Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Ако колата се кара при влажен климат започват АБС сензорите да умират. Цена 300 лева.

При слагането на по-широки и по-големи гуми лагерите заминават също (лагер главина 300 лева)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен има проблем със сензора на ABS-a, на задната дясна гума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,

 

прочетох, че при слагане на по големи гуми заминавали сензорите на абс-а и главините.

дори при минамални промени ли се случват тези бели.

 

фабричнно колата (акорд турер 2005г) идва с 205/55/16 аз си  милсех да я кача на 205/60/16, понеже е доста ниска.

при такава промяна пак ли са застрашени от повреда тези агрегати?

 

мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр, аз съм с 205/60/16 зимни и летни. За сега не съм забелязъл да има каквито и да е било проблеми. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наблюденията ми са базирани от 5 годишно участие в този  http://accord-russia.ru/forumdisplay.php?s=&daysprune=-1&f=92 форум в който участниците са много повече от нашия(в Русия Хонда Акорд е доста популярна кола) ,от западни форуми и от мои лични наблюдения.Ако мога да обобщя най -честите болежки на 7-ма генерация са следните:

1-Рейката е слабо място и изисква специални наблюдения (при проява на теч на хидравлично масло ,тропане трябва да се ремонтира иначе риска да се хвърли е голям)

2-За маркуча на хидравликата и актуаторите на вратите  сте писали(проблема е във виетнамските моторчета)

3-Веригата се сменя на 200 х км (поне за 2,4 двигатели-отпуска се

4-TPS sensor или датчика за положението на педала за газта си заминава почти винаги около и след 100 х км (моя си замина на 70 макар че засега съм го ремонтирал ,но не зная колко още ще изкара)

5.Провисва предната броня-оправя се с подлагане на тампон или гумен маркуч

6.Почти всички започват да изпотяват фаровете (засега не е намерено решение-някои го лекуват със пробиване на допълнителни отвори,има пуснат бюлетин от хонда където се препоръчва слагането на допълнителни щипки на стъклата-не помогна при мен)

Има още по малки типични характерни слаби места-като бързото износване на лагера на помпата на хидравликата,скърцане на педала на съединителя и други,но тях не мисля че си заслужава да се пише.Ами това е -въпреки тези характерни за автомобила слабости(кой ли съвременен автомобил ги няма) мисля ,че Акорд 7ма генерация е един доста приятен за каране и надежден автомобил.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да уточниш за 4) - какви са симптомите на това. При мен ми се струва, че педала, не подава/отнема газ точно както бих очаквал, но може и да съм свикна. Колата е на над 250 хиляди и този датчик не е сменян, така че може и да трябва да има нещо общо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще го разбереш когато светне лампата на WSA,ABS  и след малко Check engine и колата влезе в авариен режим.Не помня точно номера на грешките защото не ги записах ,но мога да проверя ,ако е необходимо.Всъщност самия датчик представлява един най обикновен двоен  потенциометър,който с течение на времето започва да му се изтрива съпротивителния слой,особено в началото,където най често се търка, или контакта между плъзгачите и него става лош .Струва около 140 УСД в щатите(тук е доста по скъп).Моя го закърпих след внимателно разкапсуловане ,напръскване с контактен спрей и сглобяване,но не зная колко ще ме изкара така.Предполагам при теб е са се появили наченки (промяна в съпротивлението в началото на пътечката) ,но не дотолкова че да ти изкара грешка .Ето ти темата http://accord-russia.ru/showthread.php?t=61483&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%E0%EA%F1%E5%EB%E5%F0%E0%F2%EE%F0%E0 за ремонта (ако не  разбираш руски,мога да помогна),но пак повтарям-това е временно решение.

