Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.07.2019 in all areas
-
1 точкаИ старите са си там. Да не съм офф: Стар евреин едва диша на смъртния си одър. Внезапно отваря очи и казва на стоящия до него внук: - Мони, замириса ми на пържена риба, донеси ми едно парченце, моля те. Внукът се връща след няколко минути и казва: - Баба каза, че не може. Била за погребението...
-
1 точкаДжантите са на две години и Нямат драскотена . За първи път правя нещо от интериора .Смятам че лака е много добър и няма да има проблеми.Времето ще покаже. И наистина вече бягаме от темата ако има въпроси по добре на лични.
-
1 точкаЗа изчисляването - при някои е правилно, при други - не, зависи от стила на каране, изминатите километри, изправността на горивната система също. При мен с равномерно каране отклонението отива под реалния разход винаги, например 4.1 по борд срещу 4.6 по колонка, това е предимно извънградско. Ако обаче карам с по-резки ускорения и спирания, отклонението отива нагоре, най-много ми се е различавало с +0.4. Това е за единично зареждане и засичане при пълнене до ръба. За пробег от 4-5'000 км през миналото лято от юни до септември борд-компютъра показваше 6.7 и по колонка показваше също точно толкова. При всяко от единичните зареждания обаче, през тези 5000 км бордът показваше от -0.2 до -0.5. Направи няколко зареждания по 10 или по 20 литра веднага като ти светне лампата или след не повече от 5 км след това и сметни средно от 5-6 зареждания разхода. Така с добра точност може да прецениш дали ти изчислява правилно или не.
-
1 точкаЗдравейте и от мен, Аз съм горд собственик на Honda CR-V 2015 г. 2,4, 190 к.с, колата е внос от Канада и мога да кажа, че съм изключително доволен, една от най - евтините за подръжка коли, която съм имал, нямам никакви проблеми с намирането на части за нея. Имам я от една година, 25 000 км. съм и навъртял и за за сега, само каране капака не съм го вдигал :) само за обслужване.... масло, филтри и това е, направо супер. Само за сведение относно едро габаритните части в avtosklad.bg има почти всичко и то на мн. изгодни цени. Ето ви снимка на средния разход при изминати 1800км. комбинирано 60% извънградско (110 - 120 км/ч) и 40% градско шофиране 7,2 л/100км. Горещо препоръчвам на всеки, само гледайте да е направена добре, това че е имала някакъв удар според мен не е проблем пък и все пак взимаш кола на 50 000- 60 0000 почти на половин цена, тека че е нормално да е имала някакъв инцидент, ако искате може и от вносителя, нова ама за 70 000 лв. там са без удари :). P.S Не забравяйте, че и в Европа стават катастрофи и може да си вземете някоя от Швейцария или Германия уж без удар а де факто да е била направо хармоника....
-
1 точкаНе е фиксирано светването според оставащите километри, а според оставащите литри. Доколкото съм успял да следя - лампата светва при оставащи около 9-10 литра. Това е на моя дизелов Акорд. Понякога е при оставащи 95 км по борд, но е светвала и при оставащи 170. Най-често ми светва при оставащи около 115-130 км при каране градско в София, при изчислен среден разход от около 8.0-8.5. Като ми светне лампата, карам още малко и реша да заредя догоре, обикновено успявам да набутам 57-58 литра. Оставащите километри се изчисляват като се вземе предвид количеството в резервоара и разхода от последните 20-на км или 10-15 минути каране. Не знам кое от двете е вярно и числата са примерни. Ако някой колега знае по-точно, може да каже. Например ако си карал градско в тежко задръстване и моментния ти разход е бил около 10 л / 100 км, и ти пише оставащи 200 км преход при налични 20 литра гориво, като излезеш извънградско и караш равномерно, разходът ти спада на 5 л / 100 км. След около 10-15 минути равномерно каране, оставащите км се преизчисляват и както е пишело 200, може изведнъж да ти изпише 325. Обратното също важи - от извънградско като влезеш в тежко задръстване, може от 350 да ти падне рязко на 220, примерно.
