Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.05.2020 in Мнения
-
3 точкиКапков тест 5 1. Petro-Canada ss 5w20. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-176300км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 5000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост,около 35км/ч. 7.Сезон на експлоатация 26.12.2019 до 16.05.2020г. 8.Мото часове около 150? 9.Изразходвано гориво 460л. пропан бутан и 85л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.45л. 11.Доливане няма. 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен OEM Honda. 14.Режим на използване,къси преходи,студени стартове и повече работа на бензин и на място.Затопли се и имам един по дълък маршрут от,450км,като тук я понастъпих малко,след което капнах и теста. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,Mobil 1 0W30ESP,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,3 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч.,на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5 см. височина. 19.Източено е,несливаемото количество старо масло,при смяната. Сменено днес с amsoil 5w30 signature series,като смяната я извърших през отвора на щеката,с помпа. Източих учудващо за мен,доста голямо количество старо масло,само през щеката-4.5л.(демек всичкото). Отвъртях и пробката на картера,но нямаше какво да се издърпа с помпичката. Горе при клапаните,имаше известно количество старо масло. Забележка:Цялата интервенция,става на студен двигател,не пален от около 20ч.! А това, остана след наливане на 5 кварти от амсойла. Който желае,нека комен тира,благодаря!
-
3 точки
-
2 точкиНа моята, като дадеш на контакт лампата за гориво не свети. Свети само, когато е на резерва. Първо започва да примигва, ама чак, когато стрелката е почти на нула. На бензиновото CR-V е като на дизела: Идеята е да те предупреждават още преди да си запалил. Ако няма проблем, не светят при подаване на контакт. Лампата за маслото, че не свети е проблем. Сензорът, който "пали" лампата е отзад на блока на двигателя, между масления филтър и тялото на vtec-а. Има гумен маншон против влага и от него излиза един черен кабел. Ако повреден, или е заседнал в отворено положение, никога няма да светне лампата. Даваш на контакт и вадиш кабела от сензора (ако никога не е ваден, излиза много трудно, внимавай да не откъснеш кабела). Допираш кабела на маса, т.е.подаваш му "минус". Ако лампата светне, сменяваш сензора. Ако не светне, сменяваш крушката. Ако и тогава не светне, търсиш проблем по веригата от сензора до лампата.
-
2 точкиОт антифриз е това. Имаш/ал си теч от едното коляно на изпарителя. Може да смениш о-пръстените на коляното и малко да стегнеш скобите.
-
1 точкаНе знам на колко години е изпарителя, но имай предвид, че гумите(мембраната) на тези изпарители издържа около 150 ккм, максимум до 200. Казано другояче 2500-3000 часа(при по-топли мотори, или повече градско и по-малко)и обикновено се налага смяна.
-
1 точкаКакво ще запояваш? http://www.crvclub.ru/manuals/CR-V-2_manual_eng/manual_uk_shop/group13k.htm#169744 Всичко трябва да е на крушки на цокъл - въртиш, вадиш стара, слагаш нова, въртиш. Ако проблемът е в крушките, разбира се.
-
1 точкаБРЦ кит-а идва с 15-ски маркуч за вода и затова не се стягат много много скобите. А на алуминиевите щуцери на гениус макс изпарителя може и без скоби направо, толкова са плътни. Това с антифриза е несериозно.
-
1 точкаПърва да напиша че тази процедура има смисъл ако имате иридиеви които са като моите на 60-80хил км,измерено между електродно разстояние много близо до 1,1. Без мислена е е за нормалните свещи по 10 лв. Свещите са тези от каталога най долу-LPG6-1565 http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_extra.php?id=16409 Тези https://www.autodoc.bg/ngk/1040994 Почистване на свещи с този препарат. Препарат за котлен камък за бани,поставят се свещите в чашка за еднократна употреба киснат се 20 мин,и всяка се изчетква с четка за зъби и на тънка струя вода,или в четкаш и промиваш в чашка с чиста вода.След това се подсушават хубаво,моите ги оставих 24 часа на парното. Така 1 път,после пак се поставят и пак четкат ефекта е.
-
1 точкаПерфектно представяне на маслото в предвид циклите това се и очаква, като явно имаш и доста чист двигател.Пазиш двигателя си и му угаждаш. Това за източеното масло мисля че това е била причината Все пак всеки отива да сменя маслото когато е загрял двигателя,и не може да постигне твоето изтичане в картера.
-
1 точкаВчера, около 3ч. Мислех, че са звезди. Оказаха се планети. Плутон няма как да се види с просто око.
