Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 21.04.2019 in all areas
-
2 точкиТежките замърсявания от ядрото са навлезли в зоната на дифузия и наполовина (че и повече, като се гледа зеления остатък) са я превзели. Има доста окрупнени замърсявания. Маслото си е било за смяна - от гледна точка на поетите замърсявания. И всичко това при 3 л. доливка! Двигателят определено не е в добро състояние. Petro-Canada SS 5w-30 покрива GM dexos 1 Gеn 2. Какъв ще бъде резултатът обаче ми е трудно да предвидя. Ако се следва някаква логика - намаляването на вискозитета (40 > 30) в случая следва да вдигне разхода още повече, но кой знае...има твърде много неизвестни. Трябва да пробваш.
-
1 точка
-
1 точкаЗдравейте, преди няколко години правих основен ремонт на Сивика ми, англичанка 1995 16 клапана. Смених биелните лагер и и сегментите, но основните били добре. Та затова реших да ги продам, от тогава не съм ги отаврял и както се вижда съм ги ''запечатал'' с хартиено тиксо. Някой ако има интерес да пише или тел. 0887 938496, във Варна се намират. Искам им 45лв. Владо съм
-
1 точкаМетоди, виж тази таблица: https://www.wheel-size.com Попълни марка, година и модел. Според нея FIT JDM "носи" и на двата размера гуми. Както виждаш, FIT 1.3 JDM са 3 модификации - DAA-GP1, DBA-GE6 и DBA-GE7. По VIN-а ще разбереш, коя е твоята. Твоя номер на "шаси" би трябвало да е с 11 символа и да започва с една от трите комбинации - GP1, GE6 или GE7. Например GE6-1234567. И аз, като Павел Павлов, не знам, как работи компютъра на CVT. Нямам идея, от къде и какви данни взема, за да променя предавателното число на кутията. При степенния автоматик е нежелателно, бих казал даже недопустимо, да се кара с размер гуми различен от предписания от производителя. Тук, обаче, предавателните числа са фиксирани. Както каза Павел, плавно променящите се предавателни числа при CVT може и да компенсират разликата в диаметрите на гумите. Ако това е вярно, не виждам проблем да сложиш по-високи гуми, колкото може да събере калника. Това ще доведе до загуба (или увеличение) на мощност в ниските обороти и съответно промяна на максималната скорост във високите обороти. Говоря общо, защото лееееко съм скаран с точната наука, която се занимава с неща като мощност, въртящ момент, скорост и връзката между тях. п.п. CVT има две раздвижни ремъчни шайби и метало/гумен ремък. При потегляне двете части на входящата шайба са раздалечени и ремъкът ляга на най-малкия диаметър, а на изходящата шайба са приближени и ремъкът ляга на най-големия диаметър. С увеличаване на скоростта раздалечаването се променя, с което се променя диаметъра на контакт на ремъка, съответно предавателното число. Това ме навежда на мисълта, че евентуалния проблем от различния диаметър гуми ще е за двигателя, а не за скоростната кутия. Двигателят ще се тормози или при потегляне, или при висока скорост. edit (провокиран от Carpera): Имал съм 2бр. CR-V 1 JDM. Някои от частите по JDM-ките се различават от тези по европейките. Търсенето на правилните части може да се окаже като търсенето на полезни изкопаеми. Това в добрата стара Англия. Какво остава за Малта? Купуването на части от разни о-ел-екс-и може да се окаже грешка, ако не си на 200% сигурен, че купуваш правилната част за твоята кола. Знаеш ли, колко главоболия ми струваше сглобяване на правилната полуоска за моята JDM-ка (риторичен въпрос)?! КАжи сега на Методи, кой читав майстор в Малта ще му поръча и монтира подложки на JDM-ката от OLX?! Или стругар?! Аааа, и да си ги монтира сам. То няма, къде да паркира (видях го на живо), ти го караш да паркира и да разглоби половината кола!
-
1 точка
-
1 точкаОткъде да започна... 1. Вижте си профила и забележете Вие специално на колко човека сте се отзовали, откакто сте тук (почти две години). И те са... Тяхната бройка е... Нула?! 2. Въпросът Ви касае изключително специфичен казус, с който вероятността и някой друг да се е сблъсквал е почти нулева. Нормално е интересът да е слаб. 3. Въпросът Ви не касае конкретно само Хонда, и спокойно е можело да потърсите информация в необятния нет, както правят много от нас. 4. Няма критичен срок, в рамките на който трябва някой да Ви отговори. Прегледах пак правилата - ами то няма и такъв ангажимент изобщо. 5. Има си и електричарски сервизи, където е можело да отидете в краен случай. И те трябва семейства да хранят. Ама пък там ще искат пари, пусто... 6. Решили сте си сам въпроса, казвате - супер! И явно решението си остава за Вас. И след време, когато някой друг се сблъска с подобен казус, няма да знае, защото @moniks само пита, но не си губи ценното време да казва. Пък знам ли, може някой като Вас вече да го е правил и да не е казал по същите причини. И за какво са тези три удивителни в заглавието?! Спешно? Отговорете?! Сензация?! Шок?! Ей, така и не се научихте каква е идеята на един форум. И затова се взимат нередовните на подбив - щото са тук само за да консумират до доказване на противното. Че и все някой им е длъжен на тях. Аман!
