Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.06.2019 in all areas
-
1 точкаАко това ти е грешката: P0341 (разминаване между валовете) значи верига ... Кофти. Русе ти е на 100км. ако искаш питай @Markony за верига и евентуално смяната. Може да се намери оригинален комплект за под 700 лв., евентуално само верига и обтегач за половината, ама не съм аз човекът, който може да каже дали можеш да си спестиш бананите и гарнитурата на капака примерно. Колегата @Izanagi прави общи поръчки от CoxMotorParts (оригинални Хонда части). Иначе има FAI комплекти, но не знам дали си заслужава спестеното. Отделно недей да форсираш на място над 4500 оборота ...
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТова обяснява доста от разсъжденията ти, колега. Според мен няма смисъл да продължаваме.
-
1 точкаКапков тест 6 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-160400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч.,може да е и малко повече. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 08.06.2019г. 8.Мото часове около 100. 9.Изразходвано гориво 360л. пропан бутан и 45л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.
-
1 точкаДПФа почиства сажди а не изгорели газове. На прегледите се мерят азотни и въглеродни окиси. Методите за измерване на твърди частици са много сложни и трудоемки и не става само с пъхане на сонда в ауспуха.
-
1 точкаАз бих посъветвал колегата просто да отиде до някой сервиз и там да диагностицират проблема. Тук може само да гадаем..... това забиване може да е от много неща. При мен забиването беше силно изразено на газ, и по слабо на бензин. Бях сигурен че е от тоците нещо а то се оказа разтегната верига..... . Неприятна диагноза, но за нашите автомобили на 200 к + е нещо нормално. Иска си обстоен преглед и при нужда отваряне на капака на клапаните, да се видят хлабините и състоянието на веригата. Това е като съвет от мен на база преживявания. Успех на колегата и дано да излязат свещи или бобина ....... P.S Готов съм да поема критика от по вещите лица във форума
-
1 точкаДо колкото си спомням беше някаква пружина в някакъв цилиндър който е затворен, която се търка в цилиндъра отвътре. При мен скърцаше на всяко натискане. Пробвах с WD40 - ефекта беше 1 седмица тишина. После пробвах с няква грес от Практикер - пак една седмица ефект. Накрая отидох в ЮбиКо за смяна на масла, казаха ми че не се оправя, а трябва да се смени целият механизъм на педала. Цилиндъра не се продавал отделно и целият механизъм бил 300 лева. Тогава те го смазаха с няква тяхна грес и казаха че след седмица пак ще почне да скърца. Обаче, вече минаха 3 години и не е скръцнало 1 път.
-
1 точкаЕ такива като теб са ми най - интересни, кво обидно видя ..кажи от къде си , утре ти докарвам една дърта гондола мазда 626, 93 година , пробваш я и ако продължиш да твърдиш , че сивика има спирачки получаваш писмено извинение пред целия форум.Не само сивика е с лоши спирачки , акорда също спира доста по-зле от японските си аналози..въпросната мазда, митсубиши галант в сивиковия пък клас королата и особенно старлета са с доста по-добри спирачки..Наблюденията ми са все от коли ,които съм карал лично и са били в добро здраве!п.п - говоря за коли в произведени в периода 93-98 година...
-
0 точкиНещата ,които си поръчал са ОК,ще станат. Само сложи уплътнение на китайските адаптери ,като са оригиналните и ще паснат без проблем. Стават на местото на всички говорители (и на кората от зад и на вратите) ,днеска ги пробвах. Висчки колони (без суб-а и центъра) са един размер.
-
0 точкиБлагодаря ти! Поръчал съм следното: https://www.aliexpress.com/item/32996357367.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6d6d4c4dRstYbN И да не насосвам кабели: https://www.aliexpress.com/item/32869152610.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6d6d4c4dRstYbN Ще пътуват 2 месеца сигурно, че съм стипцав. Един приятел (да не го споменавам) се кълнеше, че няма да ми свършат работа, да видим ... Имам едни JBL-ки на 4 ома, които чакат да ми дойде музата (и адаптерите, че не съм по рязането). Ще сменям задните, защото са в ПЪТИ по-слаби от предните, отделно лявата се е разпърдяла ... Сега почвам да се замислям аджеба какви колони имам в колата.
-
0 точкиДнес захванах шумоизолацията на вратите. Предните 2 са готови,но задните ще трябва да изчакат залепяне на говорителите,че са много зле Монтирах и амбиент лентата,яркоста се регулира заедно с уредите. Обаче ,дясната врата ме затруднява нещо. Няма 12V ,който "идват" при включване на габарит. Намирам 5V "идващи" с включен габарит, та ще го мисля как ще стане за да може да се регулира интензитета и на дясната врата
-
0 точкиВтора ръка верига!?!? Може ако я вземеш с двигателя.
-
0 точкиКолега май ще излезеш прав за веригата ако може да ми кажеш цена на веригата и марка и да ли е възможно бтора ръка благодаря.
