Jump to content

libengazi

Фен
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно libengazi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 8.02.1977

Profile Information

  • Кара
    Honda Stream 1.7 VTEC 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

97 профилни разглеждания
  1. Мерси още веднъж на всички за съветите Вчера смених накладките, като използвах Stanley скобата за прибиране на буталата. Преди да сложа накладките, зашлайфах увредения диск със шкурки 80,120 и 180. Използвах плоско дървено трупче, на което слагах шкурките и въртях диска - успях да сваля всички метални налепи от диска и останаха само няколко “по-дълбоки” деруги. Колата спира добре, няма скърцане или вибрации. Мисля да отида на мястото, където си правя техническия преглед и да проверим спирачките отзад дали се държат нормално. На следващата смяна на накладки направо ще подменя и дисковете с нови, но засега мисля, че проблема е решен
  2. Получих накладките, изглеждат опаковани като предните, които си поръчах от Германия. Прилагам снимки и ако някой може да изкаже мнение доколко са истински нека пише
  3. Здравейте, Моята е с 1,7 двигател 125 к.с. и при запалване държи около 1500 оборота и след като загрее 750-800. Когато се движи и не е на скорост около 1000 оборота. Преди време ми се беше появил проблем с оборотите, който е описан в тази тема: Оказа се проблем със стъпковото моторче на дросела, което смених и нещата се оправиха. Поздрав, Любо
  4. Ок, ясно как ще прибера буталото, поръчах накладки и ще отида да взема и скоба. Поръчах тези накладки от autoprofi.bg , някой поръчвал ли е оттам и има ли идея колко е вероятно да са истински(в нета има положителни отзиви за тази фирма)? Чудя се дали мога да подобря състоянието на диска, като сложа примерно на дървено трупче шкурка и въртя диска? Знам, че правилния начин е да се закара на стругар, но няма кога да се случи. На следваща смяна на накладки ще сменя и дисковете.
  5. На едно видео обясниха, че трябва да се отвори само капачето на резервоара за спирачната течност и при натискането или навиването в зависимост от типа апарат течността се връща обратно по системата. Не знам колко е възможно това, защото не съм запознат кой знае колко с устройството на спирачната система. Честно казано това, което ти обясняваш звучи по-правдоподобно - има ли опасност да вкарам въздух в системата по този начин? Ще си купя такава G-образна скоба и с нея ще притисна, така или иначе ще влиза в употреба и за други неща Някой има ли идея къде в София мога да намеря във физически магазин накладки с доказан произход(без Бултрако)? Принципно хич нямам вяра и вече си поръчвам масло, филтри и всякакви части от Англия или Германия, но сега случая го изисква. Мерси още веднъж на всички за помощта
  6. Здравей, мерси за отговора. Имаш ли идея как бутало от този тип може да се навие? Не искам да допускам грешки особено, когато се отнася до спирачки, но някакси не си представям как ще се навие този цилиндър. И на двете видеа(по-горе), които са с Nissin апарати от подобен тип прибират буталата само с натиск.
  7. Здрасти, мерси за отговора Мисля, че намерих решение как да върна буталото в "нулева позиция" - на това видео апарата е от същия тип, но с две бутала. Интересната част започва на 11:30 Ако някой има други идеи ще съм много благодарен да ги сподели, защото такава клампа имам, но много малка и едва ли ще ми свърши работа, но ако няма друг вариант ще си купя
  8. Здравейте, Колата ми е Stream 1.7 , но знам, че спирачките отзад са същите като на някои Civic 7-ма. Днес се появи проблем със задните накладки, който трябва спешно да разреша. Прибирайки се от Рилски езера към София на Княжево изведнъж отдясно при спиране се появи ужасно стържене, което ме узадачи, защото сменях задни накладки преди по-малко от 10000км. След като се прибрах пред блока, видях, че от видимата външна страна накладката е на нула - свалих гумата и спирачнич апарат , след което и самите накладки - и съвсем се ококорих, защото установих, че на външната накладка "феродо" частта се беше отчупила и металната част е трила диска (вижте снимките # 3,4,5 - вътрешната е 9-10 мм и има още страничен наклон). Сега към въпроса - има ли начин да върна буталото в нулева позиция без да "блийдвам" спирачките? Гледах клипчета в нета, за някои акорди и сивик - на буталото има образно казано + , който се навива по часовниковата стрелка и така се прибира, в моя случай буталото е като цилиндър и се чудя как мога да го прибера? Апарата е Nissin(моля вижте снимките # 1,2, едната е от нета където се вижда как изглежда буталото, защото забравих да го снимам). Ще съм много благодарен ако някой сподели как да се справя с проблема, защото колата е пред блока и не мога да я мръдна(принципно я обслужвам и сервизирам при Слави), но в случая ще ми се наложи да се справя сам, а ми трябва за следващия уикенд... Също така ще бъде супер ако препоръчате някакви читави накладки с ясен произход, които да си купя в София. Купих си предни дискове и накладки TRW от Autodoc, но сега няма време за поръчки, задните(Pagid) бяха подарък от колега и тази марка вече не съществува за мен. Поздрави, Любо
  9. Здравейте, Колата ми е Stream 1.7 и днес се появи проблем със задните накладки, който трябва спешно да разреша. Прибирайки се от Рилски езера към София на Княжево изведнъж отдясно при спиране се появи ужасно стържене, което ме узадачи, защото сменях задни накладки преди по-малко от 10000км. След като се прибрах пред блока, видях, че от видимата външна страна накладката е на нула - свалих гумата и спирачнич апарат , след което и самите накладки - и съвсем се ококорих, защото установих, че на външната накладка "феродо" частта се беше отчупила и металната част е трила диска (вижте снимките # 3,4,5 - вътрешната е 9-10 мм и има още страничен наклон). Сега към въпроса - има ли начин да върна буталото в нулева позиция без да "блийдвам" спирачките? Гледах клипчета в нета, за някои акорди и сивик - на буталото има образно казано + , който се навива по часовниковата стрелка и така се прибира, в моя случай буталото е като цилиндър и се чудя как мога да го прибера? Апарата е Nissin(моля вижте снимките # 1,2, едната е от нета където се вижда как изглежда буталото, защото забравих да го снимам). Ще съм много благодарен ако някой сподели как да се справя с проблема, защото колата е пред блока и не мога да я мръдна(принципно я обслужвам и сервизирам при Слави), но в случая ще ми се наложи да се справя сам, а ми трябва за следващия уикенд... Също така ще бъде супер ако препоръчате някакви читави накладки с ясен произход, които да си купя в София. Купих си предни дискове и накладки TRW от Autodoc, но сега няма време за поръчки, задните(Pagid) бяха подарък от колега и тази марка вече не съществува за мен. Поздрави, Любо
  10. Здравей, Поведението на автомобила е еднакво на газ и на бензин. Проблема се появи около година след инсталацията на ГИ, така че не мисля че има пряка връзка с това и едва ли е от богата-бедна смес или кофти настройка. Най-вероятно си е стъпковото моторче, защото, след като купих колата я водих при Слави в Овча Купел и той след диагностиката каза, че всичко е в норма, единствено това моторче е на ръба и в последствие при обслужването го почиства, но явно сега е почнало вече да сдава багажа. Намерих цял дросел със всичко по него, за който пише, че е от безпроблемен двигател в иБей за 25 паунда и тази цена ми харесва, защото съм сигурен, че тук под 100лв едва ли ще намеря и мисля ей сега да го поръчам. А едва ли някой ще ми продаде само стъпковото моторче... Така или иначе за 55лв доставен през Габко този дросел е доста добра възможност да си разреша проблема, даже мисля да се пробвам сам да го подменя, след като се поинтерсеувам дали няма нещо специфично, което може да сгреша при смяната. Все пак ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели опит като потърпевш или като майстор Поздрав
  11. Здравейте, Днес ми прочетоха грешка - P1519 Idle Control Valve Circuit и майстора отсече: стъпковото моторче на дросела е за смяна. Моите подозрения също бяха нещо свързано с дросела, но дали е стъпковото моторче? Четох е нета информация на различни места и изглежда този код може да се появи и при проблеми с ел. инсталацията на дросела(кабели, замърсяване...). https://www.autocodes.com/p1519_honda.html http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/98/SAA2E98K72100081143FAAT00.HTML Моля за вашето компетентно мнение(стига да имате такова) , колко вероятно е според описаните по-долу симптоми да е стъпковото моторче или има шанс и да е в ел.инсталацията проблема? Ето малко предисториия: От известно време ми се появява грешка и светва "Engine check" лампата. Когато светне поведението на колата е следното: - има придърпване при сменяне на скорости; - когато е на скорост и оборотите паднат под 2500 има придърпване. - на празен ход на място държи 1500-1600 оборота вместо 700-800. 1.Колата има ГИ и компютъра на газовата триеше грешката(през няколко секунди). Когато колата е загряла след 1-2 цикъла гасене/палене грешката изчезва и поведението на колата е нормално. 2. Грешката започна да се появява по често(1-2) на седмица и отидох при газаджията да спре триенето на грешката, за да я прочетем, когато се появи(вчера). Благодаря предварително
  12. Какво направи днес по колата си?

