Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 23.01.2020 in all areas
-
2 точки100 км без системата спомената в репортажа. С нея за сега 120. На пролет започваме още тестове с друг, по-аеродинамичен дизайн.
-
1 точкаПривет Колеги, Цял живот карам немски уж премиум возила, реших че трябва да сменя изцяло бранша по ред субективни и обективни причини. Това е тема на друг, дълъг и напоителен разговор.. Та, накратко след много четене и проучване си взех Акура. Току що пристигна. Впечатлен съм от колата. Ще пусна снимки , радвам се за всякакви мнения и отзиви и се радвам че се спрях на Акура.
-
1 точкаТук пропуснах да се похваля,че освен Прелюда 4 ген. от май месец 2017 карам и ел.трабант който направих с тези 2 ръце.На него ще се монтира изобретената от мен система за удължаване на пробега,която ще реши основния проблем на електромобилите,а именно ограничения пробег.Исках сам да направя електромобил за да му знам особеностите и да навляза в материята от която нямах ни най-малка представа когато започнах.За това не купих заводски електромобил.Та малко за параметрите на трабанта:двигател от електромобил 3 фазен 18 kW присъединен към заводската скоростна кутия на трабанта,батерии:литиево-железни,малко по тежки от литиево-йонните,но пък по-стабилни,нямат нужда от охлаждане.Батериите са 36 клетки,125 волта,100 Ah,120 килограма,свързани последователно.За подробности в таговете съм дал фейсбук страницата на изобретението,където ще намерите снимки,клипове и интервю в една медия.
-
1 точкаЗа протоколо - винаги ли си натиснал спирачката при палене? Не съм пряко запознат с автоматиците, но ми се струва, че е задължително условия, за да запали
-
1 точкаКолеги запалих хондата туко що. Релето така и не успях да го махна и не съм го и мъчил повече. Пробвах пак да запали, не стана разбира се и докато беше на контакт викам дай да включа на N и пак да пробвам и познайте "BAM", колата запали. Гася веднага включвам P, пробвам - нъцки, няма никой, пак не пали. От там бодвам N - пали без проблем. Така няколко пъти и започна и на P да пали. Ясно е, че релето е здраво, оказва се според мен и това което съм чел е, че safety automation switch-а се бъзика. Ще потърся за афтърмаркет и ако не намеря ще взема директно OEM-ски за 212 лева с 10 дена поръчка. Питането е следното: изгледах доста видеа как се сменява, не е нещо кой знае какво, но видеата бяха за Акорд пак с K-серия мотор. За CRV не мога да намеря обаче, силно се надявам да е на същото място и по този начин да се сменява. От ръководството не ми става много ясно къде точно се намира, та питането ми е дали някой го е сменявал и да сподели дали процедурата за CRV е трудоемка?
-
1 точкаСервиза са другарчета, и бели стават , а капачка заръчах от Али експрес 10 левчета с доставка , отговаря по номер , щв видим като дойде. Моята става ама не ми харесва така , поръчах ди две ако се случат хубави да има и за другата Хонда Sent from my iPhone using Tapatalk
-
1 точка
-
1 точкаЗа повече информация се абонирайте за страницата и канала.
-
1 точкаТака е. В Испания оторизирания дилър слагаше 5w30 . На последното ми ходене, с оставащи 2години гаранция,искаха да ми сложат 10w40 и аз си изкарах колата моментално. От тогава аз си сменям консумативните.
-
1 точкаУсещането ми през последните месеци в София е, че елементарни правила не се спазват. Предимството на дясно стоящия тотално се пренебрегва, разминаването в моята лента, винаги ми отнемат предимство! Светофарите масово на червено! Особено нагли са дамите с трибуквените возила, дори от миналия век!
-
1 точкаВанка! Честит рожден ден! Все така отзивчив и в помощ на хората, нуждаещи се от помощта ти! Жив и здрав!