Редактирано от niki64

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли представа какъв е part number-а на този потенциометър? Не съм фен на "оправи си го", а щом обикновено заминава на 100к км, значи на моя със сигурност му е дошло времето, даже е позакъснял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По EPC излиза да е това : 37971-RBB-003

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия е номера,който е посочил колегата,за дизела май беше пак еднакъв,моят е за акура ТСХ ,но на практика са еднакви и като изделие и като парт номера.Идеята ми е да не бързаш да го сменяш ,ако искаш си вземи резервен,сменя се за 5 минути

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

искам да помоля за съдействие по даден въпрос. Карам Хонда Акорд 2.2 I-CTDI имам я от Януари 2009 година, купих я на около 130 хил км. Колата е страхотна, тези пет години бяха уникално изживяване. Така като гледам първия пост май съм имал всички проблеми описани, като най-болезнено за моя джоб беше смяната на веригата, на около 190 хил км. Сега проблема е по - сериозен, тъй като турбото вече вие доста повече от нормалното и отделя на 2500 оборота( все пак колата е на 250 хил, така че май е време). Въпросът ми е някой има ли информация дали може да се оправи турбината и къде? Предложиха ми турбина втора употреба на кола 40000 км, но ме съмнява, че е от фейслифта, според вас дали са съвместими. Ще ви бъда много благодарен за съдействието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът е с верига, по-горе в темата колегите са описали най-честите болежки. Не е описано, но на тоурера се разваля и мотора на багажника (TAIL GATE).

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторът е с верига, по-горе в темата колегите са описали най-честите болежки. Не е описано, но на тоурера се разваля и мотора на багажника (TAIL GATE).

 

 

Щях да го добавям това и забравих, аз съм един от пострадалите, не е мотора ами е самия контролер за вратата. Също така не знам дали е при всички или само при мен но педала на съединителя ми скърца яко :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня, че никъде не забелязах да е писано за този проблем:

Поне за модела 2.4, заминава бързо амортисьора на багажника. Когато я взех, в Юби-Ко я провериха в компютъра, колата е била сервизирана в хонда оторизирани сервизи и за 70К км са сменявани 2 пъти.

Нямам идея колко струва, но от Юби-Ко потвърдиха, че е слабо място. Усетих го тази зима, когато багажника едвам се вдигаше до средата, за по-нагоре иска помощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен.Какво означава без алтернатива?В книжката на колата пише от 0w30 та чак до 10w40,като са посочени температурните диапазони.За 0w30 пише,че двигателя работи Най-добре и дава най-добър разход,а не,че само и единствено с това трябва да се кара.На мен темата с дв.масла при този модел ми става все по неясна,колкото и да искам да ми се изясни

Така пише наистина, че е най-добре, но не, че всяко друго би скапало двигателя...Не съм съгласен, че е нормално кой да е двигател да е свръх чувствителен към маслото. Да, нередовната смяна износва като цяло по-бързо двигателя, но защо не скапва турбото (което е свръх натоварено) или буталата, лагерите, а именно веригата? Логиката е, че там нещо куца, колкото и да хвърляте вината на маслото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Дали от Хонда са признали за проблем с веригата или не и дали проблема е отстранен (чрез промяна на дизайна й или по какъвто и да е друг начин) при фейслифтовия модел - не знам. От къде е дошла тази информация (достоверна или не) и "витае" из форума - пак не знам. 
Също така не знам, защо във форума се твърди, че двигателя във фейслифта е N22A2. Това не е вярно. Кода на двигателя при фейслифтовите модели също е N22A1. Определено промени - има. Когато погледнеш под капака на пре-фейслистов и фейслифтов модел се виждат разлики по/около двигателя.  Дали са само "козметични" и/или по "периферията" и дали тези промени решават проблема с веригата (надявам се да е така!) - не знам и не разбирам достатъчно за да го потвърдя. Но: 
 - кода на двигателя във всички дизелови Accord 7-ма ген. (2003-2008) е: N22A1 (това е 2.2 i-CTDi двигателя, във вследващата 8-ма генерация, двигателя е 2.2 i-DTEC с код N22B1) 
 - двигател с код N22A1 (2.2 i-CTDi) се слага още и в FR-V до 2009-та год 
 - двигател с код N22A2 (2.2 i-CTDi) се слага във: 
   - CR-V след 2004-та год 
   - Civic след 2006-та год (в по-старите е 1.7 CTDi) 
 
