Класация
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 2.04.2018 in Мнения
-
2 точки@goga Ако се доверим на горната капка (тази от снимката ти) то: Маслото се намира в завидно добра форма - като се има предвид, че това е дизел и се кара в режим извънградско/градско - 55%/45%, и че маслото е експлоатирано цяла зима и почти 7 месеца. Тук трябва разбира се да се отбележат 6-те литра масло в картера (+ 400 мл. свежа доливка) – почти двойно повече от моята д15-ка, ако не източвам картера със спринцовка, и с 2 литра повече от някой други бензинови мотори. Изгореното гориво също не е много - 454 л. дизел. Явно и моторът ти е в добра форма, защото иначе маслото щеше да е пълно със сажди от блоу-бай газове. Разбира се трябва да се отдаде заслуженото и на самото масло – стабилно представяне, добра дисперсия на мърсотията. Ако се съди по капката – в маслото има още живот поне за 1000 км. Ядрото е още цяло, макар и замърсено. Зоната на дифузия (зелената) не е наситена плътно с мърсотия и няма парчета от ядрото в нея. Вижда се и свежо масло – синята зона. Направи нов тест на 7000 км, за да го видим, ако искаш.
-
1 точка
-
1 точкаЗа темпомата си трябва отделна букса във волана,ако я има виж да не си я объркал.И не всички коли имат окабеляване като за най високо ниво.Мога да дам примери,датчика на спирачката нека не те заблуждава.Купил си нещо без да провериш има ли възможност или не.По принцип за темпомат не се изисква софтуерна намеса но при Хондата не съм сигурен. Най сигурният начин е да влезеш в софта на колата и да видиш разпознава ли датчика на спирачката и бутоните на волана,и изобщо има ли темпомат или не.Те повечето табла са си стандартни и не се лъжи по тях,обикновено са четири вида за бензин и дизел и автомат и ръчка.
-
1 точкаКато за начало провери дали имаш датчици на педала на съединителя и на спирачката,като на спирачката мисля че беше с 4 кабела.Новият волан с лентовият кабел ли го взе?
-
1 точка@emod Добре, аз така или иначе имам оригинално сканирания файл, утре ще го кача.
-
1 точка@crown_bg, дори капката да е сканирана с по-голяма резолюция от 600 dpi не е проблем. Важното е да е селектирана самата капка, а не целия лист. Проблем е, когато капката съхне повече от 24 часа. Хартията абсорбира мърсотията и се получава невярна информация за състоянието на маслото - изглежда по-чисто.
-
1 точкаЗдравейте, първи мой опит за тест на масло, изобщо: 1) Масло – Castrol edge profesional H C2 0w30, маслен филтър Кнехт. 2) Автомобил –Honda Accord дизел 2.2 2005г. 3) Общ пробег на автомобила - 140 560 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 6000км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 55%/45% 6) Средна скорост - не знам 7) Сезон на експлоатация – от 16.09.2017 до 01.04.2018г. 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 454 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 6,00л. 12) Доливане на масло – 400 мл. преди около 1000км. 13) Други особености при експлоатацията: градското е предимно на къси разтояния и по-често при студен двигател. Едното е pdf файле сканиран с резолюция 600/600, а другата е директно снимката от телефона. Капката падна малко по от високо, не знам проблем ли е това. kapkov test.pdf
-
1 точкаЧетвъртък най-вероятно ще имам време да го цепна, само да намеря с какво, за да избегна деформация.
-
1 точка@JHM, за твоите условия на експлоатация + зима, състоянието на маслото е направо много добро. Имаш отлични шансове за 200 м.ч. ., тъй като времето се оправя = по-леки условия на експлоатация .
-
1 точка@crown_bg Извинявам се за закъснелия отговор, но ме хвана точно когато си тръгвах от работа. Вижда се, че ядрото е доста замърсено и в ранен стадий на разпадане. Тежките фракции започват да навлизат в зоната на дифузия. Самата зона на дифузия е запълнена изцяло с по-леки фракции на мърсотия (зеленото). Накъдрянето на капката показва обводняване – не голямо, доколкото мога да видя. По принцип маслото има в себе си още малко живот – едно 500 + км , преди нещата да загрубеят, но трябва да се следи изкъсо, защото загиването е експоненциално, а не линейно. Мисля, че изборът ти на интервал на смяна на масло (около 5000км) е отличен, включително с леко презастраховане за режимът ти. Така избягваш натрупване на киселинна среда и унищожаване на част от качеството на новото масло при смяната + сменяш при по-малко мърсотия в маслото, която е по-опасна от киселинността, тъй като може да предизвика локално маслено гладуване (недостиг на масло), дължащо се на попаднали в тесни пространства твърди частици мърсотия, които могат да ограничат доброто смазване и потока на маслото = задиране. P.S. Ще чакам с голям интерес разрязването на Amsoil филтъра Крайно ми е интересно какво ще намериш вътре.
