Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 5.12.2020 in all areas

  1. 2 точки
  2. 2 точки
    Първо включваш мигач, след това поглеждаш в огледалото и ако няма изнесъл се вече в лявата лента зад и в страни от теб действаш. Друг е въпросът дали този който е зад теб и е видял мигача, не реши да се надпреварва с теб. Има и друг много важен въпрос - кога се включва мигача, ако си го включил в последния момент преди да излезеш вляво не чакай някой да ти отстъпи предимство, напротив ти си грешника и виновния. Това с не навреме подадения мигач е много противно и мен специално адски ме дразни, готов съм винаги да отстъпя но когато другия знае какво иска и навреме е "показал" какво смята да прави.
  3. 2 точки
    Винаги в огледалото и ако няма тръгнал в лявата лента,си ти наред. Но го има и момента на преценка и позициониране,на автомобила ти,по в средата до осовата линия. По този начин,още преди да си пуснал мигача си индикирал на задния,че ще тръваш. Има и изключения,от тези с "черните германци" които не те е@@ват и са готови да минат през теб.
  4. 1 точка
    Цецо, зависи да ти кажа. Аз моя почти не го ползвам. Въпрос на вкус. Аз обичам да карам и като правя това наистина го правя. Мисля, че ме разбра:) Един запазен екземпляр и без круиз пак ще си заслужава. Нали? Успех в намирането.
  5. 1 точка
    Ботас е егати късметлията,моето хлапе го изпусна само с 20 милисекунди. Едно мигване на окото.
  6. 1 точка
  7. 1 точка
  8. 1 точка
    Само мога да подтвърдя. 6-тия Акорд му бях кривнал предната греда, но тя не опираше в радиатора, обаче крачетата на фаровете се строшиха, "очиларката" поддаде, а предния капак стана на "палатка". Другото си беше ОК.
  9. 1 точка
    Аз пък не съм на това мнение. Даже като карам в Пловдив е по-зле според мен. Мисля, че просто защото трафикът в София е по-интензивен, чисто статистически е по-вероятно да срещнеш някой такъв на пътя.
  10. 1 точка
    Или не пълни казанччето им до горе. Ако е под половината, колата го пази за стъклото и не пръска на запалените фарове. Другото "дневно" решение е да си сложиш ДРЛ модул и да пали дългите на % и така да не ползваш късите по светло.
  11. 1 точка
    Здравей, колега, Преполагам е печатна грешка, но, за да няма объркване, искам да уточня, че 2.2 е дизел, а 2.0 и 2.4 са бензиновите двигатели.
  12. 1 точка
    На част от колите не е проблем да се кара с крива греда. При следващ удар обаче не се знае какво ще се сгъне и как. Принципно предната броня а и задната си имат държачи и не се влиаят от гредата. Трябва да е на осморка, че да пречи на бронята. Виж на радиатора е друг въпрос но за да се сгъне така значи удара е бил бая силен. Коли 2-ра ръка много та от първата морга може да си вземеш.
  13. 1 точка
    Ако синковеца е далеч от свое си семейство - вземи му белия Сивик - та да го мислиш. Ако е по-улегнал - Акорд 6 е естествено по-добрата кола - дори жената повече го харесваше от 7-мото комби.
  14. 1 точка
    Изгаря бобина, или кондензатор или и двете. п.п. Е сега се усетих, че съм допуснал грешка. На съпругата ми беше "англичанка", а тук коментираната е "японка". В този ред на мисли, не съм сигурен, какъв е автоматика на японката, класически степенен хидротрансформатор, или CVT. Грешката ми не отменя нещата, които казах за колата.
  15. 1 точка
    Чакай да видим неделя вечер. Таланти много, но да си най-отпред в пелотона е най-трудно.
