Jump to content

r5gtr

Фен
  • Мнения

    91
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно r5gtr

  • Ранг
    жабар
  • Рожден ден 14.06.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

2546 профилни разглеждания
  1. r5gtr

    Няколко проблема

    Аз не бих бързал със смяна на съед. Моя също първата зима приплъзна както се говори, в студено време на 4та и 3та. После 3 години съм го карал без никакви симптоми, освен когато е много студено и се смачка газта и то 1 от 10 пъти да съм го усетил. Накрая почнах леко да чувам демпфера и свалих кутията. Маховика беше тоталка а притискател и феродо в прекрасно здраве. В сивинфото се коментира , че притискателя е слабото място. Говори се, че при боксуване може да се направят няколко рязки стартове, така да се каже да се помогне на саморегулирането в притискателя, да се самонатегне и проблема изчезва. Има някаква логика. По т.2 скоростомера с какво го засичаш? Моя по апп на телефона също дава грешки от порядъка на 5-8км. Парното е толкова умряло на тоя дизел, че зимата го ползвам така или иначе само на hi
  2. Нямах круиз 2 години. ДПФ беше махнат . Бутоните на съед. и спирачка си работеха. Круиза не сработи и след подмяна на съединител. Остана ми бутона на волана или софтуерно да се оправи. Накрая едно момче ми го пусна софтуерно Бял кахър е круиз контрола. Не намирам приложения по нашите пътища. Зор да работи ако имаш е само за престиж.
  3. Накрая сложих дигитален ченджър с този У кабел. Със заводска навигация съм и няма проблемите за които се тревожиш. Взех някакво руско, с уверението че е по-качествено от Ятур-а. Но не се виждат папки и песни, но с мед да го намажеш в сравнение с дисковете. Най-добрия вариянт ти е за оригинален чейнджър като от тази обява. И цената е добра. https://forums.hondabg.com/topic/106886-фабричен-usb-модул-за-honda-civic-8gen/?tab=comments#comment-1057518509
  4. Мисля мапер ще ти свърши работа. Моята също като я купих беше с махнат дпф, и само изкарваше грешка за около 2-3мин. 3год никакви ядове. Сега бях да и сложат нова горивна карта, и мапера каза, че е пипано преди него за да лъжат компа за дпф-а и да не 'сгъва' колата. Вероятно при теб е това. Т.е. при хардуерно махане , трябва да се комбинира със софтуерно. Та аз нямах никакви проблеми 25к км, мапера се справи чудесно с засилване, отделно ми махна досадната лампа за дпф, от намесата преди него не ми работеше и круиз-а, и това ми оправи, всичко софтуерно. В Русе ги хвалят, дори без да я засилват ще ти сложат карта от кола преди '07, по дефолт няма дпф. Масло 0-30 сложи нищо че е на безброй км.
  5. С лаг-а няма борене. Производителите слагат по 2,3 високопроизводителни турбини и не става, вие с изтупване на ЕГР-а искате резултат.Чистил съм задръстен ЕГР, няма ефект. И моя стоков 2.2 под 2000 няма никой, трябва си една надолу. А и вече 3год немога да свикна как се изпреварва най-бързо респ. безопасно. Най ми 'харесва' като натисна докрай да изпреваря ТИР, мигач, тръгвам и за част от секундата да върна газта и после докато надуе и целия 'момент' се губи. Това е положението. Иначе колата си е чук- 5-8 разход а може да вдигне 200 по всяко време. Колкото и смешно да звучи за чип от "касапина" се замислям, намерих му контактите и ще му звънна. ~190/400nm е изкушаващо. Иван ако чете, да сподели повече.
  6. Да кажа и за моя климатик. Като дойде беше празна системата- няма никой. На втората работа това правя и си го напълних сам. Вакуум и везна , по спомен 460-480гр го даваха, фреона излиза стотинки така.Изкара 7градуса на духалка на празен и 2 на обороти. Не вярвах да изкара и 1 лято, но чудо 2,5 години не мръдна. Само за инфо, фреон не трябва да се губи и 1 грам. Не се сменя ако работи. Профилактики освен филтър също са глупостите на майсторите. Системата е затворена. На хладилника вкъщи сменяте ли му агента на 2 години ? Обаче за сефте забелязвам следното нещо от климатик в кола. При 30градуса навън и климатик на макс при продължително каране
