Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10.07.2018 in all areas
-
5 точки@Kurro Torres По въпроса за проблема с датчика мога само да дам препратка към пост на Markony, касаещ същия проблем при N22A - ТУК По въпроса за вискозитета - виждам, че вече си прочел предходните постове в маслените теми. Мога само да добавя, че за Accord 2012 г. японския owner'с manual сочи две масла: Honda Ultra Leo SM 0w20 (за икономия) и Honda Ultra LTD SM 5w30. @Legal Казано с две думи - съвсем нормално е един автомобил да харчи масло. Например: дори и при напълно нов мотор остава масло по хонинга на цилиндъра, което не може да бъде обрано от сегментите и изгаря; леките фракции на маслото се изпаряват; др. Въпросът по-скоро е - колко е нормалният харч на масло на един мотор, определен от конструктивните му особености, при условие, че се кара с качествено масло? Точен и обективен отговор не зная дали можеш да получиш. Това, че моторът ти почва да гори масло след 5-6000 км, в повечето случаи се дължи на самото масло - изчерпване на ресурса му. Писали сме и преди за този "феномен". @DTEC Безкрайно ще те разочаровам (аз самият се чувствам така след много години четене ), но нищо от данните, които си посочил, не показва и не позволява категорично (или дори с добро приближение) да се определи кое е най-доброто/по-доброто масло от посочените по-горе. Без да се знаят точните пропорции на всички съдържащи се в маслото компоненти, всичко казано е просто теория и академичен спор, които обаче могат да бъдат (са) много далече от истината. Залагай на сериозен и доказал се през годините с качеството си производител, който упражнява контрол на входа и на изхода, чието масло е получило необходимите за мотора ти сертификати. Купи маслото от проверен източник.
-
2 точкиИ аз така мисля,даже сегашната пила на 1000км.изглежда по чиста,от предишната пила на мобила на 1000км.Явно режима и условията,като са по благоприятни ще се радваме на чисти капки и за напред.
-
2 точки
-
2 точкиЗдравейте! Капков тест 1- 1040км. 1.Petro-canada 5w30 SS 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-146040. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 1040км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 60/40% 6.Средна скорост,около 45 км/ч. 7.Сезон на експлоатация 01.07.2018г.-10.07.18г. 8.Мото часове, около 20 9.Изразходвано гориво-около 90 л. пропан бутан и 11 л. бензин А-95. 11.Несливаемият остатък е прецизно изсмукан,както подкапака на клапаните,така и от картера. 10.Обем на налятото масло при смяната-4.5л. 11.Доливане няма,няма разход на масло. 12.Маслен филтър, Honda OEM (purflux-ls350). 13.Въздушен blue print 14.Режим на използване-лек,без високи обороти и силно градско 15.Предишно масло Mobil1 0w20AFE, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 16.Пробата е взета от напълно загрял двигател,8 мин. след изгасяне. 17.Сушена е 24 ч. на стайна температура. 18.Сканирана е на скенер с разд. способност 600dpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0 см. височина.
-
2 точкиТотално изпердашихте коня с тея масла ,то не са капки проби смени на 2000 , смучене ,цедене ,сушене , сканиране . И накрая за кенеф на 20 години има няма 3000 лева .............
