Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 7.06.2019 in Мнения
-
2 точкиКултурата е проблем, липсата на адекватни глоби и тяхното събиране - още по-голям проблем, защото само така може да се създаде култура, която изначално я е нямало. Правят се някакви жалки опити и да си кажа честно, ефект ИМА макар и не какъвто ми се иска. Последните почти 2 години много рязко намаляха гъзарите, които летят с 200+ на магистралата. Последните 7 години имам може би около 60 000км на АМ Тракия и това го забелязвам сериозно. Имаше периоди, в които карайки почти навсякъде със 140км/ч ме изпреварваха най-редовно, а понякога така че все едно бях спрял. Сега ако сложа автопилота на 140км/ч ще ме изпреварят максимум 15-20 коли до отбивката за АМ Марица и никоя от тях с 200+. След няколкото репортажа за карането в аварийната лента бих казал, че и това вече има ефект. Съвсем наскоро попаднах в леко задръстване (15-20мин) и в аварийната лента се мушнаха макс 8-10 коли, а преди 2 години щеше и тя да е задръстена. В София обаче положението е трагично. Там контрола явно е много по-труден и решението е камери, много камери и за всичко. Забранени маневри, продължаване в дадена посока от грешна лента, каране в бус лентите, каране по релсите, минаване на червено, задръстване на кръстовища (като на клипа от темата)... всичко това е ежедневие и се случва във всяка една секунда, като естествено сутрин и вечер положението е повече от трагично. И ако преди 5-6 години това си го позволяваха хората с "тузарски" коли и такива с някакви служебни (уж по работа все бързат), в момента си го позволява кой ли не. От съвсем нормално изглеждащи хора на средна възраст, майки с деца на задната седалка до бесни тинейджъри, перхидролени пикли и хора на 60+ години. Градът нито ще става по-голям, ремонтираха много от проблемните участъци без да ги разширят, все повече и повече хора идват тук да учат, съвсем нормално след това остават да работят и живеят. Просто няма как да продължава така до безкрай. Ако няма да се разширяват пътищата, трябва да си мисли в посока оптимизирани на градския транспорт и велоалеи. В момента трамваите и автобусите висят зад автомобилите по задръстванията, а да караш колело в столицата за мен е бавна, но сигурна смърт (това го казвам като човек, който в друга държава си ходеше с колело на работа всеки ден).
-
2 точкиТова за което говориш, аз мисля че не е проблем на радиото, а некоректно използване на специалната радио честота, която е предвидена да дава важна информация, свързана с пътната обстановка. Ако изключиш тази функция ¨TA¨, не би трябвало да ти сменя от ЦД на радио.
-
2 точкиМаслото все още е доста чисто. Замърсяването е предимно от фини частици - няма сгъстявания. По тази причина + по-ниския вискозитет на маслото (20-ка = по-течливо) се наблюдава "пръсване на замърсяването" по цялата капка и няма ясно изразено ядро (според мен). В допълнение - явно и моторът е чист и добре работещ. Да не забравяме и режимът ти - основно извънградско. П.С. Поздравления за снимката . Следващата капка да е при максимално идентични условия с настоящите, за да може да сравняваме обективно.
-
1 точкаПравили сме 5-6 коли с обикновенна газова дизел+пропан бутан, без да претендираме , че сме разбирачи на тази технология.По-скоро експериментално.Ефекта във вървежа е все едно слагаш чип.Икономия около15-20%.Иначе признат майстор е този в Луковит , но вече е на възраст и не му се занимава.За сметка на това никога не е отказвал да помогне със съвет.
-
1 точка
-
1 точкаАма от най добрите..,в челната класация в oilclub.ru! https://www.oil-club.ru/forum/topic/7906-idealnye-masla-top-oyl-kluba/ Изпревари ме колега с пробата на петрото. Маслото видно от пробата ти е мн. добро състояние! Ще е хубаво да видим и продължение на пробите за останалите 2-3х.км. Имам и аз готовност да го налея в скоро време и ще сравняваме.
-
1 точкаДПФа почиства сажди а не изгорели газове. На прегледите се мерят азотни и въглеродни окиси. Методите за измерване на твърди частици са много сложни и трудоемки и не става само с пъхане на сонда в ауспуха.
-
1 точкаЗдравей колега, Бронята се сваля внимателно и най-пипкавo се махат щипките отдолу. Първо трябва добре да ги измиеш с вода защото с годините влиза пясък и мизеря и после много лесно се чупят при неподходяшо вадене/напъване/ с отверка, както редовно става като я оставиш за боя някъде, защото трябва един такъв комплект пластмасови инструменти (не е кой знае колко скъп за автобояджийски сервиз) и всичко е точно: https://www.aliexpress.com/item/Car-Panel-Dash-Removal-Tools-Automobile-Nail-Puller-Radio-Audio-Panel-Door-Repairing-Clip-Trim-Removal/32828666086.html?spm=2114.search0204.3.2.23b67529KZaBCw&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_7_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536,searchweb201603_52,ppcSwitch_0&algo_expid=9f28da2c-9679-47bc-b0bc-908e389e7528-0&algo_pvid=9f28da2c-9679-47bc-b0bc-908e389e7528&transAbTest=ae803_4 Не съм чул за подобен случай с фара вътре. Преди да разглобяваш (нагряваш) уплътненията на самия фар и да рискуваш течове и целия фар, ще си позволя един неангажиращ съвет. Свали бронята и провери внимателно, дали не е имало удар около (под) фара и да си купил така CRV-то. Възможно е да оправена "отгоре козметично" ,а фара да е пострадал от сътресението на удара и да е бил на ръба на "пропадане" и сега да е разместено. Вариант е при "сглобяването", майсторите да не са го напаснали добре. Понеже все бързат , може да са счупили "леко" нещо от пластмасите отзад или да не са го поставили на всички крепежни болтове и в последствие да ти мърда леко целият фар от дупки и неравности, а не вътре рефлекторната част, която пипаш на клипа. Провери има ли и въртящо се лостче за допълнителен ръчен реглаж (освен вътре от копчето) и да не би там някой да е "играл" по мъжката и да е направил луфт. Пак казвам ....... това е само неангажиращи мнения с цел да ти помогна....😉 Поздрави и да пишеш какво е станало!
