Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

 

Има и още варианти, но започни да се ориентираш с тези.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 2 часа, aleksandur написа:

На 108 Нм .

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, има ли отделен предпазител (бушон) за пръскалките на фаровете в бронята? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Вдигни капаците на бушоните и огледай хубаво картинките, за да видиш кой е. Той е само за тях, ако не се лъжа - 30 А. При мен на нафтовата  кола не е под големия капак с многото релета и бушони, а под другия, по-малкия капак, който е между основната кутия и тампона на левия амортисьор. Гледай хубаво картинките. Някъде бях качил снимка, ама не мога да намеря къде точно. Май беше в тази тема назад. 

 

Ред.: @Knoxville ето темата, има няколко картинки:

 

 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, мерси. Спомням си, че бях виждал тези снимки, но не можах да ги намеря.

Благодаря.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, появи се неприятен мирис в купето, когато се пусне парното, но мирише и когато духа на стъклата и само при по-слаба степен на вентилатора, а при силна степен не се усеща, за колектор ли да се подготвям или може да има друга причина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, A_ganeff написа:

Колеги, появи се неприятен мирис в купето, когато се пусне парното, но мирише и когато духа на стъклата и само при по-слаба степен на вентилатора, а при силна степен не се усеща, за колектор ли да се подготвям или може да има друга причина?

99% е колектора, но все пак провери и меката връзка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

бях при Слави в Овча Купел, защото долните скорости (2ра, 4та и 6та) станаха много хлабави и не влизат като по "релси". Каза, че е от жилото на скоростния лост. Обаче в интернет, втора употреба, намирам само за дизеловия двигател. Все още не съм питал по морги. Та въпроса е, някой знае ли дали са еднакви за дизела и 2.4 бензин. Малко вероятно, но все пак си струва да попитам :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой знае ли колко струва долната помпа на Съединител (хонда акорд 7 ген. 2.2 cdti 2004 година) в Бултрако. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 21.11.2019 г. at 8:53, Knoxville написа:

Колеги, има ли отделен предпазител (бушон) за пръскалките на фаровете в бронята? 

Ако не ти работят пръскалките на фаровете, при включени светлини, то просто е дошло време да долееш течност в казанчето :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има бушон , кутийката до акумулатора , и аз съм го извадил , защото ме дразни да ми "мие" предния капак :D

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си ползвам тая екстра за фаровете. Полезна е нощем в мокро време, когато вече не вали, но от предната кола се вдига водна пелена и полепвайки по предницата веднага изсъхва и намалява осветимостта на фаровете. Вярно че няма чистачки като на някои стари коли, но поне не нося и поливам вода, а само измивам и изтривам стъклата с ракелче (ако трябва).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, това от снимката ще стане ли верно на акорд 7 генерация 2005г.

Screenshot_20200102-194615.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен ако изрично не пише, че става за дизел, значи не рискувай – по-вероятно е да се вкараш в лош филм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този ред на мисли, тогава може ли да се сложи радио двоен дин в двата свободни панела на конзолата и колата да свири от там, а не от оригиналното радио 

Редактирано от A_ganeff

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти пречи грозотията, която ще стане, аз съм виждал такова изпълнение и работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги .Можели някой да ми обясни

как се сваля горивен филтър на Акорд7-ма генерация 2.2дизел 2003г

Редактирано от milko.zahariev@gmail.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тегава работа е. Сваля се и кутията на въздушния филтър. В Преслав може да отидеш при Румен и Борко или в Шумен в Ал и ко и др. може в Шумен, ако не държиш обезателно сам да го сваляш.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питане за размер на гумите колата сега е на 205/55/16 мога ли да и сложа 205/60/16 ,на 17 не ми се минава .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.01.2020 г. at 15:46, milko.zahariev@gmail.com написа:

здравейте колеги .Можели някой да ми обясни

как се сваля горивен филтър на Акорд7-ма генерация 2.2дизел 2003г

 

И слагай само оригинален Хонда или Бош, никакви други. Не се връзвай на думи от рода "те са еднакви" или "няма значение и този е добър".

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 8.01.2020 г. at 20:33, goga написа:

Тегава работа е. Сваля се и кутията на въздушния филтър. В Преслав може да отидеш при Румен и Борко или в Шумен в Ал и ко и др. може в Шумен, ако не държиш обезателно сам да го сваляш.

благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера реших да си сменя маслото в ск. кутия /ръчна 2,2 дизел/.

4.thumb.jpg.6b7a6bb79c16566481cf411f0ffe60f8.jpg

Водейки се по тази схема, извадена от ръководството за обслужване и опита от други коли на които съм сменял,

649264088_..thumb.png.cf62813e4bc078122906cc0a0523cfce.png

че долната пробка е за източване а горната е нивомер и за наливане на маслото.

1.thumb.jpg.8806752623268a6ba0250186f5d1dcbe.jpg

Горната пробка се оказа с пружинка и сачма,

2.thumb.jpg.e7da0b965a1e9e9bd916a765c0714854.jpg

зад нея дупчица колкото до вкараш тънка тел

3.thumb.jpg.e2827f16d804f7eab20b5f21ebe0e3fe.jpg

което ме докара до извода че не се пълни маслото от там.

Някой може ли да ми обясни от къде се налива маслото на тази кутия и как и се мери нивото. Има една четириграмна пробка отгоре на кутията, под акумулатора, да не би от там да се пълни.