-
1 точкаЗа времето на ТО на моята Honda Civic 1.6 i-DTEC 9.ген (Euro 5) получих заместващ автомобил Honda Civic 1.6 i-DTEC Elegance (Euro 6d-temp) с обявена продажна цена от 21.490 EUR. В следващия текст ще намерите само лични впечатления и сравнения с моя актуален автомобил. Нарочно сега си избрах Civic 10 с 1.6 i-DTEC, защото предишния път получи х Civic с 1.0 3-cylinder VTEC Turbo, a следващия път се надявам да е наличен Civic 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат. Веднъж карал, макар и само за 4-5 часа и около 100км Civic 10, и вече прочел доста информация за автомобила реших да го пробвам в реални мои еждневни пътувания. Сядайки в автомобила е лесно да се установи, че мястото за водача е увеличено спрямо Civic 9. Може да е с малко, но усещането за простор е налице. Особено ми хареса възможността да по-свободно движение на краката около педалите по време на круизване при включен темпомат. Ясно си личи новата платформа на автомобила. С появата на тъч скрийн и друго управление на климатроника в средната конзола автоматично са изчезнали известно количество бутони, което също добавя удобство при управление на информацията и боравене с настройките. От друга страна по-тясната седалка в седалищната част и увеличението на бутоните по волана предизвикаха дискомфорт у мен. Особено преместването/добавянето на бутоните за управление на силата на звука на аудиото. За краткото време, за което седнах на дясната и задните седалки се усещаше същото чувство на простор. По време на шофиране усетих и по-меко поведение на окачването, по-добри спирачки и по-добро управление в завои. Определено Civic 10 е по-добър от Civic 9 и Golf 7 1.6TDI в тези категории. Още с потеглянето при включен климатик и ЕКО-режим обаче се усети малка разлика в настройките на 1.6 i-DTEC (Euro 6d-temp) и 1.6 i-DTEC (Euro 5). Новия двигател е с една идея по-динамично настроен. Доускорението от 80 до 100 км/ч при включен темпомат и без механично подаване на газ е много по-бързо в сравнение със "стария" двигател. Софтуера за управление е много по-различен от този на моя автомобил. Препоръките за превключване на скорост нагоре/надолу са с 5-10км/ч повишени. При намаляване на скоростта от 100км/ч до 70км/ч с включен темпомат (задържане на бутона "Set -") се активират спирачките. Точно това не ми харесваше до сега при VAG, а се оказа че и Хонда са го внедрили (при новия Авенсис все още го няма). Друга "неприятна изненада" за мен бе наличието на ACC, което не можах да изключа - т.е. включвайки темпомата, автоматично получавам ACC и LKAS. Това води до ненужно намаляване на скоростта при предприемане на изпреварване на трактори и други бавно движещи се МПС, което означаваше, че трябва да изключа темпомата докато не приключа с маневрата и после отново да го активирам. Още нещо, което адски много ме дразни в служебните и автомобилите под наем. Още едно нововъведение ме накара да се подразня - подканянето за поставяне на ръцете на 10:10 на волана. Едно вибриране във волана и поява на иконка на информационния дисплей. По принцип обичам да си държа ръцете в долната част на волана (8:20 или дори непосредствено от двете страни на основата на "Т"-то), като по този начин двата ми лакътя са удобно подпрени и не "висят" във въздуха. Разбирам автопроизводителите, че искат да продават автомобили на хора, които не могат да шофират, но всички тези екстри, които "подпомагат" (според мен - пречат) на водача ми идват малко в повече. По-големия автомобил с по-добра динамика се отразяват и на разхода на гориво. Това са трите постигнати от мен разхода за трите маршрута: Най-долу - от дилъра до вкъщи, за сравнение на следващия ден моя автомобил показа 3.9л/100км; В средата - от вкъщи до работа, предишния ден моя автомобил показа 4.0л/100км Най-горе - от работа до дилъра, предишния ден моя автомобил показа 4.0л/100км; vs Въпреки, че в един каталог не намерих разлика в предавателните числа на скоростните кутии, то на Civic 10 му "трябват" само 1700об./мин, за да се движи със 100км/ч, а на Civic 9 - около 1820об./мин. Също така разликата между реална (ГПС) и показана скорост е по-малка в полза на Civic 10: до 70км/ч отклонението е 2-3км/ч, а на 100км/ч - 4км/ч. Също така управлението на ЕГР е сякаш променено. При моя Сивик той почти никога не отваря при 100км/ч, а при тестовия - подскача от време на време. Имам две прави отсечки, които при почти никаквото движение в нарочно избрания ранен час (какво ли не прави човек в името на един тест), по които мога да наблюдавам редица данни през Torque Pro. С интерес ще изчакам появата на 1.6 i-DTEC с 9-степенен ZF автомат и ако управляващите в Германия и ЕС не измислят някоя глупост с дизеловите автомобили, то може би след 2-3г ще премина на 10ген. В заключение малко снимки на тестовия автомобил:
-
1 точка
-
1 точка@emod - Това, че моторът ти почва да гори масло след 5-6000 км, в повечето случаи се дължи на самото масло - изчерпване на ресурса му. п.с. - Кратко, точно и ясно
-
1 точкарейката се намира под купето и над магарето, което носи двигателя, скоростната кутия и предното окачване. Смяната е възможна, но изобщо не е лесна, защото трябва да се разглоби всичко. Без подемник няма как да стане. Не бързай да купуваш рейка, защото е много скъпа, а може да се окаже, че проблема не е в нея, а в управлението й. Иди в оторизиран сервиз на Хонда, само там ще ти решат проблема.
