Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 1.12.2020 in all areas

  1. 3 точки
    Забрави най важното, коляновия вал . Защото той най бързо се скапва от разбити маховици . Ти колко човека познаваш, дето са изкарали "няколко стотин хиляди" със стария маховик ? За един прЕАтел питам, защото аз го имам уреда за измерване на страничния наклон и градусите на отклонение на маховика, ама всичките на които съм "спестил" пари за маховика са изкарвали най много по 60 хиляди километра . Някои от тях направиха втора смяна на време, други решиха да покарат с разбит маховик и в крайна сметка си продадоха колите на части, със скъсан колянов вал . Та в крайна сметка си има детайли от които не се пести и добрите майстори трябва да ги знаят . Не напразно уважаващите себе си вносители на части, не предлагат само съединител за тези коли. Иначе всеки е свободен да си троши колата по начин който той си избере, все пак парите са си негови .
  2. 2 точки
    Нещо не си ме разбрал. Говоря за вкл. на дългите от застигнатия автомобил, ако няма насрещно движение, за да осигури видимост пред себе си за застигащият го. Ясно е че при наличен насрещен се кара на къси и застигащият ще изчака разминаването, за да предприеме изпреварване. Как да го направи, ако няма достатъчна видимост напред, понеже този пред него не се сеща да вкл. дългите и да му я осигури? Човещинка е и съобразителност. Друг е въпросът че при мъгла и снеговалеж дългите дразнят и не са препоръчителни, но говорех за нормално нощно време без метеорологични усложнения.
  3. 2 точки
    От дизелгейт доколкото се бях интересувал, ВАГ са платили няколко стотин милиона като глоби и в различен етап във времето (защото с годините се промени малко или много мащаба на измамата). Отделно разходите им по компенсиране на клиенти, откупуване на автомобили (най-вече в Америка) плюс привикването на 11млн автомобила за нов софтуер ще им струва над 30млрд евро. Отделно в началото на тази година лъсна и някакъв проблем с бензиновите им двигатели от тези години. Като лична отговорност мисля, че някой от директорите им локализиран в Америка влезе в затвора за 5-6 години и беше глобен половин милион долара. Мерцедес също се присъединиха и станаха втората компания с най-солидни глоби, като въпросните + разходите по отзованите автомобили го бяха изчислили около 1млрд. Отделно заради всичко това се измисли новия стандарт за измерване на газове + определяне на по-реален разход на гориво (WLTP стандарта), с което се установи, че няма нито един дизелов двигател, който в движение да покрива нормите зададени от завода. Бях чел статия, че при някои модели (почти чисто нови) надвишението било няколко стотин пъти. Също така БМВ били с най-малко замърсяващи дизели, но все пак няколко пъти над нормата. Друг любопитен факт, който бях чел в шкода форума е, че след въвеждането на WLTP стандарта целия VAG концерн е спрял доставки на 2.0тди за около 5 месеца, защото не можели по новия модел на измерване да покрият евро 6d и хората стояха и си чакаха автомобилите.
  4. 1 точка
    Здравейте и да Ви е честита новата Леегенда и с здраве да и се радвате. Преди три седмици и аз купих Леджънт, но имам някои неясноти. Ако е удобно бихте ли дали някакъв телефонен номер или скайп, вайпър, уотсап за да Ви се обадя и да поговорим за легендарните Легенди. Поздрави Делян
  5. 1 точка
    Хмм... https://formula1.sportal.bg/news.php?id=26075 Иначе 2-мата може да имат по-добри шансове за горните места на подиума. https://formula1.sportal.bg/news.php?id=26077
  6. 1 точка
    Нещо не ми ясно как искаш да карат хората? Дълги светлини се ползват когато няма движение срещу теб или движение пред теб в твоята лента ако не се лъжа на 150м. пред теб. Тоест не говорим за застигане, а доста прилично растояние на което трябва да мехнеш "дългите". Как да караш на дълги след като има движение стабилно, поне по пътищата по които минавам аз. Друг е въпроса, ако са ти добре късите светлини и си виждаш ОК. Мен на последък ма дразнят идиоти, които карат на дълги през деня. Много е дразнещо и мисля, че трябва да ги санкционират.
  7. 1 точка
    Напоследък пътувам нощем и забелязвам следното отклонение: Не знам дали е въпрос на култура, или незнание - несъобразителност, но освен тировете, масово хората си карат на къси светлини извънградско. Това е проблем за застигащите ги, понеже нямат видимост пред тях. При липса на насрещно движение се кара на дълги, или при застигане от друг автомобил, те се включват и при изравняване на колити, изпреварваният отново минава на къси, за да не заслепява този който го изпреварва. Не вярвам някой тук да не го знае, или да не го прави, но споделям, че е опасно и бъдете внимателни! Аз го понасям, а и повечето шосета ги знам, но ... За добро или лошо, в момента нощният трафик е почти нулев - сигурно е заради пандемиятя.