  16. 1 точка
    Ако някой те изпреварва, нямаш право да го засичаш. Трябва да пропуснеш всички движещи се в лентата, в която искаш да навлезеш. Ти си в нарушение в този случай (първия)
  17. 1 точка
    Точно такива съм купил и сложил. Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
  18. 1 точка
    Хайде и аз да добавя един Amsoil 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 445 170 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50/50%; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 02.12.2020; 9) Моточасове – около 75; 10) Изразходвано гориво - около 150 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (150 / 3.5) = 43; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е незабележима на щеката. 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик и леко извънградско. Натрупани са много на брой (около 40) къси пътувания: 5-8 мин. (2-3 км.) по два пъти на ден; История на офисна хартия:
  19. 1 точка
    Скокнах аз до там. Викам, "да ковем железото докато е горещо", макар че колцата беше умрела от студ, но запали чакмак. Не пуши, моторчето работи нормално, съединител има и лагера му не вие. Почна и да стопля, а климатика не пробвах (под 0-лата е вън), но чиляка каза че работи. Интериора е чист, но велура по предните седалки е на фитили - особенно на лявата. По предното стъкло (отвътре долу) имаше капки вода - предполагам от конденза. В багажника (под мокета) е сухо - има си "патерица". Волана и ск. лост биват. От долу (на коляно) не видях сериозни язви от ръжда, но веждите са правени (и пак са за ремонт). Има гнило и на лявата врата - външно на долния ръб - коъ знае какво е вътре като разтапицираш. Пантите на вратите са ОК. Предната броня е леко навътре (по фаровете), но не видях сериозен ремонт - крепежните болтове са си с класическите за ЕГН-то ръждиви глави. Задната броня е здрава, но е за боя, която като цяло си е равномерна. Не можах много да я карам, но на "мачкане" по калниците - амортесиори има. По чакъла не чух сероизни тропания от окачването. Предните дискове са ръждиви, но нямаха голям ръб. Отзад е на барабани и кой знае какво има вътре, но едвам я отлепих от място! И 2-те външни карета тракат, а за вътрешните си трябва скорост и газ, но си няма номера, та да я настъпя по шосето. Там и окачването щеше да си обади, че дупки по него - дал Бог. На разумен пазарлък е склонен, а може и да ти я докара - само ще си платиш нафтата. Та така с таз колца. За тинейджър бива, но той пък ти е син, както и Сивика.
  20. 1 точка
    Ето го и добрия,стар Purflux LS350 -OEM: Пробег 9000. Изключително качество на филтриращите елементи.Хартията е здрава прецизно нагъната и със запазена структура.Добре залепена от двата края.Дълга при разпънато положение 140см.Противодренажната гумена (или силиконова,незнам)клапа е здрава и със запазена еластичност.Байпасния клапан е с нормално усилие при натиск(не задържа никъде). Единствения минус е,че филтъра го изтеглиха от дилърската мрежа,в цяла Европа!
  21. 1 точка
    В краката на пътника до шофьора, две сини и една бяла... от сините са ползва тази с трите входа...
  22. 1 точка
    Привет колеги, И аз да освежа темата. Прочетох цялата тема с интерес и ми беше много полезна, защото по стечения на обстоятелствата, решихме да търсим за жена ми именно HRV-2, но втора ръка. КАЗВАМ ОТКРОВЕННО, ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на всички колеги отделили, време за писане, отзиви, качване на снимки, коментари, цени на консумативи и лични впечатления за HRV-2 и БТ 🙏 👍 .....