Jump to content

libengazi

Фен
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно libengazi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 8.02.1977

Profile Information

  • Кара
    Honda Stream 1.7 VTEC 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Как да почистите IACV(EACV)

    Здравейте, прочетоха ми грешка, която сочи към IACV и реших да пробвам с почистване. Майсторът, който ще го почисти каза, че ще го потопи във вана и с ще се почисти с ултразвук. От проучването ми в нета това не изглежда популярен метод, а и има информация, че може да навреди на лагерите!? Някакви мисли или опит с такова почистване? Благодаря предварително
  2. Здравей, Поведението на автомобила е еднакво на газ и на бензин. Проблема се появи около година след инсталацията на ГИ, така че не мисля че има пряка връзка с това и едва ли е от богата-бедна смес или кофти настройка. Най-вероятно си е стъпковото моторче, защото, след като купих колата я водих при Слави в Овча Купел и той след диагностиката каза, че всичко е в норма, единствено това моторче е на ръба и в последствие при обслужването го почиства, но явно сега е почнало вече да сдава багажа. Намерих цял дросел със всичко по него, за който пише, че е от безпроблемен двигател в иБей за 25 паунда и тази цена ми харесва, защото съм сигурен, че тук под 100лв едва ли ще намеря и мисля ей сега да го поръчам. А едва ли някой ще ми продаде само стъпковото моторче... Така или иначе за 55лв доставен през Габко този дросел е доста добра възможност да си разреша проблема, даже мисля да се пробвам сам да го подменя, след като се поинтерсеувам дали няма нещо специфично, което може да сгреша при смяната. Все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели опит като потърпевш или като майстор Поздрав
  3. Здравейте, Днес ми прочетоха грешка - P1519 Idle Control Valve Circuit и майстора отсече: стъпковото моторче на дросела е за смяна. Моите подозрения също бяха нещо свързано с дросела, но дали е стъпковото моторче? Четох е нета информация на различни места и изглежда този код може да се появи и при проблеми с ел. инсталацията на дросела(кабели, замърсяване...). https://www.autocodes.com/p1519_honda.html http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/98/SAA2E98K72100081143FAAT00.HTML Моля за вашето компетентно мнение(стига да имате такова) , колко вероятно е според описаните по-долу симптоми да е стъпковото моторче или има шанс и да е в ел.инсталацията проблема? Ето малко предисториия: От известно време ми се появява грешка и светва "Engine check" лампата. Когато светне поведението на колата е следното: - има придърпване при сменяне на скорости; - когато е на скорост и оборотите паднат под 2500 има придърпване. - на празен ход на място държи 1500-1600 оборота вместо 700-800. 1.Колата има ГИ и компютъра на газовата триеше грешката(през няколко секунди). Когато колата е загряла след 1-2 цикъла гасене/палене грешката изчезва и поведението на колата е нормално. 2. Грешката започна да се появява по често(1-2) на седмица и отидох при газаджията да спре триенето на грешката, за да я прочетем, когато се появи(вчера). Благодаря предварително
  4. Какво направи днес по колата си?

    Реновирах фаровете на Стрийма: 1. Шлайфане на ръка с водни шкурки 800 и 1500. 2. Няколко слоя лак Rust-oleum crystal clear. Резултата не е перфектен, но го правя за първи път и допуснах някои грешки Снимките са: преди, след шлайфане и краен резултат(след лакирането).
  5. Здравей, Взе ли си някакъв лак и реновира ли фаровете? И аз се колебая как да ги реновирам и клоня към лак като щях да взимам Body, но явно не е качествен. Rust-Oleum Crystal Clear - Gloss e 8 паунда в ибей и май оттам ще поръчам
  6. Honda Stream

    Здравей, сменял съм всичките машинки на моят Стрийм с изключение на шофьорската врата. Почти съм сигурен, че отдясно самия актуатор беше еднакъв за предната и задната врата, така че е вероятно и отляво да е така. Пипкава работа е, но по-добрия вариант е да смениш само актуатора, защото ако го смениш заедно с бравата се иска повече разглобяване. На въпроса ти къде се намира машинката(актуатора) - на всички врати е там където е и бравата, хванат е от долната и страна с две болтчета, а самото движение се предава посредством зелено рамо, което също трябва да се ангажира за бравата. Поздрав, Любо
  7. Днес си получих наградите от Еконт, Бултрако ги изпратили на 12-ти със седмица закъснение, а днес ми звъннаха от Еконт да мина да си ги взема(и те след като една седмица пратката е отлежавала при тях). Така че вече съм горд собственик освен на Хонда Стрийм и на химикалка, тениска, шапка, ключодържател и списание от 2016 Не спирайте да мечтаете, защото никога не знаете кога щастливото птиче ще кацне на рамото Ви
  8. @ceco_accord Това, което се е случило на теб е нормално. Така би трябвало да се действа - ако обещаят нещо да го сторят За мен е без значение дали ще си ги получа, по-скоро ме възмущава случилото се, защото така не се гради имидж и не се печелят клиенти.
  9. Полиране на фарове

