Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 21.11.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Да не би да има включени някое/и измежду AF/TA/PTY? Ако да - пробвай да ги изключиш и тогава да видиш, дали ще има промяна.
  2. 2 точки
    Колега, това “централа” модула ли е? 😀Ако е така, вземане даване с srs модула имах преди няколко месеца. Обажда ли се в сервиза на Bultraco? Моята е 2008. Модулът се оказа се гаранционен - 15 години от годината на производство. Смениха ми го с нов безплатно. Струва си да се пробваш дали твоят е в гаранция.
  3. 1 точка
    Всичко зависи от състоянието на самия акумулатор. Колкото по-сулфатизирал е, толкова по-бързо повишава вътрешното си съпротивление при заряд. В следствие и напрежението му се повишава непропорционално на заредеността му. Вдига по-бързо 14.5V и елементарното зарядно се лъже и изключва заряда.
  4. 1 точка
    TAB имат няколко марки : TAB, Topla и Vesna. До колкото разбирам само Vesna се произвеждат в Македония. Пише го на сайта им, всъщност Аз обаче такъв не съм виждал на нашия пазар. По някакво стечение на обстоятелствата отговорникът за продажби в цяла източна Европа е българка, с която лесно се влиза в комуникация. Има официален вносител, от който обаче май не можеш да купуваш директно ,освен ако не си търговец. Той продава на разни магазинчета. Моят го взех от някакви старттрейдинг. Купували сме два такива за Сивик англичанка и двата изкараха по 7 години, като е падал доста пъти заради забравени фарове. Не са зареждания никога и колата е уличница,но се караше всеки ден в града ,но и доста извънградско. пак взех за акорда ми. Свързах се с въпросната дама и питах за дата на производство по топлия печат. Каза ми ,че е от тази година и няма да имам проблеми. Ще видим как ще е този, който е капсулиран вече , а предните два бяха обслужваеми... Мисля ,че са по-качествени поне от половината брандове по нашите магазини. Повечето там масово са застоялци на по няколко години по складовете , в които си тече амортизация. После като го вземеш изкарва две години и толкова... Ми той е стоял 5-6, накъде повече
  5. 1 точка
    AF не трябва да връща на радио от друг източник. Залагам на другите 2.
  6. 1 точка
    Има въздух вероятно. В редуктора. Обезвъздуши...
  7. 1 точка
    И аз съм почти така от 80-90000км.Преди 1-2 седмици смених буталата на дюзите.ГИ е МимГаз, Турско изпълнение!
  8. 1 точка
    Колеги, като чета постовете направо се чувствам късметлия с покупката на моя акумулатор Yuasa 3000 серията. Купих го 2015 пролетта, от акумулатори, защото беше най-прясно произведения в склада им. От тогава само се кара, никога не е бил зареждан или свалян от колата. Зимата и е доста гаден прехода - къси разстояния 3-4 км, всички консуматори пуснати и т.н , 2-3 по дълги прехода от около 7-800 км. извънградско Макс и до сега не ме е предал. Явно съм попаднал на добра батерия, но си мисля пак да купувам същата марка, произведен е в Англия.
  9. 1 точка
    Здравей. 90% от проблемите с фаровете на Акорд 7 с фабричен ксенон са в запалките. Има колеги, който продавят втора употреба, но аз лично не бих взел поради факта, че са слабо място и не е всно колко ще изкара. Пробвай да размениш крушките за да локализираш проблема, но ти това си го направил с новата. Запалките можеш да ги размениш без да сваляш фара за да разбереш от кое от двете е. Има автърмаркет, които вършат работа. Имам свободен автърмаркет баласт, ако се окаже от него.
  10. 1 точка
    Беше хубав ден за работа Визуална проверка на състоянието на мотора + регулиране на клапани: Добре е преживял 5w-20ката - няма задири, валовете и ролките светят, продължавам Ново масло и маслен филтър: Нещо ново за запалителната система: Е, не ми стигна време да сменя маслото на скоростите, но това е следващото: За съжаление имаше и неудачи - спуках нипела на маркуча, свързан с манометъра на маслото, докато правих профилактика . Временно ще карам "на сляпо", без измерване на налягането - гадно е, бях свикнал да ми е под око.
