Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 28.11.2019 in Мнения
-
3 точкиКолегата, като каза автомивка... Да не е същата ситуация като при мен, след автомивката... Чистих с прахосмукачката и без да искам съм бутнал "шок-бутона". Зад централната конзола, долу ниско се намира. И върти стартерът, а палене няма... Бръкни от страната на пасажерското място и го натисни. С гумена шапка е.
-
2 точкиЗдравейте, С цел да бъда полезен, ще разкажа за моя опит с харч на масло.... След закупуване на Хонда FR-V, 2006 г., с двигател 1,7 безнзин, V-TEC (модификация D17A2), изминах няколко хиляди километра и всичко беше наред с колата (включително не харчеше масло). При закупуването, колата по документи (имаше всякакви сервизни документи) и километраж беше на около 135 000 км. (внос от Италия). След смяна на маслото с което беше купена колата с масло със зелен цвят (0W20), купено от представителство на вносител на автомобили, при първата проверка на нивото установих, че колата харчи мнооого масло. Пробвах масла с различен вискозитет, като последно карах с 10W40. За съжаление, проблемът с харча на масло (около 1 литър (а може би и повече) на 1000 км) остана. Реших да пробвам с т. нар. разкоксоване (разлагане на нагара на маслените сегменти) - сипвах всякакви видове специални течности през свещите (за пръскане и наливане) и в маслото, включително и добавки Xado. За съжаление, резултатът беше равен на нула. След това поръчах от https://www.amayama.com комплект оригинални гарнитури и гумички на клапаните (внимавайте - при оригиналните гумички изпускателните и всмукателни се различават по цвета на пружинките - черен или сребрист). Пратката от Япония бе обмитена и цената стана около два пъти по-висока от например Elring, налични при търговци в България. От други места купих сегменти (RIK), ремъци, водна помпа, биелни лагери, антифриз, свещи. С общите поръчки от форума ми бяха доставени масла, включително масло за разработване на двигател (т. нар. Brake-in oil). Майсторът, който прави ремонта ми каза, че маслените сегменти са били свити, гумичките зелени (т.е. неоригинални), а някои от пружините на изпускателните клапани са били сложени на всмукателните (т.е разместени) - явно някой неуспешно се е опитал да реши проблема с горенето на масло. След ремонта изминах около 200 км с маслото за разработване на двигател, след което го смених с нормално 5W30. След около 1000 км (1200 км след ремонта) отново смених маслото с хубаво 5W30 масло. В момента съм изминал около 6 500 км след ремонта, а колата не харчи масло (дано да продължи да не харчи). Говорих с човека от който купих колата - каза, че при него не е имало проблем с горенето на масло...... В един от сервизите преди ремонта ми казаха, че имам счупен маслен сегмент и основния ремонт трябва да се направи по-бързо, за да не задере....е, ремонта бе направен на друго място, а счупен маслен сегмент нямаше .....
-
2 точкиВсъщност, като прочетох малко повече, се оказва, че товарният индекс 104 и XL означават едно и също, т.е няма натрупване на два фактора. Стандартният индекс за този размер е 100, а повишения 104. XL може да е изписан при такива гуми или не. Освен това, не е задължително гумата XL да е по-твърда, сравнена с друга марка със стандартен индекс. Това зависи от конкретните гуми, материала и конструкцията им. Гумите, които карам в момента са Vredestein с индекс 104Y, така че съм свикнал така да се каже на твърдостта. Като се има предвид ограничения избор в тоя размер, смятам, че Куатрак 5 е моята гума - идеалния баланс цена/качество. Благодаря на всички, които се включиха в темата! Надявам се да е полезна за повече потребители.
-
1 точкаДобре де, да разбирам ли, че си решил да се разделиш със дъртия Сивик и му търсиш достоен заместник?! Ама заместник с малък бонус - 4х4. Поне така изглежда от досега написаното от теб: 1. Хонда 2. Малък двг 3. Автомат 4. Бонус 4х4 за ... да кажем BBQ, риба и Софийски бордюри, и ледени коловози Ако правилно съм се ориентирал, Харвито е точния автомобил, с една единствена забележка И все пак да попитам - защо държиш двг да е малък?
