Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 4.06.2020 in Мнения
-
3 точкиКупуването на кола втора употреба си е един вид изкуство. Можеш да изчетеш хиляди съвети, да изгледаш стотици клипове, но нищо не може да замени житейския опит и призтичащата от него придобита интуиция за колите. И да - няма как да стане за без пари. Същият житейски опит сочи, че инвестираните правилно при покупката (повече) пари, се възвръщат многократно от последваща експлоатация на автомобила.
-
1 точкаВинаги можеш да си изключиш известията. Всъщност по-скоро тези, които не те интересуват или дразнят.
-
1 точкаАаа, искат и лицензиран превод на договора! Последното HRV ми го купи Дани, българин в Англия(френд), пишем договор на крак, (по английскому), на български, щото сме си нашенчета - талона, английския чаршаФ V5, на негово име. Пълен ШаШ в КАТ-София! Събра се половината кръгли шапки да ме убеждават, че не може така, накрая (след час и половина суетене и чешане) най кръглата шапка вика; аЙде, мА друг път, така да не правиш! Обещах?!?😉
-
1 точкаКолеги, минах тази сутрин преглед. Значи: 1. ДА, специален е стенда (МИНИМУМ електрониката) и 2. ДА, валяците трябва да се пускат да въртят в различни посоки Гопаднах на много готин човек, на всичкото отгоре кара Honda CR-V 1 генерация. Говорихме си, обясни ми някои неща. Директно каза "колата е 4х4" - първо, че го знаеше, второ в програмата би трябвало да излиза. Ако е във форума и се познае - поздрави и благодаря!
-
1 точкаСъс задна дата но е тема, която при 8-мата генерация Civic, CR-V 2-ра та може би и 3-та ген както и Accord 7е не малко срещан проблем а именно климатикът. Миналото лято работеше, мина зимата, дойдоха отново топлите дни и греда. Виновникът при мен е това: Бил доста чест проблем според майсторите при горните изброени модели и сменяли редовно. Индикацията при мен беше, че пускаш климатикът и няма никой. Нито зацепва компресора, абсолютно нищо. След смяната на релето, всичко си дойде в норми. И да не се обърка някой, че изглежда като ново, това на снимките е старото и е изгоряло.
-
1 точкаЗакъснях тази година с обслужването но чаках същото масло като миналата година. Взех и маслен филтър на Амс този път. Предният беше Hamp. Въздух и поленов си остават ОЕМ-ски. Стана така, че се наложи отново да се фолира задният капак. Та докато си чаках нещата и това направих. Задният е 5%, страничните са 15%, фолиото LLumar, гаранция 7 години.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиСега чак обърнах внимание, че "double din-a" се казва "fascia" 😲 ОЕМ е в случая, преди няколко години нямаше други. На снимката изглежда по-тъмна но на живо не е.
-
0 точкиЗдравей колега, виждам, че си мултимедия, би ли споделил фасцията като прокритие и цвят доколко се доближава до оригиналното сд и откъде си я взел, тъй като тези, които намирам ми се струва, че са доста различни?
-
0 точкиАа - щом е така, да допълним заглавието с "арт снимки на нашите возила"? Само да не възникнат спорове, кое и доколко е арт. :) Я да погледна в архива:
-
0 точкиДнес минах и аз и поразпитах. Има си настройка валяците да се въртят в противоположна посока за 4х4. Според мен повечето сервизи вече са оборудвани с такива и те си знаят. Питах за скоростта, около 3км/ч. Ъпсурт да се включи задното при нас. Като отидете забележете колко бавно се въртят. А при постоянно зацепените ако валяците не са за 4х4 чупи раздатката направо. Това успях да набера, като информация днес. За мен остава единствено отворен въпроса какво ще се случи ако се отиде на обикновен стенд при тестване на задницата и приемем, че скоростта е над 5 км/ч. С предницата е ясно, ще се включи задното и ще избута колата от валяците.
-
0 точкиЕдно доста умерено ревю за новата 10та генерация. Отбелязва се значителния напредък от към окачване и шаси, пространството вътре (както винаги) и системите за сигурност. Също така и напредъка в интериора. Друг въпрос е колко хора ще харесат външния вид . Набляга се на това, че колата е доста по-ниска, с независимо (и адаптивно) окачване, добър 1.5 турбо двигател с 182 bhp. Colourful character in a muted part of the market
-
0 точкиПопаднах случайно на този тест и за да не пускам нова тема, реших че най-удачна е тази.
-
0 точкиОт миналата седмица и аз влязох в клуба на Хонда, като собственик на FRV 1.7 125 кс. Колата е с ГИ монтиран в Италия. След покупката започнах процедурите по регистрация и обслужване! Майстора който поддържа колите ни смени масло, ангренажен ремък,двата пистови,антифриз, хидравлична течност,предни накладки,водна помпа и съответно гарнитура на капака. От опита си сподели,че след като се кара и на газ ще регулира клапаните за да не бера ядове. До тук добре. После тръгнах да проверя климатика. Дозаредиха го и тръгнах да го тествам в реални условия. Врътнах едни 500км.хем да пробвам климатика,хем да видя разхода на гориво. Компресора загрява много,ремъка свири качествено. Отново при майстора и резултата е сваляне и почистване, маслото вътре станало по гъсто от грес! За жалост и след почистването продължи да затяга и да грее. Ще го реша проблема или с покупка или с ремонт,ако подлежи! Относно разхода- при скорост 120-130км/ч по магистралата с 4 човека и багаж яко - даде разход 8.5л/100км газ. Учудих се! Вчера на принципа пълна- пълна за 115 км полупланинско сам даде 6.5л/100 направо паднах! С две думи мисля,че съм доволен към момента! Желая здраве и безаварийно шофиране на всички!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиХазяйка и квартирантка: - Напоследък брат ти не ти е идвал на гости? - Този негодник си намери друга сестра.
