Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 22.05.2020 in all areas

  1. 1 точка
    аз не разбрах, защо почнахте да си мерите термостатите на CR-V в раздела за HR-V ?
  2. 1 точка
    Като две капки вода,с разлика от 5години:
  3. 0 точки
    Колкото и бързо да се развиват съвременните технологии. Средният пръст си остава лидер за бързи съобщения.
  4. 0 точки
    Аз като поддръжка съм доволен от колата. Нищо скъпо не съм ремонтирал. Много от вложените неща сигурно е можело и без тях, но аз съм малко педантичен в това отношение. Колата може и са е на 20 години но съм сигурен като тръгна с нея ще стигна където искам в България или чужбина. Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
  5. 0 точки
    БЛАГОДАРЯ МНОГО ЗА ПРЕПОРЪКАТА НА ЦЕЦО !!!!! След смяна на компресора и радиатора на при други майстори компа ми даваше чек и те бяха до там.От тук взех телефона и се свързах с Цецо.Личи си ,че е перфектно запознат с автомобилите на HONDA.Останах с отлично впечатление.
  6. 0 точки
    За 7 години от както имам колата и изминати около 130 хил. км: зимни гуми - 800 лв., летни 600 лв., радиатор около 100лв., лагери за предни главини - 120лв., ремонт сегменти, гумички, клапани - 950 лв. средно гърне - забравих цената., газова уредба - 1100 лв., преди седмица взех нови гуми - 400 лв. но това е цена с голяма отстъпка / единична цена е 150 лв./, оригинални лети джанти и за зимните гуми - 450 лв. Имах късмет, че взех колата с чисто нови накладки, но скоро трябва да ги сменям с дисковете, но има още хляб в тях... Описаното не е в същата последователност, но това са ми разходите... Отделно са консумативите...
  7. 0 точки
    Щом си с Mitsuba, вероятно са оригиналните. Резервни "гумички" за тези чистачки, има в Бултрако и както каза колегата са по 20 лв. броя. По всички други магазини се продават такива резервни пера, но НЕ стават на оригиналните чистачки, защото са доста по-тесни и не могат да се захванат нормално на чистачката. Захвата на чистачката към рамото е нормален и всяка друга чистачка може да ти свърши работа. Обаче няма да бъде със страничен захват, а отгоре, което ако не те дразни не е проблем - мен лично ме дразни и сменявам само гумените пера.
  8. 0 точки
    И аз съм сменял радиатор. Беше се спукала пластмасата от стареене. Иначе всички други разходи съм ги описал тук: https://www.carspending.com/bg/vehicle/4448-honda-hr-v Има и на много други там Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
  9. 0 точки
    Ако са оригинални, само гумички за смяна се продават в Бултрако за около 20 лв. бройката Иначе оригинални чистачки с този страничен захват в БГ, освен в Бултрако не намерих. В Бриколаж също съм виждал, че продават гумички, и то някакви маркови бяха, но имаше два вида, т.е. трябва да ги сравниш. Задната най-добре да я смениш цялата - намират се в онлайн магазините за 15-тина лв. Аз взех Шампион - добра е.
  10. 0 точки
  11. 0 точки
  12. 0 точки
    Както ти се обясни гаранцията пада. Ако колата ти е автоматик, не е желателно точно на този модел Хонда да се прави. Ходих до Дунев, които предлагат racechip ей така просто си говорихме на тази тема и за Хонда 10 генерация, казаха,че има смисъл от този чип само на ръчните скорости за тази хонда, от чисто техническа гледна точка. Но гаранцията пада още при първото посещение на Бултрако. Запознати са там с тези неща и както каза колегата по-горе, проверяват си колите при всяка профилактика.
  13. 0 точки
    Ако го е пекло слънцето директно, при сегашните майски жеги, е логично да е вдигнало налягане в тубата и да избие фолиото. Маслото има не малко топлинно разширение, да знаеш. То и затова се мери нивото на студен двигател. Не е завирало, споко! Просто при разкото освобождаване на налягането е подскочило маслото в тубата и от това е цръкнало малко. Не му се плаши! Направи каквото ти е казал Емо и ако няма утайки си го ползвай с кеф. Все пак в двигателя, маслото е подложено на много по-екстремни преживявания!
  14. 0 точки
    ...една жена от FB го каза ... реших да споделя.
  15. 0 точки
    Колеги , малко информация по темата - мисля ,че ще е полезна. Предният и страничният тампон на двигателите 2.4 и 2.0 без значение автомат или ръчка всичките са еднакви и се подменят. На едните пише МТ , а на другите АТ. Имам 2.0 седан ръчка и сложих тампони за 2.4 турер автомат от колегата @crown_bg Колата заспа.
  16. 0 точки
    Това е единственият по рода си тип (модел и цвят) на балканите!
  17. 0 точки
    Честита придобивка. Масло 0w30 с класификация В5.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...