-
1 точкаПринципно съм за бонус-малус система. Съвсем логично е да има такава и тя се прилага на много места по света. Най-големия проблем на така предложената система обаче е, че задължително описваш кой ще шофира. При мен в годината се налага не повече от 2-3 пъти друг да шофира колата, но ми е невъзможно да знам с кой приятел ще си организирам следващите ски и ще се сменяме по пътя, нито кой шофьор ще пратят от дринк-енд-драйв! А това е много сериозно ограничение! Не съм съгласен че тази система е двойно наказание за нарушителите. Цената на застраховката, навсякъде по света се определя според рисковия фактор на застрахованото. Не е нормално редовен нарушител да се смята, че има същото рисково поведение като дисциплиниран водач, затова няма как цената на тази застраховка да е същата за всички.
-
1 точкаТози бонус-фалус дето го лансират в момента заслужава да излезем и да ги смачкаме всички тия лобисти на мутренските застрахователи! Тази система има за цел единствено да напълни още повече джоба на мутрите. Единственият обективен и рационален вариант е да бъдат наказвани единствено шофьори, които са причинили или са били предпоставка за случило се ПТП, не могат да ме наказват по презумпция, не могат да ме наказват за нарушаване на ЗДП, след като това нарушение не е довело до щети, за това си има КАТ, а те искат хем да ме глобяват веднъж от КАТ, хем после и на мутрите да си плащам. Тази система в този си вариант е създадена с една единствена цел и тя е повишаване на застраховката, но така я извъртат, че вината да падне върху нас, засекли са те с превишена скорост, вземи тоя акт, после охо имаме си акт, вземи тоя малус, ако искаха превенция, щяха да акцентират върху бонуса, а не да го наврат в трета глуха и да те чакат 2-3г. да сгафиш с някой акт, за да ти дадат един фалус!
-
1 точкаЗабравих да ти кажа. Зареди си сега акумулатора, че от въртенето на празно, си го поизточил и ще те предаде в близко бъдеще.
-
1 точкаЗащото всички гонят икономия. CVT на нова кола и HR-V на 20 години са доста различни. Технологиите предполагам също не са като от преди 20 години. Читаво Харви със CVT ще е като бялата лястовица според мен.
-
1 точкаВзех Мишелин A5 от bggumi. Ще дойдат на 6ти и преди коледа ще ги сложа Взех този модел, защото всичките ми гуми са такива и до сега не съм имал проблеми зимата дори и в обилен сняг на път за Боровец и Банско. Нямах и проблем с качването до Шилигарника при снеговалеж.
-
1 точкаЗад централната конзола, долу ниско. Бъркаш откъм пасажерското място, от страни на пластмасите, при духалките за краката. Този бутон, при удар, изключва горивната помпа. Последователно е свързан и с главното реле.
-
1 точкаПроблема е в самия модел на тази помпа, а не че е Бош.
-
1 точка
-
1 точкаСтават единствено за дневни светлини, вечер не осветяват изобщо, само блестят ужасно на насрещно движещите се. Двадесет секунди след включване, светлината им намаля с 80%...с две думи НЕ стават за нищо, освен да пречат....
-
1 точкаМоля те, колега, дай същата сума пари и си купи оригинални OSRAM ULTRA LIFE, а не тези! За доброто на всички на пътя.
-
1 точкаКолега да ти имам майстора сега остава да идеш да си го презапоиш и да му платиш.