  8. 1 точка
    изобщо не се притеснявай. Няма никакъв проблем да се изпреварва с двойка, с CVT. Лятото, когато колата беше пълна, в Кресненското дефиле се представи отлично. Така че, взимай и не се притеснявай 🙂
  9. 1 точка
    Не давайте така акъли на колегата за евтините чистачки. Не случайно едното струва 15лв. а другото 55лв. В момента няма как да снимам но капачето което покрива захвата на чистачката е различно при евтините и няма как да се монтира. Ако има такива които са точно 1:1 с aerotwin/OEM за Сивик 8, нека да ги покаже. Понеже и аз се подлъгах да поръчам по-евтини то резултата е, че трябва да поръчам отново aerotwin. И не е само захвата проблема а това, че евтините изкарват 2-3 пъти по-малко време от хубавите. С 21 и 22 на снимката са декоративните капачета за чистачките които няма как да влязат в афтърмаркет евтини. Самите захвати са по-високи и пречат и ги надигат. Да, може да се махнат естествено но то може да се махнат и доста други неща за да се сложат по-евтини заместители. Обикновенно старите aerotwin карат по 2-3 години та мисля, че е добра инвестиция. Пробвах champion на другата кола, никога повече няма да сложа и такива...
  10. 1 точка
    Колата е Акорд 2.2дизел При условие, че всички производители на тези демфери препоръчват да се сменят комплект ..... . "Гледам и не вярвам на ушите си" Някои колеги твърде много вярват в конспирации. Да се смени на такъв само съединителя без демфера или обратно, може да го направи само един джамбазин и после веднага да продава,но да го направи някой собственик и да се надява на чудо, че няма скоро да отваря пак и само ще кара .... . "Е нема такъв народ".
  11. 1 точка
    Това съм го правил с камион. Направо е "приказка".
  12. 1 точка
    Добре, чудесно , всички знаем колко е удобен и хубав един нов автомобил. А и като е служебен... Скандалът беше за азотните оксиди и сажди , които са най-вредната съставка на смога, и които водят до алергии, астма и рак на белите дробове на хората в градски среди. ( Google it). И то от нови автомобили ... Позор. Но дори и тези ФАКТИ не са важни, понеже не искам да се повдига пак темата бензин вс. Дизел. Интересуваше ме дали някой знае какви последствия са се случили ,ако има такива с тая марка ? Защо не удариха други и марки ,или издънката е единствено тяхна?
  13. 1 точка
    Клиповете много не им вярвай, в повечето случаи се правят с цел някой да се похвали, не реално да покажат. 8.2 ускорение точно на този двигател силно ме съмнява, по-скоро към 9.2 Преди имах малкият двигател 1.0 129 коня, който по каталог ускорява за 10 и малко, и искам да ти кажа,че перфектно се изпреварваше с него по нанагорнища и магистрали с 4 човека в колата. Турбото си оказва значение.
  14. 1 точка
    Привет колеги, И аз да освежа темата. Прочетох цялата тема с интерес и ми беше много полезна, защото по стечения на обстоятелствата, решихме да търсим за жена ми именно HRV-2, но втора ръка. КАЗВАМ ОТКРОВЕННО, ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на всички колеги отделили, време за писане, отзиви, качване на снимки, коментари, цени на консумативи и лични впечатления за HRV-2 и БТ 🙏 👍 .....Колеги dan_koloff и Zlatozator, едно евала и за обективното Ви мнение и поднесена информация+снимков материал! За заинтересованите и търсещи инфрмация за HRV-2, тази тема тук е много полезна, особенно като няма кой знае колко отзиви и материали в нета (на този етап) за вече покарани Харви-та 2 генерация 2016-2020 купени от БТ или втора ръка от неизвестен внос! Тъй като ние не бързаме, случайно попаднахме и направихме кратък тест драйв на версията с небезизвестният мотор 1.8i-R18Z9 /без турбо/, 141 PS (104 kW; 139 hp). Тъй като познавам моторите R18A1 и R18А2 от Хонда Сивик 8ген. това бе и основната причина да направим тест драйв именно на HRV-2 с въпросният по-рядък за него мотор R18Z9 . С него се държа много приятно и реагира адекватно. Мисля, че мотора пасва чудесно на това шаси и килограми. Честно казано нямах много време и не обърнах специално внимание на поведението и настройките на CVT-то за "Американския пазар" но работеше балансирано и приятно. Имаш всичко необходимо във всеки диапазон, стига да не сме със състезателни амбиции или подобни очаквания. Возенето е както казаха колегите "както на повечето нови автомобили от този клас" твърдо и леко пластмасово на паваж, но наистина за този клас и размер превозно средство, няма как да очакваме возия и тежко усещане като на Акорд или Легенд, нали? 