Jump to content

None2Left

Фен
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About None2Left

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Civic 8
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здрасти колега, и аз от скоро съм притежател на такава 2.2 i-ctdi, когато я взех колата не беше кой знае какво, карах я около 2 месеца и ми светна DPF филтъра с удивителен знак. Та мисалта ми е че преди да светне дози DPF колата вървеше доста мудно, като леко спъната(турбото отваря около 1750-2000rpm), след като махнахме DPF-a направихме едно кръгче и беше значително по-добре. После направихме чип тунинг и колата от 137кс и 318нм стана на 185кс и 400нм, е разликата е огромна(преди да светне DPF-a колата харчеше около 10-11 на 100км, след махането и чипа харчи максимум 9 на 100км като аз карам агресивно, повече настъпвам). Съветвам те ако си с дизел да направиш един чип тунинг. Ако махаш DPF-а задължително искай гаранция от майстора че Cruis контрола, подгревните свещи и всичко друго ще работи, щото ако го прави бай гочи от маалата може и да преебе нещата. Относно ABS модула виж къде се намира, има една програма в замундата AUTODATA 3.38, виж къде е самия модъл и дали може да се провери. ЕДИТ: провери бушоните
  2. None2Left

    Парно система

    Здравейте, аз карам Honda CIvic 2.2 i-ctdi 2008 FK3, колата от студен старт загравя страшно бавно, почва да духа хладно към топло след 10-15 мин каране, и на около 20-та вече почва да духа топло. Струята винаги е била ок като сила, сега ще прочиствам системата с някакви спрейове, че нещо ми мирише на кофти, но филтъра на купено е чисто нов. Предполагам че проблема с топлината идва от термостата, или колата е сметната така но не ми се вярва това да е нормално, чак след 20 мин да духа топлото.
  3. Да консултирал съм се и е прекалено замърсен, маслото е качено в следствие на филтъра а не заради друго. Да DPF-а си го взех, сега ще го връщам. На усет така както го усещам съединителя е ОК, но времето ще покаже, ако се наложи да го сменям мисля да сложа този от линка по-долу. Ако име някакви наблудения за тези съединители ще съм благодарен да дадете мнение. http://www.clutch-specialists.co.uk/cg-motorsport-666-clutch-and-flywheel-kit_p31003908.htm
  4. Здраверйте, след като го обмислих сериозно и разглеждах доста варианти с дози небезизвестен DPF филтър накрая отидох в MadnessMotosport в гр.Пловдив, за да го премахнат физически и софтуерно, а след това да направят и чип тунинг. Понеже колата беше вдигнала нивото на маслото се наложи и маслото там да го сменя. Момчетата премахнаха филтъра, качиха я на диното и изкара 137кс и 322Нм без чипа, след чипа колати извати 175кс и 400Нм, това е първата коля която чипвам, според мен разлика има в поведението. За мен разликата е в това че набира малко по-бързо и че на 2-ра скорост има значително повече тяга когато турбото се пусне. Като цяло обаче ми се струва че колата е една лека идея по шумна от преди. Цялото това удоволствие с премахването и чипа ми струва 850лв със смяната на маслото, без смяната щеше да е 650лв. Лично на мен ми допадна отношението на MADNESS и това как си вършат работата, препоръчвам ги.
  5. Мерси, започвам да я чета
  6. Благодаря за отговора, знаете ли дали това работи със сигурност, дали лампата няма да светне пак след 100км ? И знаете ли дали в ХОНДА БЪЛГАРИЯ не са го почистили така и сега лампата пак да е светнала.