Ако от Хонда наистина са знаели и признали за дефект със веригата - има резон той да е отстранен при фейслифтовите модели на Accord, макар и без промяна на кода на двигателя. Не бих повярвал, че са продължили производството на Accord и FR-V след 2006-та с такъв сериозен проблем, а да са го отстранили само при Civic. Особено ако проблема е бил известен още през 2003-2004-та и е бил отстранен във N22A2, сложен във CR-V още през 2004-та. 
 
Не мога да кажа, да се махне или да остане забележката, че проблема с веригата е решен при фейслифтовите Акорди, но информацията за кода на двигателя би било добре да се актуализира. 
// дано не съм пропуснал и/или сбъркал някъде нещо съществено, но колкото и да съм чел по всякакви сайтове и гледал в каквито и да е каталози - това е правилната информация. 
Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. Моята красавица е септември 2007 година(фейслифт).Кодът и е N22A1,със стоманен колектор е (пукнат),с дългия ремък е и е JDM по VIN номер.За да е пълна картината,ми изкарва invalid vin ,когато го въведа там за чека на air bag. Според мен шум има дали е верига не знам. 100 000км съм карал с motul 8100 0w30 eco-nergu,сега преминах на motul 5w30.Разлика никаква

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

.... Възможно е и на някои фейслифтове да са слагали частично стар двг, защото моя код е N22A1 (виж снимката на табелата ми), паразитното колело на ремъка не беше махнато, т.е. беше с дълъг ремък, а би трябвало фейслифта да е с къс, но пък EGR e от фейслифта (виж снимката).... 

 

 

Частично стар... съмнявам се. Досега в нито един каталог (било за модела, за авточасти или нещо друго) или информация публикувана в сайт - не съм срещал код N22A2 при Accord 7-ма ген. Включително и всички фейслифтови, които съм оглеждал - винаги бяха с N22A1. 2006-та, 2007-ма, 2008-ма - всички бяха такива.

Както казах, може и да съм пропуснал нещо. Нека други колеги с фейслифтови да проверят и кажат кода на техния двигател, да видим дали ще се намери някой с N22A2. 

 

Това за късия ремък при фейса - също не можах да разбера от къде е "изкочило" като информация. Може N22A2 да е с къс ремък и ако всички си мислят, че същия се слага и при акорд след 2006-та - от там да идва. Моя също не е бил с късия ремък. Като го взимах, предишния собственик ми даде разписката от Бултрако, от предния ден, за сменени ролка + пистов ремък. Каза ми, че са сменили ремъка с друг, различен от този който е бил - сложили са късия. 

 

Информацията за късия ремък е от английския форум. Всички с дълъг махат паразитната ролка и слагат къс. Обяснението е, че тази ролка натоварва лагерите на генератора и ги скапва по-бързо. за мен не е много логично, но го направих, защото и без това ролката шумеше малко. И ролката на обтегача малко шумеше, но отворих лагера, напълних го с грес (сега върви мазно) и си питам...и да шуми, веригата го заглушава. При нужда може да се смени само лагера, но в сервиза няма да го направят, ще те жулнат с целия обтегач с ролката... :) Оригиналният лагер на обтегача е японски NSK 6303DUL 1B. (17x47x14 двустранно sealed) и може да се смени със същия размер.

Ето как става, смяната има рисунки на дългия и късия ремък...

http://typeaccord.co.uk/forum/topic/11712-7th-gen-new-aux-belt-alternator-diy/

Ето и видео:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом и в Бултрако сменят дългия ремък с къс, значи файда сигурно има. 

И все пак, за мен си остава неизяснен въпроса - има ли фейслитови модели фабрично с къс ремък и без паразитна ролка. 

