Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.11.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Колега, признавам не изчетох дългото плюене по всесезонките от другите съфорумци. Накратко, моя опит с ЦРВ-3 - карам я от пет години само със всесезонки.. 3 години - 50 хил км Vredestein Quatrac 3, шарката беше разделена на зимна и лятна половина, изядоха се доста на края на третата година, средно поведение през лято, дъжд и зима, не ги препоръчвам.. (разривал съм пъртина със тях – около 50-60 см сняг с лед отдолу и се движех, една от малкото коли на пътя, неразринати пътища изобщо в целия град, жената щеше да ражда..). Бях спрял неподходящо и назад и се вдигна задницата от снега и на кантар, разчиствам с лопатата и пак така.. Като успях да обърна и да се движа напред бях перфектен!!! 2 години - 50 хил км. Goodyear 4 Seasons - добро поведение на сняг (не съм закъсвал), по-добре от калпави зимни гуми дотук. Догодина по това време ще ги сменям с нови всесезонки. Предполагам пак същите,но нова генерация. Уникално поведение на дъжд, на магистралата няма аквапланинг, при един силен дъжд на хемус нямаше кола която кара по-бързо от мен, залепнал си за пътя, при лятно време -също са ок! Считам Гудиъра за по-добрия избор!!! Важно: не вземай калпави всесезонки!!! Вземи маркови, ти все пак спестяваш 100 лв на година (за пролет и есен по 50 лв) само от смяната на гумите. На третата година си напред с 200 лв. Изхарчи тези 200 лв за най-добрите гуми. Споделям мнението за мишлен – не бих ги купил, по-слаби са като консистенция и не издържат на жегите и карането в горещо време, бях ровил доста и затова се спрях на гудиъра. Трудно се намират в БГ за нашия размер, бях ги поръчал с чакане и така. Пропуснах да отбележа, че след втората година завъртам предните и задните гуми. После карам още една година и после плащам 1000 лв и купувам нови гуми. Наистина мисля че на запад е по-хладно и са по подходящи всесезонките от БГ, ама нали затова караме 4х4 коли! Мъката на всесезонките е че се одървят (изпичат, втвърдяват) през летата, и после през зимата им пада функционалността, но засега гудиъра се държи добре! Мисля ще изкара до догодина. И трябва винаги да знаеш как караш и да внимаваш, наличието на хубави гуми няма да те спаси от магарията. Също така гудиъра съм го скъсал от офроуд, не е за тази работа, за дълбока кал не стават и от агресивни камъни се очукват ситните ламелки близо до централния канал. Затова в началото на третата година от експлоатацията, предните минават отзад, а задните които са по-запазени, минават отпред за още една година. Абе май не стана кратко.. нищо дано да е полезно! Поздрав!
  2. 2 точки
    Ъпдейт – малко горчив, но надявам се полезен. Реших в крайна сметка да пратя обратно катализатора и да си искам парите. След като поиска копие на газ анализа проадвачът каза, че ще го тестват за дефект и когато установят такъв ще ми върнат парите. Пристигна при него катализатора и каза, че всъщност ще го пращат на производителя да го тества. Срокът бил 4 седмици. Минаха 4 седмици и вече не ми отговарят на съобщенията. Явно съм изпуснал и ибейските срокове и не мога да се свържа дори с тях, за да коментираме случая. Та не препоръчвам да купувате от първия продавач – некоректен е. Новият кат пътува сега от Германия.
  3. 1 точка
    Мога само да потвърдя казаното от колегата, карам само с всесезонни и на двете коли. На едната кола са Goodyear на другата Pirelli. Всесезонните гуми ще стават все по добри и повече за предпочитане в бъдеще.
  4. 1 точка
  5. 1 точка
  6. 1 точка
    #JHM Спомних си за лафа от казармата: ,,По-добре дъщеря к*рва, отколкото син ефрейтор!" .Та така, и за кастрола... Те са един от главният виновник за десетките хиляди счупени TSI-мотори на VW( има направено научно разследване за причините, даже..)... И най-фалшифицироното масло в BG...! Аз за нищо на света, не бих си налял това в колата, след всичко научено за тази марка...🙈🤓😄☺✌
  7. 1 точка
    Щом ще е кастрол, да е това от сигурен доставчик, чрез общите поръчки тук във форума!
  8. 1 точка
    Аз също съм с Brigestone Blizzak lm 005 225/60/18 от около месец. Потвърждавам, че на мокър път се държат много добре. Една от малкото гуми с А клас на мокро за всички размери. Като шум също съм много доволен, почти не се различават от летните Brigestone с които взех колата. Много икономични като разход за зимна гума /моя размер са клас В за икономичност/. Субару ги предлага като премиум зимна гума за моделите си. Ще ги коментираме и след зимния сезон, дано се представят и на сняг добре!
