Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 16.08.2018 in Мнения
-
3 точки1) Автомобил – Honda Civic Aerodeck, D15Z8, 1998 г.; 2) Масло – Mobil 1 ESP Formula 5w-30; 3) Маслен филтър – HONDA OEM (Purflux); 4) Общ пробег на автомобила - около 413 810 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 3000 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 60/40; 7) Средна скорост - около 50 км/ч; 8) Сезон на експлоатация – 01.07.2018 - 15.08.2018; 9) Моточасове – около 60; 10) Изразходвано гориво - около 195 л. Лукойл 95; 11) Kтм = (195 л./ 3.7 л.) = 53; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (10 мин след гасене) и се е сушила 23 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3,7 л. (източено е и маслото от картера на главата, което обуславя 200 мл. повече налято чисто масло); 14) Доливане на масло – не е правено; нивото не е променено; 15) Други – работещ EGR; леко градско; увеличено извънградско, което вдига средната скорост; 16) Капката е скенирана със Samsung Xpress M2675FN на 600 dpi. 400-3000 км (офисна хартия): За справка - Ravenol SSV 0w-30 на 70 м.ч., но при зимни условия: 08.12.2017 -27.01.2018 г. и 2100 км:
-
2 точкиПрисъединявам се към групата на Хонда райдърите с една Ф2-ка. Все още нямам категория, затова само се возя и снимам на нея. Но скоро ще поправя този пропуск.
-
2 точки
-
2 точки
-
2 точкиАз това отказвам да го приема. Виждам ги чужденците как се държат като дойдат тук. Виждам ги как карат, как се напиват като свине по баровете и плажовете и как се държат после, как се заяждат и нерядко биват понабивани без да го очакват. Паркират по тротоарите, под дърветата и т.н. Всичко това е защото може. После като се приберат по родните места пак стават примерни. Ние сме същите, мръднем ей тук до Гърция и гледаш всички се кротват. В Сърбия по тоя умрял път до границата, където целия е с ограничение 60км/ч докато не стигнеш до магистралата, всички карат като мишоци и никой не изпреварва. Минаваме границата и всички късат синджира и се започват едни безумни изпреварвания до София, нищо че от Загреб до Калотина са карали като агънца. Хората в чужбина си знаят, че първо шанса да ги хванат е доста голям(заради множеството камери, а не случайни патрулки) и второ, че няма измъкване от тази глоба. Събираемостта е почти сто процентова. Отделно, че глобите са доста солени. Тук първо, че глобите са смешни, второ шанса да те хванат е в пъти по-малък, трето след като те хванат я те намерят да ти връчат акта, я не. Едва наскоро си навързаха тъпите системи и реално един ден като идеш да си подновиш някой документ примерно, ще трябва всичко да си платиш като поп. Но факта, че толкова години караш като психопат, а уж никакви глоби не ти пристигат, защото не си живееш на постоянния адрес си мислиш, че си велик и ще се кротнеш чак след 5 години примерно, като идеш да си смениш личната карта и ти кажат, че имаш 10-15 акта и лихва. Отделно за екологичната гледна точка. Конкретно немците са изключително пресметливи. Те са изчислили, че да карат нови и по-икономични коли им е по-евтино, на фона на заплатите им. Айде обаче да проведем един експеримент, намаляме им двойно заплатите, вдигаме им петорно данъците на новите коли, като колкото по-нова, толкова по-скъпа. На старите бараки правим данъците по 10 евро и данъка се определя до 100 и над 100 коня, не както е при тях на всеки 100кубика. Демек дали 102 коня или 192 коня разликата да е 80 евро. Кварталните сервизи да ремонтират старите коли за по 20-30 евро, а като видят нещо по-ново да го гледат като голям камък. Да видим тогава дали ще карат пак чисто нови и екологични коли....
-
1 точкаДа, има нещо такова. Но SSV-то е "ядрена бомба" . Ще видим развитието на Мобила, живи и здрави.
-
1 точка@Japanese fever При цитираната от теб ситуация, Мобилът има ядро! Докато при Петрото все още не се е образувало отчетливо. Затова Мобилът има какво да държи.
