Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.12.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Почтеността и честността са твърде скъпи подаръци. Не ги очаквайте от евтини хора. Уди Алън
  2. 2 точки
    Хайде и аз да добавя един Amsoil 1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Amsoil XL 5w-20; 3) Маслен филтър – Amsoil Ea15K20; 4) Общ пробег на автомобила - около 445 170 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 2000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 50/50%; 7) Средна скорост - около 27 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 03.10.2020 – 02.12.2020; 9) Моточасове – около 75; 10) Изразходвано гориво - около 150 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (150 / 3.5) = 43; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (5 мин. след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.5 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е незабележима на щеката. 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е сканирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация – софийско градско със средно тежък трафик и леко извънградско. Натрупани са много на брой (около 40) къси пътувания: 5-8 мин. (2-3 км.) по два пъти на ден; История на офисна хартия:
  3. 2 точки
    Ето го и добрия,стар Purflux LS350 -OEM: Пробег 9000. Изключително качество на филтриращите елементи.Хартията е здрава прецизно нагъната и със запазена структура.Добре залепена от двата края.Дълга при разпънато положение 140см.Противодренажната гумена (или силиконова,незнам)клапа е здрава и със запазена еластичност.Байпасния клапан е с нормално усилие при натиск(не задържа никъде). Единствения минус е,че филтъра го изтеглиха от дилърската мрежа,в цяла Европа!
  4. 1 точка
    Ако някой те изпреварва, нямаш право да го засичаш. Трябва да пропуснеш всички движещи се в лентата, в която искаш да навлезеш. Ти си в нарушение в този случай (първия)
  5. 1 точка
    То за това и филтрира качествено!
  6. 1 точка
    Друг случай същия ден. Hа кръстовище преди светофар 3 коли минават, като ако спре още една кола и ме запушва. Kаква марка кола спря и ме пусна ?
  7. 1 точка
    Здр, аз също имам проблем с фаровете и мисля да ги заменя с би-ксенонови лупи поръчал съм си чакам да дойдат.Ще приложа снимки след монтажа.Поздрави.
  8. 1 точка
    Не знам и аз каква беше логиката да го направи това. Ама за малко да му излезе скъпо. Ноо евала на всички, които му помогнаха да излезне и за бързата реакция.
  9. 1 точка
    Здравей, На тая кола не й трябва Хонда специалист. Единственото нещо, което може да не се знае от всички майстори е, че НИКОГА не се опитва да се пали колата със извадена свещ, или кабел към свещта. Това че не иска да запали, ако е първото сутрешно палене, може да е от свещи, кабели, делко. В капачката на делкото събира конденз. Между капачката и бобината има една пружинка, която трябвя да е там и да не е клеясала (окислена). А може и да е заради бензина - стар, или недостатъчно. п.п. Горивен филтър се сменява, не горивна помпа. п.п.п. Колата е "железна". Съпругата ми караше такава 4-5г, също автоматик, ама с 1.6 двигател
  10. 1 точка
    Това е форум на добра воля, а не информационна агенция, че да трябва да плащаш за информация. Относно безопасността, проверка на спирачната система, друго няма какво да правиш. Трудното палене може да от горивната помпа и филтър, може и свещите да са за смяна, но при толкова стара кола е най-добре да се сменят и двете. Маслото кога е сменяно за последно?
  11. 1 точка
    Според мен първи заподозрян и в двата случая е релето на чистачките.
  12. 1 точка
    Здравейте, Колеги! Маслата пристигнаха! За тези, които ще пътуват с куриер, ще сортирам днес и ще ги изпратя до края на деня или утре.
  13. 1 точка
    А бе въобще не е лесна! За да се свали колектора, се сваля дросела + още една камара неща, а също така е хубаво, ако се прави това, да се направи и реглаж на клапаните. Също така трябват нови уплътнения на колектора + уплътнение на ЕГР-а, а с него трябва да се внимава да не се скъса болт, защото са здраво запекли.
  14. 1 точка
    На бензина, пътищата се чисти, само леко опушени. Жалко, че не направих снимки на моя, изобщо не се налагаше почистване, но ей тъй профилактично но аз съм на 120 000. Чистил съм на времето и на дизелите, е там нещата са коренно различни, но няма лошо, чистят се и те. Според мен не е от това, има всички симптоми на бобина или потенциометър на педала на газта.
  15. 1 точка
    Дори ето колега който е купил маслото от представителство в София на промоция.