-
1 точкаЗдравейте колеги ето ме и мен: Капков тест 4 - 4100км. 1.Mobil1 0w20 AFE 2.Honda accord-K20Z2 2006г. 3.Общ пробег на автомобила-141130. 4.Пробег на маслото, в момента на вземане на пробата 4100км. 5.Цикъл(извънградско/градско) 40/60% 6.Средна скорост 30км/ч. 7.Сезон на експлоатация 10.01.2018г.-01.04.18г. 8.Моточасове около 135 9.Изразходвано гориво-около 360л.пропан бутан и 56л. бензин А95. 10.Пробата е взета от напълно загрял двигател,15 мин. след изгасяне. 11.Сушена е 27ч.(така се случи) на стайна температура. 12.Обем на налятото масло при смяната-4.7л. 13.Доливане няма,няма разход. 14.Маслен филтър хонда OEM (purflux). 15.Режим на използване-(тежък)кратки разстояния и студени стартове,на 7-8 пъти до към 5000об.(160-170km/h)за кратко. 16.Предишно масло, Honda HG 0W20 Ultimate syntetic,MOBIL ESP0W30,Amsoil 0w20,petro canada 0w30,castrol edge 0w30,motul eco energy 0w30,castrol magnatec 5w40 17.Скенирана е с 600bpi. на офисна хартия,като капката е капнах от 1,5-2,0см.височина. Според мен маслото си се държи добре още!Моята прогноза е ,че би трябвало да издържи 200 моточаса. Вашето мнение колеги? Развитие между тестовете до тук: 1200км–2100км–3100км–4100км–
-
1 точкаОпитах се още малко да я зумна (без да я манипулирам откъм изображение ):
-
1 точкаЗдравейте, това ми е първи опит за тест на масло, изобщо: 1) Масло – Motul X-Clean 8100 5w40, маслен филтър AmsOil 2) Автомобил –Honda Accord Tourer 2.4 AT 2003 3) Общ пробег на автомобила - 123,980 км. 4) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 4815 км. 5) Цикъл (извънградско/градско) - 15%/85% 6) Средна скорост - около 35 км/ч 7) Сезон на експлоатация – от 25-Ноем-2017 до 02-Апр-2018 8) Моточасове – Нямам представа; 9) Изразходвано гориво - 601.73 л. 10) Пробата е взета от загрят до работна температура мотор - до 10 мин. след като е изгасен ДВГ 11) Обем на налятото чисто масло при смяната - 4.2л. 12) Доливане на масло – 180 мл. преди около 2 месц. 13) Други особености при експлоатацията: Не се сещам Файлът, който качвам е сканиран на резолюция х1700 и е смален на 600х800. Ще помоля някой да каже как прави контраста, благодаря, затова качвам чиста не обработена снимка. Ето го кропнато:
-
1 точка12/100 си е голям разход. Иди на софтуерна диагностика при компетентен специалист. Проверете настройките на газовата уредба, Снемете данни в реално време на ход. Настройките на ECU-то, работата на ламбда сондите, дроселовата клапа, ЕГР пътищата, зацепването на ангренажа и настройката на ъгъла, на запалване от делкото. Щом не прекъсва, не може да е от свещи тоя разход. При 120 км/ч. мойта дава разход 6 до 6.8 л./100км., но бензин. Зависи с климатик или без и колко е натоварена.
-
1 точкаЛюк имаш ли. Ако да почисти каналите за оттичане на водата. Но това не ми мяза на запушен канал по скоро провери и уплътнението на вратата и това на колонката
-
1 точкаМерси още веднъж на всички за съветите Вчера смених накладките, като използвах Stanley скобата за прибиране на буталата. Преди да сложа накладките, зашлайфах увредения диск със шкурки 80,120 и 180. Използвах плоско дървено трупче, на което слагах шкурките и въртях диска - успях да сваля всички метални налепи от диска и останаха само няколко “по-дълбоки” деруги. Колата спира добре, няма скърцане или вибрации. Мисля да отида на мястото, където си правя техническия преглед и да проверим спирачките отзад дали се държат нормално. На следващата смяна на накладки направо ще подменя и дисковете с нови, но засега мисля, че проблема е решен
-
1 точка
-
1 точка
-
1 точкаТака като чета си отчитам грешка в интервала за смяна. Явно ще се включа в общата поръчка с 5w30, след което ще послушам двигателя и ще наблюдавам през гърловината.