  7. Аз продадох оригиналните 17'' за 500лв, за 300 взех по-широки 17 (8J et35) и за 200лв 18" 8,5J et35. Избора за 18 се оказа груба грешка ясно защо- колата започна да си измисля неравности иначе ново Тойо 225/40/18 не беше по-скъпо от 16 или 17 аналог (по 150лв ги платих) сега ще си ги карам , свършен факт. Зимните ми 17 гуми чисто нови китайски (по100лв/бр) идеално поведение , но на втората зима почнаха да бучат. И те ще се карат щото са си идеални. В моя случей супер биха били 205/50/17 Мишелин 4 сезона, хем няма да друса , хем няма да малката 16 джанта и не се занимаваш дори със въртене на джанти. Но цената от 280лв за такъв Мишелин ме отказа. А и друго, че повече от ет40 на 8инча почва да закача. Леко е , но позакача.
  8. 1 спрей структура, 1 тиксо и 1 покривен найлон=15лв =
  9. И аз забелязах , че понякога малкия дисплей на радиото му светят 'задните' пиксели. Смених предните колони, след това сложих усилвател с говорител и проблемите с пукане от колоните и спиране и забиване на радиото започнаха. Добре , че намерих тези инструкции http://www.civinfo.com/forum/4195978-post1.html На кратко, от панасоник не са сметнали един диод и той умира и дисплея бъгва (ако ви светят постоянно като от първата снимка , този диод е умрял) Това предизвиква и вторична реакция от пренагряване на други свързани елементи и следва неконтролируемото пукане в радиото. Купуваш си диода (има го за 5ст.) и се запоява на мястото на умрелия елемент. Превантивно може да се сложат допълнителни алуминиеви радиаторчета и термопаста към радиатора на усилвателя. Аз сложих и малък вентилатор (4х4см) но ми идва шумен и май ще го прекъсна. Който има желание за района на София - подарявам такъв ценериев диод, термопаста, термопроводимо лепило и малки радиаторчета (всичко иначе е към 10лв) Аз извадих и механиката на сидо-то, то умря и сложих USB руско (200лв с У-кабела) , според продавача по-качествено от на Yatour версията. Снимки при мен: дисплея веднага светна правилно:
  10. Добре де, има из ОЛХ някакви онлайн търговци които предлагат Yatour за цена по-добра от алиекспрес (135лв) и най-малкото по-бърза доставка от али-то(14-28дни) Явно и те не знаят какво продават, защото имат даден У кабела необходим за моделите с навигация, но описват че не е съвместим за такива (?) И на мен ми умря CD плейра и вече тотално ми писна с тези дискове. Измъчих се 2 години със скапания звук от оригиналното озвучение, точно сложих усилвател със съб и умря цд-то Дискове да записвам не ме дразнеше за ~200лв и го преглъщах. Накрая ще оставя колата на някой и ще му кажа "искам USB" и ще си дам всичките пари. Толкова се издразних вече.
  11. Аз имах такава драма с единия къс на 3та генерация. Ефекта беше като свещ, едвам се нагрява и свети 20%. Бъзикаше ми и зумера за забравени фарове както стрелката за температура. Оказа се слаба маса до самия фар. Зачистих му болта и шайбата и работата се оправи.
  12. Малко се поизхвърлих с разхода извънградско, базирани и на комбинирано каране на къси разстояния в града, та написах 7-8.След няколко скорошни засичания (пълно-пълно) бих казал, че разхода навън е от много леко 5/100, до юнашко с климатик и пътници - 7/100 Интересно ми е защо при всичките ми 30 пълнения до горе (35-40 литра всеки път) имам разлика в разхода на борд-а и реалния. Борд-а винаги показва 0.5л/100 надолу от колонката. Обяснението ми беше , че ни лъжат с количеството и пробвам различните вериги бензиностации докато намеря такава дето да е точно сметката с компютъра. И копърки и класни бензиностанции- все показва надолу. Иначе ето го моя разход за 15к км основно градско 7,5, до тук си е направо цвете. Като се сетя акорда на газ 12-17 + литър бензин на 100км, сега се возя на същите пари. https://www.spritmonitor.de/en/detail/730464.html