  11. 0 точки
    Двама колеги си взели заплатите, единият кани колегата си: - Хайде след работа да пием по едно, аз черпя! - Дадено, щом ще черпиш! На другата заплата ситуацията се повторила и така няколко месеца. Накрая вторият не издържал и рекъл: - Добре де, не е удобно така, само ти да черпиш! Но не мога да разбера друго: И двамата сме на един и същи щат, и двамата имаме по две деца, съпругите ни са безработни... откъде имаш пари за черпене? - Ще ти кажа! Казах на жената, че съм си изгубил пушката в казармата и сега ми отдържат от заплатата по 30 лв. всеки месец. - Леле, страхотна идея, как не съм се сетил по- рано?! Другият месец аз ще черпя! - казал вторият. Така и станало. Ядене,пиене - на корем. Прибрал се нашият, а жена му го подхванала още от вратата - Къде се шляеш досега? Аз те чакам да донесеш нещо за ядене, че няма пари, а хладилника е празен! Взе ли заплата? - Взех - казал мъжът и сложил плика с парите на масата. Жена му починала да брои и се втрещила. - Защо са ти дали със 100 лв. по - малко? - А, жена, забравих да ти кажа: В казармата, при едно учение танка потъна в едно тресавище, едвам се отървахме живи, но сега на екипажа ще ни отдържат по 100 лв. на човек всеки месец... - КАКВОО? - викнала жена му - Още утре отиваме в казармата ти!!! На другият ден, естествено, жената влязла при командира на полка и занареждала: - Как може такова нещо, вие сърце нямате ли,да взимате по 100 лв. за танка, в тези тежки времена, аз съм безработна, две деца гледаме и т.н. и т.н. Командирът суче мустаци и я гледа, накрая с тежък глас казал: - Добре, госпожа, разбрах Ви, но това са мъжки работи, съпругът Ви е давал клетва, нека той да влезе, а Вие го изчакайте отвън! Влязъл нашият с треперещи колене, не смее да погледне, забил поглед в земята, а командирът се смее: - А бе, магаре, аз коскуджами ти полковник, изплащам пред жена си автомат,, Калашников'', а ти- цял танк... Не те ли е срам, бе? Ето ти една служебна бележка за лека картечница и да се махаш от тука, че ще те взема запас и тогава да му мислиш! Излязъл мъжът и отвъртял една плесница на жена си - Видя ли ма, какво направи с патешкия си акъл!? Вътре в танка имало и картечница. Сега и за нея трябва да плащам!!!
  12. 0 точки
    Стига бе, аз до сега бях останал с впечатление, че само една марка ГИ става за хондите, и то ако е поставена от някои конкретни хора. Даже си карам колата без кеф (мн.хиляди км. вече), че ги-то ми е някакво там евтино и събрано от тук-там.
  13. 0 точки
    Ами защото според новите данъчни таблици, които не схванах много, данъка май няма да ми е много по-различен, ако нямам евро 4. Ще видя за 21 година колко ще е. Но поне няма да ми свети лампата и да тровя въздуха с СО2 Иначе нервите, които хвърлих и разправиите са ми много скъпи.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Много ти благодаря, че се отзова, колега. За късмет си намерих майстор в събота. Оказа се проблем с десния амортисьор - беше блокирал и се сгъваше/разгъваше много трудно. Извинявам се, че пиша чак сега, но след като ми оправиха колата веднага отлетях към Троян (в Горна бях уж само да си сменя гумите), а там нямам интернет.Бих си позволил да похваля и майстора, който ми оправи колата, но не знам дали не нарушавам правилата по този начин. Човека ми намери амортисьорите в почивни дни, монтира ми ги и още в събота колата ми беше готова.Ако някой се интересува къде му е сервиза - да пише на Л.С.
  16. -1 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...