  9. 1 точка
    Ясно ми е. Но насред път няма как да чета грешки, трябва да се прибера. От голяма помощ ми беше коментара ти.....
  10. 1 точка
    Акорда дойде от Швейцария със зимни "китайци". Карах ги още 2 зими и си купих нови - същите. Бяха си добре на сухо и мокро зимуване, а и в снежния Петрохан не съм патил. Ледженда дойде от Холандия с всесезонни Вредешайн Quatrac 5 - ДОТ 2017-та. На вид и пипане си бяха ОК, но не ми харесаха хандлинга на колата лете, а зимата не дочаках - продадох ги. Димо е прав, ако колата се кара полека, градско и на почистени улици - сигурно покриват редките и несгодни метеорологични изисквания на собственика, но тук говорим за СУВ, който има макар и малки претенции за проходимост зимата. Най-важен е обичайният периметър и човек добре да му знае границите, както и уменията си.
  11. 1 точка
    И аз много се израдвах когато Макс изпревари Ботас и му направи такава преднина, но... не бива да се заблуждаваме - Валтери имаше проблем в пода на колата, ако всичко му беше, наред изпреварването едва ли щеше да се случи. Просто тази година Мерцедес са много напред, а и късметът не спира да ги преследва навсякъде
  12. 1 точка
    Не знам как ги калибрират, но едва ли нещо е правено по тия газ анализатори последните сигурно 10 години. За калибрациите в метрологията също съм скептичен колко са коректни. По-вероятно е само да лепят стикерите и толкоз. Кислородът се мери по електрохимичен метод и живота на клетката е не повече от година, година и половина. Като ги питах на един пункт за ГТП кога последно са я сменяли имаха изражение на лицето от типа - Ко речи.
  13. 1 точка
    Само не очаквай, че магически ще спре да гори масло, просто процедурата да го предотвратиш не се състои в това, което си направил, а в един "скромен" ремонт. Сега най-много още повече да го яде, но нека видим.
  14. 1 точка
    Всички знаем всичко и от конфронтация няма смисъл. А Димо знае най-добре, понеже заради 200 "алпийски" километра му се е налагало да минава 4000 магистрални, със яки зимни гуми. Гледам вънка времето и си мисля - дали да отварям въпросът доколко тая седмица са подходящи зимните, ала няма да го правя. Всеки е прав за себе си, но въпросът опира до нечия безотговорност и последиците и за околните участници в движението. Този който ги няма, но знае че му трябват, ще намери начин да се преобуе, или поне ще внимава достатъчно и няма да излага на риск себе си и други хора, или въобще няма да пътува ако не го позволява времето. Опасявам се обаче че нехайните не четат такива форуми, нито ги трогват съобщенията от медиите. Те са най-опасни и за тях трябва да е задължително и без "или".
  15. 1 точка
    Така е Цецо.Ти смяташ ли,че има тук колега който да не знае с какви гуми се кара зимата и с какви лятото.Аз съм сигурен във всички,ча знаят и си сменят гумите когато трябва.Едно време имаше простаци но едно време,поколението сега е друго.Всичките момчета са достатъчно интелигентни да знаят какво да правят и ако някой е пропуснал то си има причина.Може парите по кредит да отиват,може детенце да се разболее и болницата да гълта всичко (недай боже),всичко може да се е случило.Не може да съдим никой защото не се знае колега в каква ситуация е попаднал. Но да се хващаме за една запетайка или за нещо което не е дообяснено при условие,че е ясно на всички еле пък на Веселия който разбира от половин дума даже е това ми идва в поече.
  16. 1 точка
    // оффтопик Това изказване е толкова сбъркано... на толкова много нива... Такива глупости дават оправдание на хора със самочувствието на големи шофьори да карат с каквото дойде на оферта от OLX-а. В проучване в UK, казват, че лошите гуми са водещата кауза за катастрофите: https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/poor-tyre-maintenance-main-cause-car-accidents-uk Статистика на броя загинали в Щатите през годините от катастрофи конкретно причинени от гуми: http://quality-control.us/tire_deaths_2017.html Проучване от 193 страници в ЕС показващо рисковете за безопасност произлизащи от неподходящи гуми: https://ec.europa.eu/transport/road_safety/sites/roadsafety/files/pdf/vehicles/study_tyres_2014.pdf Моля всички да си ползват главите и да не рискуват собствения си и живота на другите.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    - Иванчо, кажи ми поне една формула, че да ти пиша 3-ка? - Формула 1 госпожо!
  19. 0 точки
    Аз не съм от най-пестеливите и харча ксенона постоянно,гледам колеги карат на халогени.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...