Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.10.2019 in all areas
-
1 точка
-
1 точкаИ според теб тоз ''качествен турбо кит" след колко време ще излети през ауспуха със все карантията си?Нали трябва си подготвиш мотора предварително и КАДЪРНО за това турбо. Имах двама колеги ентусиасти като теб,които турбинираха едно сузуки балено (преди бях сузукар) ,без да пипат абсолютно нищо по мотора,настроиха я някак на 0,5 налягане ,без екектроника само на вакуум на принципа на старите турбо дизели.Да наистина колата беше друга спор няма ,но за 3 дни,след 3 дена радост и ръчкане турбината излетя през ауспуха а мотора беше по половина Аспарухов мост,и това на кола с перфектен мотор на 140К пробег.Та направи си извода сам ...............................
-
1 точкаА всички други "малки радости" покрай турбината!!? Туй лагерчета,валчета,пружики,кулерчета, електрониката за охлювчето........... и така нататък и така нататък,те без пари ли са?
-
1 точкаКато си сменяте стъклото да се пооправи ръждата отдолу и вече няма да се пука. При мен се усетиха стъкларите на 2-рото спукано и оттогава е OK Преди това им им споменах че нещо зачести ефекта и то се на едно и също място.
-
1 точкаСвален амортисьор с пружина и поставени скоби.
-
1 точкаВсяка прилика с лица, събития и форуми е абсолютно случайна. Потребител 1: “Здравейте, може ли някой да ми помогне? Как мога да удължа един градински маркуч?” Потребител 2: “Защо искаш да го удължаваш?” Потребител 1: “Защото е прекалено къс?” Потребител 3: “Еми по-добре си купи един достатъчно дълъг!” Потребител 1: “Еми не ми трябва, само 5 метра не ми достигат?” Потребител 2: “Да, обаче един цял маркуч е винаги по-добре!” Потребител 3: “Оффф!” Потребител 4: “Какво офкаш, човекът просту пита как да удължи един мъркуч!” Потребител 5: “А ти по-дубре научи български първо!” Потребител 1: “по-дОбре!” Потребител 5: “Ей такива най-много ги обичам – молят за помощ, ама после се заяждат с другите за правопис!” Потребител 6: “Ей, все по-зле става в този форум. Аз когато съм удължавал маркучи, ти още прав под масата си ходил!” Потребител 1: “Еми кажи ми тогава как най-добре да го направя!” Потребител 5: “На твое място не бих го правил!” Потребител 2: “Още не си ми казал, защо искаш да го удължаваш, какво ще правиш с него???” Потребител 1: “Ще си поливам градината.” Потребител 7: “Е каква е тази градина?” Потребител 1: “Еми съвсем нормална градина” Потребител 9: “Без да ти се бъркам, ама нали ти е ясно, че някои растения не трябва да се поливат с много вода?” Потребител 4: “Офф, мамка му, той иска само да удължи един маркуч!” Потребител 7: “Ти не се бъркай бе, малоумник!” Потребител 4: “Абе гледай себе си бе, идиот!” Потребител 1: “Никой ли не може да ми помогне?” Потребител 12: “Абе стига си давал зор пък ти бе. Имаме си и друга работа, освен да отговаряме на някакви въпроси на новаците във форума!” Потребител 1: “Еми тогава защо отговаряш?” Потребител 13: “На много умен ли ми се правиш бе?” Потребител 1: “Не, просто искам да удължа един маркуч!” Потребител 2: “Преди 10 години удължавах един маркуч, който изкара една година само и от тогава само цели маркучи ползвам!” Потребител 1: “Е как го удължи де?” Потребител 2: “С удължител?” Потребител 1: “Т.е. сложи просто още един маркуч към него и така, или?” Потребител 10: “А защо не потърсиш в гугъл???” Потребител 1: “Еми потърсих там и ме препрати в този форум” Потребител 15: “Аз още ползвам лейка за поливане, няма нищо по-добро!” Потребител 17: “Ей да, спомням си. Какви времена бяха едно време. Ама в днешно време нищо не държи много, всичко се чупи бързо!” Потребител 1: “Да разбирам ли, че никой не може да ми каже как да удължа маркуча?” Потребител 15: “По-добре зарежи и поливай с лейка, тъкмо малко спорт!” Потребител 1: “Еми имам проблеми с гърба и не мога да ходя много и да нося тежко” Потребител 18: “Еми значи си на грешното място тук!!!” Потребител 5: “Точно!” Потребител 1: “Защо?” Потребител 17: “Еми това е градинарски форум, като не можеш да ходиш и да носиш тежко, отиди в медицински форум. Егати тъпака!!!” Администратор: "Темата е затворена, Потребител 1 беше блокиран заради спам!"