  16. 1 точка
    Скокнах аз до там. Викам, "да ковем железото докато е горещо", макар че колцата беше умрела от студ, но запали чакмак. Не пуши, моторчето работи нормално, съединител има и лагера му не вие. Почна и да стопля, а климатика не пробвах (под 0-лата е вън), но чиляка каза че работи. Интериора е чист, но велура по предните седалки е на фитили - особенно на лявата. По предното стъкло (отвътре долу) имаше капки вода - предполагам от конденза. В багажника (под мокета) е сухо - има си "патерица". Волана и ск. лост биват. От долу (на коляно) не видях сериозни язви от ръжда, но веждите са правени (и пак са за ремонт). Има гнило и на лявата врата - външно на долния ръб - коъ знае какво е вътре като разтапицираш. Пантите на вратите са ОК. Предната броня е леко навътре (по фаровете), но не видях сериозен ремонт - крепежните болтове са си с класическите за ЕГН-то ръждиви глави. Задната броня е здрава, но е за боя, която като цяло си е равномерна. Не можах много да я карам, но на "мачкане" по калниците - амортесиори има. По чакъла не чух сероизни тропания от окачването. Предните дискове са ръждиви, но нямаха голям ръб. Отзад е на барабани и кой знае какво има вътре, но едвам я отлепих от място! И 2-те външни карета тракат, а за вътрешните си трябва скорост и газ, но си няма номера, та да я настъпя по шосето. Там и окачването щеше да си обади, че дупки по него - дал Бог. На разумен пазарлък е склонен, а може и да ти я докара - само ще си платиш нафтата. Та така с таз колца. За тинейджър бива, но той пък ти е син, както и Сивика.
  17. 1 точка
    Капков тест 10 1. Amsoil SS 5W30. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-185300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 9000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 16.05.2020до 02.12.2020г. 8.Мото часове около 270? 9.Изразходвано гориво 830л. пропан бутан и 85л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.3л. 11.Доливане няма,разход около 250мл. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350 made in france. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване средно тежък,към лек. 15.Предишно масло-Petro-Canada 5w20, Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,2 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката този път нещя да капне и я докоснах,до офисната хартия. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната(не много,защото двигателя беше топъл). Цялата процедура я извърших,на загрял мотор (по бързо и лесно се изсмуква от помпата),30 мин.след загасяне.Всичко стана през отвора на щеката,с помпа,без да отвивам пробката отдолу (не ми се лягаше отдолу). Като цяло,съм доволен от изсмуканото количество 4.2л. с филтъра,като имах и загуба на земята при отвиване на филтъра. Заредено Petro-Canada ss 5w20 ilsac gf-6. Ето и цялата палитра:
  18. 1 точка
    И като спреш, па угасиш мотора, докато е жежко, ей тогава точно в турбината се запича и после - малък им бил ресурса на турбинираните.
  19. 1 точка
    Колега направи снимките от новата сграда на Цариградско шосе.
  20. 1 точка
    Сметката ми казаха, че ще е около 1600 лв., после ще пиша какво точно са сменили и каква е точната сума.
  21. 1 точка
  22. 1 точка
    Напоследък пътувам нощем и забелязвам следното отклонение: Не знам дали е въпрос на култура, или незнание - несъобразителност, но освен тировете, масово хората си карат на къси светлини извънградско. Това е проблем за застигащите ги, понеже нямат видимост пред тях. При липса на насрещно движение се кара на дълги, или при застигане от друг автомобил, те се включват и при изравняване на колити, изпреварваният отново минава на къси, за да не заслепява този който го изпреварва. Не вярвам някой тук да не го знае, или да не го прави, но споделям, че е опасно и бъдете внимателни! Аз го понасям, а и повечето шосета ги знам, но ... За добро или лошо, в момента нощният трафик е почти нулев - сигурно е заради пандемиятя.
  23. 1 точка
    Още малко снимки от процеса на сглобяването.
  24. 1 точка
    Хубаво започнахме един готин проект, ама до къде ше стигнем с тея вируси и последващата криза не знам, дано не карам подкован мотор за много коне в атмосферен вариант ама кото доди , важното е да сме живи и здрави ! Буталата за 87.5мм на 10:1 степен Има и още доста интересни неща ама малко по малко за да е интересно пп... САМО ДА ВМЕТНА Понеже имам поне 4 глави, занесох няколко на хората дето правят главите за да изберат най читавата, едната е от моята кола която има 50К на ГАЗ, другите 2 не са имали НИКОГА ГАЗ, като едната беше на 110 000км само и познайте какво каза той след обстоен оглед. -Главите са почти в еднакво систояние, без никакви забележки !