😉 Пластмасите са бюджетни, екстрите на този вариант не са впечатляващи но има всичко необходимо и дори някои модерни глезотийки, но и адекватно отговарящи на този клас автомобил тип "малък градски SUV". Версията само с предно предване си е чиста "повдигната кола" и 100% е много по-ниска от старото HRV1, но в нашият конкретен случей, ние не караме офроуд и сме 90% на асфалт и от там дали ще бъде 2WD или AWD няма голямо значение, освен в разхода на гориво. Сегашната ни семейна кола е много ниска и опира почти на всяка неравност, а в БГ ги има доста. И така с времето решихме да вдигаме "височината" ,но с изискването да е малък SUV, минахме през всички марки малки SUV и да споделя честно при мини вариантите не намерих нещо по-добро и надеждно. Всички са един дол дренки от известните и гръмки марки до Дачия са в един филм и сходни производствени маркетнингови схеми. Е разбира се CRV ген.2 и ген.3-2.0i безнин е безпорен фаворит, но е по-голямо за гаража ни, а и дизайна не пасава на жена ми 😒. 😊 Убедих се лично и съм съгласен, че има какво да се изисква от сглобката в Мексико и използваните пластмаси вътре, които вече много точно са описани от колегите преди мен, но най-основният вид "недостатък" към момента е високата цена за такъв малък SUV, която и не пада. Но всички помним и знаем, че примерно сивик 5-та генерация Made in Japan, не се е славили с лукс, топ возия и много качествени пластмаси вътре, което не му е попречило с времето да се превърне в една чистокръвна 100% легенда за надеждност, много конкурентни показатели и ниски разходи по-поддръжка, особенно в някои версии на хечбек sohc 1.5 безнин и седан 1.6 dohc vtec /vti/. Винаги има някакъв компромис на някаква цена. Придържайки се към известният съвет на опитните карачи и стари шофьори които казват: "Преди да купиш една кола, първо си задай въпроса къде и как най-много ще я караш и за какво ще я ползваш и тогава я купи", ние преценихме че HRV-2 е не лош вариант за нас, отчитайки конкуренцията в класа и недостатъците на всички, като тези на HRV2 не са чак толкова много и не са фатални........ако не ти бъркат пряко в джоба де ! Но ако не изпадаме в прекалени подробности по детските проблеми, сглобка, материали присъщи за повечето нови "абонатни коли" (надявам се да няма и други по сериозни дефекти и аварии ), реално с HRV2 с всичките му минуси има потенциал за в бъдеще, като като един сравнително икономичен SUV с голямо пространство вътре и в багажника, по-висок просвет от обикновенна кола, евтино и лесно за поддръжка окачване, нисък разход на гориво и не високи разходи за поддръжка /извънгаранционно/, освен ако някой агрегат или възлова част сериозно не даде фира, заради лоша сглобка на някой пиян Мексиканец или Мексиканка)😃 . Ние сигурно ще търсим и чакаме Японнска сглобка втора ръка, като на колегата dan_koloff , която може би с времето ще се докаже като един практичен малък SUV с добро качество на сглобкaта и не лоша надеждност. Ако случайно попаднем на версия AWD е добре дошла. Поздрави и продължавайте да пишете отзиви след повече натрупани километри! Бъдете здрави и поожелавам на всички безаварийни километри! ☺️👍
  15. 1 точка
    Блага работа е легендата, пробвахме малко такава преди да вземем Сивика. Голям шлеп е и не съм се задълбавал но май е най-голямата ламя на Хонда като разход на гориво. Ти си на газчица но все пак. Не е кола за градско каране определено а е за това което пишеш - да тръгнеш от Русе до София и обратно за 1 ден. И утре пак и после пак и тн.. Успех с готината кола отново и ще следя темата, че е един от интересните модели на Хонда!!
  16. 1 точка
    Тунинг на на атмосферен двигател е скъпо и немного благодарно начинание. Най-малкото трябва да имаш реалистични очаквания, за което прочети онази тема. А и да избегнем офф-топика все пак.
  17. 1 точка
    И в Пловдив има даже лично го ползвах миналата година за да разбера кой лагер главина е тръгнал отзад и си проверих всичко от долу.Реално си е сервиз записах си час от предния ден.Човек от сервиза ти помага как се вдига колата и предлага помощ за прегледа .Цената беше 7 лв на час.
  18. 1 точка
    Радвам се на такъв дизелов акорд от 2013 година,в момента е над 350 000,железен автомобил ,само хубави неща мога да споделя,един алтернатор съм сменил за тея 200 000 които съм му врътнал. Та ако този е на 55 000( което е много малко вероятно) имаш кола за 10 години напред ,та ако ще и изобщо да не и е сменявано маслото.
  19. 1 точка
    За мен това са си остатъчни газове и се вижда ясно как мотора ги изхвърля за миг и после всичко си е ОК.Това явление се наблюдава при почти всички мотори когато дълго време се карат преди всичко в градска среда.Да се върне от морето и на другият ден ще види,че това явление го няма.Катализатора задържа.
  20. 1 точка
    Като имах бензиновото ауди,пушеше повече при палене.Нещо май пак в някакъв филм ви се влиза без причина.
  21. 1 точка
    Позитивни - винаги, толерантни - в разумни граници, безкритични - никога! 🙃
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...