-
0 точкиЕто ти и 1 снимка от мен. Нощем, слаб трафик, фемилито спи отзад, а аз си карам лежерно на круиз контрол по хоризонтално извънградско шосе. Обърни внимание и на борд компа и статус бара за моментния разход.
-
0 точки
-
0 точки1.4i-dsi до горе на Екото, 5/100 смесен цикъл: 100км магистрала, 60 градско София, останалото провинция(извънградско/градско), нормално шофиране, ориентирано към икономично, но в никакъв случай пенсионерско. Според борда мога да мина още 805км. Не веднъж съм чел и слушал да се приказва, че 1.8втека харчел колкото 1.4dsi, мисля че е крайно време да се спре с тези спекулации.
-
0 точкиНа колегата дето си продава старата кутия и си го питал за цена на соленоид-а, съм на 90 % сигурен, че проблемът не е в кутията, така че може да се замислиш дали да не я вземеш цялата. За 120 лева, аз се замислям дали да не я взема и да я пръсна с учебна цел и евентуално да я модна малко😁
-
0 точкиНаскоро се бях зачел във форума на руснаците за Акорд .Едно момче се беше оплакало,че е имало Акорд 7 и 8,сега е на деветката и си е направо истинско разочарование.Удобна голяма лимузина но по нищо не може да се разбере,че кара Хонда.Липсвал и спортният дух.Това което е усещал с 7и8 при 9 не намирал.Дали е така аз не го твърдя,просто се опитвам да цитирам.Даже се опитах да намеря точният пост но при три неуспешни теми се отказах да го търся повече.
-
0 точки
-
0 точкиСинът ми участва в социален експеримент. В продължение на една седмица трябва да ходи навсякъде с тениска с надпис "Обичам ГЕРБ". До момента резултатът е: Два шамара, един ритник, някой го наплю и го замериха с празна бутилка. Много ми е интересно, какво ще се случи когато излезе навън.
-
0 точкиЗа Цецо, мога да изкажа само суперлативи. С моето ЦРВ имаше сериозно объркване по ел системата но той мина през множество перипетии за да отстрани проблема. Евала на човека, много малко са майсторите, които биха положили толкова труд, и биха обърнали такова внимание на клиента.
-
0 точкиНе е точно виц, ама е поучителен😄 Замисляли ли сте се, че преди секса всеки помага на другият да се съблече, а след с*кса всеки се облича сам? Поука: в живота никой няма да ти помогне ако са те на(пре)е*али, а ако ти помага то това е с цел да те на(пре)е*е!
-
0 точкиДнес си отпуших пръскалките на челния прозорец. От известно време шофьорската пръскаше доста ниско а пасажерската на струйка в стедата. С помощта на спринцовка и течност за премахване на котлен камък от кафе машина нещата се получиха доста добре. . Първото в началото излизаше на сруйка. Ето го и ефекта на стъклото.
-
0 точки
-
0 точки- Тате, за какво служи клаксонът? - Това е звуков сигнал, помагащ в някои случаи и за предотвратяване на катастрофи. Ползва се и при сватби, но тогава вече е късно.
-
0 точкиКолкото и бързо да се развиват съвременните технологии. Средният пръст си остава лидер за бързи съобщения.
-
0 точкиНе продавам тази кола, но не е коректно според мен така да се мятат обвинения. Всички акорди преди фейса са само с шофьорска ел седалка. Всички фейсови са с две предни ел седалки, само без накланяне на пасажерската във височина. Този от обявата е със седалка, каквато му се полага от завода и не означава, че това е знак за удар от дясно. Нито пък запотеното стъкло...
-
0 точкиЗдравей, от около година ( над 20 000 км) карам FR-V с двигател 1.7. Разходът на газ, средно, ми е около 9л/100 км. Правих ремонт на двигателя и климатроника (сменях компресор). Относно ремонта на двигателя съм обяснил - има тема, а за климатроника - не трябва да пищи ремъка. Вероятно е блокирал магнитния съединител, а още по-вероятно компресорът. Въпреки направените ремонти съм доволен от колата. Ще се радвам, ако мога да помогна със съвет.... Доколкото знам има три нива на оборудване, но не знам дали има вариант с автопилот - моята няма. Колата е достатъчно широка и голяма (е, по-малка е от бус).
-
0 точкиЗа да не бяга часовникът, трябва да се изключи функцията СТ (Clock Time) на радиото. При включено радио се натиска бутонът PWR/Vol за повече от 2 секунди. С последователно натискане на бутона TUNE се превключват последователно функциите AF, REG, PS, A-PI, A-TP, CT и CLK. Избирането дали да е включена (on) или изключена (off) съответната функция става с въртене на бутона TUNE - вляво за off и вдясно за on. Повече подробности има на английски в ръководството <manual-FRV-07-ENG.pdf> - страници 153-154 (в PDF-a са 156-157). Линк към файла има в темата FR-V - документация.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00