-
1 точка
-
1 точка"Парите, ако не е проблем, лично при получаване." - ще бъдат преведени по банков път.
-
1 точкаИма и по-зле Поне на някои места чакат 15-20мин преди да завият пробката. Аз последно като сменях масло при Слави колата стоя сигурно над 30минути на подемника и накрая събра 4.5л общо. Последната ми смяна обаче нещо бързах и нямаше часове при него, та сменях на друго място. Оставих си маслото и филтрите и докато разбера къде и на кого трябва да платя, връщам се (не са минали и 5мин) и нашия човек вече стегнал пробката отдолу, сложил масления филтър и вече почти е сложил въздушния и ще сипва маслото. Успя 4л масло да ми сипе общо. Разменихме си няколко реплики, като накрая ми каза сам да си сменям маслото, щом държа толкова много да се източва и че в сервиз нямало кой да го чака толкова много.
-
1 точкаНе знам какъв е проблема с тая лайсна, че все липсва.. Има и тема в форума за нея.. Имам и двама комшии с липсващи.. Чак се чудя на моята да и вия 2 чивийки да не хване крака
-
1 точкаВече се наслаждавам на оптичен интернет,плюс мощен рутер Xiaomi PRO R3P AC2600.Стабилен, мощен и бърз особенно в 5G режима.
-
1 точкаТова доколкото виждам е картера както моята CR-V така и при твоята се развиват гайките на капака с годините явно охлабват при проверка на моити една гайка липсваше и други 4 ги пристегнах провери ги.
-
1 точкаИнтересното е, че тук се забелязва ясно оформено ядро на 5000 км, докато на дизеловата капка на VW (която бях показал преди), пак на 5000 км - няма такова. Разликата между двете капки е огромна. Даже първоначално се заблудих, че става въпрос за бензинов двг, като видях снимката на просвет. Тук маслото изглежда доста чисто и е събрало саждите и др. замърсители в центъра на капката, за разлика от VW капката, където мърсотията е в цялата зона на пробата. Дали Хонда - дизеловият двигател е по-добър в случая, отделя по-малко сажди и от там се проявяват по-добре диспергиращите свойства на маслото? Или разликата е основно в различните масла, които сравнявам? Тъй като SSV e full saps, а VW маслото е mid saps или low saps, и с по-слаби диспергиращи свойства?
-
1 точкаЕто го сканът + пила: Като цяло маслото е чисто за километрите си - показва го и снимката на просвет. Дисперсията е добра. Саждите не са стигнали до края на капката. При теб продължава тенденцията да се образува ядро, което принципно не е типично за дизелите. Високата скорост + малко количество изгорен дизел + 6-литровия картер си казват думата . Доливането е скромно, така че не влияе съществено на състоянието на маслото. Както писах и преди - моторът също е в добро здраве. Караш смело към 6000-6500 км. Надявам се следващите 1-2 проби да дадат повече яснота за изпълването на маслото със сажди, тъй като липсата на "първа" капка (при смяната на маслото) ни оставя на "сляпо" по този въпрос.
-
1 точкаhttps://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html - X5 - 103лв., преведени.
-
1 точкапревеждам парите по банков път днес. ps://www.ato24.de/en/motul-6100-synergie-10w 4l 23.75*1.9675=46.72лв
-
1 точка1x4L + 1x1L Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-20 (6.95+26.96)*0.95*1.9675=63.40 лв. Утре ще ги преведа по банков път. https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-20.html
-
1 точкаИ на мен ми писна от сребърно и преди това от рогато,но за догодина ще стискам палци за рогато. Никога не съм бил фен на Ферари,но тази година им се радвам много.
-
1 точкаЕ каквото и да се случва, тука става въпрос вече за фенщина. В колко сервиза ти остават колата 20ч да се отцеди или да ти го дърпат с машина?10% няма сигурно. На всяка смяна сигурно всеки си мие двигателя и е изтокъл всичко. Силно ме съмнява. Всеки отива точат му маслото, то и за това е направена и пробката и веднага след това му наливат новото... Ето и снимки как беше двигателя.
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точка1x 5L Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 - €26.45* 2x 1L Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40 - €7.90* Total: €42.25 - 5% = 40.2€ x 1.97 = 79.1лв https://www.ato24.de/en/liqui-moly-top-tec-4100-5w-40.html
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00