-
1 точкаПо спомен: Моторът в 8-ят, Акорд е с малки промени, спрямо К24А3 от 7-мака, но те се оказват несполучливи, макар и в угода на маркетинга и екологията. Буталото е с по-изпъкнало чело (за да се повиши компресията и оттам + 11 коня). Върху страниците му (еднакви по широчина спрямо предния) е нанесено специално нискофрикционно покритие, което се изтрива с времето. Основният проблем е по-тесният от преди маслообирателен сегмент (с по-гъста спирала), който заради ЕКО нормите е предвиден да работи с по-тънко масло. Първият гаф е че при студен старт (преди буталото да се разгрее) има склонност към изкълчване спрямо цилиндъра и износва и него. Карането на мотора "в натяг" означава че докато загрее се кара на максимално ниски обороти и висока предавка, вместо да поработи няколко мин. на място. Така налягането на маслото е по-ниско, макар и на теория достатъчно. По-тънкият сегмент също се закоксва по-бързо при отлагане смяната на маслото и после няма спасение с никакви препарати, а това е основната причина за "маслоядност" на този мотор. За К24А3 случаите с горене на масло са единични, докато за ревизирания мотор - обратното - почти няма в читаво състояние. Важното е не толкова маслото, а редовната му смяна на по-кратки интервали, но предишните собственици масово са имали доверие на сервизите, които са обслужвали през повече км, а и стопаните на колите априори смятат че пълзенето в задръстване не е в графата "тежки условия".
-
1 точка'Твой' човек да ти ги донесе/даде/спазари, какво имам в предвид, на служебната октавия сложихме (миналата зима) 15ки такизи, Ноември мин година, Януари сменихме 2 със Фалкени, защото каучука им беше изяден (има подобна снимка в тази тема с едни фулди) Това имам в предвид под внимавай. А да добява това се случва вече на 5та служебна, отделно тъста ми пострада със 1 гума но си купи друга нова и още ги търкаля, като поведение според ме не КАТО (но не по-добра) от Сотозеро.
-
1 точка
-
1 точкаИ така, да споделя резултата от смяна на веригите (смених само тях и медните уплътнители на дюзите, осланяйки се само на моите виждания): Купих веригите от БГ от Балканпартс (204+93лв). В предварителния разговор ми казаха, че са оригинални, получих ги за около 10 дена. Не знам какво се разбира под "оригинални", но не бяха, в смисъл едва ли Хонда си прави веригите, вероятно ги купува от различни доставчици... И двете бяха от различен производител, едната немска, другата неизвестна...Не кутията пишеше Honda Genuine Parts (кой производител пише на опаковката, че е истинска частта), няма никакъв парт номер. Малката верига беше пликче закопчано с телбод на което имаше само Japan, пак без парт номер...Не казвам, че са лоши веригите, все ми е едно. Смених ги в малък гараж (поляк), защото каза, че е сменял вече на 3 Акорда. Излъга ме , като гледам как се чудеше на някои неща...но все пак работеше подредено, не беше мърляч. Трябваше да стане за 1 ден, но работата е много за сам човек, стана за 2-3, макар и не цели. Аз се въртях там и само почиствах свалените капаци, дюзи... Верен на съсловието си, се опита да ме изработи и с парите. Обичайната практика- след като разглоби колата, за да няма отказване, мрънка, че работата била повече отколкото очаквал... Та, като видя, че малката верига изисква сваляне и на картера, каза, че сме говорили само за ангренажната верига и ще трябва да платя още. Това не е вярно разбира се, преди да почне му показах двете вериги, още казах му първо да източи маслото, нали ще сваля картера- тогава каза, че няма нужда, което ме усъмни, но не очаквах да се извърти... Поиска £50 допълнително...