-
0 точкиПърво да уточня, темата е оригинално от полски форум и в последствие пусната в civinfo.com. Тъйкато обаче е съответно на полски/развален английски и реших да го пусна на български с мои снимки и опит, че наистина може да си спестим доста кинти. Реално проблемът е следния: Ел огледалата след определен момент почват бавно да се прибират, с времето отказват да се прибират докрай и накарая изобщо спират да работят. При мен го докарах до момента, че дясното се прибира наполовина и реших да действам. 1ви вариант - Цена 300лв В сервиза казаха, че не може да се отремонтира и трябва да се смени цялото огледало - около 300лв ако не се лъжа. 2ри вариант - Цена 80лв С малко ровене открих, че има бюлетин от Хонда UK, за проблема и се сменя shut off устройство. Серийният номер е “76209-SMG-E01", може да се поръча и струва около 70-80лв, като питах преди няколко седмици. Това е най-бързия и лесен вариант. 3ти вариант - Цена 1 лев. В това shut off устройство има предпазител, който има определен цикъл на живот. След време се пуква/изгаря (както се вижда после на снимките) и не функционира. Техническите данни са 300 mA 72V MF-R030 MULTIFUSE D=7.4mm (BOU) RoHS и може да се намери из магазините за ел. части. Аз си го поръчах, че нямаха налични и дойде след 1 седмица. 1бр струва 90ст. Нужни инструменти - 3-4 прави отверки, предпазител, силикон на пръчка (непровеждащ електричество - 0.25лв от магазина) и малко сръчност с поялника. Отнема общо около 1-2 часа. Първото което трябва да се направи е да се разглоби огледалото. 1) Поставяте стъклото в най-крайна вътрешна позиция (виждате си само колата в него) и подпъхвате с пръсти в отвора. Самото стъкло се държи на пластмасови щипки. Внимателно почвате да дърпате към себе си и след всяко изщракване подпъхвате по-навътре. Така изгледжа отделено стъклото. Може да се извадят двете бели пластмаси които държат жиците закрепени за него, но трябва да се внимава, че са доста чупливи, а металните "обувки" в тях обикновено заяждат. 2) Следващата стъпка е да се премахне капака на самото огледало (този в който е вграден мигача). Той се държи на 4 щипки. 3 от тях са видими (оградени в червено) и една е скрита. Това става с пъхането на по 2 прави отверки в горните две за да се освободи захвата. За долната дясна се полза само една отверка. След като трите са освободени внимателно се издърпва капака навън, за да се освободи и последната щипка. Просто не трябва да се насилва много, за да не се счупи. Маха се конектора към странични мигач и вече виждаме самият shut off (прекъсвач?). 3) за изваждането на самият прекъсвач аз използвах отверка, но може и нещо не толкова твърдо. Подпъхва се между него и пластмасата която го държи, натиска се наляво и същевременно се дърпа. Аз се поозорих с това малко, че е доста стегнато. На следващата снимка се вижда как е почернял и се е напукал предпазителя. А ето го и новият: 4) След това просто откачаме прекъсвача от двете букси държащи го за огледалото. 5) За да заменим изгорелият предпазител с нов е нужно да се изстърже малко в смолата около него, колкото да може да се запои новата горна част. Няма смисъл да се дълбае надолу да се сменя целия, защото то вече си е хванато към нужните части. Отрязва се само жълтата част до края на изолатора. След това се отрязват част от крачетата на новият предпазител и се запояват за старите. Залива се със смола - задължително да е тип който не провежда електричество и сме почти готови 6) По обратният ред се сглобява всичко и вече трябва да имате прибиращо се странично огледало. Като резултат при мен, дясното огледало вече се прибира бързо,чевръсто и плътно. Всъщност ми направи впечатление, че вече се прибира по-бързо от лявото. Явно и то е на път. Добре, че купих два предпазителя. В крайна сметка ако не ви се занимава или просто нещата се оплескат трагично ползвате вариант две и за 80 кинта сте готови
-
0 точкиПри нормално палещ автомобил за 2-3 секунди стартов ток ,и да се кара на късо пак ще му стига заряда от алтернатора ,защо да се дозарежда със зарядно .Всички консуматори по автомобила са изчислени след запалване на двигателя ,алтернатора да ги покрива ,дори с известен резерв ,плюс зареждането на акумулатора .Ако всичко е наред по колата и дойде момент да се зарежда със зарядно -пишете го акумулатора бегал .Зареждате го докато съберете пари за нов .