Колеги dan_koloff и Zlatozator, едно евала и за обективното Ви мнение и поднесена информация+снимков материал! За заинтересованите и търсещи инфрмация за HRV-2, тази тема тук е много полезна, особенно като няма кой знае колко отзиви и материали в нета (на този етап) за вече покарани Харви-та 2 генерация 2016-2020 купени от БТ или втора ръка от неизвестен внос! Тъй като ние не бързаме, случайно попаднахме и направихме кратък тест драйв на версията с небезизвестният мотор 1.8i-R18Z9 /без турбо/, 141 PS (104 kW; 139 hp). Тъй като познавам моторите R18A1 и R18А2 от Хонда Сивик 8ген. това бе и основната причина да направим тест драйв именно на HRV-2 с въпросният по-рядък за него мотор R18Z9 . С него се държа много приятно и реагира адекватно. Мисля, че мотора пасва чудесно на това шаси и килограми. Честно казано нямах много време и не обърнах специално внимание на поведението и настройките на CVT-то за "Американския пазар" но работеше балансирано и приятно. Имаш всичко необходимо във всеки диапазон, стига да не сме със състезателни амбиции или подобни очаквания. Возенето е както казаха колегите "както на повечето нови автомобили от този клас" твърдо и леко пластмасово на паваж, но наистина за този клас и размер превозно средство, няма как да очакваме возия и тежко усещане като на Акорд или Легенд, нали? 😉 Пластмасите са бюджетни, екстрите на този вариант не са впечатляващи но има всичко необходимо и дори някои модерни глезотийки, но и адекватно отговарящи на този клас автомобил тип "малък градски SUV". Версията само с предно предване си е чиста "повдигната кола" и 100% е много по-ниска от старото HRV1, но в нашият конкретен случей, ние не караме офроуд и сме 90% на асфалт и от там дали ще бъде 2WD или AWD няма голямо значение, освен в разхода на гориво. Сегашната ни семейна кола е много ниска и опира почти на всяка неравност, а в БГ ги има доста. И така с времето решихме да вдигаме "височината" ,но с изискването да е малък SUV, минахме през всички марки малки SUV и да споделя честно при мини вариантите не намерих нещо по-добро и надеждно. Всички са един дол дренки от известните и гръмки марки до Дачия са в един филм и сходни производствени маркетнингови схеми. Е разбира се CRV ген.2 и ген.3-2.0i безнин е безпорен фаворит, но е по-голямо за гаража ни, а и дизайна не пасава на жена ми 😒. 😊 Убедих се лично и съм съгласен, че има какво да се изисква от сглобката в Мексико и използваните пластмаси вътре, които вече много точно са описани от колегите преди мен, но най-основният вид "недостатък" към момента е високата цена за такъв малък SUV, която и не пада. Но всички помним и знаем, че примерно сивик 5-та генерация Made in Japan, не се е славили с лукс, топ возия и много качествени пластмаси вътре, което не му е попречило с времето да се превърне в една чистокръвна 100% легенда за надеждност, много конкурентни показатели и ниски разходи по-поддръжка, особенно в някои версии на хечбек sohc 1.5 безнин и седан 1.6 dohc vtec /vti/. Винаги има някакъв компромис на някаква цена. Придържайки се към известният съвет на опитните карачи и стари шофьори които казват: "Преди да купиш една кола, първо си задай въпроса къде и как най-много ще я караш и за какво ще я ползваш и тогава я купи", ние преценихме че HRV-2 е не лош вариант за нас, отчитайки конкуренцията в класа и недостатъците на всички, като тези на HRV2 не са чак толкова много и не са фатални........ако не ти бъркат пряко в джоба де ! Но ако не изпадаме в прекалени подробности по детските проблеми, сглобка, материали присъщи за повечето нови "абонатни коли" (надявам се да няма и други по сериозни дефекти и аварии ), реално с HRV2 с всичките му минуси има потенциал за в бъдеще, като като един сравнително икономичен SUV с голямо пространство вътре и в багажника, по-висок просвет от обикновенна кола, евтино и лесно за поддръжка окачване, нисък разход на гориво и не високи разходи за поддръжка /извънгаранционно/, освен ако някой агрегат или възлова част сериозно не даде фира, заради лоша сглобка на някой пиян Мексиканец или Мексиканка)😃 . Ние сигурно ще търсим и чакаме Японнска сглобка втора ръка, като на колегата dan_koloff , която може би с времето ще се докаже като един практичен малък SUV с добро качество на сглобкaта и не лоша надеждност. Ако случайно попаднем на версия AWD е добре дошла. Поздрави и продължавайте да пишете отзиви след повече натрупани километри! Бъдете здрави и поожелавам на всички безаварийни километри! ☺️👍
  23. 1 точка
    Имаше някакви болтове, но мисля че самата напречна греда е заварена за рогата. Свали бронята и виж, но вероятно има начин да се изправи самата греда на място - да се издърпа леко напред (в кривата и част) - поне да не опира в радиатора, че така не е добре.