-
1 точкаСега се сетих за липсата на горна кора на двигателя при Акорда.Преди две седмици се върнах от морето и ми направи впечатление,че при над 140 км.ч предният капак започва да вибрира,имах чувството,че ще вземе да се отвори,точно между него и преден ляв калник (на фугата) най много го забелязвах.(Не може и вие да не сте го забелязали) Така е когато няма какво да насочи въздушният поток към мотора и да мине под купето,и за мотора добре и за генерацията добре и по безшумно за пътниците.Въздуха си излиза с фучене през горните фуги на капака и калника.Японците са се изложели жестоко и определено са един мит,имам и други сериозни забележки.Направили са сложното а са се скъпили към елементарното. Само за сравнение с друга марка - дизел 2.2 мотор 150 коня при скорост от 170 км.ч на същото място колата не мърда не шава,не трепва нищо по нея както от вътре така и от вън и не се чува почти нищо нито вятър нито гуми,с две кори от долу и горе,даже хората са сложили обезшумяващ материал на двете кори да поглъщат шума. Мога да дам и друг пример с друга кола и друг мотор на същото място и със същата скорост - нямам забележки,само на Хондата капака трепери като епилептик.
-
1 точкаДа, така е, но на мен тази зима ми се случи заради големия студ да не ми отчитат правилно сензорите за налягане в гумите, а бяха нормално напомпани. Това, че свети грешка е едно на ръка, но тази грешка не ми позволяваше да изключа VSA, а в някои случаи това е наложително. Ходих на бензиностанция и ги понапомпах и след това спаднах до необходимото ниво и се оправиха както датчиците така и VSA. Както във всичко си има и + и -
-
1 точка
-
1 точкаНамерих майстор който за 1 ден отстрани проблема. Оказа се че опората е чукала, сменена е заедно с лагера на амортесьора.
-
1 точкаСъмнявам се да е истина, не вярвам някой да е успял да изтегли дъмп на базата на ТР. Проблемът с държавното IT е, че заплатите са твърде ниски, следователно добрите специалисти не се задържат там. Освен това не се дават и пари за нов хардуер. Явно са нямали читав failover, че да се случи това. Това е и една от причините да НЕ искам онлайн гласуване в България... ако се заеме някой държавен орган да го прави/стопанисва, ще е по-зле от сега. Иначе идеята е хубава... Първо трябва да се замислим кои представители на "белите държави" идват точно в БГ на почивка. Тук е евтино, за това и идват. Аз лично имам колеги от цяла европа, платежоспособни, на почивка те не ходят в БГ. Предимно в Италия и различни острови. Тук идват, поне според мен, не толкова културното съсловие на тези държави. Този експеримент е трудно да се проведе, защото цялата автоиндустрия е направена да работи срямо доходите на големите автомобилни пазари. Ако условията на пазар са различни, то и самият бизнес модел ще е различен. Но ако приемем този кесперимент, то автомобилните концерни ще са пред фалит и ще променят политиките си на база новите условия на Германския пазар.
-
1 точкаИстината е, че при по-зрели автомобили откъм ЕГН цената пада главоломно. И да, не те мъчи застрахователната стойност толкова, колкото коефициентът на овехтяване. Преди да взема Акордчето, имах Киа Рио, нова-новеничка, на година и половина, и в една снежна буря я баталясах в микробус двойна гума...Предница нямаше, но колате беше застрахована на 18400, а по шваке точно 2 месеца след плащането на застрахователната сума, наведнъж (1650 с гражданската комбинирана полица), колата беше оценена на 17800. И ми обясниха (както и приятели), че най-вече се регулира тая сума според годинките на автомобила, и че това е уникално добра оценка, а можеше да е мега зле. Та оттам изплатиха 13500, като колата си остана за мене и я продадох на Киа Търново, че там се случи. За Акордеона, фейслифт 2.0, платих малко под 12, а е оценен на 7к за миналата година. Честно казано, не мисля, че трябва да го оценявам на повече, а просто да я пазя тая кола. Въпреки, че бели стават, и накрая каското си ти помага стабилно, при тоталка е по-добре да се уговориш с фирмата да не ти я пише тотал (че трябва да отрегистрираш иначе) и да ти изплати 50 процента от застраховката, па да тръгнеш да си я правиш сам с части. Вече части има. Майстори има. Всичко има. Не е оптималното решение, но си е по български смислено. Пробвайте да ремонтирате кола в гаранция и ще видите зор - никой не се навива и всеки вика - оо, тоталка е, вземай паричките и се ориентирай към нещо друго. А бе Бог да пази
-
1 точка
-
1 точкаБлагодаря ти за бързия отговор. Възможно ли е мобила да е с по добри миещи присадки от петрото и от там да има разлика и в пилата. Какво виждате според тех. специфк.на двете масла?