-
1 точкаЗа да свалиш фара, трябва да свалиш бронята. Нейното сваляне не е сложно, но трябва да внимаваш да не счупиш щипките/ушетата както на нея, така и на една пластмасова основа, завита от долната страна на фара. За да отвориш фара, трябва да се разлепи/свали стъклото /пластмасово е/. На другия фар, рефлектора така ли играе?
-
1 точкаТова с дупката , ок . Обаче стърготините образували се от триенето на контактната пластина , която е като гребен и дере директно пистата няма да се махнат от там . Аз отварям и почиствам хубаво. На някой модели борда е със някаква много интересна третировка , защото много трудно се почиства. Каквото и да ползвам се пързаля по него и не се отмива за да се почисти добре. После познатото с поялника.
-
0 точкипратих ти клипчето на един мой приятел, той залага на маслена помпа работи в сервиз на Нисан Лион Франция Разходи се до Бултрако Варна за да я диагностицират
-
0 точкиПърво да снима фара да се види дали е там машинката.Ако е няма,няма смисъл да сваля фара преди да си намери такава.
-
0 точкиАми те не са точно адаптивни, да речем полуадаптивни, мърдат само по вертикала. Има едни машинки на задните носачи дето определя. колко на горе или надолу да се предвижат. Явно наистина може и да е сменен, както колегата каза. Ще бъде сигурно като го свалиш, аз утре мога да ти снимам моя който е "полуадаптивен" за да прецениш дали има разлика
-
0 точки@VTEC Да има следи от ремонти. Бронята е сменяна. Благодаря за изчерпателните насоки. @Митко Йотов Имаш предвид адаптивни светлини ли? Ако да, изобщо не ми прилича на такъв и не правя разлика с другия, освен, че рефлекторите са пропаднали и мърдат. Ръчната му регулировка не работи, както и не реагира не ел управлението за вдигане и сваляне. @sredez403 Утре ще направя снимки. Благодаря!
-
0 точки
-
0 точкиМисля бях пускал снимки преди 2г - при една от смените на масло, "междинно" бях сипал 3.5л евтинко масло, пуснахме двигателя за 5мин и го изляхме. Източеното масло беше значително потъмняло! При това на капка не личеше, но сипано в чашка разликата беше голяма. Също така след смяната, сипаното масло доста по-бавно си смени видимо цвета (н капка). Примерно не след 1000-1500 , а чак накъм 5000 почна да се забелязва.
-
0 точкиВсички разбраха, че колегата се шегува. Важното е да сме весели, макар че времето е мрачно
-
0 точкиЩе отговоря на иронията така: Не слушам чалга и в дисковото устройство не е влизал диск с чалга музика! Ясно съм описал,че смяната от радио към CD и обрстното се случва в произволен момент,без да вадя или слагам диск. Благодаря! P.S. Човек не може ли да се весели и да е в настроение на музика различна от чалга? Оценявам дискретният намек,но не съм чалгар!
-
0 точкиPetro canada 5w20 си е най-обикновен хидрокрек. Така, че аз не бих го търкалял повече от 6000 км. на бензин и 8000 на газ.
-
0 точкиАз също карам с 5w30 предния собственик я беше карал последно с 10w40.. и аз се стреснах малко като видях с какво карат колегите. 5w30 е синтетика а не полу синтетика като 10w40 . Сега карам с това https://www.ravenol-shop.de/motoroel/5w-30/ravenol-fds-5w30 като сменя6 масло гледай да отговаря на спецификациите ACEA A1/B1, ACEA A5/B5 и да е пълна синтетика 5w30/0w30/0w25/0w20 всички стават.
-
0 точкиКолеги, маслата ги пусках вчера, но не съм отметнал за Смс-и и няма да получите.
-
0 точки
-
0 точкиТам е работата, че причините за потъмняването могат да са много. Сред тях има и поне една, която е свързана с пакета добавки (химията) и тя е свързана с organo-metallic (Organometallic) Extreme Pressure (EP) добавките, които се активират от топлината. Тези добавки при контакт с горещите вътрешни части на двигателя "потъмняват" значително, което прави новото масло да изглежда "състарено".
-
0 точки
-
0 точкиПърво, това масло не е за тази кола ! Бултрако са боклуци и сипват едни и същи неща на всички коли, от голямата бака с наливно масло Виж в темата за Маслата в общи дискусии. Там има таблица, кое масло е за твоят двигател. 0/20 или 0/30
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00