Досега сме 3-ма с фейс модел, които сме или сме били с дълъг ремък. Изглежда ще се окаже, че проблема не е решен и при фейслифта. Очаквам включване и от други собственици на фейслифтови Акорди, да кажат при тях как е?! Естествено разчитам на достоверна и сигурна информация. А не някой да се похвали, че при него е с къс ремък, пък реално да е бил сменяван от предишния собственик и настоящия да няма информация за това. 

 

... сега се загледах, че в клипа всъщност е бензинов Акорд, да не би проблема да е отстранен само във фейслифтовите бензинки... ?!  :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
След като "размътихме водата" около два от "фикснатите" проблеми при фейслифта - веригата и пистовия ремък + паразитна ролка, да внесем малко смут и по следващия - колекторите. 
Попаднах на две теми в английския форум, където се обсъжда този проблем: 
Изглежда, че проблема със спуканите колектори със сигурност не е оправен и при фейслифта. Дизайна на колекторите е един и същи за всички Акорди 7-ма ген. - от 2 части, заварени. Пука се по/около заварката. Може би по-малко хора се оплакват, но това не означава, че проблема е решен. При гаранционна подмяна (говори се даже за удължена гаранция за колекторите и веригата) се подменял с такъв с променен дизайн,  т.е. само от една част - излят. 
 
Като споменах пак веригата, в едната от темите има няколко коментара и за нея. Твърди се, че наистина е с променен дизайн при фейслифта. Заради това и тази "удължена гаранция" не покривала фейслифт моделите, що се отнася до веригата. Което обаче (поне според мен) не означава, че проблема е наистина решен. Може би ре-дизайна само "отлага във времето" проявата на проблема, съответно необходимостта от смяната и въпроса да е - колко повече ще изкара веригата (при читва поддръжка) при фейслифта, в сравнение с пре-фейслифтовите модели?! ...дано да е доста повече... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

След като "размътихме водата" около два от "фикснатите" проблеми при фейслифта - веригата и пистовия ремък + паразитна ролка, да внесем малко смут и по следващия - колекторите. 

На мен само това ми остава, да имам проблем и с колекторите и маховика и "уйде коня у ряката"...е ба ти надеждността :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За резюме, в крайна сметка на фейслифтовия Акорд не са оправени проблемите нито с колектора, нито веригата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
За резюме, явно нещата стоят така (разбира се не официално потвърдено, а базарано основно на форумна информация - тук и английския форум): 

 

  1. Веригата - при фейслифтовите най-вероятно е с променен дизайн, което обаче не решава проблема (поне не напълно). Може би ре-дизайна само "отлага във времето" проявата му, съответно необходимостта от смяната й. Дали е така и евентуално колко повече изкарва (при читва поддръжка) спрямо предишните - не е ясно. 

 

  2. Колекторите - проблема не е решен. Фабрично дизайна им е един и същи за всички Акорди 7-ма ген. - от 2 части, заварени. При екземплярите с изляти (само от една част) колектори - по всяка вероятност са били сменявани. Такива с нов дизайн се слагат и в официалните сервизи (дори и гаранционно), което е най-вероятната причина за наличието им при не напълно известна сервизна история. 

 

  3. Пистов ремък + паразитна ролка - фабрично всички Акорди 7-ма ген. се с дългия ремък и паразитната ролка. При смяна (дори и в някои официални сервизи), повечето слагат късия ремък и махат паразитната ролка (което най-вероятно обяснява разликата при някои екземпляри с не напълно известна сервизна история). 

 

PS: Предлагам при следващо (ако има такова) почистване на темата, да не се оставя само резюмирана информация за даден проблем, а и коментарите, в които е обсъждан (за да бъде ясно кое от къде идва и защо се е стигнало до даден извод).

Редактирано от mitaka_t
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да отговоря за 1) с верига е и няма въпросните проблеми на i-CTDi, двигателя е напълно различен.