  13. Търсех само 3 врати, това беше тогава единствената в моя бюджет. Гледах 2-3 други, пълни гробове за 10 и нагоре. Не ме отказа, защото колата си беше това, което търся. Приплъзване, разбирай само на 3та и 4та, при кучи студ и цялата газ на 2000об и леко се усеща, че приплъзва. Една жена никога няма да разбере даже. Не си го представяй , че се форсира до 5к и не можеш да тръгнеш. В ЮК форума има репорт, за кой кога му е приплъзнал, за пръв път. Имаше коли от 3000км, с буксуващи и такива на 200к, който никога не са имали проблем. Официално Хонда не признал за проблема, но е установено слаб притискател. Както казах, вместо да се дава 1400лв за комплект с маховик, се взима стейдж 2 съед. с плътен маховик за същите пари. Има маптнати на 200к.с. на колела с такъв съед.- никакви проблеми. Парното - съм с яке цяла зима. Тук се дискутира, някой твърдят, че не е вярно, но аз нови дизели , все си е клинч вътре, докато минат 10км поне. Признавам за круиза не знаех, но при над 75% градския ми километраж не мога да си позволя да го оставя и да влизам в авариен режим, заради 10 годишен дпф филтър. Мен не ми пречи, някои са болни и не търпят такива минуси да имат. Пак казвам, аз съм си доволен, проблеми никакви не съм имал. Не съм като сектантите, дето правят всичко на пролет и после чаааак на есен и пак да казват, че са доволни. Френско ще те разболее, немските дизели пък тракат, като каменотрошачки. Това е всъщност, нещото, което ме дразно доста са вибрациите на място.
  14. Правя си в свободното време един телевизор , спирачките си работят, но искам за отпред нещо по-добро от плътния диск. От какво става без никакво преправяне предни вентилирани дискове с апарати ? Мисля, че видях някъде за директна замяна с апарати и дискове от 6та. Но кой мотор? Колко мм? Какво да търся? Не целя да се изправя на предните гуми, т.е. без сериозни занимавания като помпи и серво. Отзад на тези кг. си е идеална и с барабаните. Отпред обаче ги прегрявам и посиняват, ако се спира агресивно. Ей го дядката:
  15. Карам 2г. дизел. Маховика може да се хване дали е заминал, като при запален двигател гасиш веднъж с натиснат съединител и още 1 път с пуснат и слушаш, в коша дали има затихващи тракания (не помня дали натиснат или пуснат съединител, на тотал маховик се чува как прихлопва, докато затихва). Съединителят е репортвано , че приплъзва от чисто нова кола, решение с нов оригинален е със същия ефект. Има обаче усилен съед+солиден маховик от Англия за същите пари, като комплект ориг. съед. с демпферен маховик=1400лв. Моят и 2те зими приплъзва слабо от време на време, като скове -5 и надолу градуси. Никога друг път не е приплъзвал. ДПФ след '07 . Моят го махнах, светва дпф лампа за 2 мин и толкова. Проблеми НУЛА. ЕГР съм го изчистил само. Проблеми има с дюзите, когато спре да пали топла. 1бр. дюза 700лв, рециклиране 300 по спомен, друга магия май няма за тях. Естествено може да нямаш никакви проблеми. Проблем с колектор, стоманеният се пука. Мнения за решение колкото искаш. От нов чугунен (250лв) до заваряване на стария и пр. Моят се усеща, че пуска смрадня под капака и вкарва в купето доста гадно. При първо палене да се гледа зад мотора, дали нема да изпуши (видях една такава) или дали смърди яко на изгорели газове зад моторетката. Проблем с турбо не съм чел да е масово. Парното си е слабо, кой каквото да ми говори. Окачването знам , че аморт. си умират, както и предните шарнири - върви с носача - 200лв/бр, аморт. по спомен са 100-150/бр. Аз съм чук, за 2г. една биалетка - 25лв. Прибиращите се огледала помня, че веднъж ги пробвах да видя как работят. Неизползваемо, проблем с тях не би ме трогнал. Плюсовете са по-ниската цена. Разходът е песен - 7-9 в София, навън 7-8 с натискане. Също динамиката дизеляка тръгва на ниски, много приятен за каране, не като бензина, дето на 2000-3000 оборота да е 40-50к.с. 140 срещу 140, но нютоните са 2 пъти повече. Плюс е и модерния вид, 10г. кола изглежда свежо на нашия автопарк. Не като голф 5 (за същите пари). Ест. и аз исках бензин: по-лесен тробъл шутинг, при покупка няма турбо, дюзи и демпфери, но цените са +2 минимум . Сега съм доволен. Не ми се занимава с газови, а слезнах от точно една една спряла бензинка, дето под 10 градско не даваше. Нисък разход и добра динамика. Проблеми нула. 8500 (на табела 9600, т.е. пазари се здраво) ДПФ на вторични - 200лв, старите гуми - 200лв, сам я обслужих 150лв., 2ри комплект джанти - 200лв и 8 нови гуми - 1000лв. Излъгах за ДПФ филтър. Като го махнеш физически и круиз контрола умира. Ползвали общ електронен блок, бла, бла, спира да работи. Някой твърдят че след записване на нова горивна карта /МАП/ тръгва, други казват, че е мимолетно и пак спирал да работи. Круиза се пробва с над 40км/ч.
×