-
1 точкаОпределено Петрото изглежда много по-чисто. Дори се вижда ясно напълно чисто масло в краевата зона. Съответно и двигателят следва да е бил по-чист при наливането на Петрото, отколкото при наливането на Мобила. Ако редовно си източвал несливаемия остатък, двигателят се е изчистил добре и при наливането на Петрото е нямало първоначалното замърсяване на новото масло. Допълнително летният режим на експлоатация е много по-щадящ от към отделени в маслото продукти на горенето, за разлика от зимния.
-
1 точкаМоже , но точно този трябва да се преправя , защото не е за ЦРВ3. Малко рязане на пласмасата.
-
1 точкаДосега не съм чул някой да се оплаче от такова нещо. В крайна сметка, щом имаш такива опасения, можеш да потърсиш и други начини за решаване на проблема.
-
1 точкаИмах подобен проблем наскоро. Оказа се маркучето дето взима масло за (уж) мазането на клапаните . Беше излезнало и понеже то влиза след дроселната клапа и бърка всичко тоя допълнителен въздух дето влиза.
-
1 точкаДами и Господа излезе новия пакет карти 2017-2018 Ver.3.C0. Споделям линк за теглене на пакета карти за източна Европа. След като го изтеглите го запишете на двуслойно ДВД 8.5 GB на най-ниската скорост. Пакета е за модели от 2006-2014 г. https://drive.google.com/file/d/1dX2iC236TmTAB-VFZaqYI7y0biy1_qdi/view?usp=sharing
-
1 точкаАз моя филтър сам си го сменям, няма нищо сложно. Първо се демонтира разпънката между бомбетата на мак-ферсоните. Развиват се по 3 гайки от всяка страна. След това се демонтира кутията с бушоните и релетата, която е точно над филтъра и се отмества леко встрани, както си е на кабелите. От там нататък всичко се открива. Разскача се изходящият горивен шланг и с описания в другата тема ключ се развива горната част на филтърното тяло. След подмяната на филтърния елемент и почистване на ваничката, по обратния ред се сглобява. Тъй като Акорд 8 има електрическа подкачваща помпа в резервоара, обезвъдушаването става много лесно. Оставя се изходния шланг разскачен и се дава на контакт за много кратко време, при което помпата напълва филтъра. За да не се оплеска всичко с нафта е добре тази операция да се направи с помощник. Единият да дава контакт, а другият да гледа отпред какво става и да държи някакъв съд в който да изтече горивото. Много е важно да не се върти стартера при тази операция. Закача се шланга, досглобява се всичко и палиш.
-
1 точкаОтносно помпата: Можеш да си поръчаш всички О пръстени и семеринги по помпата от Общите поръчки и да си я рециклираш. Аз лично така си оправих течовете по помпата и по спомен всички тези О пръстени и семеринги идваха около 40лв., което е по-добър вариант спрямо помпа 2-ра ръка, поне според мен.
-
1 точкаТова значи че кутията е последната част което ще се счупи от това превозно средство.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаПреди около 2 години монтирах генерация на ф55 и ефект имаше по скоро във високите, като цяло небях доволен, днес монтирах оригнинална генерация на ф50 с 2 резонатора оригниално гърне и неможах да повярвам какво се случи, колата утихна и взе да върви много повече, цяла вечер си раздавах газ, направо съм изумен, хора неси правете експерименти с големи генерации няма смисъл.
-
0 точкиИзобщо не ти трябваше да пипаш колата, според мен. Аз съм с 90 коня и разликата е никаква.
-
0 точки
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00