Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.08.2020 in all areas
-
1 точкаПривет, колеги! Наскоро си закупих и аз Хонда CR-V. Годината е 2008-ма. Опитах се да си пусна климатроника и се оказа, че не работи. Реших, че е от времето и трябва да изчакам да се постопли. Уви, не беше от това. Започнах да ходя по сервизи (Омбре, Димел Ауто), от където уж щяха да ми правят проблема, но така дори и не стигнахме до диагностиката на проблемната част и на двете места. Разочарован съм. Реших, че ще седна и ще се позанимавам сам да почета. В доста различни форуми четох за хронични заболявания и стигнах до една статия, която описва всичко. Реших да я преведа на български за четящите след мен. Не съм специалист в тази област и моля да ме поправите ако не съм превел наименованието на някоя част правилно. Колеги, имам и една молба: запазих си час в Бултрако на "Ботевградско шосе" в София. Колата има още 1 месец гаранция, но преди няколко седмици ѝ сложих газов инжекцион. Той няма общо с проблемите на климатика и от Бултрако ми казаха да отида, а те ще решат дали ще ми отстранят проблема гаранционно. Много ви моля, ако някой може да удари едно рамо със съвет за това как да ги убедя да мина гаранционно или ако познавате някой от там - ще съм повече от благодарен! Мерси предварително! Послепис: ако знаех, че имам проблем с климатроника (а и това, че колата е още в гаранция), щях да го отстраня преди да сложа ГИ. Внимание! Оригиналът на статията се намира на този адрес: http://accordownersc...or-failure.html CR-V Проблеми с компресора на климатика Удължаването на гаранцията от Хонда беше обявено на 2ри Декември 2011-та година. Статията е за бензиново CR-V с код на рамата RE5 за двулитровия двигател. Моделите от 2007 до 2010-та година са засегнати от този проблем. Какъв е симптомът? Собствениците на засегнатите CR-V модели с този код на рамата може да чуят ненормални шумове от двигателния отсек или да установят, че техния климатик не работи. Необичайните шумове могат да се дължат на лагера на ролката на компресора или съединителя и неработеща бобина на компресора. Каква е причината за този проблем? След продължителен и подробен анализ от инженерите на Хонда, се достигна до извода, че е свързано с това как съединителя и бобината си взаимодействат. Това повтарящо се взаимодействие води до боксуване на съединителя. Боксуването на съединителя се дължи на преждвевременно износване на дисковете му поради увеличаване на употоребата му. Основната причина за честата употреба на компресора е причинена от намалената площ на изпарителя за модели от 2007-ма година насам. Това, от своя страна, води до намалението на топлоотдаващата ефективност, карайки компресора да работи по-често за да достигне желаната температура. При приплъзването на съединителя (боксуването), се отделя голямо количество топлина, водещо до две вредни последици: 1. Уплътнителният пръстен в съединителя започва да се топи, което причинява грапавост и триене с корпуса; 2. Бобината има вътрешен термален предпазител. Когато бобината дотигне температура от 135 градуса по Целзий предпазителят гори. Той не е автоматичен и трябва да бъде подменен с нов такъв. Решението на Хонда За да се увеличи стабилността на съединителя на компресора, допълнителна подложка се добавя към арматурната шайба. Тя намаля приплъзгванията при всяко завъртане и отпускане. Фигура А показва без, а фигура B показва с такава подложка. Подобна подложка е монтирана на всички нови CR-V автомобили, също така и всички резервни части са били подменени да включват новата подложка. Според Хонда, в повечето случаи няма да има нужда от подмяна на компресор. Вместо това се подменя съединителя на компресора или бобината. Възможно е и двете. В много редки случаи ще се наложи да се подмени компресора на климатика. За да разберете кои точно части са за подмяна, трябва да си запазите час при най-близкият Хонда дилър. Номерата на частите за коли от 2007 до 2009-та година са както следва: Компресор (номер 2): 38810-RZV-G02 Съединител (номер 4): 38900-RZV-G02 Бобина (номер 9): 38924-RZV-G01
-
1 точкаЕдиния вариант съединител,започва да пребуксува от горните предавки.Знаете си колите и на колко хил. километра са преценете. Сменяне ли сте някога маслото в скоростната кутия. Сменена ли е течноста в казанчето на съединителя.
-
1 точкаСмених задна лява дръжка, че не отваряше отвън с нова оригинална, но лека греда. Старата беше счупена, новата уж ОЕМ Тайван, по номер и т. н. ама след монтажа същата история, пак не отваря отвън((((. След определено количество гърчави действия се установи, че палецът на новата не донатиска някъде милиметър, милиметър и половина бравата, за да отвори отвън. Последва ажюстиране и вече си работи, ама мръчкава работа общо взето. Ако е полезно за колеги с такива проблеми.
-
1 точка
-
1 точкаСмених компресора с нов+нов радиатор и дехидратор.Общо ми излезе 750лв. С 1 година гаранция.
-
1 точкаЛинк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество : HONDA SYNTHETIC BLEND 5W-30 0.946 L x 6 Стойност на поръчката : 38.94x1.9675=76.61лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: Чрез куриер.
