Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Явно това е въведено със фейслифта, защото при мен го няма това нещо. Аз съм с премиум и навигация.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, ceco_accord написа:

Аз съм с Premium Sound System (без навигация). От бутона с който избираш настройките на BASS / TREB / FAD / BAL накрая има и въпросната SVC функция. После с врътката на VOLUME-то си избираш ниска / средна / висока чувствителност или деактивиране на въпросната функция.

Ясно.Аз съм с фейс, без премиум и го нямам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Акорд 2.4 без премиум? Трябва да е тайп С, нали?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 27.03.2019 г. at 22:31, ВесКо написа:

Акорд 2.4 без премиум? Трябва да е тайп С, нали?

 

Да

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Днеска като сменях гумите и видях, че са за смяна тампоните на задната стабилизираща щанга и на задно ляво и на задно дясно колело. Качвам снимки и схема. Въпроса ми е щангата от снимките номер 15/16 или номер 17 е. За смяна е тампона не към колелото, а на другия край на щангата.

IMG_20190330_190522.jpg

IMG_20190330_190743.jpg

e4f8cde637edafe1a3bba25f4e25b2e2-1056x527.gif

IMG_20190330_191343.jpg

Edited by goga

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мен ми мяза да е 17, от горната страна на шенкела.

Share this post


Link to post
Share on other sites

17 е, на схемата е показано къде на шенкела се захваща и това е допълнителен ориентир. Но това не е стабилизираща щанга. Тя е 3. На първата снимка се вижда по средата на снимката в дясната половина. Средното от трите дебели железа. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да Благодаря! Мислех, че е на стабилизиращата щанга, но явно не е. 17 е задна напречна щанга и за ляво и дясно колело явно е един и същи тампон и щанга, че не намирам отделни номера. Напукани/нацепени са тампоните и ще се сменят. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет, колеги!

 

След дълго време без Хонда - най-накрая се завръщам към марката която преди дълги години обикнах.

Сега съм се спрял на Акорд 7, но въпреки изчитането на цялата тема не ми станаха ясни няколко неща, които вероятно би било добре да се сложат в първия пост в началото на темата:

  1. Каква е разликата между пре-фейс и фейслифт при бензиновите модели освен, че при единия модел няма борд комп, а при другия има. Има ли и други съществени разлики извън външния вид на автомобила и нивото му на оборудване, т.е. нещо специфично което при фейслифта го има, а в предишния модел го няма или пък е проблемно.
  2. Веригата колко често и как трябва да се обслужва? Особено при покупка на автомобил при който не сме сигурни в реалните километри как да процедираме? Смяна на веригата или следене и някакво обслужване?
  3. За по-неопитните като мен: има ли как при оглед на "нов" автомобил да се видят евентуалните възможни тежки проблеми като спукани хидравлични маркучи или колектор?

Аз лично много се колебая между фейслифта и пре-фейс най-вече заради сериозната им финансова разлика. Съответно се чудя дали си заслужава да дам повече пари само заради един борд.комп. или има и други съществени неща, които изпускам. Говоря само за бензинови модели с ръчни скорости.

Също така имате ли информация за търговец в с.Вършец който продава както гледам само Хонди?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Задължително фейслифт, за останалото ме мързи да обяснявам :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Освен видимото, фейса е и на по-малко години, което също е фактор, дори повече от километрите.

2 Ако е разтегната се чува и се сменя.

3 С колекторите имат проблем дизелите.

Всеки модел на старта си има дребни "детски болести". След фейса повечето са коригирани, ако си заслужава. :)

Лъчо (от град) Вършец е точен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето мнение е на никой вяра да нямаш. Без значение кой какъв ти казват, че е, че бил от форума, бил от не знам си къде, бил внесъл еди колко си акорда. Очите на четири и задължително я закарай някъде където не виждат за първи път такъв автомобил.

 

Фейслифта огромния му плюс е просто, че колата ще е на по-малко години. Все повече се убеждавам, че тия коли вече започват да се трошат от старост, а не от друго. Това ако се абстрахираме от хроничните им проблеми, които са отделен въпрос. Иначе поне при бензина освен едно по-"шукаритетно табло", usb в подлакътника и борд. комп друго не се сещам да получаваш. Евентуално може да имаш автопилот, който следи скоростта на колата отпред, ама май всички акорди с тази екстра са челосани преди да дойдат тук за продан и съответно не са оправени като хората и не само, че нямаш "активен автопилот" или както го водят, ами всъщност нямаш никакъв автопилот.

