Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 15.05.2019 in Мнения
-
1 точкаМисля че машинките са различни. Захвата е друг, хода е различен , а и визуално са различни.
-
1 точкапотърси във „Youtube“, има видиоклипове: примерно: https://www.youtube.com/watch?v=rGeTEjxEzpA
-
1 точкаВчера източих от резервоара 50-тина литра БОЗА миришеща на олио, смених горивния филтър но се оказа че ще се почиства и сондата. Как се отвинтва пластмасовата капачка на сондата че и тя е задръстена а и сипах 20л. читава нафта и нея трябва да извадя без да я замърсявам?
-
1 точкаЧак толкова притеснения дори да нямаш нужния размер, като сложиш старата няма да стане нищо.В повечето случаи проблем е с развъртане на филтъра че е затегна и иска инструмент за отвъртането .Пробвай първо него преди всички процедури ,да го развъртиш не до край а да поддаде да си сигурен че ще то свалиш.
-
1 точкаКолега Маркони, аз твърдо съм за градивния, спор, воден от любопитството! Температурата в цилиндрите съм я засичал с HDS четец - просто има опция за следенето им в реално време. Аз не съм кон с капаци и не твърдя, че течната фаза е брилянтна (като забравим цената), защото съм коментирал неведнъж нейния най-голям недостатък, а именно обледяването в смукателния колектор, което после води до по-трудно палене. Обаче като се има предвид, че не се режат маркучи на охладителната система, настройката е много по-опростена, можеш да си настройваш лесно системата и не на последно място усещането за динамика(според моите усещания) е много по-осезаемо ... аз гласувам за тази система. Естествено това, което ме отказва за момента на Pilot-a да му сложа такава газова е безумната цена. Ако трябва да коментирам по точките, които си представил: Инвестиция - осезаемо по-голяма. Икономия - спрямо другите ГИ системи - няма такава. Поддръжка - много по-лесна - няма изпарител, инжекторите имат гаранция 150 х.км (никога не са ми правили проблеми за 100 х.км), няма вода, която да трябва да подрява изпарител и да се правят интервенции по охладителната система. Сервизна помощ - разчиташ на форуми и директна връзка с Vialle - аз съм го правил 5 пъти. Тук е важно да предоставим обективна имформация (мисля, че тази, която представям е такава) на колегите и те вече имат глави на раменете си, за да решат.
-
1 точкаНе знам дали окачването на седан версията е като хечбека, но при макверсона амортисьора работи и в двете посоки, тоест ребаунд и компресия, и с времето може да се е вдървил леко, но пружините имат склонността да омекват, така че аз лично бих сменил само амортисьорите, но това окачване чисто конструктивно си е дърво, но пък за сметка на това се държи много добре на пътя и е много здраво и евтини за поддръжка. На хубав път колата е удоволствие да се кара, особено с много завои, така по-скоро проблема са ни пътищата и трябва повече да се бунтуваме срещу тях. Аз лично вече имам няколко гневни имейла към правителството и АПИ, които имаха известен резултата, вие какво направихте по въпроса освен да си трошите колите и да цъкате и хулите на вятъра!
-
1 точкаАко го вземеш тук от общите поръчки пак ще ти излезе 25лв защо искаш да си правиш експеримент.Сега ще има нова поръчка за март. Ето маслото https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html
-
1 точкаЗдравейте колеги, дали е възможно да качите файла отново, че го търся и аз този manual под дърмо и камък
-
1 точкаЧочо,аз го обясних в главната тема FAQ.За автомобил над 100км пробег...извънгаранционен автомобил наливат 5W-40 за презастраховане.Хонда ,често се карала в червените обороти и на високи скорости,което има някакъв резон,но всеки автомобил/шофьор си е уникален и не може да слагаш всички под един знаменател.Второ пробега 15000км с масло,което не е " върха на сладоледа" е подбран само за извънградско,но това никой не ти го споделя.Трето,при градско каране-което е смърт за мотора и маслото 3-5-8 км в едната посока на ден лятото ще отвориш термостат,но зимата си на кантар.Изобщо има много ако и единствения правилен начин да си спокоен е да провериш химическия анализ след малък пробег и ако маслото не е сработило съвсем,следващия път да увеличиш пробега.Говоря за съвсем нормална семейна експлоатация.Изключение е оффроуда,нервно каране /газ-спирачка/ и теглене на ремърке. За съжаление тази практика не е позната в България,освен за тежки,скъпи машини,като комбайни,минната индустрия и някой от по-скъпите тирове в големите спедиторски фирми.Един анализ е 100-150 лв.Едно читаво масло е 70-80 лв за 4 литра.По-ефективно е да си смениш маслото на 5000 отколкото да анализираш и да караш още 1500-2000км.От друга страна следя Амсойл,Редлайн,Мобил 1...топ маслата им.Изкарват на градски цикъл 8000,но 9000 трудно.Останалото е проста аритметика и всеки си я смята.Мога да постна много примери,но и с това няма да убедя Иван,Първан и Драган,че тези 10000км са мит...
