Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 25.07.2019 in Мнения
-
1 точка
-
1 точкаПочисти си дросела и IACV клапан. Прочети някой друга тема в този раздел.
-
1 точкаЗаявлението и документите за прехвърляне на винетката вече могат да се изпращат сканирани на електронна поща info@bgtoll.bg. Връщат входящ номер и следното: "Здравейте, Вашето искане е регистрирано в информационната система на Национално тол управление с Входящ № 94-00-хххх/16.07.2019 За резултатите от предприетите действия ще бъдете допълнително уведомени. До отразяване на промените, при използване на платената републиканска пътна мрежа е необходимо да пътувате с документите, доказващи промяната на регистрационния номер на ППС, копие от заявлението и входящия номер, който сте получили. Поздрави, Национално тол управление"
-
1 точкаВ краката на пасажера, под декоративната странична пластмасова кора (тази до предния долен край на вратата) - КЛИК
-
1 точкаВечния проблем на Хондаджията ...все не му стигат коне Вече и Redbul прихванаха от вас :). По същество....Климатичната система се износва и профилактира като всяка друга система.Обслужването не е скъпо и включва проверка на налягане, премахване на течове,смяна на фреон и масло,почистване на улуците за изтичане на конденз,както и на мухите от радиатора. Отнеманата мощност е функция на външната температура и колкото е по-топло на вън,толкова повече кончета дърпа климатика от двигателя.Е колко точно ще питате? В рамките на нормална 25 -30 градуса температура се взимат 25 коня.При 35 - 40 градуса картинката става по-друга ...ще се искат 30 коня и нагоре.Това се усеща на всеки двигател,даже и на 300 коня Ледженд. Е да ,там е само 10% ,но кога двигателя е 300 коня? ...при 6500 оборота. Сега се връщаме на картинката с нашия дъргел на нафта. Любим ми е изразът ..като включих 6-та по булеварда и двигателя почна да вибрира. Използването на ниски мощностни режими в ежедневието и променя горните сметки в това ,че един дизел 140 ,ползван като 80 -90 коня оставя само с 2/3 тяга при включен компресор.Отделно зареждаме с динамото консуматори и батерии ,вентилатори... Към автора на темата:Проверка на налягането /високото/ при съответния разбирач ще отнеме 20 мин.АКо надхвърля 15 бара при жега 35 градуса навън много вероятно е радиаторът да е попилян от мухи и да няма площ да си върши работата...
-
1 точкаНе е нужно да го правиш. Когато си в движение, включването и спирането на компресора се случва десетки пъти на час. Нали не натискаш съединител на всеки 100 секунди, за да са ниски оборотите? Това с включването на климатика на празен ход или на ниски обороти е от типа квартален хумор (или неписано правило, както казваш), който всички са чували, но никой не се замисля защо и как работят нещата. Обаче понеже бай Иван го е казал, а той прави коли от 35 години и сме длъжни да вярваме... Същото е и с прескачането на ремък, ако палиш с бутане и други подобни врели-некипели. Та принципът на работа е такъв, че ако компресорът или съединителят му се счупят, то няма да е заради това, че си го включил на 2000 или 4000 оборота на двигателя. Като го включваш на 800 оборота, му удължаваш живота с 1-2 %
-
1 точкаДопълнение към темата -преди описаната операция с кламера откачете акумулатора за десетина минути ,поне при моята хонда не ставаше номера без да се откачи акумулатора ,пробвах 2-3 пъти ,без откачане на акумулатора не ставаше нищо -пак светеше srs -a .Моята дойде с отрязана пътечка към тази лампа -аз изобщо не обърнах внимание като я купувах ,нали нищо не светеше подозрително по таблото , кихнах кеша и газ към Албена .Ама нали съм техничар ,после почнах да разглобявам наред по колата и проверявам всичко наред -свалям предната броня ,блъскана отпред отляво ,оправено чатпат -не личи отвън ,свалям таблото ,гледам чипа вдиган -ясна работата със 115 хил км значи ,аз поне където запоявам чипове измивам спойките и не личи че е пипано по платката ,после видях че пистата отрязали за srs лампата ,възстанових всичко и сега карам по-спокоен ,запомнете ,възглавниците не са за красота -спасяват човешки животи,аз съм един от спасените от тях и не го забравям !
-
1 точкаТова, което си описал в първия пост е 1:1 и при мен. Така се включва често на тези модели. Няма проблем. Когато си на Lo все едно ползваш климатик, т.е. както казват колегите не чете вътрешната температура. Но няма как да не включва и изключва компресора. По-скоро проблем ще е ако "бичи" постоянно. Има други датчици, които отчитат температурата на фреона. Всичко е ок, споко. И аз държа на 21-22 за да ми е добре
-
1 точкаАко гасне сама е от датчик на коляновия вал,ако пали когато иска е от разпределителния.Обикновено правят номера в топло време.