накрая кандиса да ги разделим и продължи работата. Както и да е- веригите са сменени (без силно препоръчваните останали скъпи неща, че даже и зъбни колела ) Плъзгачи/водачи не са сваляни да ги разгледам подробно, но на опипване може и да имаше 0.5- 1мм износване на някои места, което пак по мое виждане не е фатално и не допринася за шума, просто шумът ще започне отново малко по-рано отколкото ако са нови, (по-рано обтегача ще спре да натяга достатъчно) но това както е известно, не ме вълнува... Когато смених маслото, като купих колата, новото почерня напълно след първото запалване, толкова е бил замърсен двг. Сега след като изчистих всички достъпни детайли, маслото си е бистро след 2 дена каране... Шумът, заради който правих тези гимнастики, изчезна. Трябва да кажа, че във фейслифта, вероятно на някои серии, не всички неща са били променени, както впоследствие. Например обтегача ми трябваше да е от новия "плаващ" тип, но моя си беше стария, с тресчотка. Ремъка трябваше да е късия, но моя беше дълъг (за това съм писал когато го сменях), макар, че съм 2007, по средата на фейслифта... И така, голям кеф е като не чувам шума на веригите като отворя прозореца (десен волан). Преди се чуваше много, тъй като кората под двг я няма. Кажете ми тази кора само отдолу ли е или завива нагоре под калника около ремъка, или за там има отделна кора? Като страничен ефект се яви по-трудното палене. (разтрисането при палене/гасене си го има, така и не се изясни в една друга тема. Задния тампон на двг в който се съмнявах си е добре). Преди палеше от едно завъртане на кол. вал, сега около 2-3 сек въртене. Така беше първите 1-2 дена, сега май намалява въртенето... Възможно ли е да не се е обезвъздушила напълно системата или да не е херметична някъде и да влиза въздух когато стои? Нямам обяснение за този ефект, някакво предположение?
-
0 точкиЗа мое щасти ( да не дърпам дявола ) до момента от миналата седмица ( към 1500км ) нямам проблеми с излишни светещи лампи. Единствената инервенция, която съм правил е да развия и завия отново добре клеймите на акумулатора и клеймите на алтернатова влизащи в кутията с бушони в двигателния отсег. Явно е имало слаб контакт, който системата е отчитала като по-слабо напрежение.
-
0 точкиНане и Вуте си купили крава. На първия ден издоили 4 литра, на втория 3, на третия 2, на четвъртия 1, на петия нищо не могли да издоят. Отиват на ветеринар и Нане обяснил на доктора: - Абе докторе така и така стана ии след петия ден кравата ни спря да дава мляко! Ветеринарят: - Абе..... Вие тоя вол сте го скъсали от чекии!
-
0 точкиДокато ми отговорите вече я взех...да с екстрите малко се е увлякъл, но иначе е запазена и километрите ги проверих в италианския сайт и миналата година е била на преглед и са си толкова - 77000км.! От къде мога да намеря тука в БГ ключ с дистанционно, че е само с един? Защо са проблемни на газ? И бъдете по активни и помагайте!
-
0 точки... и сензор за дъжд??! 🤔🙄😏 Не съм чувал и чел, че го имат в тази серия... Абе, много екстри в тази обява! Италианка ли е...? И тези,, истински" 77000 км... 🤐😁 На тия километри и екстри трябваше да се продава на 5-6 000 Евро в Германия... 😜
-
0 точкиИзлизам от магазина, където съм пазарувал не повече от 10 минути и гледам - катаджия пише акт.Викам му: - Аре бе пич, от тия празници - криза, що се заяждаш. Той мрачно продължава да пише. Викам. - На времето, с майка ти бяхме гаджета бе!. Онзи ожесточено лепва акта на прозореца на колата и захваща да пише нов за несменени летни гуми. - Абе пич, ти скинар ли си! Спри се бе! Още не е приключил, лепва го на прозореца и започва нов за някаква пукнатина на прозореца. Това продължава повече от половин час. За всяка провокация, той започва нов фиш. Кочана му е на привършване! А аз продължавам! Не ми дреме. Моята кола е отсреща на паркинга. Просто не понасям катаджиите.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиМутра в родилното, ражда му се син. Доктора: -Честито,момче е! -3800...! -На ти 4 бона,не ми връщай!