Отделен е въпроса до колко си струва да дадеш 13-14 000лв за такъв автомобил, но това вече си е изцяло твое решение. Има едно нещо само, ако го купуваш с идеята, че давайки толкова пари за 12-16 годишна си осигуряваш безпроблемно шофиране, само масла и филтри, нищо да не пипаш, японеца го е измислил и тем подобни, може да бъдеш леко изненадан. Пускал съм една тема преди време " Какво сменихте по вашия акорд през последната година" мисля, че се казваше. Там можеш горе долу добре да видиш какви пари вървят по тази кола, както преди така и след фейса. Отделно имаме и колега тук във форума, който е направил сайт за следене на разходите - carspending, там който си е оставил публичен профила може да погледнеш също.

 

От друга страна ако страшно много те кефи модела или пък си бил влюбен в него когато е излязъл, но едва сега можеш да си го позволиш и всякакви други случаи, няма никакво значение кой какво ще ти каже тук.

Успех!

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговорите, колеги! Ще ми бъдат полезни! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, някой от вас може ли да снима IACV клапана къде се намира. Гледах няколко видеа, но не ми става съвсем ясно. За да го почистя, трябв ли да махна дросела? Има ли някакво обучение след това?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,може ли някой да ме посъветва откъде да закупя оригинален горивен филтър за 2.2 дизел

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте момчета и момичета,

предстои ми купуване на Accord 2,4 AT. 06.2006.
Бих искал да ви помоля да ми помогнете и да кажете, това фейс ли е или не. И навигацията ще работи ли в България

Благодаря много ! :)

56635103_354196628547766_7396877966631763968_n (1).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 7 минути, chapo написа:

Здравейте момчета и момичета,

предстои ми купуване на Accord 2,4 AT. 06.2006.
Бих искал да ви помоля да ми помогнете и да кажете, това фейс ли е или не. И навигацията ще работи ли в България

Благодаря много ! :)

56635103_354196628547766_7396877966631763968_n (1).jpg

2006 е преходната година за преди/след ФЛ, та, ако беше снимал колата отпред щеше да е ясно от пръв поглед.  Преди ФЛ лъскавата лайсна е на капака, а след е на решетката... Щом ще купуваш трябваше да си прочел първите теми за Акорд, там всичко е описано...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Току-що, JapCar написа:

2006 е преходната година за преди/след ФЛ, та, ако беше снимал колата отпред щеше да е ясно от пръв поглед.  Преди ФЛ лъскавата лайсна е на капака, а след е на решетката... Щом ще купуваш трябваше да си прочел първите теми за Акорд, там всичко е описано...


Прочетох доста теми в форума. Трябва да е фейс колата. Ето я:

 

56608782_404328193689391_6434979985827561472_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

На снимката е фейс, даже е с активния круиз контрол. Ако снимката по-горе от интериора е нейна, навито ще работи и в БГ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 11 минути, ceco_accord написа:

На снимката е фейс, даже е с активния круиз контрол. Ако снимката по-горе от интериора е нейна, навито ще работи и в БГ.


Благодаря много ! Това исках да чуя :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 41 минути, ceco_accord написа:

На снимката е фейс, даже е с активния круиз контрол. Ако снимката по-горе от интериора е нейна, навито ще работи и в БГ.

Как разпозна ACC-то, по емблемата ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 42 минути, ceco_accord написа:

На снимката е фейс, даже е с активния круиз контрол.

Кое наричаш активен? Радара, който поддържа зададена дистанция зад предната кола ли? Ако е той, съм чувал, че е късмет ако работи, а ремонтът/замяната е колкото 1/3 от колата...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
преди 16 минути, JapCar написа:

Кое наричаш активен? Радара, който поддържа зададена дистанция зад предната кола ли? Ако е той, съм чувал, че е късмет ако работи, а ремонтът/замяната е колкото 1/3 от колата...

 

За него става дума. ACC (Adaptive Cruise Control).

Първия признак е емблемата, след това копчетата на волана и накрая таблото.

И това, че рядко работи не е вярно. Не работи ако е блъскана и се счупен. Радари се продават втора употреба, но не в БГ. Излизат към 500-600лв, но си е филм.

Колата си е фейс. Вижда се от решетката и скоростния лост.