-
0 точкиЗдравей колеги.Преди известно време ми попадна този стенд.Стенда е руски има манометър до 15 атм.(налягане).Ако някой е ползвал такъв ,нека сподели малко опит.Тествах 3 комплекта свещи и включително свещите към момента който са на двигателя.Свещите са NGK-ZFR6F-11.Смятах,че ще си отговоря на много въпроси но уви.Свещите са ползвани и сменяни на около 20хил.километра. със нормален нагар и цвят по тях ,колата се кара предимно на газ.При поставяне на първата свещ на стенда и се започна едно чесане по главата и умуване.Пробвах я при налягане-1 атм. искрата е слаба (видимо) и оранжева-предполагам е нормално.След 3 атм. искрата става по плътна и синее до към 7атм. всичките работиха добре.Обаче от 8атм. всичко става мазало-искрата също е плътна и синя ако е има.Почва да се пръска .След 10 -12атм. нещата стават много зле почти няма искра.На стенда има надпис 22kv-да ли е малко това пробивно напрежение за тези свещи при налягане след 8атм.и по голямо.Пробвах като намалих разстояние между електродите от1.1 на 0.8mm. Като цяло не се промени искрата при високото налягане.Всичките свещи са със съпротивление около 4.2 килоома.Та въпроса който ме мъчи какво става със тези свещи монтирани на двигателя при компресия-10-11атм.,дали искрата пробива по лесно при гориво въздушната смес за разлика от чистия въздух в стенда.Тука е ясно ,че свещите са стари но така ли поне една от тях не показа живот след 10 атмосфери.
-
0 точки
-
0 точкиАз имам същата ситуация със скобите. Това синкаво сълзене при мен също го имаше, но не съм ги натягал, защото спря от само себе си. Карам само с антифриз от Хонда, и нямам някаква значителна загуба. Доливам съвсем малко веднъж годишно. Струва ми се, че при резки температурни амплитуди се получава това сълзене. Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
0 точкиСивик 7, 2004, 1.6 Моето мнение: 1.Рейка, която така и не спря да тропа. 2. Малък радиус на завиване, което прави колата тегава за управление в градска среда. 3. Къси предавки-липсва и 6-та скорост. 3. Проблемни машинки на вратите. Двете задни врати при мен отказаха. 4. Нивото на шум в купето- особено на дълъг път. 5. Двигател - ще ми се да бях взел 2.0 литра. Този е малко маломощен за мен лично. 6. Дясна полуоска-скъса се в градски условия за късмет. Отне ми доста време и нерви да намеря втора употреба. Въпреки изброените недостатъци, колата е надеждна, с огромно вътрешно пространство за класа си. Харесва ми ергономията и простата функционалност в салона. Вози леко твърдо/стегнато/, но това не мога да го отбележа като недостатък. Бих я заменил само със 8-ма генерация Сивик/ японката сглобка за Америка /, или Акорд 8-ма генерация. Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
-
0 точкиИ аз така знам,че не трябва да са "яко" стегнати. Теч..,както и локви от антифриз,никога за пет години съм нямал от никъде,но явно от време на време си просълзява от там. Ще видя да ги стегна леко. П.П.:Антифриз само оригинален,сменен един път преди 70к. Скоро ще го точа и него!
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМного добър избор с оглед предстоящите жеги, направо си в десятката с този Амсойл и като гледам Петрото буквално 10к не му мърдат на Амсойла
-
0 точкиМасовото мнение за Хондите е че са шумни. То не е безпочвено, но е доста относително= Попаднах на 1 материалче https://www.drive.ru/technic/5ebe5f04ec05c49c7e0000eb.html , което вкратце обяснява нещата, но сигурно има и другия макар и тематиката да е доста специализирана и апокрифна.
-
0 точкиНяколко свещи почистих-в пластмасова чашка сложих 4бр. и налях оцет до края на резбата за 8 часа след това сложих сода.Резултат променен цвят на метала,няма нагар и остатъци от масло.Видимо се вижда състоянието на плюсовия електрод(на CR-V особено)след почистването.Не съм сигурен, че това е най правилния начин за почистване (клипове от руснаци). Резултат след почистването и проба на всяка на стенд-устойчива работа до 10атм. за разлика от преди почистването,след това няма искра за разлика от новите който имат до 13.5атм.Може би се променя проводимостта на електродите след продължителна работа,кофти горива или богата/бедна гориво въздушна смес и т.н.Свещите на CR-V то са пробвани преди да ги почистя и след това.Преди почистване имаше много нагар по тях ,голямо разст. между електродите и устойчива работа до 8 атм.(като понякога искрата прескаше между корпуса и смазката с лулата на стенда).След почистването ,работеха устойчиво на9.5-10 атм. и един път не прескочи искра от вън.
-
0 точкиЗдравей колега. Качи снимка на релетата, и кое с какво сте разменили за да е пълна и ползотворна темата ти за другите колеги.Ако ти е възможно разбира се. Интересно съвпадение,и аз в Четвърта ходих да направя една профилактика на климата в колата,че миналата година жената нещо му се мръщише,липсваха 180 гр. от фреона но и аз до сега никога не му бях правил такава.
