе от магистралата. Ако не бях готов, това директно щеше да ми задейства аварийната спирачка (AEBS) и да ме залепи за стъклото. Вместо това - газ до ламарината, дълги, аварийни и клаксон, и се изнесох. Изпреварих го още преди да е влязъл в отбивката. Цялата дандания, само за да спести нема и 3 секунди. Малко след това станах участник в клипа по-горе. Настигам камион, ама се бях отплеснал и не забелязах навреме, че АСС-то ме е свалило на 50 зад него. Настъпвам и тръгвам да го изпреварвам. Онзи миндил, точно в този момент реши да ускорява. Ако не беше от голяма хранителна верига, т.е. ограничител на 53, нямаше да ме пусне да го изпреваря. Магистралата свършва след около 200м и продължаваме по двупосочен път. Пред мен колона от 7-8 коли, водени от трактор с ремарке. Във огледалото зад мен летяща кола. Тъкмо влизам в двупосочното, колата ме изпреварва и се опитва да мине и пред колата пред мен. Онзи естествено не я пусна, ама аз, нали съм джентълмен, няма накъде, трябваше да я пусна. Откровено руса английска патка, даже две. Няма мигачи, няма сори, няма тенкю. Градско. Пред една, да го наречем "английска баничарница" спрели 3 коли. Не че е разрешено, ама хорицата гладни, какво да ги правиш. Пред мен кола, чакаща насрещния трафик, за да ги заобиколи. Тръгва колата, тръгвам и аз, ама с пълна газ. Е да де ама колата пред мен резко спря. Не го очаквах и последва задействане на AEBS-а и опъване на колана. Неадекватният некролог от женски пол в колата решил, че трябва да свие в пресечката. Това, че има цели два знака "забранено влизането" изобщо не я впечатли. Даже се качи на тротоара, за да заобиколи излизащата от пресечката кола. Таааа, тетака.
-
0 точкиАа, ако е взел застоялата некарана "италианка", па ке дое.
-
0 точкиТова е чудесно! За пръв път го ползвах в Германия. Човек, може да си отдели време, колкото му душа сака, за да си обгрижи колата. Има технически отговорно лице и попълнен протокол, за безопасност. Всеки Българин, бивш собственик на Фолксвагин-а, така или иначе е доста компетентен от висене по сервизи. Така, че що годе е виждал, поне 200 пъти как се вдига кола, на подемни. Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00