-
0 точкиЗдравейте! Казвам се Жоро, и имам регистрация във форума от много години, но никога не съм писал до сега. Имам следната молба към някой добър собственик на Акорд 7 автоматик / комби 2003-2006 година от гр. София: Моля ако има възможност да се срещнем в удобно за собственика място и време в гр. София, където да мога да седна и да направя няколко километра пробно каране на този автомобил? Искам да закупя такъв, но преди да отида за оглед бих искал да усетя как трябва да включват скоростите, как трябва да вози, как трябва да звучи двигателя и др. подобни. Независимо къде харесам такава Хонда ще бъде прегледана в сервиз преди покупка, но все пак да имам някаква яснота какво да очаквам. От мен е почерпката! Благодаря предварително!
-
0 точкиВеднага след като регистрирах колата, което беше преди 6 месеца, първата ми работа беше да отида там. Тогава ми казаха, че няма чакащи update по рама на колата. Тъй като бях измимал 10тина км до там, проблема към онзи момент не го хванах. Но не е лоша идея пак да ида, така и така минавам често покрай тях, ще им досаждам Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиПолзвай ангренажен ремък.Обикновено върши работа
-
0 точки
-
0 точкиЕто но за мен за едни същи , съпостави двата линка https://www.aliexpress.com/item/For-Acura-For-Honda-OEM-04-07-TL-Rear-Door-Lock-Actuator-Motor-Left-Right-72655/32976407118.html?spm=2114.search0104.3.1.66314037fSUAZk&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_9_10065_10068_319_10059_10884_317_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10304_10307_10820_10821_537_10302_536,searchweb201603_53,ppcSwitch_0&algo_expid=1ee326d4-cbce-4dcb-82ce-4757e883886e-0&algo_pvid=1ee326d4-cbce-4dcb-82ce-4757e883886e&transAbTest=ae803_3
-
0 точки
-
0 точки
-
0 точкиСамо си чешете езиците. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk
-
0 точкиПри мен така се е получило. Бутилката е 30-35л. забирал съм макс 31-32л. и стигат за около 220 - 330 км. според зависи.
-
0 точки
-
0 точкиЗдравей Чавдаре, Моля да добавиш за мен: Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html Вид и количество: MOBILE 1 ESP 5W-30 – 5x1L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 – 4х1L Стойност на поръчката: (5*9,37 + 4*6,95)*0,95*1,9675 = 139,53 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД - Парите ги преведох днес по сметката ти. Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиАз не съм компютърджия, но ти би трябвало доста добре да разбираш технически английски.Сега тук 100 човека ти повярваха ,че си мерил температура в цилиндри на Хонда Само аз се пъна като идиот.ЗАЩОТО в двигателя няма температурни датчици за горивен процес и защото и в трите ми ХДС-а и двата ми Лънча няма такава опция.Единствената температура която е над 105 градуса в автомобила е видна в катализатора през датчик ,който регистрира запушването му. Та дай ми скрийншот на 590 градуса в цилиндър.... На другото ще ти отговоря после...
