Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 14.01.2020 in all areas

  1. 1 точка
    Привет отново. Забравих да напиша за всеки да знае къде са пустите му датчици, защото не намерих такова обяснение: Та датчиците са 4 на брой и се намират в уплътненията на САМАТА пета врата, а не в уплътнението което е на купето!!! Уплътненията са разделени на 4 блока ако може така да се каже, и всеки от тях има кабели които отиват към управлението! Свалят се като се свалият преди това едни метални "пластини" захванати за самият капак с филипс рапиди, и после кабелите се изключват след като свалите корите от петатат врата и я оголите цялата. Аз толкова рових в това пусто уплътненият (дебелото което е на самото купе) и си мислех, че просто някой ми е свалил датчиците, но се оказа, че са прекъснати и не работят. Днес заделих 2 часа за да ровя, разглобявам и меря с мултицета за да разбера от къде идва пустият му проблем при мен. Силно се надявам да съм полезен, защото аз никъде (не само тук, но и в други форуми) не намерих обяснение къде точно се намират. Самите датчици ги има като резервна част (ментета) за по около 4$, но нямам представа как ще ги сложа и свържа в самото уплътнение. Затова реших да взема целите втора употреба деистващи и просто да ги замена заедно. Като започна процедурата ще снимам и ще кача снимки за по-ясно и нагледно обяснение. П.П. Вече мога да твърдя, че съм специалист по разглобяване и събиране на цялата пета врата + чаркаляците в тавана (електромотор, комп и амортисьори).
  2. 1 точка
    Здравейте. Има развитие, и то е следното: 1: Липсват ми някакъв предавател в петата врата (намира се под кората в дясно от бравата) който поддава сигнал към ECU-то за затваряне. 2: Липсват и четирите датчика за затваряне на вратата (намират се в уплътнението). Много интересно, че аз си имам уплътнение, но няма датчици в него изобщо (най-вероятно или е менте уплътнението, или просто някой ги е свалил). 3: Амортисьорите са за смяна (не мисля в никакъв случай да взимам оригинални, но се чудя какво да взема?). 4: Педалите джамбази са свалили лампата на таблото която свети за отворен багажник (за да не се вижда, че свети). Сега ще си взема само уплътнение втора употреба заедно с датчиците и цялото окабеляване което идва от купето към петата врата, + нови амортисьори. Общо взето е това при мен. П.П. Ако на някой му трябват части като ECU и електромотора да казва за да ги поръчам за него. Става въпрос за К24 преди фейса.
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Първо се маха горната пластмаса на волана, така имаш повече място да бръкнеш и да дръпнеш.
  5. 1 точка
    Колата има дневен и общ километраж, но когато джамбазите свалят километража, за да го върнат, затискат лостчето за смяна с пластмасата. Просто я изкарай и я постави както трябва. Пластмасата около километража се маха като свалиш волана в най-долна позиция и дръпнеш пластмасата към теб, като внимаваш за щипките, на които се държи да не паднат където не трябва
  6. 1 точка
    Явно аз съм от "обратните". :) Човек има възможност да се променя към по-добро. Може и да не вярваш, но и "тя душа носи". От теб зависи "дали я усещаш".
  7. 1 точка
    Чета темата от поне 2 години. Не съм нито технически, нито химически грамотен. Просто искам да се информирам какво масло е най-подходящо за мотора ми и след толкова много четене отново не съм сигурен. Има много информация, но ми се струва, че темата вместо да информира, по-скоро обърква. Въпреки че имах желанието и положих усилия да прочета, разбера и след това следя всичко (включително правих и немалко капкови тестове), отново не мога да си отговоря еднозначно на въпроса "какво масло по дяволите да си сипвам в мотора?". Накрая реших да се доверя на @Markony и наливам това, което препоръчва в един свой пост от FB групата на Хонда. Според мен освен таблицата в началото на темата, би трябвало да има и една с препоръчаните конкретни марки/модели/вискозитети. Нещо от сорта на: Двигател R20А3 - препоръчителни масла RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20, Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30, Honda Genuine HG SAE 0W20 full synthetic и Mobil 1 FS 0W-40. Двигател К24А3 - ........ Отделно от това може да се посочи кое масло е най-подходящо за ГИ, колко е препоръчителният интервал за смяна и др. От тук насетне всеки ще може да избира според бюджета си. Знам, че много колеги ще започнат да обясняват колко са условни нещата, как има много други фактори и показатели, които трябва да се вземат под внимание и т.н. Аз съм наясно, че това е така и за да получи човек конкретен отговор трябват подробности. За масовия четящ тази тема обаче такава табличка с изредени 3-4-5 примерни масла би била огромно улеснение.
  8. 0 точки
    https://auto.dir.bg/news.php?id=27571229&fbclid=IwAR1wAW2nNZJN8BndeV52Onx8omH7DxFQrigUAWvEKVIH4YoutHa_f-gs3Hk
  9. 0 точки
    Жена - игриво към мъжа си: - Очаква те чудна вечеря и секс с прекрасна дама ... Мъжът: - Що? В командировка ли отиваш?