-
0 точкиГосподин директоре ,малко се изхвърли с тая нова партия -не е на мода одавна ,то и за крадене не остана ,освен от евросубсидиите ,ама и те ще спрат крана скоро ,бате Славчо .
-
0 точкиНа кратко бих казал . Боже колко мъка има по тоя свят/България ...........
-
0 точкиНе е грешка, ако двигателят е изправен! Ако е износен, или има запечени, или износени сегменти, ще го гори доста. Затова попитах дали харчи. Пробвай и виж какво е положението. Ако харчи значително - само ремонт и тогава нисковискозитетно масло.
-
0 точкиЗдравейте, маслата са изпратени. Утре ще бъдат в посочените офиси.
-
0 точкиТака е. Остава само да се прецизира терминът "рисков водач", като се доизгладят типовете и броят нарушения. Друг е въпросът че рисков може да се окаже съвсем примерен човечец, който няколко пъти мине извънградско с превишена скорост, покрай нелепо сложено ограничение и мобилна камера, която да го засече. Нормално е скоро взелите книжка да са рискови, но човек вадещ си хляба зад волана и с милиони км (за десетилетия стаж), въдворен в тая категория заради няколко ситуации (които са му ежедневие), веднага става неизгоден за работодателя си.
-
0 точкиКогато говориш, просто повтаряш неща които вече знаеш. Но когато слушаш, може да научиш нещо ново. Далай Лама
-
0 точки
-
0 точкиЕдинствено трябва да те притеснява товарния индекс, разликата е 100кг между 100 и 104. Другото H и V е само 30км/ч и там нямаш ядове. XL представлява едно парче вата, сложено странично на борда на гумата вътре в самата каркаса, което не вярвам да се отрази зле на возията. Смятам, че индекс до 102 можеш спокойно да сложиш. Успех в намирането на подходящата гума. Пп погледнах тук в Италия и единствено Bridgestone A005 става за изискванията ти :мека всесезонна с товарен индекс 100. Струва с 15€ в повече от Куатрака.
-
0 точкиПрав си и за 3-те вида преоразмеряване. От всеки по малко и накрая обуваш малко по-голям Сивик (ЦР-В-то е на неговата платформа), (тежащ колкото Акорд 7 комби) с гуми за бус. Като знам как се усеща разликата между тегловни индекси 91 и 94 (каквито са моите гуми), за 104 не ми се мисли.
-
0 точки
-
0 точкиУтре има черен петък, така че прегледайте някакви по-читави марки. https://isudar.aliexpress.com/store/group/For-Honda/317945_516282292.html?spm=a2g0o.store_home.pcShopHead_6314485.1_2_1 За тази знам, че е ок, защото сложихме в на баща ми мерцедеса.
-
0 точкиdandilov, Господ здраве да ти даде. От копчето беше. В моя случай е от към шофьорската страна.
-
0 точкиОт горепосочените всичко е MediaTek, едва ли има съмнения е тази посока. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk
-
0 точкиЗдравейте, Искам да поръчам следните неща: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vmp-sae-5w-30-8.html Вид и количество: RAVENOL VMP SAE 5W-30 1х8 L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 – 1 туба 4 литра + 1 туба 1 литър Стойност на поръчката: (49,95+18,95+4,95)*1,9675=145,30 лева Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: -Чрез куриер Еконт Данните са изпратени на лично съобщение.
-
0 точкиInspectora би ли споменал кои параметри на въпросната гума те притесняват.
-
0 точкиЗдравей, искам да участвам със следната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-fes-sae-0w-30-8.html Вид и количество: RAVENOL FES SAE 0W-30 1x8 L Стойност на поръчката: 49.95*1,9675 = 98.28 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - чрез Куриер - данните са изпратени на лично съобщение.