-
1 точкаВъздушното съпротивление нараства със скоростта на квадрат. Въздушното съпротивление = на скоростта на автомобила на квадрат х челната повърхност на автомобила х коефициента на въздушно съпротивление на автомобила х ½ плътността на въздуха. Приемаме, че автомобила е един и същ и плътността на въздуха също. Примерно, при двойно увеличение на скоростта от 90 до 180 км/ч ще трябва 4 пъти по-голяма сила за да се поддържа същата скорост!
-
1 точкаМинерално и полусинтетика - задължително отлагат шел-лак! Още и при хидрокрек база масла (5W40 например), сменяни на по-голям интервал от 5 - 6 хил. км.
-
1 точкаТипичен проблем при тези дизели е да пукат тръбичката на ЕГР и естествено оттам излизат изгорели газове, които влизат в купето, когато колата е на място.
-
1 точкаCR-V 3 има два датчика за температура. Един преди и един след термостата. В Бултрако, на живи данни, могат да се видят перфектно работата на термостата , без да отварят капака на колата....
-
1 точкаТермостата си е отишъл.Имах такъв случай и миналата зима го сменях в студа.При спускане 4-5 км. двигателя ми изстина при -12гр. .След смяната с оригинален от заявките не помръдва.
-
1 точкаЕ, чак пък на светофар да охлади при запален, ЗАГРЯЛ двигател ми се струва леко ненормално. Според мен термостата е тръгнал да си ходи, не затваря напълно и пуска по малко топло към външния кръг, което макар и малко се отразява при ненатоварен двигател.
-
0 точкиДрън дрън от 2010 година ако на някои му се търси да намери темата за термостатите и да чете . англичанка на -10 голямо спускане изстина кат на ескимос мъдите . Личната ми кола .
-
0 точкиЗа мен един брой, https://www.ato24.de/en/8100-x-cess-5w40.html - 71лв.
-
0 точки
-
0 точкиhttps://www.ato24.de/en/motul-8100-x-clean-fe-5w-30.html 1 х 5 литра е 31.75 евра = 31.75 евра - 5 % = 30.20 евра х 1.9675 =59.41 лв + спиди 4.25лв = 63.66 лв. Преведени са по банков път 64 лева,ако искаш ще ти пратя налични снимка на платежното? Поздрави.
-
0 точкиЗдрвей, включвам се в поръчката: 1. 1 х 5 литра https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html - 34.95 евро х 1,9675 = 68,76 лв - 5% = 65,33 лв 2. 1 х 1 литър https://www.ato24.de/en/ravenol-scooter-2-stroke-fully-synthetic.html - 9.95 евро х 1,9675 = 19,58 лв - 5% = 18,60 лв Превеждам парите след малко + 4,25 лв. за куриерската услуга. Всичко 90 лв. по мои сметки. Поздрави!
-
0 точки
-
0 точкиКорекция, на поръчката : стават 2 туби от : 2x AMSOIL Signature Series 5W-30 Synthetic Motor Oil 3.785 L 2x €43.95 = €87.9 https://www.ato24.de/en/amsoil-signature-series-5w-30-synthetic-motor-oil.html 1x Alco Oilfilter SP-1001 = €4.99 https://www.ato24.de/en/alco-oelfilter-sp-1001-z-b-mazda.html 2x Motul 8100 X-cess 5W-40 5 L 2x €35.50 = €71 https://www.ato24.de/en/8100-x-cess-5w40.html Тотал: €87.9 + €4.99 + €71 = €163.89 x 1.9675лв/EUR = 322.45лв - 5% = 306.33лв Довечера превеждам 307лв.
-
0 точки
-
0 точкиhttps://www.ato24.de/en/honda-dual-pump-fluid-ii-0-946-l.html 1 x 1 l €13,95 = 13.95 - 5% = 13.26 x 1.9675 = 26.09 лв + спиди 3.25 лв = 29.34 лв. пускам ги утре 02.04 по еконт 30 лв Поздрави , Васил Sent from my iPhone using Tapatalk
-
0 точкиТук още има снежец по банкета, та вчера сложих летните на левите колела, а десните оставих със зимните. Ако през Април зимата не ни изненада, може след Великден и тях да преобуя.
-
0 точкиДобавям и още нещо 1 х https://www.ato24.de/en/aral-antifreeze-silicate-free-1-l.html 1 х 5,47 евро= 5,47 - 5%=5,19х1,9675=10,22 лева ОБЩАТА СУМА: 129+10.22= 139,22 ЛЕВА
-
0 точкиЧета ви от от известно време... как от регулиране на фарове стигнахте до тук...? п.п. извинявам се за off-a.
-
0 точки
This leaderboard is set to Sofia/GMT+02:00