  7. Здравейте, карам Honda Civic 2.2 i-ctdi 140кс, преди известно време светна лампата на DPF-a с удивителен знак. Четох и видях че това значи че не е възможно да се саморегенерира филтъра, закарах я в "Бултрако/Хонда БГ" и изключиха лампата, но след като им платих казаха че рано или късно ще светне пак, но не се знае кога. Минаха 4-5 дена и не повече от 100км и лампата светна отново. Мисля си да премахна DPF-а но в нета чета доста че при премахване на филтъра може после да не работи VSA, подгрев на свещи, Cruise control и други неща, също четох че доста хора са добре след премахването на филтъра защото са отишли при майстор който знае какво прави. Но си мисля, че е възможно да спрат системите отново, защото хората са дали скоро мненията си, а има 1-2 места където прочетох, че проблемите с въпросните системи са се проявили след над 1500-1600км каране. Звънях в "VRPerformance" човека по телефона звучеше че като знае за какво говори и какво прави, но се намират в град Русе, на друго място четох че "MadnessMotosport" били добри, чувал съм ги и в други среди но за не и за решаване на такива DPF проблеми. Смятам да го премахна DPF-a и да се възползвам от коплектна цена за чип тунинг и премахване на DPF. Та въпросите ми са: 1. Как бихте ме посъветвали да процедирам ? 2. Има ли някой от вас, който е премахнал DPF-a и е нямал проблем повече от 2000-3000км ? 3. При чип тунинг, колко е вероятно да се наложи веднага да сменя съединител ? 4. Коя фирма бихте ми препоръчали вие, използвали ли сте я ? Мерси предварително, за отделеното преме. Ако се сетя нещо допълнително ще пиша пак.
  8. Вчера диодите бяха пренабити и подменени на алтернатора, днес го качихме на колата и сега е пушка, зарежда с 14.2V, утре ще се полират фаровете. CD чейнджъра днес го пробвах и работеше, свири си ок даже има 2 диска в него, музиката е много добра, така като я гледам няма да я модифицирам.
  9. OK Благодаря, сега правим някакви неща по нея като имам напредъм с каквото и да било ще пиша. За сега излиза че трябва да се сменят някой ролки и верига, но като цяло всичко е тип-топ.
  10. А имате ли представа защо лампата на таблото за проблем в алтернатора не е светела, при положение че когато лампите се чекват преди палене свети, демек работи. А реално самият алтернатор не функционира ?
  11. Здравей, проверих го като го измерих с товар и без товар, товарите бяха светлини, радио и климатик. И в двата случая волтажа беше 11.4V алтернатора вече е разглобен и видяхме че диодите са изгорели без един. Абсурд ми е да карам с 18 цола зимата, в момента си търся някакви 16-ки че колата и без това е ниска. В момента измерих разстоянието от земята но ножа на бронята и е 14см. Огледалото ще го гледам по натам, а чейнджъра изобщо не ми е спешен, в момента търся спешно джанти, независимо дали са с гуми или без, но предпочитам да са със гуми. Харесал съм си в момента едни 16-ки стоманени за зимата със зимни гуми. Мислите ли че лятото ще мога да я карам с тези гуми и височина ? Гумите в момента са летни и са 225/30/R18 отпред и 225/35/R18 отзад ?
  12. Здравейте, закупих си въпросната Honda Civic 8 от 2008г. 2.2 i-cdti, но след като пристигна нещо алтернатора не работи и не зарежда изобщо. Четките са здрави доколкото знам, дайте съвет и акъл дали това е някакъв проблем който е редовен при тези автомобили и как да го оправя. Другото което ме вълнува са джантите, в момента е 225/30/18 отпред и 225/35/18 отзад, за зимата това е абсурд и ще трябва да купувам нови дайте съвет какви мога да сложа и какви е най-разумно ? Според вас дали тези 18-ки ще мога да ги карам лятото имайки в предвид, че колата в момента е с тях и ножа на бронята е на 14см от земята. Друг проблем който открих е че дясното огледало не се прибира както трябва, моторчето работи, мъчи се да прибере огледалото не не му стига силата, бях чел една тема тук за този проблем и може и да успя да си го оправя сам. Когато дойде колата видях че има CD changer за 8 диска, но когато му натиснах бутона да мине на диск, ми изписа Error, трябва да го прогледам дали аз нещо не съм направил както трябва или нещо не работи. Ако може да ми помогнете с алтернатора ще съм ви много благодарен. П.С. - Лапата с акумулатора на таблото не свети, което си мисля че ушким значи че засича алтернатора за работещ ??
×