-
1 точкаИскам да ви препоръчам сайта https://shina.guide/ От доста време го преглеждам поне веднъж в месеца - ей така. На руски е (за някой може да звучи страшно... но диаграмите се разбират лесно) Просто превеждат всички тестове на гуми в Европа. Скандинавски, немски, руски, полски, холандски... И резултатите са прегледни. И има много добро търсене по производител/модел. И актуални новини (например, Континентал и Мишелин затварят заводи в Зап Европа, или какви модели се планират и т.н.) Ако човек му се занимава може часове наред да сравнява тестове - по тип, по гуми, по размери, по цена... Имайте предвид, че ви трябва тест с вашия или близък размер. Обикновено бюджетните размери (до 16 да речем) се правят с различни смеси от 17+, някои фирми го анонсират, някои не, но било общоприета практика. Та ето последните 2 теста които пасват на темата Всезонни гуми + лятна и зимна за сравнение: https://shina.guide/press/21118/#more-21118 Накратко: На практика всичките модели получават ОК, но има големи разлики кой е силен на сняг, кой на мокро! аз за себе си гуми за сняг вече не избирам - карам 3-4 дена в годината на сняг, но всеки си знае най добре! И тест за зимни гуми - 53 модела, на финала достигат 20 най-балансирани https://shina.guide/press/21081/#more-21081 Резултат на финалистите (в статията са дадени подробни тестовете в над 10 таблици, слагам само финалната) 1-10 място 11-20 място Без изненади..От евтините модели, във финала влизат Apollo Aspire XP, Nexen Wg Sport 2, Fulda Kristall HP2, Kleber HP3, Sava Eskimo HP2, Debica Frigo HP2
-
1 точкаДнес ми е ден за новини . След Шела започнах „новия проект“. И той е Amsoil XL 5w-20 в моя D15Z8. На Амса ще асистират Honda ОЕМ маслен и въздушен филтър. Представям Ви „масления отбор“: Нямам представа колко ще трае този проект. Всичко е под огромен въпрос. За сега ще се въздържа от коментари. Ще постна само и единствено снимки на налягането на маслото, което - след доста хвърлен труд и размисли през последните 15-ина дни, в момента измервам с механичен манометър (запълнен с глицерин), който е проверен за точност на показанията му в лаборатория. Манометърът е свързан с 2 метра PTFE тръбичка с армирана оплетка към сандвич плейта преди масления филтър. Диаметър на PTFE-то е 5мм. Системата манометър – PTFE е обезвъздушена и манометърът реагира веднага на налягането. Показанията му съвпадат с предходните такива, правени със същия този манометър, но с около 60-ина сантиметра тръбичка. Температурата в картера измервам с термодвойка и уредче, купено от ИКЕА и преработено. Показанията на термодвойката са проверени с кипяща вода и са точни (повече в момента не мога да постигна). И така, първо показанията на налягането при Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30: Ето ги и показанията на налягането при Amsoil XL 5w-20: Сами виждате резултата. Няма нужда от коментар. Указаните стойности на минималното налягане от Honda при 80 С на маслото са: 0.7 бара на празен ход – 750 об.мин. 3.5 бара на 3000 об.мин. Предвид това, че Amsoil-ът в момента държи по-голямо налягане от минималното и то с добри стойности, за сега проектът продължава .
-
1 точкаНай-накрая настъпи моментът, в който мога да покажа след тези 11 700 км с Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30 какво е състоянието на мотора, по-специално това под капака на главата . Ето го и него: Признавам - изненадата ми бе огромна. Маслото бе с "много тъмно меден" цвят, но никъде по главата не се забелязваха натрупани отлагания, плуващи парцали в маслото или гняс. След изсмукването на маслото (с шлаух и спринцовка) и при лекото попиване с парцал всичко блясваше. Тук-там можеха да се видят супер фини (меки) отложения. В картерът, който свалих, също нямаше гняс. С лека промивка с бензин всичко светна. За съжаление забравих да го снимам . След всичко това - 11 700 км, мога с ръка на сърцето да кажа - БРАВО SHELL . Чудесно представяне в моята позастаряла Д15-ка . П.С. Извинявам се за качеството на снимките, но ми се наложи снимам със светкавица (повечето от тях).