    Мерси за бързия отговор, намерих в нета магазина от Бургас и ако не намеря в София ще поръчам оттам. Ако някой колега знае къде има в София нека напише Поздрави
  10. Полиране на фарове

    Колега ако си от София, къде може да се намери такъв лак? Благодаря предварително
  11. Здравейте, Преди няколко седмици в Интер Експо Център имаше изложение на новите модели Хонди, та реших да остскоча в обедната почивка и да разгледам(фен съм на марката и карам Хонда Стрийм). Имаше някаква кратка анкета за попълване и ако си късметлия да те изтеглят печелиш нещо... Обаждат ми се след седмица и ми казват печелиш Хонда шапка, тениска, ключодържател, химикалка и списание - ела да си ги вземеш в работно време от шоурума на бул. България. Питам изрично дали мога да отида в Събота в работно време и дали със сигурност оттам ще ги получа? Отговора е твърдо ДА! Да, ама не, защото като отивам в събота момичето, което е на работа ми казва - никой нищо не ми е казал и нямам ключ от склада, тоест не мога да ти ги дам! Ако искаш в Понеделник ти ги пращаме с куриер? Ок, пратете ги - давам имена, адрес на офис и телефон... Днес е четвъртък и няма ни вест ни кост... не ми е зор да си ги получа, но е тъпо да се опитват да си правят реклама и имидж по този начин, защото е МЕГА непрофесионално. Поздрави, Любо
  12. Относно оборотите, моята е същата като твоята и държи точно 4000 на 120 км/ч. И на мен ми се струваха доста високи за тази скорост, но явно е направен минивана за градско шофиране .
  13. Markony, предполагам ходиш на море в Гърция? Не ми става съвсем ясно как може да ми направиш настройка? В един от постовете споменаваш, че имам само бутилка и тръба до двигателя, тоест Симгаз не подлежи на настройка? Или пък предложението ти е към HondaExplorer? Във всички случаи съм благодарен за отзивчивостта ти и в бъдеще сериозно се замислям дали да не диагностицирам/поддържам автомобила си при теб, въпреки дистанцията от 300км Като цяло никога не съм търсил нискобюджетни решения за нищо - евтиното винаги излиза скъпо. За АГУ-то съм платил 1300 лв, което не е малко, просто съм платил много за това, което съм получил, защото съм се предоверил.
  14. Мерси за отговорите JHM, 2012г. като сложих АГУ на Версото направих като теб и си я карах до ГТП с протокола и паспорта. После на ГТП- то я узакониха, но май наистина ми казаха, че не може във всеки пункт. Този, на който ходя го има още от соц време и е към СБА - гледат колите малко по-обстойно, а на мен ми се кара изправна кола Хахах. И сега пак така ще направя и ще изчакам до ГТП, а за вписване в КАТ има време - до 3 години кой знае какво може да се случи...Попитах за мнения, защото газаджията ми каза тичай към КАТ и аз се разрових в нета и изскочи всичката противоречива информация за промени след 01.03.2014г., относно изискване за вписване в големия талон, срокове за вписване, последователност и изискуеми документи... типично по български. Поздрав, Любо
  15. Здравейте колеги, Да изкарам темата от прахта. Сложих ГИ и подразбрах, че се налага вписване в големия талон на новото гориво, защото се води конструктивно изменение на П.С. Като цяло съм доста обстоятелствен и разрових и прочетох всички теми от различни форуми. В крайна сметка пише различни неща, а именно: 1. При поставяне на АГУ след 01.03.2014 в 14 дневен срок трябва да се впише от КАТ в големия талон. 2. Съгласно Наредба I-45 за регистриране на МПС, промяната на данните за вида на горивото в свидетелството за регистрация се заявява от собственика на превозното средство при извършване на първата промяна в регистрацията, настъпила след монтирането на уредба в ПС, позволяваща работата на двигателя с втечнен нефтен газ или сгъстен природен газ, но не по-късно от 3 години от първоначалната проверка по реда на Наредба Н-32. Според тази наредба срока е 3 години, а не 14 дни!?! 3. На много места в нета пише, че се налага ПЪРВОНАЧАЛЕН ПРЕГЛЕД на АГУ-то в оторизиран пункт. 4. На места пише, че първоначалния преглед може да ти го направят по време на ГТП, а на други места пише, че ако не си вписал АГУ-то в големия талон и/или ако нямаш първоначален преглед на АГУ ще те върнат и няма да минеш ГТП. 5. В допълнение на места пише, че ти искат паспорта на газовата, а на други, че вече не бил валиден... Кашата е пълна според мен и единствения вариант е смяна на държавата Имам протокол за монтажа на АГУ и паспорт на уредбата. Предпочитам да не сменям талона в момента ако имам три години за тази цел(сменях преди 3 седмици и не ми се виси пак пред КАТ). Дали ще мога да мина ГТП в края на годината с протокола от монтажа и паспорта на АГУ или ще имам проблем поради липса на първоначален преглед и/или липса на вписано АГУ в големия талон? Благодаря предварително, Любо
×