Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 29.02.2020 in all areas
-
2 точкиКакви са наблюденията ми няколко години по-късноооо! Странно но факт, джаза се наложи доста сериозно на нашият пазар. Явно защото се доказа като един доста сполучлив модел на марката. Другото е, че цените станаха доста по-достъпни. Третото е вътрешният дизайн и мястото за багаж и това в самият багажник. Най-голямото в своят клас. А знаете, че нашего брата Българин иска малка кола, ма да товари като триосен самосвал 🙂 Става на газ, данъка и е смешен, Евро 4 е и харчи сравнително малко. Все плюсове, които не са за пренебрегване. Обслужването е евтино и не се налага да се чака за консумативи. Да не говорим, че моргите са препълнени с тези коли и има почти всичко по екстериора и интериора, мотори, скорости, джанти и какво ли още не. Желателно е да правите обслужване в доказан сервиз, който е на ясно с модела. Не, че е неква философия, но си има тънкости и е добре тоя дето ще рови да ги знае, а не да се учи на вашата кола. Избягвайте самодиагностика или такава по телефона, особено ако сте на Вие с автомобила. Ма това важи за всички коли. Ако ви предстои покупка на такава кола трябва да знаете, че не всичко е цветя и рози. Въпреки, че е доста надеждна и тя си има своите слаби места. Ще изброя няколко с риск да се повторя - Шум във скоростите (може да е на място, а може и да е в движение като най-изявен е на малките предавки), светещ чек енджин - ЕГР клапана е задръстен и е нужно почистване. Не винаги обаче е това! Понякога не работи ритмично и тресе - бубини, свещи, опръстени на колекторите, бензинов филтър, клапани ако е карана на газ. Не винаги са последните две от изброените. Светещ АБС индикатор на таблото. Може да е от скъсан кабел при смяна лагер главина или не работещ модул. Много рядко свети еър бега от прецакана букса под седалката. Даже за толкова години съм виждал само една с такъв проблем. Мотора трябва да работи много тихо и ритмично след като загрее малко. Не трябва да се чува тракане! За предпочитане е L13A1 или 1.4 по талон. Също така знаете, че при фейса на 1.4 в края на 2004 год. има разлики и вънка и вътре за разлика от 1.2. Радиото, охххххх колко теми има изписани за това прословуто радио. Да, преди фейса и дори при фейса на 1.2 създава ядове и забива защото е същото, а не новият тип като при 1.4. В най-добрият случай остава да бичи само ЦД-то. Сваля се и успешно се отремонтира, но си е разправия и ако не знаете какво правите може да си срежете вените. Особено със скритите винтове и откачането на жилата. Проблема със водата в багажника при резервната гума. Странното е ,че едни са пълни с вода а други са сухи на барут. И за това има не малко написано и има и доста решения. От силикон та до дупка (технологичен отвор :-) в най-ниската точка на багажника. Ръжда, и местата на които да я търсите - Дъната на вратите, задните вежди, ниско долу при праговете където се вдига на крик, под крика в багажника, по ръбовете отвътре на предният капак и в задната част отдолу на автомобила. Аз до сега дупки по пода като при стар опел не съм виждал, но може и да има. За друго не се сещам, но със сигурност има. Ако имате някакви други наблюдения или корекция pа написаното от мен - пишете. Нека сме полезни и да помогнем на хората решили да влязат в Джаза 🙂
-
2 точкиВсичко си е наред с маслото. "Проблемът" е в снимките, по-специално промяната на светлината, при която е снимано. Дори и леки вариации дават отражение. При "оригиналите" (не "пилата") се вижда, че нещата се развиват логично - замърсяванията при първата капка са много малко, а при втората нарастват и се забелязват по-добре (кафеникавия цвят). Сблъсквал съм се с този проблем нееднократно при мои снимки на капки. Поради това си купих скенера .