-
1 точка1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Shell Helix Ultra ECT c2/c3 0w-30; 3) Маслен филтър – Amsoil (EA15K20); 4) Общ пробег на автомобила - около 431 430 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 11 700 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – около 97/3; 7) Средна скорост - около 42 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – 05.01.2019 - 04.10.2019; 9) Моточасове – около 280; 10) Изразходвано гориво - около 780 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (780 / 3.3) = 236; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3.3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено; след последния магистрален преход (850 км) общият спад (за цялата експлоатация до момента + лек теч на картера, който ту се появява, ту спира) е около 3+ мм; 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 17) Режим на експлоатация - градско направо липсва. Основното време за работа на мотора (напоследък) е около 1 час на ден. Грубо – сутрин около30 мин. и вечер пак толкова. Кратки пътувания всяка вечер (10-на минути и около 5 км в едната посока + още толкова обратно) + кратки пътувания през уикенда. Маслото има и 850 км на магистрала със скорост около 120 км/ч. История на офисна хартия 0-11700 км: Утре, ако е рекъл Господ Бог и стари баби , картерът се сваля. Изглежда това е краят на пътя за Шела .
-
1 точка
-
0 точкиНе е трудно колега.Светло сивата конзола е на щипки започни от долната част. Добре е да разкачиш буксите на аварийните, нагреват еля на задното стъкло и климатика. Конзолата с врътките за парното се държеше на четири болта в краищата. От там нататък се държи само на едно жило, което не си играх да откачам ,като я бутнеш от лявата страна навътре се открива достъп до крушките.
-
0 точкиДа напиша какъв излезна случая-скъсани кебели на шофьорската врата! Преди години /2-3/ я давах на един алармаджия да прави централното и мислих, че е ОК. Да ама не! Всичко бил презапоил, преправил и всичко било "чук". Като махнах калника и отворих снопа се втрещих. Тоя дърпал, шунтирал жици. Вместо 14 кабела вътре 18! Няма цветни кодове, няма нищо! Направо си скъсах нервите да търся кое за къде е. Тогава изрязах паяжините на тоя недъгав пичага, удължиш и презапоих всичко, като направих широка дупка в куплунга и всичко заспа. Гадна, гадна грес има вътре и само издухване с компресор помага, защото не можи и да се дупчи и пили както трябва от нея. Калничето не се сваля трудно и даже вратата понастроих за финал. Това е! Поздрави.
-
0 точкиПри мен се спука до винетката за 2ри път за година и малко. Нямах пари на момента и просто го пробих с диамантено свредло, разширих дупката и пъхнах вътре дъвка. Уж за временно, карам така вече 2 години почти. Иначе първият път го смених със стъкло от друга англичнака (2ра ръка) за 70 лв и 30 за смяна ~към 2 часа отне всичко.
-
0 точкиДължина на Ремъкът не знам каква е по ОЕМ.Незнам как да го проверя ще взема един и ще пробвам как ще е и ще снимам като го сменя.
-
0 точкиКолега по добре прехвърли датчика за температурата на твойто табло. За да отчита в км трябва да вземеш платката на километража от твойто табло, което е по сложно.
-
0 точкиТо е моментно, само при изпреварване, когато най ти трябва, вече съм в Русе и утре работен ден звънкам на Маркони да я закача.
-
0 точкиЗдравей и добре дошъл! Преместих темата от "други модели" в "Моят акорд". Също така, не е лошо, ако е за тук да сложих някоя снимка на возилото
-
0 точки
-
0 точкиИ да се върнем в темата, защо да купувам нещо, което като го извадя от магазина струва с 20% надолу, а го плащам 20% по скъпо! И тук идват отстъпките и лизинга. Оперативният лизин ми се струва най-оправдан за покупка на нова кола. Ако никой не купува ново, цените ще паднат и то много над 20%, т.е. ще оберат всички прекупвачи по веригата. В момента ме агитират за РАВ 4 хибрид с първоначална вноска 9000лв./15%/. И се почват застаховки, такси и т.н та до 13500!😂 590лв. на месец оперативен лизин/60месеца/, остатъчна стойност 30%. Трябва да си луд, да платиш последните 30%. Просто сменяш колата и плана!
-
0 точкиЗащото, ако не си маркетингово-модно зомбиран или много богат, няма да купиш нова кола! Ако обаче колата ти трябва за бизнес, пътуваш много, да ходиш на работа или просто си баровец с много пари, може спокойно да си купиш нова кола!
-
0 точкиЕми, докато жълтите ни жилетки стоят по багажниците, все така ще е. Отколешната по тея земи поговорка "интереса клати феса" не е случайна и характеризира и управниците и нас. :(
-
0 точкиОтносно "колко струва", ще видим напролет, дали това http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/36520-mitata-za-iaponskite-koli-i-chasti-okonchatelno-otpadat/ решение ще окаже позитивно влияние на моделите на Хонда.
-
0 точкиАбе в "излишно"-то има доста голям субективен елемент. Но е вярно - имат двигател, скорости, врати, седалки, гуми, спирачки, волан и др. неща както всички останали коли ...
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00