Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 9.09.2018 in all areas
-
4 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 415 310 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4500 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост - около 50 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 08.09.2018; 9) Моточасове – около 90; 10) Изразходвано гориво - около 293 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (293 л./ 3.7 л.) = 79; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено или промяната е почти незабележима ( - 1мм на щеката); 15) Други – работещ EGR с прочистени пътища; нов катализатор; леко градско (без задръствания); увеличено извънградско, което вдига средната скорост; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-4500 км (офисна хартия): Като цяло - моторът пали и работи стегнато и тихо. Няма почуквания и потраквания, което ме радва, предвид километрите му. Развърта се леко. Самото масло е "по-течливо" от предходните (вече писах за това и преди). Имам предвид и това, че продължава изключително лесно да капе от щеката, когато вземам проба. Не ми се налага да чакам да капне капката. Прави впечатление и сравнително бързото изпълване на зоната на дифузия с "леки фракции" на мърсотия. Причините за това могат да бъдат много (вкл. състав на маслото - 1274 mg/kg Ca съгласно последния VOA; състояние на мотора; качество на бензина; др), но в случая най-вече бих го свързал с факта на течливостта на маслото (леките му фракции), която създава предпоставки за лесно транспортиране (отмиване, отнасяне) на малките/фините частички мърсотия извън зоната на ядрото и отлагането им в зоната на дифузията. Мисля така, тъй като моторът ми е чист, сезонът е летен, а шофирането ми в момента е спокойно/нормално/без стрес . Т.е. няма причина за бързо замърсяване на маслото откъм експлоатационни условия. От друга страна ядрото задържа в себе си тежките фракции без проблем (към момента). Дисперсията е добра и равномерна. Ще видим продължението.
-
2 точкиЕто най-ниската цена на цяла нова плочка. http://www.avtosklad.bg/управляващ-блок-резистор-за-отопление-вентилация-за-honda-civic-uk-type-1995-1-2001-4 Иначе купуваш 10 ватови резистори, за шепа стотинки, от най-близкия магазин за електронни елементи и си го правиш сам, както е описано в темите.
-
2 точки
-
2 точкиМомци четете ли какво пишете. 1 лайна в маслото не се слагат. 2 Хонда не гори масло от гумички а сегменти. 3 като смениш само гумички и мотора се оплези още повече после при основен ремонт пак гумички и пак пари. 4 с делкото се дава предварение ма се дава незнам защо щот майстора сибе оставил ръцете с ремъците и компенсира с делкото, свинщини. 5 да икономисате 1200 лева преди това набутвате поне 300 за гяволий и после пак 1200. 6 приятна неделя.
-
2 точкиОтносно софт оффроудърите и разходките из поляните - мисля, че по-добре с, от колкото без нея... А рибарите - ха в коловоза и... Поне на мен ще ми е по-спокойно... Само извивките на предното захващане, както казва Маркони - сами се получават след затягане... Според мен са направени с акъла си..Виж, болтовете май и аз ще ги сменям, а и шаиби и федерки ще се добавят тук-там... Махнах пласмасовата, монтирах я и нямам усилен шум или вибрации... Или поне така усещам на първо време!
-
2 точкиПривет, до скоро и аз имах подобен проблем. Разход на масло на 1000 км. около 300-400мл. Пиша 400 мл., защото от минимума да максимума количеството е 600мл. Аз какво направих, защото всички ми казват-сегменти, ревизии и т.н. Купих гумички и ми ги смениха с голямо мръщене, защото е пипкава работа и всеки иска да махне главата и да човърка на воля. Имайте предвид, че дадох за труд и гумички 160 лв, а разходите за сегментите, портването на клапаните, фрези-мрези е близо 600-800лв. Другото, което направих е , че промих двигателят и махнах тъпият Мотул 6100. След тези мои действия за 2000 км. разход-незабележим да не кажа 0. Моя съвет е тръгвайте от малките и лесни неща , а не да се разчеква двигателят и да се набиват фалшиви неизвестно на каква баржа създадени резервни части. Поздрави.
-
1 точкаВибрира само като се върти волана на обороти ,т.е. като маневрираш, ако си слрял и чакаш не се усещат вибрации.
-
1 точкаНа място при мен има много леки вибрации,поносимо е към момента е на 146000 км след ремонта.
-
1 точкаПреди известно време, когато тези автомобили бяха по-масови и проблемът беше по-коментиран. Ето две примерни теми, намерени с лекота от търсачката: Като със сигурност имаше поне още няколко, в които съм участвал и аз. Само дето, аз моят проблем го реших като сложих целия блок от друга кола на части, при която незнайно защо беше в доста по-добро състояние, отколкото на моята англичанка. Сега, не знам след като са вече на по 20 години какъв е шансът да намериш здрав от някоя, но поне няма да те изпързалят, защото се вижда дали някоя от жичките е прекъсната или не. И по-внимателно, че са доста "чупливи". Гледам в момента се продават и нови резисторни блокове за подобни модели. Предполагам, ако се разтърсиш, ще можеш да си намериш и за твоята. И да - пипкаво си е да тръгнеш да го решаваш сам, особено ако нямаш необходимите знания. Но аз, когато имам специфичен проблем, за който знам, че на повечето майстори няма да им се занимава, първо си го разнищвам сам (кое, къде, как) и после отивам с почти готово "ноу-хау" какво бих искал да се направи. Обикновено се получава.
-
1 точкаРазхода не е нормален,даже е завишен доста,за бензин.Тази кола не трябва да ти гори при натискане повече от 10/100 извън града.Имал съм и Прелюд 2.3/2.2 и Акорд Тайп Р,но такъв разход.....:)Провери и смени всички филтри ,и почисти делкото,смени свещите.Нещо не е наред по колата п.с.Колата ти е едновалов ВТЕК .Включва на около 4,500об/Мин .Не е лошо и него да провериш дали сработва.
-
1 точка
-
1 точкафилтрите са различни според това дали е модела преди или след фейслифта!!! За преди фейса аз бих сложил нищо друго освен Bosch 045090...
-
1 точкаТам е работата, че 15 мин след угасване на ДВГ, температурата е далеч от топла, направо си е гореща. Пробвах в началото, метода с 15-те мин, когато исках да си меря нивото на маслото, но беше абсурдно да разбереш къде е това ниво. Единственото което виждах бе масло по щеката, очевадно омазано във вскчки посоки от горе до долу - беше ми безполезно, а й ако се разсееш и пипнеш някой врял компонент, изгарянето ти е гарантирано. Така почнах да си меря маслото на изстинал или студен ДВГ.
-
0 точкиСамо в БГ на 3 различни въпроса (къде да седна? / къде да се хвана? / какво да ям?) може да получите еднакъв отговор.
-
0 точкиМоже, ако е майстор по двигатели. Нали от хора чакащи да им светне лампата си вади хляба.
-
0 точки
-
0 точкиПървия понеделник на всяко тримесечие, сутрин в гаража, около 8:30. :)
-
0 точкиА по време на обедната почивка не може ли, или пък през почивните дни ?
-
0 точкималко тъпо се изказваш а аз ти обяснявам защо съм пуснал запитването ама подробно и с картинки не мога да ти го обясним гледай си кефа и не се занимавай с мене. Айде със здраве.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00