    Реновирах фаровете на Стрийма: 1. Шлайфане на ръка с водни шкурки 800 и 1500. 2. Няколко слоя лак Rust-oleum crystal clear. Резултата не е перфектен, но го правя за първи път и допуснах някои грешки Снимките са: преди, след шлайфане и краен резултат(след лакирането).
  13. Здравей, Взе ли си някакъв лак и реновира ли фаровете? И аз се колебая как да ги реновирам и клоня към лак като щях да взимам Body, но явно не е качествен. Rust-Oleum Crystal Clear - Gloss e 8 паунда в ибей и май оттам ще поръчам
  14. Honda Stream

    Здравей, сменял съм всичките машинки на моят Стрийм с изключение на шофьорската врата. Почти съм сигурен, че отдясно самия актуатор беше еднакъв за предната и задната врата, така че е вероятно и отляво да е така. Пипкава работа е, но по-добрия вариант е да смениш само актуатора, защото ако го смениш заедно с бравата се иска повече разглобяване. На въпроса ти къде се намира машинката(актуатора) - на всички врати е там където е и бравата, хванат е от долната и страна с две болтчета, а самото движение се предава посредством зелено рамо, което също трябва да се ангажира за бравата. Поздрав, Любо
  15. Днес си получих наградите от Еконт, Бултрако ги изпратили на 12-ти със седмица закъснение, а днес ми звъннаха от Еконт да мина да си ги взема(и те след като една седмица пратката е отлежавала при тях). Така че вече съм горд собственик освен на Хонда Стрийм и на химикалка, тениска, шапка, ключодържател и списание от 2016 Не спирайте да мечтаете, защото никога не знаете кога щастливото птиче ще кацне на рамото Ви
×