-
1 точкаСпоред мен биоетанола ще е последното нещо, което ще повреди един двигател, на фона на останалите боклуци в горивата ни. Я някой обикновен човек, да намери (подобна на горната, за Сaксa информация), за горивата на рафинерияTа до Бургас. A държат монопола, май...
-
1 точкаАз пък моята е пръснах черен спрей- мат и заспа, просто трябва старателно да се облепят краищата с хартиено тиксо и всичко в околвръст с вестници.😎
-
1 точка
-
1 точкаПравилното решение е да подариш това ,което ти е останало на някой приятел да се мъчи с него.Това ,което си намислил е абсурд.
-
1 точкаПри това момче съм си правил по същия начин и джантите ,и смятам че за конзолата минах тънко 20 лв. За джантите излиза 90 лв на джанта.
-
0 точкиОт месец имам Джаз 1,4 2003 г. на 200 000 км. от Германия ми го докараха. Още не съм повторно допълвал резервоар, но по показанията за среден разход на дисплея е 6,5 л/100 км за около 350 км само градско каране на къси разстояния. На колегата "simeonpor" мога само да опонирам, че изобщо не мога да нарека джаза мъртвец. Колата е много пъргава и динамична дири с климатик. Ако се пресметне специфичната мощност за джаза е 0,085 кс/кг, а за основния ми автомобил Опел Зафира Б - 120 кс. дизел е 0,073 кс/кг. Т.е. на единица маса джаза е по мощен, макар че някой може да поспори в разликите във въртящия момент между бензин и дизел. Признавам не съм състезател и преценките са по моя стил на шофиране.
-
0 точкиМъж се хвали на приятел: -Взех кредит, отворих публичен дом, нещата вървят добре. -А цените какви са? -Орален 50, анален 100. -А класически? -За сега не е възмажно. -Как така, защо? -Засега работя сам.
-
0 точки- Докторе, имам вода в коляното, камъни в жлъчката, пясък в бъбреците. - Искате да почнем лечение ли? - Не, искам разрешително за строеж.
-
0 точкиЗдрасти колега, Аз в момента съм с джипови 205/70R15, които са с 10 мм по-широки и 14 мм по-високи от фабрично препоръчаните 195/70R15. Имах известни притеснения, че при максимално навит волан ще опират някъде, но се оказа, че заспаха. След като ги монтирах реших да се разходя малко извън пътя и да поразчекна Харвито с цел проверка дали няма да опре някъде - всичко се оказа наред. За мен това е идеалният, максимален размер за тази кола и не бих експериментирал с по-големи гуми. Разликата между 215/65R16, който ти си избрал, и 205/60R16, какъвто ти е фабричният размер за 16", е още по-фрапантна - 33,5 мм, което ще рече с около 3,4 сантиметра по-висока гума(реално може и да е повече, в зависимост колко е износен грайфера с текущите гуми). Но трябва да имаш впредвида още няколко фактора: - Гумата не ти е само височина и ширина, въображаемото движение на предните гуми представлява нещо като сфера. Може да се наложи рязане на калници/подкалници или монтаж на фланци, за да се коригира офсета, ако гумите закачат някъде. - Джантите ти може да не са достатъчно широки за за този размер гуми. - Ако си избрал джипови гуми - те са пригодени за по-тежки условия на експлоатация от тези за леки автомобили, което ги прави съответно по-тежки, в следствие HR-V-то ще стане доста по-спънато и ще вдигне разхода на гориво с тях. Също така джиповите гуми, като цяло, не са особено подходящи за движение с високи скорости, завои и т.н. Надявам се да съм бил полезен. п.п. За 215 гума, мисля, че ти трябва джанта 6 - 6,5J. За HR-V 16" фабрично ги дават 6J, така че ако са ти оригинални джантите би трябвало да станат, но все пак провери.
-
0 точкиЗдравей, Чавдаре, https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и к-во: Petro-Canada SS 5W-30 1×1L Стойност на поръчката: 6.95 * 1.9675 * 0.95 = 13лв Парите са пуснати по сметка. Начин на получаване: лично в ТЦ Боила
-
0 точкиЗдрасти, https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 0.946 L 3x1L Стойност на поръчката: (12.99*3)*0,95*1,9675 ≈ 72.84 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиЗдравей, за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40-3070.html Вид и количество: Motul 8100 X-clean 5W-40 1x5L Стойност на поръчката: 35,75*0,95*1,9675 = 67лв Начин на плащане: - Парите са преведени по сметката в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиСъщия проблем и при мен, смених свещи и всичко е ок, сложих по качествени от габровска фирма вносител ги вземах.