-
1 точкаВреме е да споделя развитието на проблемите / и тяхното решаване/ Колата беше десетина дни в "бокса". Сменени : Сегменти, Клапани, Лагери, Гарнитури на глава/картер/капак клапани, Свещи, Ангренажен ремък /ролки/водна помпа, Масло, Маслен филтър, Въздушен филтър, Антифриз, ..... и може да пропускам още нещо. Шлайф на главата. Сега върви чудесно, не загрява, не прелива антифриза, звучи почти като нова. След 3 000 км ще сменям масло , регулиране на клапани, преглед на свещи и до тогава няма да я напъвам /не че въобще някога напъвам кола/ . Дано дълго да е в това състояние. Минал съм само около 500 км след сервиза и не смея още да се зарадвам на добрите резултати. Успешно и безаварийно ежедневие на всички във форума !
-
0 точкиПърво мислех за отпред зад волана,където е километража,но нещо някак си е далеч от огледалото,което си го ползвам за всеки случай (докато се свикне де).Това означава,че ще трябва да "хвърлям око" в две различни посоки. Другото място е под централната конзола,вътре в малката средна жабка,като ще се налага да я отварям всеки път,но ще бъде скрит. Не е проблем за снимки.
-
0 точкиБлагодаря ви ...такива положки които се навиват по спиралата вече съм ползвал и след време те спират да вършат работа защото омекват...преди време съм ползвал транспортна лента за едно ауди и се получи добре...тук ще се помъча да намеря тези които се поставят в долната част на пружината..същата подложка като оригиналната но с два см.по висока...мисля че ще се получи...
-
0 точкиАз се чудя за какво ли пък ще ти са нужни тези високи теглови и скоростни индекси. Бих си "обул" автомобила единствено и само с препоръчителните от производителя размери на джанти и гуми Минах по този път вече с джанти 17-ки..! За гуми бих ти препоръчал някои модели от премиум класа,като good year,dunlop (които са почти едно и също),конти и мишелин. Поне няма да мислиш за подмяна,както с случая с нексена,с който не искаш повториш явно. Поздрави!
-
0 точкиНезнам как е в Малта може би е така зле да.Като визирах читав майстор говорих той същия(майстора) да отиде при стругаря и да му каже как да ги изработи,явно няма да стане. Все пак това не е някъкав елемент от совалките на НАСА,но за Малта може и да и много слажно. Може би ако беше отворил обявата щеше да видиш какво да монтира ,сам и това не са подложки за които да разглоби колата. https://www.olx.bg/ad/tamponi-pruzhini-toyta-rav4-b-type-prodava-em-komplekt-druzhba-CID360-ID7F5oh.html които се монтират само трябва да се вдигне въпросната страна за да се разтегне пружината.
-
0 точкиЖените се женят слаби, за са влязат по лесно в къщи,а с годините напълняват,за да бъде по трудно да ги изхвърлят.
-
0 точкиЗдрасти Чавдаре, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-5w-40-3070.html Вид и количество: Motul 8100 X-cess 5W-40 1х5 L Стойност на поръчката: (1*35,50)*0,95*1,9675 = 66,35л - Парите ще бъдат преведени по сметка в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - Лично в ТЦ Боила
-
0 точкиНяма как да имаш отвори за миене в бронята ако не е заложено като екстра. Освен ако не е сменяна бронята и е сложена такава с отвори. Предполагам за 2 говориш, защото 1 е за теглене.
-
0 точкиБез ремап не очкаквай много. Разликата е голяма. След ремап колата спокойно пълни до 8700.
-
0 точкиКлиент съм на Слави от години - може да погледнете кога съм отворил темата Днес бях там за поредната смяна на масло и филтри. Да, чака се.. понякога записват за след 2 седмици. Нормално е според мен защото : 1. Тези хора наистина си разбират от работата и познават колите ни 2. Цените им (сравнявам с други известни сервизи за Хонда в града) са повече от добри Въпреки, че и мен ме би ме дразнело да не мога да се свържа с дни не бих спрял да ползвам услугите им, още повече че не е като да висим по майстори всеки месец с наще коли (изключения винаги има) В заключение, чакането си струва и винаги е добра идея ако някой има път в региона да се отбие за 2 минути - не съм виждал да връщат хора дошли на място. За дребни неща и понякога нещо неотложно - има алтернативи, но за ''личен лекар'' на автомобилът - там е мястото, поне според мен
-
0 точкиНе съм запознат с кутията, но ако ти е ниска, аз бих вдигнал диаметъра на колелото до препоръчаното от Хонда. Относно товаренето: с по-голям диаметър колело колата би имала по-малко въртящ момент на колелата, ако предавателните числа не се променят. CVT кутията предполагам би компенсирала това (зависи как работи компютърът) променяйки предавателните числа и съответно крайният ефект за теб би бил еднакъв като усещане зад волана. За кутията обаче това би означавало по-голяма разлика в двата диаметъра на не-знам-как-се-наричат двата ѝ края, които си сменят диаметъра :D. Това поне важи за по-ниски, градски скорости, когато кутията трябва да „увеличава“ върт.момент от двигателя. По-голямата разлика в диаметрите теоретично би означавало повече натоварване в драда и в ситуации на по-голям товар (по-натиснат педал на газта).
-
0 точки15-тина минути товарене на 3 МТВ-та и 3-ма юнаци. От всяко е свалена седалката с колчето, предното колело, щракната е осигуровката между предните накладки в хидравличния апарат и е вързано с ластично въже. В Белоградчик Сезам се отваря, а юнаците още нямат и бегла идея какво състезание ги чака, но принципно си хваля комбито. Принципно много коли могат да возят 3-ма души + 3 колелета, но поведението и сигурността на автомобила с качените на тавана или отзад велосипеди значително се променя. Естествено, има Одисей, Стрийм, ЦР-В, но това вече не е лека кола. Един е Акорд комбито, който събира много и вози бързо. video-1554658727.mp4
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00