  25. 0 точки
    Моето момче какво прави https://formula1.sportal.bg/news.php?id=26093 Да си идва оня техният и да си ни върнат детето.
  26. 0 точки
    Верно ме изпревари! Със изстрел точно в десетката! Бакшишите навсякъде явно са наглеци. Преди 2 часа, отивам с 18т камион при клиент на главната на едно градче. Еднопосочна, половината платно за движение, другата половина автобусни спирки, такси стоянка за 8-10 коли и две паркоместа за товарно/разтоварни работи. Автобусната спирка свободна. Цялата стоянка пълна с таксита. На двете места за товарене също пълно с таксита. Спирам на аварийни на автобусната спирка, зад последното такси и нежно подсвирквам три къси. Едното такси веднага се махна, ама другото само се премести една кола напред. Крайно недостатъчно да се събера, все още съм си на автобусната спирка и зад мен вече чака автобус. Пак три къси, нежни подсвирквания - никаква реакция. Слизам - "Мейд, какво правим?!". Онзи наглец - "Ми чакаме да се освободи място на стоянката!". Аз - "Е да де, ама аз съм в нарушение, спрял на автобусната спирка, докато ти чакаш място на моя лоудинг бей!". Пича си затвори прозореца и продължи да си чака. На същото място, преди време, местата за товарене бяха заети. На стоянката 2-3 таксита, останалото празно. Спирам аз гордо на стоянката, щото празно, а аз имам работа за 5-6 минути. Еееееййййй, ония и тримата скочиха от такситата на революция, щяха да изнесат камиона на ръце. Щото съм нямал право да спирам там. Тааа, тетака.
  27. 0 точки
    Препоръчителен родителски контрол - ЗАБРАНЕНО ЗА НЕПЪЛНОЛЕТНИ! Ако не псуваш, докато караш, значи не следиш пътната обстановка! п.п. Напълно го разбирам псуващият, бил съм на негово място, ама не съм псувал 6 минути.
  28. 0 точки
    Преди малко се прибрах в Монтана, та пак се повозих. Тоя път по светло и си имаше трафик, ама ние му се кефим. След Севлиево (от поредната "резната" колона) се амбицира 1 пич с Ауди А6 Олроуд Куатро 3.0 ТДИ от Видин, та до Монтана все по мене одеше. Не е за изфръгане тва Алди! Е, изоставаше по тесните завои, но поне знаеше пътя и бе интересно. Аз дръпна 2-3-ма, а той - хоп на моето място в колоната. Давам си му мигач, да знае че има място и време да ме следва и така в "игри и закачки" не усетих времето. Като сме сами - държи се на 100-тина метра зад мен, щото сигурно са му казали да стои далеч от "шашавите".
  29. 0 точки
    Днес беше поредният ден, в който опитах да си счупя колата. 😁Подробности по-късно, че нямам време сега.
  30. 0 точки
    В това видео може да видите нагледно как се краде хонда акорд 8. Изглежда доста лесно,ето защо се налага да вземете някакви допълнителни мерки относно затрудняването на крадците. Аз имах BMW E90 (една от най-крадените кочини по света) За да затрудня максимално отмъкването на колата преместих OBD конектoра на скрито место. На оригиналния OBD конектор свързах инвертор от 12v на 220V. Закачих на пиновете на конектора (оригиналния,който е дефакто само букса без никаква връзка с колата вече) 220V от инвертора. Когато някой злорадник се опита да се закачи с програматор за да си направи ключ,програматора ще му гръмне в ръцете. Сложих допълнителна 120dB сирена скрита в таблото,която при задействане на алармата пръска тъпанчета.Също така монтирах и имобилайзер. Мислех към пиновете на оригиналния OBD конектор да закача захранването на шофьорския airbag ,та като се закачи някой недоброжелател да програмира ключ да му отнесе главата и да знае в следващия живот,че да пипаш чужда собственост не е здравословно начинание. После,обаче се отказах от това,че тая кочина (Е90) не излизаше от сервизите (пълен трошляк беше) и може да стане някой сакатлък с невинен автомоньор,ако забравя да предупредя за това. Споделете вашите идеи и практики относно защитата от кражба в тази тема.Ще е полезно за всички с акорд 8.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...