Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 7.09.2020 in all areas

  1. 2 точки
    Да де, нали затова е мистериозен. А може и да е от картерните газове, да пуска през турбото малко масълце и затова да е само на студен старт и то малко след запалването. Попринцип имам малко омасляване, там, където влиза маркуча на картерните газове в турбото. Варианти много при дизела 😓 Това, което съм показал би трябвало да е нормално за кола с голям пробег. Но ако е повече, може би трябва да му се обърне внимание.
  2. 2 точки
    Ето и един файл за секретното меню на навигацията: Honda_Navigation_System_-_Secret_Menus.pdf
  3. 2 точки
    Нямаш ток. Направи това още няколко пъти , и ще търсиш после някой да прави синхронизация на компютър . Свали и зареди , или смени батерията ( акумулатор)
  4. 1 точка
    Абсолютно нормално за студен мотор.Екстра си работи.
  5. 1 точка
    Да, като цяло идеята ми с поста беше да разбера дали да се вкарвам във филми или не , понеже знам, че захванеш ли нещо такова неясно може да си докараш и още по-големи главоболия ако дизелджиите не са достатъчно компетентни. Ти знаеш ли във Варна добри дизелджии, които няма да експериментират с колата понеже не знаят какъв е проблема ?
  6. 1 точка
    Точно при шофиране в ниски обороти демпфера се прецаква по -лесно!! За другото съм съгласен.
  7. 1 точка
    И на мен пи писна преди години да вкл/изкл фаровете всеки път и се запътих за такъв 'модул' Имаше 2 варианта, единия 20тина лева, другия 40тина (по спомен) 40 ми се сториха много, защото имал нам си кви функции които не ме интересуваха. Та купих евтиния, щеше ми се да не бях. Пускаше дългите на 30% при напрежение над 13-14V, не се бях замислил, че на сивика алтернатора зарежда в два режима, при товар 14,4V и без товар на 12,8V и модула се изключваше. Имаше потенциометър за настройка на волтажа , но беше толкова деликатен, че трудно може да го направиш примерно на 12,5-12,7V , така че го свалих и изхвърлих. Купих този то 40лв , свързването както е по схема. Колко години станаха забравих да въртя фаровете като гламав. Държа ги на ауто ,те си знаят. Функции ала walking home, реглаж на проценти , бла бла не ме заинтругуваха. -Поста ми е да внимавате да не давате излишни пари като мен. - Единствените два минуса на моя модул е пиукането всеки път при аквтивиране/деактивиране и това , че светлините немогат да бъдат спрени изцяло (примерно за каране в Гърция) освен със свалянето на бушона
  8. 1 точка
    Ясно. Ако си решил да сменяш с нов става по номер. Моят кабел е над 1000 лв нов. За сега търся втора употреба. Не е болка за умиране, че от време на време прекъсва сигнала и светка грешка на автопилота. Преди време си писах с колега във фейса и той ми обясни, че търсил по номер, но имало разлика в захвата към пръта и ме посъветва да го сваля и наснимам преди да купувам. Автърмаркет по номер не успявам да намеря. Гадна история.
  9. 1 точка
    Да и Аз я гледах и бях почти сигурен че това е той
  10. 1 точка
    На същото мнение съм като колегата @docev. Ходи купи 1 акумулатор
  11. 1 точка
    Ако трябва да съм честен (а трябва) 8-ма ген. не е крачка напред спрямо 7-ма, освен ако не се гледа дизайна и по-малкото ЕГН. Автоматика и окачването са същите, мотора е ревизиран (за съжаление), интериора и екстериора са малко по-модни (тогава) + разбира се някой гаджет. Но купето е по-голямо и почти съизмеримо по габарити с Ледженда, та поне за себе си не видях осезаема стъпка напред и логика да сменям цифрата, та смених буквите. Там всичко е друго и осезаемо по-добро, но пак си е Хонда. При това е преоразмерена като качество и ресурс, а не просто маркетинг напомпана. Може Ледженда да изглежда по-стар като визия спрямо Акорд 8, но той си е класически седан и стаилингът дори го прави достолепен, а интериорът му е по домашному уютен и релаксиращ. Кола за много километри. Не случайно 2-та му трип-а са до 9999км Да не цапам темата на колегата, но дано му е за размисъл. Не ангажирам никого с мнението си, а и едва ли някой би го оборил.
  12. 1 точка
    Сменяй предавки на ниски обороти, без газ и с плавно отпускане на педала на съединителя. По плавно натискай и отпускай педала на газта.
  13. 1 точка
    ... вода в казанчето за чистачките. И на мен ми се е случвало.
  14. 1 точка
    Стига вече с тези дисплеи. Сега ще ви покажа малко "силов" тунинг Бях си поръчал от Ali-то червен надпис Civic (2$) за отзад и миналия ден взе, че дойде. Оригиналния надпис е залепен, като след леко нагряване се сваля лесно. Много внимателно и старателно отстранявайте остатъците от лепенката - аз здравата ги бях подхванал с една пластмасова шпатулка и по едно време усетих, че свалям и лака. Новият надпис също дойде с лепенка отзад но в бял цвят, което никак не се връзваше цветово. Махнах я и напълних кухините на буквите с едно много здраво черно лепило (продава се в найлонови опаковки и много прилича на салам). Надписа е алуминиев, релефен (3D) но основата на буквите е в една равнина. Преди да ги напълня с лепило отзад, с пръсти им придадох лека кривина за да легнат плътно върху повърхнината на капака. Облепих надписа с тиксо и го оставих така да престои една нощ (лепилото се втвърдява бавно). Става за гледане от 1 метър. Ето и още една снимка на същата тема: 😉
  15. 1 точка
    +18 Знаете ли, че... Вагината на големия син кит може да побере в себе си 5-6 човека, което я прави втората по големина п*тка в света, след Марешки!
  16. 0 точки
    - Гоше, препоръчаха ми един стабилен майстор за колата, който щял да я оправи. - Надай се. Тоя го знам. Стабилен е като крик у песък.
  17. 0 точки
    - Ко прай сино ти в Англия бре? - Тъкмо завърши Кембридж. - Брейй, ццц, и сега? - Ще местят скелето на друг обект.
  18. -1 точки
    Каквото и да вземеш, си приготви една торба пари за ремонти. Дизелът - DPF, ЕГР, съединител, дюзички и верига. Цифра! Бензинът - ремонт на двигател (сегменти задължително), верига, V-TEC. С двигател R20А3 (2.0i ,156 к.с.) ще се разминеш с най-малко разходи и съм чувал, че е последният читав двигател на Honda. Все пак си приготви едни 2 -3 хил. лв. за двигателя. К24Z3 (2.4i, 201к.с.) тегли повече, но са ми разправяли, че е проблемен.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...