Jump to content

libengazi

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно libengazi

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 8.02.1977

Profile Information

  • Кара
    Honda Stream 1.7 VTEC 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

145 профилни разглеждания
  1. Издухана гарнитура?

    Ровил съм се и по спецификация дават да се кара с 10W40.
  2. Издухана гарнитура?

    Пише 235 000км, доста е запазена, но реално на колко е един Господ знае. Сега карам с масло 10х40 Castrol, което купувам от Англия, защото от тук не ми се купува. Има катализатор, но отскоро дава грешка, че не е ефективен и ще сложа удължител на ламбдата. Чудя се като по-дълготрайно решение дали да не взема един катализатор на BM catalists или да изтърбуша стария като се задръсти и с “лъжеца” да си карам така. В крайна сметка карам на газ, така че катализатора не ми е морална дилема. Като цяло се грижа за колата и не ми се разделя с нея
  3. Издухана гарнитура?

    В първия случай ще ми струва около 450-500лв за части и труд, като не смятам да сменям водна помпа и ангренаж, защото са сменяни преди 40000 км. Във втория случай ако съм късметлия и се сменят само сегментите без да се налага “хонинг” и всичко произтичащо от него 900-1000лв. Ако се наложи “хонинг” не ми се мисли за сумата... затова и доста се колебая дали да го правя
  4. Издухана гарнитура?

    Да, знам че трябва в казанчето като е студена да остане между минимума и максимума, проблемът е че или въобще не връща от разш.съд или не пълни догоре радиатора, след като изстине. А това с 300мл. на 1000км си е откакто я взех преди 2 години и не ескалира. Чудя се, защото ако се допусне грешка при ремонта или пък се окаже, че цилиндрите трябва да се разширяват ще стане много сложно и скъпо... Иначе ако имах гарантиран резултат, че мотора ще стане като нов не бих се замислил дали да направя пълен ремонт. На задна “простотията” стана зимата към х.Рилски езера -исках да мина последните 3-4км, защото забуксувах в снега и не ми се слагаха вериги... след по-малко от 1 км прегря. Не съм я карал на повече от 2000-3000 оборота, но явно не е предвидена за каране назад хахах
  5. Издухана гарнитура?

    Да, знам че трябва в казанчето като е студена да остане между минимума и максимума, проблемът е че или въобще не връща от разш.съд или не пълни догоре радиатора, след като изстине. А това с 300мл. на 1000км си е откакто я взех преди 2 години и не ескалира. Чудя се, защото ако се допусне грешка при ремонта или пък се окаже, че цилиндрите трябва да се разширяват ще стане много сложно и скъпо... Иначе ако имах гарантиран резултат, че мотора ще стане като нов не бих се замислил дали да направя пълен ремонт. На задна “простотията” стана зимата към х.Рилски езера -исках да мина последните 3-4км, защото забуксувах в снега и не ми се слагаха вериги... след по-малко от 1 км прегря. Не съм я карал на повече от 2000-3000 оборота, но явно не е предвидена за каране назад хахах
  6. Издухана гарнитура?

    Ще се прави гарнитурата, поръчах оргинална от Cox Мotor Parts UK, антифриз и задна чистачка . От Бултрако пак нямат нищо налично, а доставката от 10 работни дни без да дадат гаранция, че няма да се забави не ме устройва. Чудя се дали да не правя и сегменти, защото гори около 300мл. масло на 1000км. Знам, че това крие не малки рискове, но ако всичко е ОК двигателя би трябвало да стане като нов. От БГ нямам доверие да пазарувам освен от хора като Изанаги, някой знае ли къде може да поръчам сегменти RIKEN 16040, че разрових сериозно нета и никъде не ги намирам?
  7. Издухана гарнитура?

    Ако теста е за наличие на изгорели газове в антифриза предполагам ще потвърди при наличие на газове, че гарнитурата е издухана?
  8. Издухана гарнитура?