-
2 точкиДо сега съм сменил над 20 автомобила от 7 марки. Взех Хонда Акорд, защото ми хареса визуално, беше в ценовият диапазон, исках да е Японско производство а и е голяма (две деца, куче, багаж и ние с жената). Взех бензин за да мога да сложа газово без проблем (не искам да чувам вече за дизели). Мога да кажа, че където и да съм отишъл в сервиз (за гр. София става дума), навсякъде са откликнали и са оправили проблема, БЕЗ да са специализиран сервиз (ходя в 3 сервиза с всички коли до сега). Даже мога да кажа обратното за един от най-хвалените сервизи за Хонда в гр. София - измислици за неща които трябва да се сменят, всевъзможни отклонения от моите въпроси и прочие (понеже ползвам добри отстъпки за части си закупих всичко което бе принтирано от сервиза, и когато отидох за смяна, но в друг сервиз, че не ми се чакаше цял месец пак (въпреки, че уговорката ни бе да я оставя и да сменят каквото трябва, а те направиха само диагностика), се оказа, че ми артисаха 1 торба нови части), но това е друга тема де. Мога да кажа, че обслужването на 2.4 автомат ми е на цената на обслужването на Citroen C3 1.4HDi 16V 2004 година (купували сме си го ние, и само ние сме го карали до сега). Имам и една С5 2007 година пак купувана нова, и ако знаете колко пари отиват за ремонт и поддръжка след като надхвърли 300к километра? Хондата ми се струва все едно си поддържам моторетката спрямо С5-цата. Не робувам на марка и на модел, карам това което мога да си позволя да поддържам към даденият момент, но определено Хондата е една от най-приятните коли за каране при моят начин на шофиране. За мен е важно да изпитвам удоволствие от шофирането на даденият екземпляр (като поодрасне малкият да не носим колички и кревати, сигурно ще се върна пак към GS-ката), да стига от точка А до точка Б, да има място за семейството и да НЕ ме вали! НЯМА лоша кола - има ЛОШ стопанин! Мнението е мое, и никой не трябва да се влияе от него!
-
1 точкаТя тази си е Екзекутив но търговеца не знае.Има си всичко без коженият салон.Аз съм така,и слава богу,но с автомат.Кожен салон само с алкантара,иначе,не.
-
1 точкаМоже да не работи и защото основата на копчето е спукана и не му достига ход за да даде контакт на второто положение. Друг проблем е плъзгачето на копчето, което не задейства контактните пътечки върху платката.
-
1 точкаЗантее ли, че кгоато чтеете нисапаното, вжано е првътаа и поледсанта бквуа от дмаута да бдаът на мсятото си. Мжетое да рзбъракате мстеата на оастнаилте бвуки и все пак нпиасатноо ще прдъолажва да се чтее с лкоета. Твоа ивда да пкаоже, че вскичтоо твоа вемре котео сте попрлеили в уилчище е нпразано, доасттънчо е блио да ви начуат да слгатае на мстяото им бутквие от наалчото и каря на вяска дмуа кяото пиеште. Приичнтаа е в нчиана по котйо виашят мъозк оработбва ирнфоцмаията. Ткаа уяспвате да преочттее нааписното джае кгаото нтио енда дмуа не е изиспана пвраинло.
-
1 точкаПоне на 1ген като я задържиш но горе и прозореца се прибира автоматично. Само този бутон има две положения нагоре второто е ауто.
-
1 точкаЗдравейте, качвам следващата проба. Пробег на маслото: 5800км. Снимката отново е правена на изкуствена светлина. EDIT: добавена пила (emod)
-
1 точкаПълна глупост , всичкото масло по блока се е стекло на всяка кола е така , много теория вече стана .
