Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 27.07.2018 in all areas

  1. 2 точки
    Купи една телескопична антена от магазин за електроника 2-3 лв. Избери секцията ,която влиза удобно във вътрешния отвор.Отрежи я по дължина,колкото ти е необходимо.Тръбичката е много тънка и се реже лесно.Залепи я с контактно лепило и я залей с малко течен метал в основата.Ще ти служи дълги години..
  2. 1 точка
    Да не забравяме и 5W20,че в щатско им го пише и на капачката.
  3. 1 точка
    Как така е изгоряла 200мл. и е светнала лампата за маслото?? Ако нивото на маслото е било м/у мин. и мах. и ги няма 200мл., няма как да светне..странно. Плюс това за този мотор вискозитета е 0w30..
  4. 1 точка
    Кое е ок,нивото погледна ли го,защото от мин. до макс. е около литър. И с вискозитета не си ок.,колега...!
  5. 1 точка
    Привет Чавдаре, Моля да поръчаш 3 туби от това масло: https://www.ato24.de/en/amsoil-formula-4-stroke-10w-40-synthetic-scooter-oil-0-946-l.html Ако нямаш против, ще ти дам парите лично в София. Ще пиша ЛС с моя телефон. Поздрави.
  6. 1 точка
    Чук - чук - Кой е? - Карето и шарнира сме, от предно ляво.
  7. 1 точка
    Съмнението ми в маркуча се оправда (беше сцепен в единия край) и след като го затапих отново оборотите се нормализираха.Все пак още си търся клапана (термостата) .Ако някой го има да пише. Изпратено от моят KIICAA POWER с помощта на Tapatalk
  8. 1 точка
    Опитай сам да я натегнеш. Между седалките в купето минават жилата.
  9. 1 точка
    На парчета и в промивна машина с химия и температура... да, това е най добрия вариант, но и най-скъпия. То стигне ли се до такава степен на разглабяне на агрегата, смислено е да се направи инспекция на коляно бутална група и там не се знае какво зайче ще изкочи. Гарнитури семиринги и салници нови! Те нещата стъпаха на един лек така основен ремонт в движение. Не искам да правя сметка на човека, но ако е на късо с кинтите след закупуването на колата и неможе да си позволи този лукс, може да се пробва следното: Капак клапани, капак ангренажна група и картер долу. Къпят се с химия и после с бензин. Отмив се мизерията по разпределителните и коляновия до колкото е вузможно физически без разглабяне. Ангренажната група за този пробег вероятно е пътник и е логично да се смени или поне да се обърне внимание на състоянието. Другото колегите са го изредили... сипваш правилното масло и се кръстиш мотора да е оцелал след предния собственик, но по това което чета има всички шансове нещата да са ок.
  10. 1 точка
    Само с механична намеса но не и на място.
  11. 1 точка
    Няма как да се махне тази гняс с къси интервали на смяна на маслото. Наслояванията са огромно количество! Само механично отстраняване ще реши проблема. Трябва разглобяване на двигателя на части, накисване на всички елементи няколко часа в силен разтворител, ацетон например, а после бъркане във всички дупки и търкане до блясък. Всички други половинчати опции могат да доведат до откъсване на парчета гняс и запушване на елементи от маслената система, а тогава - "Чао"!
  12. 1 точка
  13. 1 точка
    Незнам защо не ти отговарят тук със сигурност има фирми които занимават с това,повтарям фирми не гаражен майстор с един струг http://koorteh.com/contacts.htm Ето една варненска много сервизи изпращат до тях. Ако толкова не ти отговарят обиколи наколко пияци за таксита при тях когото карат на газ и метан го правят това задължително след определени км.А можеш да се свърже с фирмата посочена от мен със сигурност работят с куриер - ако стигнеш до ремонт ти си купи гумичките за клапаните.
  14. 1 точка
    Оправих визуалните проблеми по HondaRED. Оправих и прикачването на файлове Относно tapatalk-а - в момента е изключен, защото нямам достъп до панела с който да сваля последната версия. Акаунта се управлява от @dindin - ще се постарая да намерим механизъм, с който да го споделим, така че за напред да няма такъв проблем. За жалост, дори с най-новата версия, много хора имат оплаквания, че не работи и чакат реакция от tapatalk... https://www.tapatalk.com/groups/tapatalksupport/tapatalk-for-ipb-4-3-x-t39863-s20.html
  15. 1 точка
    Първо как ръзбра че има малко ресурс главата,за да не могат да се регулират тези два клапана за потънали ти като оригиналните легла на клапаните не издържат на вис температура при слагане на газ. При теб това да стане на бензин означава там никога не е регулиране. Нова глава и откъде си сигурен че тя има ресурс , дава се главата на ремонт сменят се всички легла на изпускателните клапани и си ок.Изчакай с газовото и от него зависи после колко ще караш на газ този кола има много измамници при газаджията и най вече препоръчани от приятели ей този ми сложи газовото.
  16. 1 точка
    Всеки търговец в Алиекспрес си има магазин и в Ибей и в Амазон. Единствена гаранция за оригинална част можеш да получиш от Хонда,Така ,че не се смей на колегата.Ти си за смях...
  17. 1 точка
    @Olmy Не казвам, че съм заредил повече, отколкото е обемът на резервоара, а казвам, че ако например имам свободен обем от 50 литра, първо зареждам 40, пистолетът изключва и после още 10 литра влизат изключително бавно, много по-бавно, сравнено с всички други коли, които съм карал и зареждал до ръба. --- @chavdarbs Не карам никой да ме търпи. Ходя късно вечер, тогава няма други коли и не преча на никой. А 10 допълнителни литра са 200 км преход, така е по-малко вероятно да спирам на случайни бензиностанции и си правя цялото пътуване с едно зареждане.
  18. 1 точка
  19. 1 точка
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...