5.thumb.jpg.d93c3ea812afed7791d3e91a22db52d7.jpg

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, разбрах че маслото се налива от тук

5.thumb.jpg.9d8b1ba89ffcfbc56ba9d9d017093fe6.jpg

остава да разбера кое точно е нивомера. Дали това което аз развих или ограденото в зелено.

1.thumb.jpg.7af6fe7416f3bf6c91b115f608470e5d.jpg

 

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите ръчни кутии (каквато схема си сложил) са различни от на дизела, за това "не ти се връзва картинката".

Това видео е за на ЦР-В, но трябва да е като твоята. Около 3-тата минута.

 

Тук е на Акорд: http://typeaccord.co.uk/forum/topic/14409-i-ctdi-manual-transmission-fluid-change/

 

Та с 2 думи - според мен е очертаната в зелено пробка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво за клипа, Цецо. Този болт със съчмата изглежда много изнесен надясно, сякаш е извън кутията с маслото. А каква функция изпълнява тази съчма?

 

Много мразя такива пробки, които са с нещо от различно от обикновена шестостенна глава (обикновен болт). Тук особена почит отдавам на инженерите на Фиат/Алфа Ромео, които на резба М18 правят глава за имбус 8 мм. Просто феноменално! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изясниха ми се нещата, благодаря за клипа. Почивните дни ще го сменя това масло:cool:.И на мен ми е любопитно за какво е тази пробка със сачма която развих. На резбата на пробката отстрани има малко отворче което съвпада, предполагам с отворчето в корпуса като се затегне.

Редактирано от chavdarbs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази пробка със съчмата и пружинката е за фиксаторите, предполагам. В отвора срещу тази съчма трябва да има ос със изрязани каналчета. 

Редактирано от Setfan
Уточнение
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като рових днес попаднах и на този https://www.drive2.ru/l/507400428036555404/ линк. На горната схема е "камбаната" за съединителя и главното предаване. Там с №14 е пробката за източване. На долната схема е самата кутия, а контролната пробка за нивото е № 27. Описаното от колегата (болтче с пружина и съчма) е №14 - малко объркващо е, но го има 6 пъти, та сигурно си прав че са фиксаторите.

Не съм им спец на дизелите, но не вярвам никой каращ такъв мотор (на Сивик, Акорд и ЦР-В), да не си е опреснявал маслото, макар че квадратните пробки за наливане и източване са точно с такава цел - да не се прави извън специализираните места. Тази за контрол на нивото (от която и се долива) си е нормална 6-стенна.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, има ли смисъл да сложа на акорда гума размер 205/60/16? Ще се промени ли возията на колата, че слизам от френска кола и Хондата ми се види като каруца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се увеличи височината но в рамките на допустимото,се променя возията,но никога няма да стане като френската.

Провери си гумите на колко са напомпани,трябва да пише на колонката на твоята врата.

По бензиностанциите манометрите не показват вярно след закупуване на собствен,установих че има резлика от 0,5 до 1 бар при някой бензиностанции.

С пренадути гуми също вози като каруца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от гумите,твърдо си вози но стегнато,без тракащи пластмаси дори през зимата.Аз за това си останах на 205 55 16".

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, A_ganeff написа:

Момчета, има ли смисъл да сложа на акорда гума размер 205/60/16? Ще се промени ли возията на колата, че слизам от френска кола и Хондата ми се види като каруца.

Японското няма как да вози по френски. Не забравяй и че твърдостта дава по-добра обратна връзка, но в общия случай по-доброто ти сегашно окачване и поведение на колата има и обратен знак относно комфорта.

Налягането в гумите и размерът им имат значение, но и от там няма как да постигнеш драстична разлика, но може да караш гумите градско малко по-меки от предписаното. Да се има предвид че зиме и каучукът се втвърдява (колкото и зимна да е гумата). Дори усещането е леко различно на първия и след няколко км градско. При голям студ същото се случва и с окачването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, A_ganeff написа:

Момчета, има ли смисъл да сложа на акорда гума размер 205/60/16? Ще се промени ли возията на колата, че слизам от френска кола и Хондата ми се види като каруца.

Определено ще вози по меко. Пробвах го на старият Акорд и то само с гуми на височина 60 отзад, по висока задница по меко и комфортно. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, по-рано бях питал, но не помня да си направих някакъв извод, затова ще пиша пак. 

 

Каква марка съединител да търся за K24A3 (и ако не е OEM)? Да имам ли доверие на някакви "Blue print", Japanparts" и т.н.? 

Каква марка вътрешни карета да търся за същата кола? 

 

Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален от Англия, по спомен беше 200-300 лв надолу от тукашните цени. Доставката беше 20 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинален, мисля че  @fenabg продава.

Редактирано от isullivan
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих айсин за 300лв, вече имам към 10 000км с него. Грижи няма. Единствено не знам дали си внуших или не, при моторна спирачка сякаш се чува съвсем лек металически/пружинен звук, наподобяващ този който се чува като се движим на задна скорост, но много по-слабо разбира се. 

 

Днес ако трябва да избирам, пак бих си сложил такъв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, garyhobson написа:

Оригинален от Англия, по спомен беше 200-300 лв надолу от тукашните цени. Доставката беше 20 лв.

386 лева ми е в момента оем хонда доставка 8-10 лева. Днес поръчваш утре взимаш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.01.2020 г. at 18:47, Setfan написа:

Тази пробка със съчмата и пружинката е за фиксаторите, предполагам. В отвора срещу тази съчма трябва да има ос със изрязани каналчета. 

Точно на стеблата на вилките е да. Там не пипайте не е за масло. За 10 лева ще си изпочупите колите. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...