-
0 точкиБлагодаря ти, бате Емо. Засега съм 50 / 50 - от две мнения, едното ми го дялнаха немедленно... Ама... аз само наминавам и ми е през дедовия! Искам да те поздравя с нещо...
-
0 точкиАз имах сходен проблем , когато взех колата климатика ту тръгне ту не.. Ходих на Сливница до климатиците и момчето ми обясни ,че бобината аут, обаче малко ме усъмни цялата ситуация. Порових из нета и имаше случаи когато релето кое е за компресора прави проблеми. Аз го извадих напръсках със контактен спрей и до сега нямам проблем . Ако съединителят припъзлва или бобината не зацепва или зацепва когато иска е друга бира. Та уж и аз бях при сервиз и мериха и накрая може би на късмет сполучих.
-
0 точкиСега пробвахме да разменим релето за климатика със това за клаксона (очевидно са 1 и същи модел). За сега сработва, ще го тествам следващите дни, ако се задържи така дълго време - може би ще е реле...
-
0 точкиАбе, никой не те е отписвал бе Hunter, ама "добре дошъл отново" .Поздрави!
-
0 точкиБлагодаря за менията колеги, Днес ходих да я видя и взема. Давам обратна връзка за колата: 1. Пали и върви добре и стегнато; 2. Забележки отвън и отвътре (все пак не е нова); 3. Климатик, не работи; 4. Свети и има звуков сигнал за това че системата не може да разпознае употребата на предпазен колан. 5. Дистроника и камерата за заден ход работят, навигацията не знам. 6. Взех я с коментар на цената надолу без гумите със споменатите забележки. Сега изтеглих сервизната книжка, за което също съм благодарен на колегите! За днес толкова, дано имам късмет. Вече сте +1. 🙂
-
0 точкиКато звъннах на каското ми казаха да викна полиция да опише щетата и вчера я описаха. Днес полицаят ми звънна, че катализаторът с извършителите е намерен и ме викнаха в сервиз за да направят експертиза дали е от тази кола. И всичко е ОК, сега чакам след 2 седмици да ми го върнат от прокатурата, защото е веществено доказателство. 😄 А иначе колата я карах около 10 км. и не светна чек, върви по същия начин, даже бих казал малко повече. А ето така я заварих:
-
0 точки
-
0 точкиЗдравейте и от мен! Шофирам Хонда ЦР-В 2 бензин с АГУ (фейслифт 2005г.). След дълго проучване и четене на форума стигнах до извода, че е най-добре да смените задните пружини с нови подсилени. При мен необходимостта от смяна на пружините бе наложителна по редица причини - леко провиснала задница, 25 хил.км. от монтажа на АГУ, теглене на малка каравана (до 850 кг. с багажа, с натиск на теглича 45 кг.), три колела на багажник (50 кг.), кутия за багаж (до 75 кг.) и каяк (35 кг.), при дълъг път с деца мнооого (!!?! 😁) багаж, риболовни принадлежности .... и каквото се сети жената 🤪 Свързах се с Markony - Бранко от Русе, на когото специално благодаря за съветите, и поръчах от подсилените пружини на Айбах! Вчера монтирах пружините, като бяха сменени и двете задни биалетки и накладки. Резултата е повече от добър! Колата се вдигна отзад, стои по изпъната, возията се подобри, значително се подобри геометрията в завои и неравности! След 20 май планирам пътуване до морето с каяка, пълна кола и туристическо ремарке с багаж. Също се налага да мина караваната на технически преглед и да я откарам на вилата. Тогава ще дам повече информация! Според мен поставянето именно на такива подсилени пружини е повече от препоръчително! Обаждайте се на Бранко, питайте и не мислете само за спестяване, а най-вече за правилните технически решения и надеждноста на нашите хондички и сигурността на семействата ни! 😉
-
0 точки
-
0 точкиДали щяло да се случи пак? Питай го, ако този двигател е негов, така ли ще направи, а ти вероятно имаш зацапан вакумен клапан и турбото е пренадуло, което е вкарало колата в защитен режим, за да не ти пръсне маркуча. Моят двигател е същия и не бих карал преди да се уверя, че клапанът е ОК. , а също и сензорът за налягане в колектора, дали е чист от нагари, защото той казва на компа, колко е налягането и ако запецва, отчитането на налягането ще е по-ниско. В следващия момент, запецването се преодолява от чрезвичайното налягане и сензорът се раздвижва, при което компа отчита свръхналягане и вкарва колата в авариен режим. Още няколко такива опита и ще пръснеш маркуч. Това ми се случи на старата кола. И все пак, приеми това за теория и иди в читав сервиз.
-
0 точкиВ България единствено в момента само АК-47... Както за масата средни и дребни, така и за мръсната шайка,, отгоре"- без изключение!
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00