-
0 точкиЗдравей! За мен: Линк: https://www.ato24.de/en/shell-helix-ultra-0w-30-ect-c2-c3.html Вид и количество: Shell Helix Ultra 0W-30 ECT C2/C3: 1x4L + 2x1L Стойност на поръчката: (28,95+2*7,49)*0,95*1,9675 ≈ 83 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - офис на ЕКОНТ
-
0 точкиПробвах отново. Сигурен съм, че колата тръгва на втора предавка. Колата е 2009г.
-
0 точкиЗдравей! Бих желал да поръчам следното масло: Линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html Вид и количество: Honda Synthetic Blend 5W-30: 6 x 0.946 L Стойност на поръчката: 6 x 6,49 x 0.95 x 1,9675 ≈ 73 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - офис на ЕКОНТ
-
0 точкиТова са отминали времена и нрави. Тогава създаващите коли им бяха фенове и ги правеха за да носят радост с визията и експлоатацията си. Сега се правят за да се продават. И не само с колите е така. Минало, а след години ще е и не помнено. Синковеца е на 15 г. и веднъж му давах Акорда (на полигон) да се пробва - плаха работа. Иначе е фен на колите в Плейстейшъна, но колкото по-лесно и глупаво се карат, толкова повече точки трупа. Гран Туризмото 6 и Ричард Бърнс Рали-то не му се отдават перфектно, а там се иска усет и умения. Виж екстрите са му повече на сърце, и не е само той така. Системите за сигурност, мултимедия и навигация са приоритет, а от "желязото" и кинематиката му вече почти никой от младите "не чува петела".
-
0 точкиДа, това е ясно, още повече че Обявеното съдържание надали отговаря на Реалното, но все пак, се стреснах да видя такова завишение. Наливам където ми се струва че колата върви най-добре, но 9% спирт си е сериозно количество при положение че има толкова стари автомобили на които и това им е твърде много.
-
0 точкиНе е точно така, Алонсо е голям пилот и Шуми го е побеждавал не веднъж,но има един проблем- много му е голяма устата,...
-
0 точкиЗдравейте. Малко да повдигнем темата.От близо седмица и аз се здобих с мултимедия /Navirider/.За сега се държи прилично и работи без проблеми.Ето малко снимки.
-
0 точкиДобавям малко размери на пружини измерени от мен: Оригинални CR-V 2 височина 310 тел 14,5 витки 5 7/8 Оригинални CR-V 3 височина 309 тел 14 витки 5 1/4 Eibach +30mm височина 332 тел 16 витки 6 3/4 След замяната на оригиналните CR-V 3 с задни Eibach lift +30: Височина до веждата: преди : предница 793 задница 759 след : предница 810 задница 810 Измерването е с пълен резервоар бензин и пълна бутилка газ 50л. След седмица ще проверя пак лифта като се наместят..
-
0 точкиАз мойте 16ки (железни) ги взех от едно момче с Акорд, който ги бил карал 1 година, пък преди това ги бил взел от друг колега с 8ма сивик ... По тази логика би трябвало да стават. Като проверявам тук - www.wheel-size.com , характеристиките са същите като на сивика - 5*114,3, с отвор 64,1, с изключение на ЕТ-то 55 на Акорда, при 48 за сивика, при 16 инча. Най-добре с проба според мен.
-
0 точкиКато цяло мнението на колегата Рико е малко странно. Наистина всеки сам може да прецени с каква скорост му е най-комфортно да кара и се чувства най-сигурен. Мисля, че това не бива да се обсъжда, всеки трябва да си прецени как му е най-безопасно. Не е критерии за това с каква скорост се движиш, какъв ти е комфорта. Иначе, отново да потвърдя, след изминати около 2000 км. с колата - много добра возия, много екстри, много хубаво спира, много системи за безопасност.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00