-
0 точкиХубаво даваш акъл,ама тоя монтаж може да мине преглед само в Горно Нанадолнище...:). Идеята на тези гофри е като се пръсне нивомера ,газта да излезе през тях извън купето.При теб са монтирани само за парлама.Там се монтират скоби...трябва да имаш щутцери и в багажника и да се уплътнят идеално... Я да видим ползите от бойлера написани подред: 1.Забранена за ползване в половината ЕС.по гореописаните причини.Никога не може да се осигури дебит за изтичане на много газ за кратко време извън колата.Гофрите стареят и се късат.Трябва да се подменят на всеки 2 години.Под налягане се пръскат и пълнят колата с много газ.Това е невъзможно да се случи при тороидална бутилка.Там отвора в пода е 60мм. 2.Добавено 75кг живо тегло в задната част на автомобила.Защо това е проблем? Пружините са смачкани,нарушава се баланса на спирачното усилие, 3. Камшичен удар при всеки завой.Газта винаги се намира в равновесно състояние течна/изпарена фаза в зависимост от тепературата.Вътре няма сепаратори и при конкретния монтаж имаш люшкане на течната фаза в двата края .Това се усеща с задника на всяка рязка маневра. 4.Шумен нивомер.При полупразна бутилка нивомера трака на всяка дупка.По последни статистики дупките са на всеки 1 метър 5 .Висок център на тежестта.Разликата в монтажите е 40 см. При критичен завой задницата се мъчи да отлепи предницата от пътя и то с удар. 6.Конденз в купето.При зареждане бутилката кондензира влагата в околния въздух.Това всичкото вода ти капе в багажника на мокета.Дъното след време гние ако не се вземат мерки. Та като се замислиш по добре да си купиш нови гуми и да изхвърлиш бойлера...
-
0 точки
-
0 точкиКакво значение имат те, след като Ние вече сме на 11-то, а не на 1-во място?
-
0 точкиСъщо така приставката за зареждане се събира без проблем при капачката за зареждане на бензин. Да знаеш,че там става супер и да не ти направят някоя цигания. Моята приставка я държа постоянно завинтена там,капака се затваря без проблеми.
-
0 точкиЛинк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme 5W-30 12x1L Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30 2x4L + 2х1L Линк: https://www.ato24.de/en/sonax-car-ac-cleaner-ocean-fresh-100ml.html Вид и количество: Sonax Car A/C cleaner Ocean-fresh 100 ml 1 бр. Линк: https://www.ato24.de/en/honda-atf-dw-1-0-946-l.html Вид и количество: Honda ATF DW-1 5 x 0.946 L Стойност на поръчката: (12 * 3,65 + 2 * 6,95 + 2 * 25,96 + 7,75 + 5 * 12,99)*0,95*1,9675 = 340,78 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка Начин на получаване: - чрез Куриер
-
0 точкиВ допълнение към основната поръчка: Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-vsi-sae-5w-40.html?fbclid=IwAR21JNBgH-HrUMCPf4t-q2amKNSn6eocn0LrxrHmKpGAz8Z8yXriKtLksYY Вид и количество: RAVENOL VSI SAE 5W-40 - 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: (38.95+9.55)*0.95 = 46.1 евро * 1.9675 = 90.71 лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (чрез онлайн банкиране) Начин на получаване: Лично предаване в ТЦ Боила
-
0 точкиКолеги, маслата пристигнаха вчера. Днес ще ги разпределя и ако не днес, то най-късно утре ще отида до Еконт, за тези които ще пътуват с куриер.
-
0 точкиПривет колега, не отварям дискусия, а споделих какво се е случило на моята кола преди време . Оправи се след смяната на ролката на алтернатора и лагера на опегача. 2.2 дизел.
-
0 точки
-
0 точкиВсичко това го пише по-горе в постовете,но пак ще го напиша Сипвам от години само от Лукойл. Имам 3 коли на газ и по-принцип всичко винаги е било наред. Акорда го заредих само веднъж (до горе ) от Еко,един приятел каза,че уж била по-добра газта там. Та може от там да е възникнал проблема.Не помня обаче дали се появи проблема след това зареждане. По принцип като взех колата от газаджийте в началото беше наред и после почна да не тегли както на бензин и да превключва на бензин сама като мине 5К оборота. Цялата система ми излезе 1600лв. Колеги по-горе казаха,че било много,ама моята е слагана в Пловдив,ако трябваше да ходя и 5 пъти до София за някакви настройки щеше да ми легне даже повече. Сега дали наистина е бил проблема в занърсен/затлачен газов клапана не знам,не присъствах на процедурата,но не мисля че имат причина да ме лъжат.По-принцип си държат на името тези и според мен не биха направили циганийка умишлено. Отношението им също е много добро.