    Благодаря за отговора. Може ли да обясниш по-подробно? Идеята е да се провери дали не влиза газ от газовата уредба към антифриза ли? Това откъде може да се случи?(От изпарителя към някой от маркучите ,които го охлаждат, и оттам през общата охладителна система в разширителния съд?) Ако има газ в антифриза това как може да попречи на течността да се връща от разширителния съд към радиатора, когато двигателя изстине?
  9. Здравейте, Позволявам си да пиша тук, въпреки че колата ми е Honda Stream 2001г., двигател 1.7 бензин D17A. В раздела за Стрийм има много по-малко потребители и рядко получавам отговори. Има газов инжекцион, но не е вдигала температура след като го сложих около 30хиляди КМ. Март месец тази година колата прегря, защото я карах на задна скорост(не ми се обяснява защо) и изключи. Не обърнах внимание, че е вдигнала температура, защото си гледах в огледалата... тъпо е но се случи. Изчаках я да поизстине и след това нямаше проблем, на магистралата 150км/ч и 5000 оборота - стрелката както винаги като закована малко под средата на скалата. Наскоро обаче при прибиране от Перник към София започна да вдига температура, пуснах парното на макс(температурата падна) и без да и давам зор се прибрах - НЕ обърнах внимание дали беше изхвърлила антифриз. На следващия ден проверих нивата в радиатора и разширителния съд и се наложи да долея 1 литър. Смених капачката с оригинална(благодаря на Izanagi), за да елиминирам евентуален проблем там, но сега когато и дам зор - примерно вчера на изкачване до Алеко течността в разширителния съд беше с мехури, а като изстине не връща течността от разширителния съд към радиатора. Температурата на таблото си стои като закована, но течността, когато колата изстине напълно трябва да се връща към радиатора, нали? Предполагам най-вероятно е заминала гарнитурата, но може ли да има друга причина отнякъде да влиза въздух, за да няма ваккум, който да изтегли обратно охладителната течност към радиатора, когато колата изстине напълно? Знам, че за прегряване може причините да са много - датчик на вентилатора, термостат, водна помпа, маркучи, радиатор, но при описаните симптоми дали може да е друго или всичко сочи към гарнитура? Какъв тест бих могъл да направя, за да потвърдя евентуално диагнозата? Поздрави, Любо
  10. Мерси още веднъж на всички за съветите Вчера смених накладките, като използвах Stanley скобата за прибиране на буталата. Преди да сложа накладките, зашлайфах увредения диск със шкурки 80,120 и 180. Използвах плоско дървено трупче, на което слагах шкурките и въртях диска - успях да сваля всички метални налепи от диска и останаха само няколко “по-дълбоки” деруги. Колата спира добре, няма скърцане или вибрации. Мисля да отида на мястото, където си правя техническия преглед и да проверим спирачките отзад дали се държат нормално. На следващата смяна на накладки направо ще подменя и дисковете с нови, но засега мисля, че проблема е решен
  11. Получих накладките, изглеждат опаковани като предните, които си поръчах от Германия. Прилагам снимки и ако някой може да изкаже мнение доколко са истински нека пише
  12. Здравейте, Моята е с 1,7 двигател 125 к.с. и при запалване държи около 1500 оборота и след като загрее 750-800. Когато се движи и не е на скорост около 1000 оборота. Преди време ми се беше появил проблем с оборотите, който е описан в тази тема: Оказа се проблем със стъпковото моторче на дросела, което смених и нещата се оправиха. Поздрав, Любо
  13. Ок, ясно как ще прибера буталото, поръчах накладки и ще отида да взема и скоба. Поръчах тези накладки от autoprofi.bg , някой поръчвал ли е оттам и има ли идея колко е вероятно да са истински(в нета има положителни отзиви за тази фирма)? Чудя се дали мога да подобря състоянието на диска, като сложа примерно на дървено трупче шкурка и въртя диска? Знам, че правилния начин е да се закара на стругар, но няма кога да се случи. На следваща смяна на накладки ще сменя и дисковете.
  14. На едно видео обясниха, че трябва да се отвори само капачето на резервоара за спирачната течност и при натискането или навиването в зависимост от типа апарат течността се връща обратно по системата. Не знам колко е възможно това, защото не съм запознат кой знае колко с устройството на спирачната система. Честно казано това, което ти обясняваш звучи по-правдоподобно - има ли опасност да вкарам въздух в системата по този начин? Ще си купя такава G-образна скоба и с нея ще притисна, така или иначе ще влиза в употреба и за други неща Някой има ли идея къде в София мога да намеря във физически магазин накладки с доказан произход(без Бултрако)? Принципно хич нямам вяра и вече си поръчвам масло, филтри и всякакви части от Англия или Германия, но сега случая го изисква. Мерси още веднъж на всички за помощта
  15. Здравей, мерси за отговора. Имаш ли идея как бутало от този тип може да се навие? Не искам да допускам грешки особено, когато се отнася до спирачки, но някакси не си представям как ще се навие този цилиндър. И на двете видеа(по-горе), които са с Nissin апарати от подобен тип прибират буталата само с натиск.
×