-
1 точкаОбърках с цитирането, моля колегата да ме извини! ставаше въпрос за това: https://www.auto-data.net/en/compare?carId1=12537&carId2=29154&carId3= И това сравнение е некоректно, освен може би ако е на базата на същото питане в темата. Единия мотор е атмосферен а другия с надув, единия автомобил е ръчка а другия автомат и от тук доста от изредените показатели като сравнение губят смисъл. Някой пробвал ли се е да седне на задна седалка на W203 - 204? ми трябва да "прескача" калника като на Москвич осмак. Излизащите навигации на 204 в 80% не работят, спирачната система е електронна (не помня точно името и) и даде ли фира отива половин кола отгоре да не говорим че ще те остави на пътя. За фазо-регулаторите на мотора споменах по-горе, макс. 100 хилки и смяна с веригата - цена четвърт кола. Компресора също има дерт в доста екземпляри и оправянето е мъка съпроводена с доста манги. Гледам че колеги са посочили и други "болежки" на модела. Плюсовете на Бенца за мен - вози по-комфортно от Акорда, и големия за мен плюс е много по-добрата шумоизолация.
-
1 точкаТази трябва да е последната такава кола, останала на пазара и да искаш точно такъв модел, за да я купиш нея, еле пък на тая цена! Тя нищо си няма милата - нито фарове ксенонови, нито светлини за мъгла (дори да не ги ползваш - някак по-красива е с тях), нито кожен салон с електрически седалки, нито премиум-саунд-система... Трябва да е напълно в безупречно състояние и може би ще си заслужи обявената цена, но с тоя ляв калник, който изглежда все едно го е дъвкал тигър, и бронята отзад в дясно - като преживяла неравна битка с бетонно колче - за мен лично изобщо отпада като вариант за покупка. Взирах се много, за да забележа някъде парктроника (сензорите), но не успях. Би трябвало да е Евро-4, ама това е само предположение. Давай следващата.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиИ надолу е auto. Само едно уточнение - Карпера се е изразил неточно. Когато всичко е ОК натискаш копчето, до край и го пускаш. Стъклото се спуска/вдига само, без да държиш копчето. На шофьорското копче при натискане/дърпане до край се усеща едно щракане. Това щракане включва автоматичния режим. Всички останали копчета нямат такова щракане. Ако искаш стъклото да се отвори само малко, а не автоматично докрай, просто леко натискаш копчето без да щрака. Най-вероятно на Иван фукцията не работи, защото е свалян акомулатора, например, и трябва да се настрои отново. Значи, Иване - натискаш копчето надолу, усещаш щракането, и го държиш, докато стъклото се отвори докрай, и задържаш копчето още поне 5 секунди. После дърпаш копчето нагоре, усещаш щракането, и след като се затвори задържаш още 5 секунди. Тогава вече функцията е настроена да работи.
-
0 точкиИ това,че колегата не го усеща говори за много добре работещ автомат.Браво. При мен също не се усеща ако не гледам тахомера няма и да разбера кога заключва и кога отключва.
-
0 точкиС жената се разбрахме да си изберем по един човек, с когото можем да преспим,ако го видим на живо. Тя избра Брад Пит,аз избрах комшийката...
-
0 точкиЕдин пич спечелил добри пари и решил да си купи мотор - "Харлей". Отива в магазина, избира най-готиния, целият хромиран и блести. Продавачът му казва: - Моделът е страхотен, само да не се повреди лъскавото покритие, трябва винаги да носите с вас две тубички вазелин и като видите, че ще вали - намазвате мотора. Взел си пичът мотора, носи си тубичките, ползва ги, когато се налага и всичко е ОК. Забил след време едно гадже, вози го нагоре-надолу, и един ден мацето го кани на вечеря у тях да го запознае с техните: - Само че у нас има едно правило - който пръв проговори на вечеря, той мие всички съдове! Отиват у тях, гледа пича от вратата - камара съдове, неизмити от месеци. Сядат, вечерят, никой дума не обелва и чака все другият да се натресе да мие. Свършили с яденето и пичът си мисли какво да направи, та да се измъкне от миенето. Хваща той гаджето, оправя го на масата пред родителите й - онези нищо не казват. Хваща майката след това - оправя я и нея - никой пак нищо не обелва. По едно време чул, че навън прогърмяло - ще вали - и извадил тубичките с вазелина. Бащата моментално скочил като ужилен: - Спокойно бе момче, спокойно, аз ще измия съдовете, само спокойно!