Аз мислех,че ще се скараме много лошо днес,но както казах хората ми обърнаха нужното внимание и се заеха с отстраняване на проблема без да развиват тъпи теории за да ме "разкарат". Питах ,защо сами сложили оранжеви инжектори при положение,че са за 35-48Hp на цилиндър ,а жълтите са за 48-56HP на цилиндър и са на същата цена. Казаха,че е възможно да имам проблеми на ниски обороти с жълтите и че ми гарантират ,че оранжевите могат да хранят дори 230HP (казах,че ще ръчкам колата с remap и смяна на колектор и други неща и че може да стигне евентуално 230HP). Казаха,че ако реша винаги мога да и да да сменят инжекторите фрее с жълти щом толкова искам,ако не харесам как върви колата след днес. Има впръскване на бензин,около 15% след 4К оборота,което ме устройва. Аз не я карам нонстоп във втек диапазона,при изпреварване ще впръсква за някакви секунди и бензин,което не ми е проблем. От снимката може да видиш конфигурацията на системата ми,както и координатите на газаджийте в Пловдив
-
0 точкиА притесненията се базират на това, че за първи път успях да си купя истински автомобил и ми е малко непознат. На досегашните мъртъвци VW, които карах (защото все не ми стигаха силите за Акорд, още от 5 генерация) им знам и кътните изгнили зъбчета, а тук виждам, че всичко е направено с мисъл. Японска работа... Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
-
0 точкиЗдравейте, Бих желал да се включа в поръчката: Линк: https://www.ato24.de/en/mobil-1-new-life-0w-40.html Вид и количество: MOBIL 1 FS 0W-40 - 1x5L + 1x1L Стойност на поръчката: (42.95+8.69)*0.95 = 51.21 евро * 1.9675 = 100.75лв. Начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка (чрез онлайн банкиране) Начин на получаване: Лично предаване в ТЦ Боила
-
0 точки... и аз да споделя опит. За да си ползвам багажника съм сложил тороидална бутилка и за мен това е най-удачния вариант. Намерих изключително малка патерица 15" от Мазда 6, която заема минимално място и с толкова малки размери, че имам много опции за позициониране, за да не ми пречи. 15" не става на предно колело, но планът е да я слагам отзад ако спукам гума ... явно имам голям късмет за близо 140 000км не ми се е налагало да я правя тази схема. Отделно, не всички 8-ма ген изобщо имат резервна гума. И още по-отделно за 30лв към каското може да се добави безплатна пътна помощ, с покритие в ЕС (по спомен за ЕС, за цяла България със сигурност важи.) Та аз не бих сложил бойлер, при него неудобството е сигурно и постоянно, а ако нямаш резервна гума неудобството е потенциално (може да и доста по-голямо, но може и никога да не се случи).
-
0 точки@ogi28b, @vespa , интересна дискусия сте заформили, но лекичко сте излезли от рамките на градивния спор. То е ясно, че каквото и да се направи в тази ситуация, все ще има сърдити, затова скрих (не съм трил) мненията, в които счетох, че има нотка лична обида. Ако и двамата не сте съгласни, връщам им видимостта в отделна тема и продължавате там. И, @ogi28b, виждам, че сте начетен, вероятно и инженер, но моля да спрете да питате хората дали са ходили в училище. Освен, ако контекстът на въпроса не е спиране на социални помощи, подобна реторика звучи обидно, а не се случва за първи път.
-
0 точкиЗдравейте. По т.1 дистанцията не се мери в метри а в секунди от предходното МПС.
-
0 точки
-
0 точкислага се добавка в горивото преди преглед и няма как да се хване че дпф няма
-
0 точкиМоже и така да е, но това лесно се коригира. Отиваш на място, обясняваш на търговеца колко си "вътре в бизнеса", как тоя модел е в дъното на класациите, а специално този екземпляр е "пълна леш" и той ти го дава за 3 бона с пълен резервоар, втори комплект гуми/джанти и регистриран, само и само да се оттърве от него, а после ставате приятели и те кани на вечеринки със семейството си, понеже си му спасил фирмата от фалит.
-
0 точкиКогато си облечен като кукер и развяваш българското знаме, но ти кажат, че не си патриот, защото не гушиш Кратуната и Пеевски, и не дишаш "чистия" въздух в София и също, че те е страх да изпреварваш на междуградско с намалена видимост:
-
0 точки
-
0 точкиСнимки от 3-ти март - издигане на българското знаме в центъра на Чикаго (пред кметството). Беше около -15°С, но се събраха около 200-300 човека. Почетохме празника и играхме народни хора. http://www.bg-voice.com/вдигнахме-българското-знаме-при-реко/ https://chicago.bg/арктически-студ-при-издигането-на-три/?fbclid=IwAR2WI_hlDF91YHVR1XLlsQmATlcRvuMsVJeiRYfWdhBTZVpc2uKO7jjGelw преди да вдигнем знамето на пилона втория, отдясно първия, отляво (момчето в средата е американец) първия, отляво
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00