  24. 1 точка
  25. 1 точка
  26. 1 точка
    Малко по-подробно инфо за вчерашните заигравки. Преди време бях закупил малко карантии от Сивик Тайп Р(FN2): - двата вала комплект(макар да предвиждах да използвам само смукателния с неговото 50 градусово VTC) - пружините на клапаните - напълно оборудван колектор - макар дросела и инжекторите да са със същите параметри като на к24а3, използвах тези от FN2 - маслена помпа, ваерига и оптегачите - тях не ги използвах, но такъв беше комплекта Самата глава я нямаше, защото най-вероятно е пръцнал мотора и е на салата. Аз и не предвиждах да отварям мотора, така че не ми трябваше. Разликите между двете глави като цяло(с изключени на валовете и VTC-то), е че к20-ковата глава е с доста по-прецизна отливка и вхпдните портове все едно са полирани. Смукателят от сивик-а(RSP), както знаем обаче няма нищо общо с този от k24a3(RBB).RSP-то е с по голям диметър на портовете и с доста по-къси рънъри от на RBB-то. Слагането на RSP-то е свързано с много противоречива информация, че мотора умира в ниските, не става за ежедневка и т.н., та ако прочетете всичко до края ще разберете реалностите какви са. Да не разводнявам нещата излишно, та започвам със снимките на процесите с коментари под тях: Бях приготвил и нова верига да сменям, но винаги има едно но. Нагласих мотора на белези и се оказа, че някой в Швейцария предполагам, я е свършил тази работа вече. Веригата беше перфектна, оптегача беше излезнал на 1 зъб само, така че няма да сменям верига. Тук както се вижда съм махнал всичко вече. Веригата се опъва с високотехнологичен ластик за багаж, за да не се разкачи докато въртя мотора, а го въртя защото ще сменя и пружините на клапаните. Тук се вижда разликата в пружините и талерките при двата мотора. Пружините при к24а3 са еднакви като размери на смукателните и изпускателните клапани. Тайп-р пружините са различни за смукателни и изпускателни клапани. Смукателните са 1,5 мм по-дълги, а изпускателните 2,23 мм. Диаметъра забравих да го измеря, но е без значение. Смених ги разбира се, а с това и гумичките на клапаните, защото няма как да извадиш долната талерка на пружината без да махнеш гумичките. Главата готова с един бял и един жълт вал Едно уточнение за валовете - вала от тайп-р има 1 мм по-малко лифт на не-витековати гърбици и 1 мм повече лифт на в-тековата гърбица, от този на к24а3(стойностите не са особено точни, но карам по спомен). По-малкият лифт извън втек+късия колектор трябва да утрепят въртящия момент в ниските(така пише по форумите). Тука всичко е събрано във финалния му вид. Сините работи дават +5 коня веднага заради цвета. Сините работи са поради факта, че оригиналният въздуховод няма начин да стане със тоя колектор(RSP). Една седмица карах с оригинален въздуховод омотан със скотч(американското тиксо) и снаден със силиконови остатъци от разни други проекти. Използва се МАП сензора от к24а3, защото на FN2 е друга буксата. Като цяло колектора е болт он на колата с тази разлика, че трябва да монтирате един допълнителен щуцер за вакума за предния тампон на мотора, както и еднин гумен маркуч за подгрева на дросела се сменя, че идва къс. Другите маркучи се подрязват до необхпдимата дължина, че те пък идват дълги. Между другото мотора запали с новите карантии от четвърт. Адаптация на дросел не е правена, всичко си беше все едно със старите карантии. Щипките на зарядното се виждат на едната снимка, защото при писане на файл ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се включва на заряд, че ако пръцне нещо по време на писане и трябва да се отваря компа. Сега газаджиите ще скочат, че инжекторите не се монтират така, маркучите им не знам какво и т.н. Сега интересните работи. Мотора си беше рефлашнат и преди тези интервенции. Това е мерене без да е барано по софта допълнително. Просто събрана колата и качена на диното. Вижда се къде и колко е умряла. Колко пък да е умряла(на втората снимка е сравнението със съвсем стокова кола). След известни промени по софта, това е финалното мерене(поне така мисля, че ми е последната снимка в телефона). Мерено е на най-злобния стандарт на диното и има едни загуби дето няма как да се измерят(тези в торк конвертера).На DIN стандарт стойностите са по-високи. Рефлашването е бавен процес и самото писане по компа отнема повече време от самото мерене. Това е на газ. Нищо не е донастройвано по газовата, просто цъкаш копчето на газ и мериш. В последствие ще я барна евентуално. Равносметката: Дали си струва - определено да. В ниските и средните си е същата, но във високите тоя туч се развърта доста по-добре и е много приятен за каране. Автомата е най-голямата дупка на тая кола. От мотора назад колата си е напълно стокова, катализатора си е на място, генерацията, колектора. Ако се поработи в посока на смяна на изпускателен колектор, високопропусклив катализатор колата ще живне още повече, но за момента аз приключих с NA тунек-а. Тук е мястото да благодаря на момчетата от ФТ Моторспорт http://www.ftm-bg.com/, защото без тяхната подкрепа нямаше да се случат нещата. Спокойно можете да оставяте вашите хонди при тях, в добри ръце ще са.
  27. 1 точка
    Markony, Това е най-стойностната информация, която съм получавал през последните месеци в този форум.
  28. 0 точки
    Тея "гледат от високо", едва ли е нарочно - сигурно не те е видяла.
  29. 0 точки
    https://www.facebook.com/watch/?v=490646858370430
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...