-
1 точкаЗдравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 1L x 7 7 * 4.95=34.65E Линк:https://www.ato24.de/en/ravenol-hot-red-grease-hrg-3.html Вид и количество: RAVENOL HOT RED GREASE HRG 3 0.2 kg x 1 1 * 6.19=6.19E Стойност на поръчката: (34.65 + 6.19)*1.9675 = 80.40 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Доставка чрез куриерска фирма. Поздрави
-
1 точкаДобавям: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Petro-canada Supreme Syntetic 5w-30 , количество 5*1л - 24.75е https://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html Honda Dual-Pump Fluid II , количество 4*1л - 55.8e Total: RAVENOL MOTOBIKE 4-T ESTER SAE 15W-50 1* 4л , Petro-canada Supreme Syntetic 5w-30 , количество 5*1л, Honda Dual-Pump Fluid II , количество 4*1л 28.49 + 24.75 + 55.8 = 109.04e = 214.55лв Пускам запис по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД - пуснат (от Restless в основание). Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина или Лично в Sofia City Logistic Park (като дойдат нещата ще се разберем кое е по-удачно)
-
1 точкаЗдравейте, искам да направя ,следната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество:Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 1х 4 литра , 1 х 1 литър Стойност на поръчката: (1x24.49 euro + 1x 4,95 euro *1,9675 = 57,92 лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в София логистик парка Предварително благодаря!
-
1 точкаХора, като ви чета мненията.. хем да е бърза, хем да е с малък данък, 8-цата била цифра. Ами не взимай, като ти пари! И въобще как може да сравняваш 7ма с 8ма? 8цата е в космоса с визия само. Няма по-як Акорд на визия излизал до сега. И вънка и вътре. 7цата не, че е лоша ама на визия си е кола от около 2000г. Особено вътре това табло си е дървенийка. А пък като искаш мускули взимаш дизел и му правиш един ремап и си готов. Окей, в багажника не можеш да си натъпчеш апартамента ама това не е товарна кола. По-комфортна е да ходиш на почивка и да си вземеш саковете с багажа. Единственото, което ме дразни на тея хонди е, че вътре не са толкова шумоизолирани, като някои немски дараци например (марка няма да споменавам). Всичко друго е топ!
-
1 точка
-
1 точкаПровери първо в Импас 56 в Чайка. Обикновено се сменя лагера на шайбата. След ремонта издържа повече от нов.
-
1 точкаЗдравейте! От 10 дни съм новият горд собственик на този прекрасен автомобил 😊 С всеки изминал ден откакто сме заедно се убеждавам колко голям късмет съм изкарал попадайки на нея... всичко по нея работи перфектно, вида й е страхотен, усещането зад волана е такова, че не ти се слиза, а звука на двигателя мога цял ден да стоя да го слушам и няма да ми омръзне... прекрасна е... Тук искам специално да отделя място да благодаря на Златозар за всичко, с което ми помогна да премина по възможно най-безболезнения начин през всички трудности при прехвърлянето на колата, за вниманието и отношението. Благодаря ти и за всички грижи, които си полагал по този автомобил през годините и си го превърнал в бижуто, на което се радвам в момента. Тук пред всичките ни съфорумци ти обещавам, че ще дам всичко от себе си да се грижа по възможно най-добрия начин за нея и да бъда достоен неин нов собственик!
-
1 точкаДа - сигурността е единственото обективно предимство, което не може да се оспори. 4-те еърбега повече и VSA. Не знам. Може би, казвам може би, има и нотка, че тази кола ме връща в 90-те. Едни от най-откачените, гадни и същевременно хубави и ярки години в живота ми. Намерихме си (временен) подслон в крайна сметка. Сега съм по-спокоен, че поне не съм я оставил на улицата.
-
1 точкаЗдравейте, Стана това което питах. Сложиха по къс ремък 6PK1538. Това което намирах в нета като размер за по-къс ремък се разминава с това което стана на мойта кола - 2009 г. Нямам ролка горе при клапаните Вижте снимките: Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
-
1 точка
-
1 точка
-
0 точкиИванчо в аптеката: - Една опаковка презервативи! Аптекарят го поглежда строго и казва: - Първо, това не е за деца, второ, нека дойде баща ти и да си купи размера, който му трябва. Иванчо го поглежда пренебрежително отговаря: - Първо, това не е за деца, а против деца, и второ, това не е за татко, а мама отива на почивка, и какви размер ще има там, тя още не знае!
-
0 точкиМалко прекалено би било, според мен. То и не ми е целта да почна да избивам всички пари, които съм вложил в нея, защото и аз съм ги ползвал тези неща през времето. Гледам да съм реалист в цената. Иначе, поотделно и сега има в ОЛХ спойлер за 250лв и стелки за 100 Тях съм ги връщал от оня свят, а този 6-цата аз съм си я направил да е толкова по-удобна от просто сивик. Мда. Сещам се за един човек, който поддържа един сивик 2-ген във вегетативно състояние. @dindin , желаеш ли да запазиш анонимност, или да кажа на хората, че става дума за теб?
-
0 точкиСвети яко - дори прекалено, а това е подвеждащо! Дано не ти се налага нощем да ги ползваш и някой да кара след теб, понеже ще се опитва да се разминете минавайки от дясната ти страна.
-
-1 точкиНали това, което ти в момента пишеш за миродавно, също го пише "у интернета", ко прайм ся? Бедната смес не изгаря с по-висока температура, а по-бавно, което води до по-висока темп на изходящите газове. Сега, не съм го замервал, но физика ...
-
-1 точкиКакто съм написал по-горе, не е от газта, а от лошите смеси при газта, което води до горене в такт изпускане. Газта гори също толкова дълго и при незначителна разлика в температурата. При газовите проблемът е в кофти смеси. Горните са взети от тук, ако на някой му се чете повече: https://www.researchgate.net/publication/323643173_Effects_of_LPG_Fuel_on_Catalyst_Temperature_of_a_SI_Engine_under_Real_Life_Driving_Conditions
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00