 

Но според мен смяната на колата с друга като цяло ще излезе доста по-скъпо от ремонтирането на разни проблеми по дизела. Отделно, че бензина ще гори повече и ще върви по-малко. Ако купуваш тепърва такава кола, горещо бих ти препоръчал да вземеш бензин. Ако вече имаш дизелов, освен ако не си го взел туку що и не си открил, че е в критично състояние, вероятно ще ти е по-изгодно да го оправиш и да си го караш.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са проформите които получих при запитване за офета.
Отговарят си на имейла до 24 часа- разбираемо все пак нямат човек който да стои и да чака някой да им пише.
Като при по-евтиния вариант, с подмяната на някой части- няма гаранция за ремонта което е нормално.
Надявам се не нарушавам някой закон като изтипосвам офертите тук.

Поздрави

ANG.CHAIN (2).pdf

ANG.CHAIN OIL.CHAIN (1).pdf

Редактирано от Mad`Head
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не намерих подходяща тема и просто ще попитам тук.

Жена съм и не разбирам нищо от коли, за това моля да ме извините ако сгреша някъде.

Опитвам се да разбера как да изключа задния air bag на accord 2005. Моля ако някой знае как, да ми обясни.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не намерих подходяща тема и просто ще попитам тук.

Жена съм и не разбирам нищо от коли, за това моля да ме извините ако сгреша някъде.

Опитвам се да разбера как да изключа задния air bag на accord 2005. Моля ако някой знае как, да ми обясни.

Благодаря!

Еърбеците на Акорд не могат да бъдат изключвани, вероятно от съображения за сигурност. Нали се сещаш какво би могло да се случи ако качиш пасажер в някой европейски автомобил, забравиш да включиш еърбега му и някой ви удари? Колежке, добре дошла в света на японските автомобили!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, благодаря ти, Tokio. Явно тези автомобили не са направени за деца ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, благодаря ти, Tokio. Явно тези автомобили не са направени за деца ;)

Моля те прочети кога децата и въздушните възглавници са несъвместими помежду си и не излагай своите на допълнителен риск като им изключваш въздушните възглавници. Страничните завеси на задните седалки нямат никакъв отрицателен ефект върху бебешко столче или малки деца на допълнителна седалка.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената опасност е написана отпред на пасажерското място, ясно и кратко. Въобще не вярвам, че има производител, който да е заложил опция в автомобила си за изключване на еърбези-те. Това че някой е намерил начин да ги изключва, и е споделил на някого, или някой е не доразбрал, е съвсен друго. Да не се налага на никого да влизат в употреба, но нека си ги има като превантивна мярка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има европейски коли, на които може да се изключва пасажерския еърбег, да споменавам ли марка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на предната пасажерска. И аз не съм чувал на задните седалки да се изключва еърбега, да не говорим че той най-вероятно е само отстрани, а не челно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Условието, при което е позволено да се вози детско столче на предната седалка, е еърбегът да е изключен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не намерих подходяща тема и просто ще попитам тук.

 

Ако не намираш подходяща тема, пускаш нова с въпроса си. Моля ви НЕ ПИШЕТЕ неща извън темата, а именно често срещани проблеми по 7ма генерация, и разрешаването им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Извинявам се предварително за това дали е тук мястото на този въпрос но понеже времето ме притиска реших тук да пиша.

Въпроса за някой може да им се стори супер тъп но аз не разбирам много на тази тема.

Искам да си взема едни джанти за моя Акорд 17" ... въпроса е дали тези описани характеристики от продавача ще ми станат:

Характеристики:
Широчина:8 Цолаж:17 Брой болтове:5 Разстояние:114.3 Диаметър:67 Офсет:35

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За централния отвор ще трябват втулки (заводски 64,1), но и офсета е 35 (заводски 55)  и могат при тази ширина да не станат (да излизат навън). Трябва да се монтират и да се види, а не да се вземат на сляпо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много. А широчината 8 приемлива ли е за гуми 225/45/R17 или трябва да е 7 ?

Редактирано от Mirzov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×