  10. 0 точки
    Здравей, дигателите са два, дси и втек, 16 клапановият е втек, за града аз лично бих предпочел дси-а, по-икономичен и с по-голям въртящ момент в ниските, единственият недостатък са 8-те свещи, но те се сменят веднъж на 100к, така че не е кой знае какво. Относно трансмисиите, хонда нямат 'нормална' трансмисия в тези модели, едното е робот, другото е свт(вариатор), второто би било по-добрият избор, стига да е на малко километри, аз лично съм с робота и към момента не мога да кажа една лоша дума, при спокойно шофиране сменя отлично, при по-агресивно малко по-бавно, но това би бил проблем на състезателите, но пък за сметка на това сваля предавките много бързо и неусетно, само виждаш как оборотите се повишават, но все пак има слава на ненадеждна трансмисия, така че ако се взима робот, единствено на малко километри и след тест драйф, на студено, с множество спирания и тръгвания.
  11. 0 точки
    Ако тя спи с гръб към него,кръста на две...
  12. 0 точки
    Бакшиша показа това, което се случва на всеки един цикъл на тоя светофар - червено, изминала е почти секунда и той чак тогава минава. На клипа часовникът е на 0:07, когато започва мигането на зеленото и 0:14, когато бакшиша навлиза и преминава през кръстовището. 7 секунди не са достатъчни за спиране. Като гледам, се движи с около 35 км/ч (може и повече да са!), това е 10 метра в секунда. Изминал е 70 метра от началото на мигащото зелено! Дано да му направят малуса не 400, а 9 000 % на тоя.
  13. 0 точки
    Моите завиват. Това е от камерата, но завиването не е особено точно. По-късно ще кача кратко видео.
  14. 0 точки
  15. 0 точки
    Все ще дойде тоя ден в който всичко ще се промени .......
  16. 0 точки
    Ползва се хубаво каст фолио и не мърда с години . И най важното цвета на колата се запазва . Има си начини после да се свали фолиото без да има последствия за детайлите .фирмените коли се лепят повечето пъти с бюджетни варианти за фолио и резултата си го видял.
  17. 0 точки
  18. 0 точки
    И аз ще се опитам да дойда, ако не изникне някакъв ангажимент.
  19. 0 точки
    Само да не искаш "кръгче" с някой от "синовете" му, че може да остане "ронин"! :)
  20. 0 точки
    Ден денувам - кътища потайни нощ нощувам - пътища незнайни няма тато, нито мама - тато да ругае, мама да ридае... Леле моя ти Пирин планино! Море черно цариградско вино. С враг врагувам - мяра според мяра, с благ благувам - вяра зарад вяра нямам братец, ни сестрица - братец да ме хвали, а сестра да жали... Леле моя сабя халосия! Море люта одринска ракия. Бог богува - нека си богува, цар царува - века ли царува? Нямам либе, първа обич - мене да очаква и да ме оплаква... Леле моя пушка огнебойка! Море тънка солунска девойка. из "Хайдушки песни" Пейо Яворов
  21. 0 точки
    Мисля да направя едно сефте с моя стар дръгел тъмнозеления самурай 😊 все нещо може да се научи и не само....
  22. 0 точки
    След секс 20% от мъжете отиват да пушат! 30% се обръщат и заспиват! Останалите натискат ALT + F4 !
  23. 0 точки
    Дани - приемливо е състоянието му. Може да го поизтупаш и ако се махне повечето пепеляк, пак да го сложиш - ще изкара още.
  24. 0 точки
    Маслата които напълно отговарят или плътно се доближават до изискванията на Honda за дизелови автомобили с обем на двигателя 2.2L с DPF: Castrol EDGE Professional H C2 0W-30 Motul 8100 ECO-Clean 0W-30 Yacco LUBE F 0W-30 Mobil 1™ ESP LV 0W-30 BMW Motorol Twin Power Turbo 0W-30 LL-12 FE Toyota Motorol SAE 0W-30 Premium Fuel Economy Total Quartz Ineo FDE 0W30 Ravenol VSF 0W-30 VALVOLINE SYNPOWER DT C2 0W-30 Comma ECO-FE PLUS 0W30 EDIT: Допълнени са всички масла, изброени в следващите постове на @pendoc
  25. 0 точки
    Да, така е, но нали заглавието на темата е "Двигателни масла-обсъждане". Имено това и става - коментираме, обсъждаме и т.н. Предлагам за масовите потребители, които искат конкретна, кратка и ясна информация, относно какво масло да ползват в двигателите си, да се конфигурира таблицата с маслата: https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=599448475 така, че срещу всеки код двигател (или серия двигатели) да се отбележат по 2 - 3 вискозитета и спецификации, които са най-подходящи. Съответно с цветово обозначение - цвят за икономия на гориво, цвят за по-стабилна защита на двигателя (съотвено по-малко "галене" на катализатора), цвят за по-спортно каране... нещо такова например... Тоест, на обикновения хондажия да му дадем кратка, суха и смляна информация относно основните изисквания, а пък той да си решава вече, коя марка масло да ползва, в зависимост от финансовите си възможности.
  26. 0 точки
    Толкова карат вече ,няма ги вече наще на Старт ,дето караха по 10 години лудо въртене след намесата на нашето светило Гошо карбуратора ,Гошо бутне ли ви карба веднъж за нещо -после спасение няма ,трябва ви много як акумулатор ,щото рядко ще си запалите колата .Не знам тоя прякор сам ли си го е измислил ,обаче е в голяма грешка ,че ги разбира .
  27. 0 точки
    97-98 са с ID13 99-01 са с ID48
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...