-
0 точкиОт рода за повдигане си търсиш подложки които се слагат над пружината, или по-високи пружини.
-
0 точкиМахнал си този грозен "мустак"-браво! Сега е ред на ветробраните. Много добре изглежда с тази маска и допълненията по фаровете.Приемаш ли поръчки за маската?
-
0 точкиЗдравейте, вчера видях темата и днес коментирахме в сервиза случката. Естествено,че не съм безразличен към случилото се и 100% заставам зад намерението ми да се оправят нещата с проблема на момчето.При пропуск от страна на моите механици е нормално да поема всичко за възстановяването на всички разходи по ремонта.Пострадалия има личния ми номер(изпратил съм му Л.С.) и очаквам да се срещнем и да решим нещата. Редът е точно това и всички знаете ,че друг начин да разбера за подобен пропуск и да го решим няма.Хонда Омбре Сервиз не е квартално или селско гаражче и заставаме зад името си и сме готови на всякакви стъпки за решаването на проблема. Сега ми позволете малко Размисли и страсти: Защо колата не е при нас за предявяване на рекламация? Защо след толкова време от форум в интернет разбираме за проблема? Защо собственика при обаждането си не е съобщил за дефекта на служителя , с когото е говорил? (когато ви сервират развалено пиле в KFC се оплаквате на касата,после на мениджъра на магазина и т.н. Не търсите Полковник Сандърс ,нали? Хейта не е лошо нещо когато е с градивен характер,но не правете зрелище от случката,особено когато не сте запознат с материята. П.С. Въпросният Пепи(механик в Хонда Омбре Сервиз) е запознат със ситуацията и ще търпи последствията,но той лично извършва по 3-4 реглажа на клапани на седмица и изчислено за повече от 3те години от както работи при мен неговия процент "Брак" се свежда до 0.0016%.А той е най-младия... На тия момчета им минават по 40 Хонди на седмица през ръцете.И те сигурно грешат по някога,но много,много,много рядко. Поздрави Александър Михайлов -Омбре
-
0 точкиЗначи, не отговори какви са ти стойностите на страничния наклон преди и след реглажа? Относно подложките, разисквано е в тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72610&page=2 В постове 44 и 45 съм споделил какво съм направил, какво се е променило и с колко съм прибрал колелата. Тези подложки, може да компенсират донякъде естественото омекване на пружините и да повдигнат задната част до около 74 см. но не решават важния проблем. Когато реших да оправя този проблем при мен, изчетох по няколко пъти всичко което намерих, по наши , руски и всякакви други форуми.Първоначално мислех да мина най-елементарно с тези подложки ,но резултата беше незадоволителен. Тогава започнах да мисля по-детайлно по въпроса, задавайки си въпроса " добре де, колата като излезе от завода излиза с еди какви си фиксирани стойности - тогава какво се е скапало и какво трябва да сменя за да прибера това разчекване ?" Мислих, четях, консултирах се, начертах си схема на задното окачване и стигнах до извода , че всеки един тампон ако се е сплескал или омекнал по-малко /дори и по 1-2 мм./ в по-добрия вариант , а в по-лошия направо да се е скъсал, то това ще е причината да се разчекне задницата, а точно това /-\ разчекване в точно тази посока се получава в следствие на силите и посоките на натиск върху колелата. И за да не гадая точно кои тампони са виновни, ги смених всичките и резултата си дойде на място. Реално окачването на колелата стана ново / като от завода/ и стойностите точно такива каквито трябва да бъдат. Ако обаче се сменят тези неща и няма промяна , според мен нещо е мръднало по геометрията. Пак казвам че това е при мен и не задължавам никой да мисли по този начин, но за мен това е вярното решение.
-
0 точкиДнес си сложих акумулатор ,направих малко настройки на буста и толкова
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00