-
1 точкаНе си спомням дали на теб писах в друга тема. Аз минах във Варна. Имаше само мръсни отпечатъци по таблото. Други следи няма. Нямам и проблеми след смяната. Може и да има проблем с изпращането до Варна. Все пак са различни фирми. Аз също чаках един месец след като ги заявиха по номер на рама. Аз бих писал на Хонда директно. Да се оправят. Все пак частите идват от тях, а нашите тук лапат едни пари. Между другото във Варна има две отделни представителства. Второто е на Явор. Там са повече насочени към лодки и друга Хонда техника, но съм говорил с тях и може да се поръчват и части от тях. Казаха, че цените за България са фиксирани от Хонда, независимо от кой град и коя фирма ги купуваш.
-
1 точкаКолега аз минах през акцията миналата година в Пловдив. Доволен съм от работата на двете момчета които извършиха подмяната на пиропатроните. Работиха чисто и доста бързо за около 40-50 минути доколкото си спомням. След подмяната съм нямал проблеми с аербеците. С една дума доволен съм от "Бултрако" - Пловдив.
-
1 точкаКлиматична уредба Система с допълнителен подгревател с горещ газ Само за модели с дизелов двигател Вашият автомобил е оборудван със система с допълнителен подгревател с горещ газ. Той подпомага работата на основния подгревател, докато двигателят загрее, но след като запалите двигателя. Тази система използва за затопляне на въздуха климатичната уредба на Вашия автомобил. При дадените по-долу условия системата с допълнителния подгревател с горещ газ ще работи автоматично: • Когато двигателят е студен (под около 75˚ C). • Когато външната температура е ниска (под около 5˚ C) • Копчето за управление на температурата от страната на шофьора се задава на всяко положение с изключение на положението за максимално охлаждане. • Когато за вентилатора е зададена желаната скорост. След като двигателят загрее или външната температура се повиши, системата на допълнителния подгревател с горещ газ ще се изключи автоматично. Вие можете да чуете известен шум откъм двигателното отделение. Това е нормално, тъй като се дължи на задействането на допълнителния подгревател с горещ газ. Системата с допълнителния подгревател с горещ газ няма да се задейства, ако външната температура е прекалено ниска:-30 градуса целзий.
-
1 точка
-
0 точкиВместо ти да се настройваш сега срещу останалите (немалко от които ти дадоха отговори в темата), замисли се защо се получава така. Не подкрепям излишния сарказъм, с който в голяма степен беше посрещнат, но ти самия подходи с доста излишен драматизъм и неотворена нагласа да научиш нещо ново. Мисля, че не са длъжни хората да комуникират с теб по твоя начин когато ти влизаш във форум с установена някаква социална динамика. Не целя да давам морални или други напътствия, нито мисля, че ще чуеш, но току виж си намерил нещо полезно в тоя пост. От телефон съм, не мога да го скрия поста като „спойлер“.
-
0 точкиЩе се радвам ако заключючат темата, защото ти си един начетен дървен философ
-
0 точкиАми ти изобщо имаш ли на представя що за двигател и автомобил е това.Просто си решил да СПАМИШ всеки мой пост и да пишеш глупости. Да знам ги тези свестни момчета в Варна и какво правят. Ти много ще му помогнеш като набуташ човека да вземе кола скъсана от каране и то на газ.
-
0 точкиАко искаш по тънко да минаваш е трябвало 20 годишна да си купиш. Компресор втора употреба там е 150лв и се намират.
-
0 точкиУпотребяван Читав почти няма, на мен ми казаха нов около 500лв китайски но добър. Другия месец го сменям, всичко с почистване на системата, газ и труд към 800лв.
-
0 точкиАз също имам този проблем и то само на фейса. Сега, аз имам едни подозрения и ще ги споделя с вас. Колата дойде с изпуснал заден ляв амортисьор и понеже бързах да регистрирам, смених само него (втора употреба, но читав) и газ в КАТ. Докато киснах там на плаца, ми се стори, че дясната задна арка на калника е по ниска, а там е равно и колата беше стъпила еднакво. От техниците в халето взех една ролетка и верно, с три сантиметра по ниска. После, като се отдалечих повечко от колата, видях, че тя цялата си седи наклонена на дясно. Та подозренията ми ще бъдат проверени като сменя и десния амортисьор, но сега съм в един строеж и всичкото ми време отива там, като го сменя ще пиша.
-
0 точкиТъкмо мислех да не се съглася със завишените ти сметки, но ти се размина. Иначе наистина при големи скорости съпротивлението се усеща (да не говорим за центъра на тежестта и габаритите по клонаците), а аз като вехт колоездач, точно по тая причина си взех комби, иии - всичко в трюма.
-
0 точкиМалко излизам от топика на темата, но ми беше интересно какъв ефект има колелото на тавана:
-
0 точкиНе можеш да очакваш чудеса от 2,4 на 6-та и круиз контрол. Виж ако беше автоматик ... Не че върви повече, просто в тоя случай сваля на 3-та и ускорява. Иначе и аз съм усещал че климата отцепва шайбата на компресора при рязко натискане на газта, но не съм ровил надълбоко из нета за потвърждение, а лаг-ът лекувам с предварително ОФФ.
