Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 4.06.2018 in all areas

  1. 3 точки
  2. 3 точки
  3. 2 точки
    Добър или лош избор, няма значение вече. По-важно е да се живее с този избор, а ако си харесваш автомобила и ти доставя удоволствие, въпреки спънките, ще се надживяват негативите. Разбира се, че финансите тежат най-много, и все пак всеки се надява или моли да са му достатъчни за да поддържа колата си в кондиция.
  4. 2 точки
    @Cyreon Ако съединителя е извън границите на поправка, компресора е за боклука, нов съединител е малко над половината от цената на оригиналния компресор. Нов афтърмаркет може да е 500-600лв., но оригинален не. Колегата Йотов затова е така изненадан, понеже не си отбелязал този детайл. Не знам причината, но на новите Хонди (изобщо, от около 2005-2006г.) има много оплаквания от кратък живот на АЦ компресора, но пък никой не дава инфо за начина на експлоатация, а тази информация е важна.
  5. 1 точка
    Поздравления за спечелените купи,колата се държи супер и върви доста,само малко шумна,а пък вътре сигурно е доста
  6. 1 точка
  7. 1 точка
    Колега, при мен също се беше появила миризма на изгоряла нафта и се бях насочил към смяна на колектор. При по внимателно слушане ми се стори че чувам нещо средно между свистене и чукане от към дюзите. Напръсках ги със сапунена вода и открих, че едната дюза " издиша ". Смених медния о-пръстен на дюзата и миризмата изчезна...
  8. 1 точка
    В Събота имаше доста коли,но в Неделя доста слабо
  9. 1 точка
    Провери Елринг за Д16з6 мотор
  10. 1 точка
    Oказа се компресор на климатика. Просто е заминал, дошло му е времето. И от там се появява хлабина и тракането. Майсторът ми каза, че не е от високи обороти или горещо време. Каза, че на Хондите и като цяло на японските коли компресорите били слабото място, защото ги правили да работят на макс, а на европейските коли имали някакъв регулатор, който поддържал температурата и не се товарел толкова много и следователно по-дълго изкарвал. Отидоха едни 500-600 лв за нов, защото ми каза на старо да не слагам.
  11. 1 точка
    Привет отново! Хайде сега ще споделя какво направих и какъв е резултата относно споменатия по горе от мен спукан колектор и ще се върна малко назад ! Както писах по горе при определени обстоятелства се усеща миризма на изгоряла нафта в купето.Всеобщото мнение тук във форума беше спукан изпускателен колектор! Реших да си направя колата тук в Германия за да не рискувам по пътя до България да се отвори повече. Хайде новия колектор втора употреба (чугунен)в багажника и към сервиза. Така,отидох в сервиз,който е на мой приятел,обяснох му,че това е често срещан проблем при този модел автомобил. Стартирахме двигателя и той също каза,че чува как колектора издиша/ съска или както е там. Тук стигам до извода,че накъдето насочиш човешката психика,тя това започва да чува и вижда! Така,рано сутринта в сервиза,колата на подемника и се започна едно неистово разглабяне за да стигнем до колектора. Вечерта вече колектора е на тезгяха! Еврика! Петима майстори и пишман такива сме около него въоръжени с УВ лампи,луминисцентни лампи,лупи и какво ли още не,но дупка,цепнатина,процеп в колектора НЯМА!!! Роди се идеята да се носи някъде,където снимали блокове на двигатели,но аз реших да я пропусна тази процедура. Оказа се,че колектора е абсолютно здрав! Въздушен филтър,поленов филтър-нови.Проверихме всички въздуховоди,курията на възд.филтър,маркучи-всичко здраво и в изправност. Миризмата си остава загадка! Преди да купя тази кола огледах няколко и при всички при студен старт се усещаше тази миризма. Всички ли са били със спукани колектори? При accord 8 е описан същия проблем. Започвам да си мисля,че това е нещо нормално при дизела,а такива като мен се вманиачават и се чудят какъв проблем да намерят по колите си и да го ремонтират! Сега не ме е яд толкова за хвърлените пари на вятъра,а за цялото това разглабяне и за това, че сега нещата не са заводски сглобени. Съвета ми към колегите с такъв проблем е да не бързат да сменят колектора преди да са 100% сигурни,че е спукан! Поздрави на тези,които са чели дотук с най добри пожелания!
  12. 1 точка
    При мен са такъв модел, снимките са от дясно огледало.
  13. 1 точка
    Отиваш при Барото под моста на Москва сваляш едната джанта и ти прави точно втулките.Тези от Аутоком са къси.
  14. 1 точка
    Напънал си я ти по тази магистрала .....и на някой от ремъците му е дошло "по нанагорнище", силно ме съмнява да е нещо вътре по двигателя, не се притеснявай..Единствено бъди предпазлив с тези ремъци да не е тръгнал някои да заминава...Закарай я на сервиз да е погледнат
  15. 1 точка
  16. 1 точка
    Шлайфа е 15-20 лв може и повече зависи от майстора.Гарнитура си вземи метална на Елринг ,беше някъде към 70 лв
  17. 1 точка
    Дюзите са за рециклиране две от дюзите трябва да се смени някви уплътнения гимички а останалите две си били направо за подмяна на игли .... казаха ми цена за всичко това с работата 540 лв как ви се струва ? Една от дюзите я извадиха с хидравлична скоба понеже беше много запецнала
  18. 1 точка
    Проблема е решен! Последно среден разход до София и обратно 8.6 на 100. Като на връщане се прибрах с едно зареждане, което за мен е голямо постижение. Разхода се оправи след като смених палец, капачка, кабели и свещии. Също си направих центровката на слух както аз си знам. Беше нацяло завъртяна на предварение. Двигателя и преди си работеше добре, но сега се изчисти и мощноста се повиши. Вече съм доволен. Старите части по моя преценка бяха оригиналните, а на повече от 300000км. е нормално да са за смяна. Само ми е чудно как може да има такива хора като предните собственици нищо, ама нищо да не пипнат. То почти не остана нещо да не съм правил.
  19. 1 точка
    Споко, няма 'те връщаме в 1-ви клас. Броенето ти си е наред. Усещането за една предавка подарък идва при задействане на lock-up. Това е заключване на хидротрансформатора (torque converter). Значи, въртящия момент от двг вече не се предава към ск.кутия чрез маслото, а чрез директна твърда връзка. Така се избягват загубите на въртящ момент и обороти. От тук идва и падането на оборотите с едни 300-400 об/мин. Lock-up се задейства при движение с постоянна скорост на висока предавна (след 3-та, да кажем) продължително време, когато двг не е натоварен. При ускорение няма да се задейства. Не знам, каква е разликата в предавателните числа на ръчка и автомат, но моя 4-степенен автомат си карам на 4-та със 120 км/ч и 3000 об/мин, докато същото CR-V ръчка на 5-а със 120 км/ч е на 3300-3500 об/мин. п.п. Не съм гледал, колко дълга ми е 2-ра, ама на баир на 3-та (при мен това е директна) със 130 км/ч съм на почти 6000 об/мин.
  20. 1 точка
    Стига си дупчил къде ти падне дърпа ти въздух от някъде ,тези пулсации на празния ход не са от проблем на някои датчик.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00


×
×
  • Създай нов...