Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10.06.2019 in all areas

  1. 1 точка
    Ако това ти е грешката: P0341 (разминаване между валовете) значи верига ... Кофти. Русе ти е на 100км. ако искаш питай @Markony за верига и евентуално смяната. Може да се намери оригинален комплект за под 700 лв., евентуално само верига и обтегач за половината, ама не съм аз човекът, който може да каже дали можеш да си спестиш бананите и гарнитурата на капака примерно. Колегата @Izanagi прави общи поръчки от CoxMotorParts (оригинални Хонда части). Иначе има FAI комплекти, но не знам дали си заслужава спестеното. Отделно недей да форсираш на място над 4500 оборота ...
  2. 1 точка
  3. 1 точка
  4. 1 точка
    Това обяснява доста от разсъжденията ти, колега. Според мен няма смисъл да продължаваме.
  5. 1 точка
    Капков тест 6 1.Mobil1 0W30 ESP. 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-160400км. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4000км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 70/30% 6.Средна скорост,около 45км/ч.,може да е и малко повече. 7.Сезон на експлоатация 05.03.2019 до 08.06.2019г. 8.Мото часове около 100. 9.Изразходвано гориво 360л. пропан бутан и 45л. бензин А-95. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.55л. 11.Доливане няма 12.Маслен филтър, Honda OEM Purflux ls350. 13.Въздушен "Blue print". 14.Режим на използване,къси преходи и извънградско до 140-150км/ч,няколко пъти до 4500 об/мин. 15.Предишно масло- Mobil1 0W20 AFE,petro-canada 5w30, Mobil1 0w20 AFE,Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40  16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,5 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi,на офисна хартия. 19.Източено несливаемо количество старо масло,при смяната 500мл.
  6. 1 точка
    ДПФа почиства сажди а не изгорели газове. На прегледите се мерят азотни и въглеродни окиси. Методите за измерване на твърди частици са много сложни и трудоемки и не става само с пъхане на сонда в ауспуха.
  7. 1 точка
    Аз бих посъветвал колегата просто да отиде до някой сервиз и там да диагностицират проблема. Тук може само да гадаем..... това забиване може да е от много неща. При мен забиването беше силно изразено на газ, и по слабо на бензин. Бях сигурен че е от тоците нещо а то се оказа разтегната верига..... . Неприятна диагноза, но за нашите автомобили на 200 к + е нещо нормално. Иска си обстоен преглед и при нужда отваряне на капака на клапаните, да се видят хлабините и състоянието на веригата. Това е като съвет от мен на база преживявания. Успех на колегата и дано да излязат свещи или бобина ....... P.S Готов съм да поема критика от по вещите лица във форума
  8. 1 точка
    До колкото си спомням беше някаква пружина в някакъв цилиндър който е затворен, която се търка в цилиндъра отвътре. При мен скърцаше на всяко натискане. Пробвах с WD40 - ефекта беше 1 седмица тишина. После пробвах с няква грес от Практикер - пак една седмица ефект. Накрая отидох в ЮбиКо за смяна на масла, казаха ми че не се оправя, а трябва да се смени целият механизъм на педала. Цилиндъра не се продавал отделно и целият механизъм бил 300 лева. Тогава те го смазаха с няква тяхна грес и казаха че след седмица пак ще почне да скърца. Обаче, вече минаха 3 години и не е скръцнало 1 път.
  9. 1 точка
    Е такива като теб са ми най - интересни, кво обидно видя ..кажи от къде си , утре ти докарвам една дърта гондола мазда 626, 93 година , пробваш я и ако продължиш да твърдиш , че сивика има спирачки получаваш писмено извинение пред целия форум.Не само сивика е с лоши спирачки , акорда също спира доста по-зле от японските си аналози..въпросната мазда, митсубиши галант в сивиковия пък клас королата и особенно старлета са с доста по-добри спирачки..Наблюденията ми са все от коли ,които съм карал лично и са били в добро здраве!п.п - говоря за коли в произведени в периода 93-98 година...
  10. 0 точки
    Нещата ,които си поръчал са ОК,ще станат. Само сложи уплътнение на китайските адаптери ,като са оригиналните и ще паснат без проблем. Стават на местото на всички говорители (и на кората от зад и на вратите) ,днеска ги пробвах. Висчки колони (без суб-а и центъра) са един размер.
  11. 0 точки
    Благодаря ти! Поръчал съм следното: https://www.aliexpress.com/item/32996357367.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6d6d4c4dRstYbN И да не насосвам кабели: https://www.aliexpress.com/item/32869152610.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.6d6d4c4dRstYbN Ще пътуват 2 месеца сигурно, че съм стипцав. Един приятел (да не го споменавам) се кълнеше, че няма да ми свършат работа, да видим ... Имам едни JBL-ки на 4 ома, които чакат да ми дойде музата (и адаптерите, че не съм по рязането). Ще сменям задните, защото са в ПЪТИ по-слаби от предните, отделно лявата се е разпърдяла ... Сега почвам да се замислям аджеба какви колони имам в колата.
  12. 0 точки
    Днес захванах шумоизолацията на вратите. Предните 2 са готови,но задните ще трябва да изчакат залепяне на говорителите,че са много зле Монтирах и амбиент лентата,яркоста се регулира заедно с уредите. Обаче ,дясната врата ме затруднява нещо. Няма 12V ,който "идват" при включване на габарит. Намирам 5V "идващи" с включен габарит, та ще го мисля как ще стане за да може да се регулира интензитета и на дясната врата
  13. 0 точки
    Втора ръка верига!?!? Може ако я вземеш с двигателя.