-
0 точкиЗдравей, искам да поръчам това масло: https://www.ato24.de/de/checkout/cart/ RAVENOL FO SAE 5W-30 5L 29.95EUR Стойност на поръчката : 29,95€ х 1,9675 - 58.93лв. Плащане по банков път Получаване с Еконт
-
0 точкиАз имам същия проблем, колата ми е 2007 комби, фейслифт, с десен волан, също имам теч в багажника и се чудя дали проблема не е от това!!! Не разбрах как се е разрешил проблема при колегите!
-
0 точкиЗдравейте, линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ecs-ecosynth-sae-0w-20-8.html RAVENOL ECS EcoSynth SAE 0W-20 8 L 41,95 €* линк: https://www.ato24.de/de/gm-semi-synthetic-sae-10w-40.html GM Semi Synthetic SAE 10W-40 4 бр. 3,29 €* Стойност на поръчката: (41,95 € + 13,16 €)*1,9675 = 108, 42лв Начин на плащане: -Парите ще бъдат преведени по банков път в ОББ Начин на получаване: -Еконт Приятна вечер!
-
0 точкиТова нещо го има и при мен. Престои няколкодни и педала не можеда се натисне. Но също така при движение, след като позагрее, започва да се чува и нещо като леко проскърцване/ припяване от някое от колелата. И честотата му е пропорционална на скоростта. Тихо е, чува се само на отворен прозорец и по-ниска скорост. И като натисна леко спирачката - спира. Като я отпусна, почва пак.
-
0 точкиKrasi-mir по ще е лесно се прасне кутия от црв в харвето но аз не бих се заимавал с това съоръжение с оптекаемост на тухла 4ка - хрв . Иска офроуд по добре црв , цената им е почти еднаква двигателя по як . Аз лично ако трябва да избирам и имам изисквания ще си взема или хрв ръчка или црв автомат но не и с кутия от скутер.
-
0 точкиСрока на доставка е различен, ако не ти е спешно, взимай най-евтиното. Дот-а не знам защо те притеснява, това не са яйца да се развалят.Предвид че са на склад в Германия, съм сигурен, че са съхранявани по всички изисквания. С други думи, 3 месеца след монтажа гуми с "пресен дот", дори само на 1000км, ще са по-лоши от същите с дот на 1 година съхранявани правилно с фабрично покритие.
-
0 точки@gmarinov И двете масла са почти съпоставими едно с друго. И двете са си за K24. Няма да усетиш никаква разлика! Интересното е, че FDS е по-течливо при ниски температури, нищо, че е 5W30! Не пречи да пробваш и SSV, щом ти е интересно.
-
0 точкиСагата приключи. За съжаление ДПФ-а нямаше как да бъде спасен. Пробвахме регенерация, но колата влезна в авариен режим и така си остана. Не искахме да прекаляваме за да не направим по-голяма беля. Новите ДПФ-и не са за пипане. Попитах за машинно почистване и ми поискаха 300 лв., а и няма гаранция, че след 2-3 месеца няма да стане същото. Затова използвах момента и чип тунинг плюс премахване на ДПФ. И така добавих 38 кончета. Засега всичко е точно. Днес цял ден съм с колата. Пробвах е в града и извън него. А, смених и маслото както ме посъветвахте. Сега съм с Bardahl-XTS 5W30, Спецификации: ACEA A1/B1-12 A5/B5-12 API SL/CF Между другото преди колата на студено в началото имаше дрезгав звук и после се оправяше. Сега няма такова нещо. Някак по тиха е. Някой ако се интересува от повече подробности може да пише на лични.
-
0 точки- Господине, като Ви гледам талона, май често сте имали вземане-даване с КАТ? - Само даване. Вземане още не съм имал... .
-
0 точки-Как ми стои роклята ? -Добре -Кажи ми истината ! -Истината е,че се чудя защо изобщо носиш рокля,Борисе!?
-
0 точкиЗа разликите между ключ, бутон и датчик (и всевъзможните им вариации) може цяла тема да направим Иначе да, за тази гад става въпрос. Поздрави.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00