-
0 точкиЗдравей колега На въпроса бензин или дизел аз съм за бензина . Имам и дизел но при него си има скъпа поддръжка ( съеденител , DPF , а и в България заради хубавата нафта може би и дюзи). Също така не зависимо от двигателя , година на производство и скоростна кутия всички имат мъничък проблем с рейката. До разхода на гориво : бензин 2.0 156кс ръчка- само градско 9 -9,5 на дълго 7-7,5 дизел 2.2 150кс ръчка само градско7-7,5 на дълго 5,5 -6. До вървенето при дизела голения въртящ момент си казва думата , но и двата двигатела са си доста добри . Избора е твой. На който и да се спреш няма да сгрешиш... 😉
-
0 точки
-
0 точкиТакаааа гледам във форума се разразила буря. Благодаря на колегата sashua за изказаното мнение. Разбрахме че му е през палката за спецификациите на маслото. За всички останали които си харесват автомобилите и искат най доброто за тях ето този пост на колегата CARPERA ми хареса много и има доста полезна информация относно спецификациите на маслата. Още веднъж колега Благодаря! Прочетох цялата тема и беше доста интересна.
-
0 точкиМислех да не отговарям на глупави закачки,ама не може! Да почнем от зад напред...! 1.След като знаеш с какво масло са я обслужвали,за къф ти беше да минаваш на вискозитет 5W30,кое те накара да го сториш (твоя майстор ли)?Такива като теб скачат на 15W40,класика...пък и тънка лайсна. 2.Дори и тези 50лв.,които си броил,не знаеш за каквъФ шит си ги дал.Ама забравих,че не те интересувало.(Що ли...?) 3.Прецакан си от всякъде,ако мислиш,че твоят "доверен човек" мисли за теб,като те е убедил,че ти дава най доброто (без дори и той да знае кое е)...много лошо! 4.Аз ако бих взел масло 5W30 без да гледам като теб какво е,никога нямаше да дам толкова много пари. И тука си "вътре". 5.След като си си намерил,"душевен мир"относно точното масло,защо ти е да пишеш тук,какво очакваш да получиш като отговор или си просто "спортист"? 6.А...и ето какви са евентуалните последици ,със "швейцарските" интервали от по 20х. и "точния вискозитет" Имаш от нас отличен шест,колкото са и горе споменатите точки!
-
0 точкиБудали са и от Хонда, които препоръчват 0-20, сигурно. Твоят пост, колега е малко като „не съм расист ама…“. Казваш „нищо лично, ама“ и следват подигравки вместо културно структурирано изказване. Само на това не съм фен от текста. Да, мисля, че може да има прекаляване с важността на ниския вискозитет, но има също не едно мнение в другия край на спектъра. Очевидно след като в книжката пишат и вискозитети като 15-40, няма да ни се счупи двигателя, ако го караме с 5-30 вместо 20. И все пак, не ми е това професията, не се чувствам достатъчно вещ и не осмивам колегите с друго мнение. Немалко съм научил и от тях.
-
0 точкиСамоцензурирах се, понеже щяхме да влезем в някаква полемика отново по отношение на маслата. Мисля ,че е ясно ,че в този форум потребителите не са някакви будали или нещо такова. Всеки си слага масло, което му е най-изгодно или приятно.Същото важи за каквито и да било други интервенции по автомобила. Има три теми за масла, много може да се научи от тях. Не мисля ,че има и фанатици, защитаващи само в20 вискозитетите. Вискозитетът в40 не е препоръчителен за к серията на хонда, с изключение на 0в40. Успех и приятни километри с ХОНДА на новия собственик.
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиНе го приемай като заяждане, но до сега все с този лозунг живеем,и се успокояваме. Държавата,институциите и законите трябва да са фактора,определящ начина ни на живот. Както каза колегата по горе,трябва да има контрол на всякъде,а не периодични акции "скорост"и тем подобни. Живеем в време на съвременните технологии,а тук все още пускат "жива сила" по пътищата (органите на кат)! И да, трябва да са обозначени местата с камери по пътищата,за да има наистина ефект, за превишената скорост. Ако камерата е скрита,не обозначена,средната скорост на преминаващите в участъка с ограничение,със сигурност ще бъде по висока. А крайната цел,не е ли намаляне на скоростта? Е..вярно,касичката на някой,ще е по празна!
-
0 точкиПри мен (седан) заяждаше жилото, понеже се беше спукало на едно място и имаше окис отвътре. Смених само проблемното жило и всичко си дойде на мястото. Ръчната спирачка сега сработва от първия зъб, но по-важното е, че след връщането й , не задържа изобщо колелото.
-
0 точки
-
0 точкиОсвен да направиш още едно опресняване,да попиташ Бултрако нямат ни някъкав софтуерен ъпгрейд за автомата. Друго е почистване на соленоидите при мен са 3ри на бр,незнам твоите колко са.Ако нищо не помогне следва отваряне на кутията но това е крайна мярка.
-
0 точкиПросто си направи списък с въпросите и питай тук.Няколко човека с Харви вече имат над 200к км и са живи ръководства
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00