  14. 0 точки
    Колега май ще излезеш прав за веригата ако може да ми кажеш цена на веригата и марка и да ли е възможно бтора ръка благодаря.
  15. 0 точки
    Здравей колега На въпроса бензин или дизел аз съм за бензина . Имам и дизел но при него си има скъпа поддръжка ( съеденител , DPF , а и в България заради хубавата нафта може би и дюзи). Също така не зависимо от двигателя , година на производство и скоростна кутия всички имат мъничък проблем с рейката. До разхода на гориво : бензин 2.0 156кс ръчка- само градско 9 -9,5 на дълго 7-7,5 дизел 2.2 150кс ръчка само градско7-7,5 на дълго 5,5 -6. До вървенето при дизела голения въртящ момент си казва думата , но и двата двигатела са си доста добри . Избора е твой. На който и да се спреш няма да сгрешиш... 😉
  16. 0 точки
    Всичко е точно. Маслата са получени.
  17. 0 точки
    Такаааа гледам във форума се разразила буря. Благодаря на колегата sashua за изказаното мнение. Разбрахме че му е през палката за спецификациите на маслото. За всички останали които си харесват автомобилите и искат най доброто за тях ето този пост на колегата CARPERA ми хареса много и има доста полезна информация относно спецификациите на маслата. Още веднъж колега Благодаря! Прочетох цялата тема и беше доста интересна.
  18. 0 точки
    Мислех да не отговарям на глупави закачки,ама не може! Да почнем от зад напред...! 1.След като знаеш с какво масло са я обслужвали,за къф ти беше да минаваш на вискозитет 5W30,кое те накара да го сториш (твоя майстор ли)?Такива като теб скачат на 15W40,класика...пък и тънка лайсна. 2.Дори и тези 50лв.,които си броил,не знаеш за каквъФ шит си ги дал.Ама забравих,че не те интересувало.(Що ли...?) 3.Прецакан си от всякъде,ако мислиш,че твоят "доверен човек" мисли за теб,като те е убедил,че ти дава най доброто (без дори и той да знае кое е)...много лошо! 4.Аз ако бих взел масло 5W30 без да гледам като теб какво е,никога нямаше да дам толкова много пари. И тука си "вътре". 5.След като си си намерил,"душевен мир"относно точното масло,защо ти е да пишеш тук,какво очакваш да получиш като отговор или си просто "спортист"? 6.А...и ето какви са евентуалните последици ,със "швейцарските" интервали от по 20х. и "точния вискозитет" Имаш от нас отличен шест,колкото са и горе споменатите точки!
  19. 0 точки
    Будали са и от Хонда, които препоръчват 0-20, сигурно. Твоят пост, колега е малко като „не съм расист ама…“. Казваш „нищо лично, ама“ и следват подигравки вместо културно структурирано изказване. Само на това не съм фен от текста. Да, мисля, че може да има прекаляване с важността на ниския вискозитет, но има също не едно мнение в другия край на спектъра. Очевидно след като в книжката пишат и вискозитети като 15-40, няма да ни се счупи двигателя, ако го караме с 5-30 вместо 20. И все пак, не ми е това професията, не се чувствам достатъчно вещ и не осмивам колегите с друго мнение. Немалко съм научил и от тях.
  20. 0 точки
    Самоцензурирах се, понеже щяхме да влезем в някаква полемика отново по отношение на маслата. Мисля ,че е ясно ,че в този форум потребителите не са някакви будали или нещо такова. Всеки си слага масло, което му е най-изгодно или приятно.Същото важи за каквито и да било други интервенции по автомобила. Има три теми за масла, много може да се научи от тях. Не мисля ,че има и фанатици, защитаващи само в20 вискозитетите. Вискозитетът в40 не е препоръчителен за к серията на хонда, с изключение на 0в40. Успех и приятни километри с ХОНДА на новия собственик.
  21. 0 точки
  22. 0 точки
    Поръчката е приета. Всичко е точно. Благодаря. ☺️
  23. 0 точки
    Не го приемай като заяждане, но до сега все с този лозунг живеем,и се успокояваме. Държавата,институциите и законите трябва да са фактора,определящ начина ни на живот. Както каза колегата по горе,трябва да има контрол на всякъде,а не периодични акции "скорост"и тем подобни. Живеем в време на съвременните технологии,а тук все още пускат "жива сила" по пътищата (органите на кат)! И да, трябва да са обозначени местата с камери по пътищата,за да има наистина ефект, за превишената скорост. Ако камерата е скрита,не обозначена,средната скорост на преминаващите в участъка с ограничение,със сигурност ще бъде по висока. А крайната цел,не е ли намаляне на скоростта? Е..вярно,касичката на някой,ще е по празна!
  24. 0 точки
    При мен (седан) заяждаше жилото, понеже се беше спукало на едно място и имаше окис отвътре. Смених само проблемното жило и всичко си дойде на мястото. Ръчната спирачка сега сработва от първия зъб, но по-важното е, че след връщането й , не задържа изобщо колелото.
  25. 0 точки
  26. 0 точки
    Освен да направиш още едно опресняване,да попиташ Бултрако нямат ни някъкав софтуерен ъпгрейд за автомата. Друго е почистване на соленоидите при мен са 3ри на бр,незнам твоите колко са.Ако нищо не помогне следва отваряне на кутията но това е крайна мярка.
  27. 0 точки
    Просто си направи списък с въпросите и питай тук.Няколко човека с Харви вече имат над 200к км и са живи ръководства
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...