-
0 точкиГабровец с депресия отива при психолог. Психологът: - Според мен и Вие като другите пациенти от Габрово, страдате най-вече заради това, че правите всичко възможно, за да не харчите пари. Това вечно въздържание води до вътрешни напрежения, които се натрупват и водят до депресия. Препоръчвам Ви шопинг - терапия. Изхарчете колкото може повече пари, като си купувате всичко, което Ви хрумне. Това действа безотказно! След седмица габровецът идва на контролен преглед, отново тъжен и унил. Психологът: - Колко пари похарчихте? - 1000 лева, и НИКАКЪВ резултат! - Хм. 1000 лв. е доста добра сума за шопинг, и да няма никакъв резултат.... а какво си купихте? - 500 евро!
-
0 точки- Жена, ще правим ли секс?🤔 -Остави ме бе, Иване! Аз като правя тези неща, ти все си в командировка.🤓☹️
-
0 точкиМъж и жена пазаруват цяла сутрин, излизат от мола, и виждат, че колата им я няма. Отиват в полицията и 2 часа дават показания. Детективите ги превозват обратно до мола за да огледат мястото. За голяма изненада, откриват колата на същото място, както и плик с бележка и два билета за джаз концерт на стъклото: - Хиляди извинения! Жена ми раждаше, трябваше ми спешно кола! Оставям ви два билета за концерт тази вечер. Дано с това да ми простите за неудобството! Мъжът и жената направо са просълзени и доверието им в хората се завръща. Решават да използват билетите и да отпразнуват хубавата новина. Вечерта, след концерта, се връщат доволни и щастливи… само за да видят, че къщата им е обрана до шушка, а колата пак открадната. На масичката за кафе е оставена бележка: - Осигурявам колежа на новороденото... Имам два билета за събота… ама сигурно не ви е до балет, нали?!?
-
0 точкиПатрулка на КАТ. Решават кръстословица: - Зеленчук с три букви? - Зелка! - Не се събира... - Ми вземи по-малка.
-
0 точки
-
0 точкиКолеги, парите са получени, поръчката е направена.
-
0 точкиОстави, че засегна едно 80% от хората във форума с тва изречение, и 100% от тези, които сменят на всеки 5к...
-
0 точкиПроблемът е решен. Оказа се най - горното реле в бушониерата при педалите. То командва вентилатора. Смених го срещу 5 лева и всичко е ОК. Но два дни падна голямо гъзурчене около колата. 👨⚕️ . 👨🔧. 🍺
-
0 точкиТака така ! Фена-бг Ауто и от къде да започна?! Преди 6 хил. Километра дадох на фена любимото Харви за смяна на сегменти (разход на масло 100 км - 1 л) и всичко около тях (гарнитури Биелен лагер и т.н.) . Наложи се да изчакам близо месец преди да ми вземе колата за ремонт, но определено си заслужаваше! Оставих колата за 3-4 дни и О чудо. Първо разработка само на бензин 700 км със специално масло, и каране до 3000 оборота. След това 6000 км направих и О чудо, разход на масло - неясен ?! Около 200 гр съм досипал и то мисля защото брат ми тегли една лодка в Гърция. Колата промени доста поведението си и разхода падна с около 1л газ на 100 км. Вчера направих реглаж на клапани отново при него и положението е страхотно, много малки корекции се наложиха. След ремонта използвам само продуктите на Yacco без да ме е пресирал или карал да ги ползвам просто ми ги предложи и отново съм много доволен. В заключение искам да кажа, че Фена ме спечели като клиент с точното си отношение, изключително приятелското държане към мен, а и към всички останали доколкото разбирам. Да малко по далече е, но определено предпочитам да отида до Дупница за 13 лв газ отколкото да се доверя на който и да било друг от София.
