Jump to content

bgdinosaurus

Фен
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно bgdinosaurus

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2007 2.0
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе
  1. bgdinosaurus

    Проблеми и въпроси за Honda CR-V III 2007 2.0

    Здравейте колеги, почаках няколко дни да видя дали някой друг все пак ще си каже мнението, благодаря на отзовали те се - в допълнение: аз съм прегледал темите за вибрациите (http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=95559), при мен мисля е различна. Като сваляхме кардана за да видим дали е от него - оказа се че трябва да се ремонтира и кардана, но това ще се случи напролет, за да мога през зимата все пак да си карам 4х4. ако не от смяната на маслото на ск кутия и преден диференциал поне със подритването отзад се надявам да се оправи след ремонта на кардана (т.2 по-горе). въпреки това вибрацията отпред в дясно при ускорение, на всички предавки между 80-120 км (т.1 по-горе) си е друг проблем. Все пак да питам може ли някой да ми каже откъде да закупя на добра цена полуоска предна дясна (от страната на пътника). или да ми каже кода на частта за да я поръчам от ибей. http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-CR-V-2007-2011-Right-Brand-New-Direct-Replacement-CV-Drive-Axle-/201291616186?hash=item2eddea4fba:g:nLEAAOSwJcZWcgjT - това ли е нещото което ми трябва, да не объркам заявката? относно съединителя, мисля му дават 120 хил км. (аз съм на около 80 хил. км сега) и въпреки че моята кола мисля е карана повече градско надали му е дошъл реда.. аз нямам проблем на полусъединител, само докато е студена ме подритва отзад. Като загрее и всичко е нормално..
  2. bgdinosaurus

    Проблеми и въпроси за Honda CR-V III 2007 2.0

    3. Още един проблем който макар и малък е прилично досаден. Имам си външна навигация, която бях пъхнал в запалката и я ползвах така повече от месец и не разбрах дори как взе, че изгоря предпазителя на запалката, намерих го кой е, по някви апокрифни схеми - невярни естествено, смених го и после след месец пак така стана, мисля че беше 15А. Бих му сложил и 20А ама се чудя, има логика да са го направили точно 15А, да не взема да опукам нещо друго по инсталацията - няма да е приятно. Има ли според вас проблем ако сложа по-голям предпазител или не. Знам че мога да пъхам захранването на навигацията в кутията между предните седалки но кабела и е къс и виси насред колата, като високоволтов кабел между стълбове. Предполагам, че изгарянето на предпазителя става при палене/гасене или вкарване/изваждане на захранването - не става по време на работа на навигацията, не съм я виждал да се изгася при изгаряне на предпазителя. Просто в последствие, като я пускам разбирам, че няма 12В към захранването. На старата ми кола никога не съм имал проблем с тази навигация захранвана от запалката - цели 5 години. Ако някой има документация за европейската версия на колата (моята е произведена в англия) - моля да ми я даде, за да търся каквото ми трябва там, имам американска няква, ама не е много точна ми се струва.. Също така искам да разгледам какви екстри има ако някой ми посочи къде да търся по VIN.
  3. Здравейте колеги, Наскоро си купих Honda CR-V III 2007 2.0 бензин на оригинални около 80 хил. км. Като всяка карана кола и тази има проблеми. При мен са: 1. Една вибрация, която има откакто съм я купил (вече 6000 км за 4-5 месеца) която усещам отдясно отпред при каране в диапазона 80-120 км/ч със пик около 100 км/ч. Не е от гумите - сменени са с нови, защото предните бяха на годините на колата и мислех, че е от тях, въртяни са и джантите. Няма зависимост от предавката. Усеща се най-вече при подаване на газ. При поддържане на скорост се усеща много по-слабо. Сваляли сме кардана - вибрацията си я има и си е същата. Сменени са дискове и накладки отпред - не е от тях имаше я вибрацията и преди тях, и щеше да е при спиране, а не ускорение. Логиката води до може би полуоски (карета, лагер на полуоската или друго не знам не съм специалист) или примерно невъзможни неща като примерно главина. Считаме, че не е лагер на колелото защото щеше да има виене постоянно, а пък то няма. Не е в зависимост от това дали сме в завой или направо, все се е едно и също. Затова търся полуоска за моя модел, моля помогнете да намерим/поръчаме на разумна цена. Проблема е, че ако се окаже, че не е полуоска и купим такава, после мога спокойно да си я сложа в музея - за примерно 600-800 лв. Трябва ли да се сменя цялата полуоска или може само каретата - примерно вътрешното. Ако някой знае кода на частта/наименованието,за да я търся в ибей също ще ми е от полза. 2. Другия проблем, който имам, но до момента не е установим и може би някой преживял го ще го разпознае е - получаване се едно тресене при потегляне на студено винаги от място на първа предавка (независимо дали тръгвам направо или в завой). Когато загрее колата изчезва и докато стигна до майстора и не може да се усети. Сменили сме маслото на задния диф с такова на хонда, както всички препоръчват. Все още не сме сменили отпред. Тресенето се усеща като, че тръгваш без подаване на газ и по рязко пускане на съединителя, по-скоро подскача задницата. Мислех си, понеже хондата има много ниски обороти на празен ход и не съм свикнал с нея ще трябва да подавам повечко газ. Все ми се струва, че го има и тогава, ама е по-слабо (за това не мога да гарантирам, просто на усет). Ще се радвам ако някой може да ми помогне/подскаже нещо за мойте проблеми. Благодаря предварително.
×