-
0 точкиБлагодаря.Мисля да пробвам с оригинален филтър да видим какво ще излезе. Но той е произведен от Purflux. Същия го има за 9 лв освен ако от пурфлукс не произвеждат с различно качество спецално щом на филтъра ще пише "Хонда" Всъщност разликата, така както се произнадя сервизното ръководство е 300 - 400 мл. Ако антидренажния клапан на немския филтър не си върши работата, може би това е причината? Гледах срязан филтър на Mann, там където е клапана, е хваната и капачката с прегънати навътре ламаринки покрай входящите отвори, херметизацията е смешна работа, маслото ще си изтича полекичка без проблем. Може би немците не знаят как да направят филтър с антидренажен клапан след като немските коли нямат такъв. Ако някой има впечатления от филтрите на k&n и wix? В YouTube има доста оплаквания че k&n текат, а и вече не ги произвеждат в Щатите, а в Китай и Мексико
-
0 точкиНа предният ми Акорд 6-та имаше такова дрънчене. За съжаление не се оказаха въпросните топлозащитни щитове, а самият катализатор. Удари го с юмрук (не много силно) и се ослушвай. Моят дрънчеше отвътре, а като го свалихме се оказа че керамиката е почнала да се разпада. На 7-ма може и друг да е материала. Аз смених катализатора че ме дразнеше (а и за радост на новия собственик), понеже месеци след това я продадох.
-
0 точкиЗначи не е Екзекутив.Добре беше да се знае,за в бъдеще го подчертавай. И кВо от това,карай си. Попълни си профила колега (под аватара). Има много знаещи колеги които не пишат на "фантоми" и в случай на нужда няма да ти обърнат внимание.
-
0 точкиПавка, аз съм се занимавал с тези ламарини, ама на СРВ-то . Първо, едва ли от тях дрънчи, освен ако не са тотално изгнили и да лежат на катализатора (макар че и тогава едва ли би ги чувал). Моите бяха изгнили и провиснали леко, а понеже колата е висока, отстрани се виждаше и не изглеждаше добре. Та, приятел монтьор ми даде перфектни щитове но от бензинов Акорд (собственика на който, е пожелал да му премахне катализатора), но въпреки да изглеждаха визуално еднакви , бяха една идея по-малки - като диаметър и не станаха. Бях вече свалил моите (които при свалянето се разпаднаха) та взех от морга за дизелово СРВ за 20-на лева и си ги монтирах. Та това е и ако си с бензинов Акорд, ще потърся въпросните щитове и ако не съм ги изхвърлил, мога да ти ги подаря.
-
0 точкиГоривната помпа излезе, някакво уплътнение/гумичка се разместили, и така не позволяват на помпата да достигне работното си налягане. Проблемът е решен!
-
0 точкиГрадски, звъннах озни ден във Варна. Някаква, която едва дишаше ми рече, че съм записан и ще ми се обадят. Което означава че те насрочват дата и час А сервизът във Варна е на КИА.
-
0 точкиСамо ръжда да няма и да не е удряна от гръм и черпак. Другото всичко е с цени все едно ти се е паднало от зрънчо.
-
0 точкиТака, пистовият ремък се оказа напукан, т.е. най-вероятно не е сменян, защото колата е на 205 000км. По-лошото е, че обтегача е компрометиран и се налага смяната му. До тук - ремък, обтегач и ролката естествено, но за капак се оказа, че и алтернатора е за ремонт. Виенето идвало именно от него. Утре ще знам със сигурност колко ще струва всичко, но по предварителна информация, около 500лв. Остава ми надеждата, че пораженията по агрегатите ще се ограничат само по алтернатора, че ще рева.
-
0 точкиОт два месеца получавам и айсин произведен в Япония. Не че и ползвам други евентуално GMB
-
0 точкиБях го забрайл тоа образ - реших че е завършил. Да не съм офф... Въпрос към счетоводител: Данъчната декларация в НАП ли да я подавам, или направо да я качвам в Замундата?
-
0 точкиБезспорно друг път.Съединителя на компресора е проектиран да работи до 10000 оборота. Все му е тая дали ще тръгне на 800 или 6-7000.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиА според симптомите на прозорчето на дехидратора как се диагностицираха нащата? Имам спомен, че когато се виждат рядко мехурчета при работещ компресор нещата са ОК. Ако има много мехури, значи е намалял фреона. Ако има някакви бели тиняци на джама, положението е за фреон и търсене на пробиви и т.н. Така ли е или бъркам? Чел съм го в руското ръководство по спомен. А относно включването и изключването, така работи и при мен. Понякога дразни, защото го усещам по ускорението, но пък в "каютата" е хладно.
-
0 точкиМожеш да си направиш самодиагностика. Ако е ламбда ще ти покаже. Другото е ако ти е скапан регулатора за налягане в рейката също гори много и трудно пали особено студена. Иначе не бързай да сменяш. Провери си нещата и тогава.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00