-
0 точкиИскам и аз да се включа в темата. От скоро съм горд притежател на Харви и за щастие живея недалеч от Дупница , така че като прочетох за fenabg във форума реших и аз да се възползвам от услугите му. Първото ми посещение беше за смяна на маслото в раздатката и скоростната кутия , момчетата направиха всичко което пожелах и ми казаха ,че има още някои неща , които трябва да се направят по колата , но тъй като нямах много време се разбрахме да отида пак след известно време. При второто ми посещение трябваше да се сменят доста консумативи , помолих и за реглаж на клапани тъй като явно никога преди това не беше правен. Момчетата свалиха картера и капака на двигателя и като се започна едно лъскане - бях изумен. За първи път виждам толкова съвестна работа. През цялото време бях до тях и на всеки мой идиотски въпрос получих изчерпателен отговор. Другото което ме впечатли , че имаха налични почти всички части , гарнитури , филтри и най-вече огромен избор от масла и течности за любимите ни Хонди на страхотни цени. Със сигурност от тук нататък дори и за най-дребното нещо ще им досаждам . Още веднъж Огромно Благодаря на Иван и Милен. Дано има повече хора като вас .
-
0 точкиЗнам го този търговец. Не е зле човека, разбира си от работата, ама миналата година си харесах едни джанти за зимата, само дето едната беше с друг цвят.Той предложи да ми я пръсне и да се обади като е готов. Имаше доста мераклии за зимна подготовка, та все още чакам да звънне Явно някой по непридирчив ги е отнесъл. В днешно време мъжката дума е просто легенда за едни отминали времена ))
-
0 точкиВсички тези неща ги знам, но не променят виждането ми. Просто тук нещата са различни от БГ, колите не се притежават дълго както в БГ (в масовия случай) и никой не го е грижа за следващия собственик (за това и колата купих в такова състояние, аз съм си виновен разбира се). Труда, ремонтите са ужасно скъпи и когато ремонта стане съизмерим с остатъчната стойност на колата,, тя отива на моргата, не се ремонтира до безкрай. Трябва да се улучи баланса колко, кога да наливаш в ремонти или продажба/морга. Пример от личен опит- взех Акорда и от 2 месеца се опитван да продам Авенсиса безуспешно. Постоянно свалям цената, никакъв интерес, а е в безупречно състояние, на 86х.мили. Сега цената е £1500 надолу в сравнение с когато я купих преди 2г, минал съм само 10к мили, защото работата ми е наблизо, не съм давал пари за ремонти. А ако бях налял смяна на маховик, верига...какво става- вечно моя или на моргата. Тук лесно се купува, трудно се продава, никой не се интересува какво си сменил..., те не идват да я видят, та ще ги интересуват подробности. Това лирично отклонение направих, за да е ясно защо не купувам оригинални(скъпи) части и консумативи, никой няма да го оцени, а аз няма да я карам цял; живот. Та по темата: Късия ход на самия обтегач,съчетан с износването на така наречения банан(успокоител), водят до това тракане (шум) на веригата Исках да кажеш, че хода на обтегача конструктивно е къс и не може да обере износването на банана, което едва ли е повече от 1-2мм и разтягането на веригата или хода на обтегача по някаква причина става къс, което не е логично. Ако първото е вярно, смяната на банана и веригата би трябвало да оправи нещата с шума. По-скоро бих повярвал, че понеже е хидравличен, уплътненията изпускат, от износване на плунжера също и като резултат не държи достатъчно налягане на ниски обороти и не създава достатъчен натиск, който да компенсира износването на банана/веригата.... Всичко това са теоретични разсъждения, но ако един път го видя, ще мога да кажа веднага как са нещата. Някои колеги са правили този ремонт, могат да кажат нещо...то сляпата смяна на всичко с ново всеки го може, но не винаги е необходимо...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00