Прикачил съм един PDF, който добре отразява някои от добавките на фейслифта.

7th Gen face lift Full_Briefing.pdf

Edited by h5rov

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

На снимката с навигацията се вижда част от таблото на колата. Положението на стрелката за температура на антифриза е характерно за фейс-лифт. 

 

Ред.: На едните стрелката "ходи" от 10:00 до 14:00 ч., а на другите - от 17:00 нагоре до 13:00.

 

Съмнявам се да има кола, произведена през 2006 и да не е фейслифт. Още през 2005-та има фейслифтови коли (като моята), но не-фейслифт през 2006 - едва ли. 

 

Edited by ogi28b

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето по мащабна снимка

 

56641431_438348560044304_8867818396230615040_n (1).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Фейс е тая, стана ясно вече и по-нагоре, заради характерните черти по външния вид, също и по таблото и бутоните. За седан специално: в задната част има разлика в стоповете и подредбата на отразяващите елементи вътре в стопа - преди фейса са подредени линейно в колони и редове, все едно са чертани на Ексел, а на фейслифта са подредени във формата на концентрични окръжности. Личното ми мнение, че това е дребен детайл, но изглежда много по-красиво така. Първият вариант ще е по-подходящ за правоъгълен стоп, а не за кръгъл. Колегите с комбитата може да кажат дали при тях има подобна разлика. 

 

Ред.: и кръгчето около емблемата на волана е характерна промяна. 

 

Ето стоп на преди фейслифт: 09-.jpg

 

Стоп на модел фейслифт: BG194013_c2f20f.JPG

 

Друго, особено характерно за промяната във външния вид - мигачите на преди фейслифта са с оранжева пластмаса отпред и вътре използва бели (прозрачни лампи), а на фейслифта е с бяла пластмаса и изисква оранжеви лампи.

Edited by ogi28b
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това за мигачите не е съвсем така. Моята е преди фейса, но мигачите в предните фарове са ми бели с оранжева крушка.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Разлика има както в предната,така и в задната броня.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 16.04.2019 г. at 18:18, IBM написа:

Това за мигачите не е съвсем така. Моята е преди фейса, но мигачите в предните фарове са ми бели с оранжева крушка.

 

 Най-вероятно, твоята кола да е със сменени фарове, но това, което сподели колегата ogi е точно така!

А разликите между тези два модела са ужасно много..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, тъй като скоро си купих Акорда, сега тепърва започвам да го опознава. По-горе стана въпрос за това колко тонколони има във колата. Та, моята е седан и си мислех,че имам 6 тонколони - 4 във вратите и 2 отзад на кората. Оказа се обаче, че в задните врати нямам говорители, нямам представа поради каква причина.

Някой има ли представа какви размери говорители трябва да търся за да може да си допълня музиката? 

ПС.

Някой ако има за продажба точно тези говорители, моля да драсне едно лично.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,ако си без premium sound нямаш тонколони в задните врати,те се слагат на premium sound-а.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 15 часа, IBM написа:

Колеги, тъй като скоро си купих Акорда, сега тепърва започвам да го опознава. По-горе стана въпрос за това колко тонколони има във колата. Та, моята е седан и си мислех,че имам 6 тонколони - 4 във вратите и 2 отзад на кората. Оказа се обаче, че в задните врати нямам говорители, нямам представа поради каква причина.

Някой има ли представа какви размери говорители трябва да търся за да може да си допълня музиката? 

ПС.

Някой ако има за продажба точно тези говорители, моля да драсне едно лично.

Само с говорители не става.

Акорд с говорители в задните врати ползва специален 8 канален външен усилвател, който при теб липсва, а и окабеляването при различните модели е различно. 

Като цяло няма да спечелиш нищо, ако сложиш говорители в задните врати.  Premium Sound System ползват това място за задни колони, защото тези на задната кора свирят само ниски честоти (баси)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно, значи няма да се занимавам. Искаше ми се една идея по-яка музика, но и тази сега се ядва. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Преди 16 часа, ВесКо написа:

 

Акорд с говорители в задните врати ползва специален 8 канален външен усилвател...

 

 

Това ли е въпросният усилвател...

y.thumb.jpg.f064a46ef29477e04887ca6ccfc56a84.jpg

... на него пише Пайнер.

Edited by chavdarbs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, това е

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Искам да запитам за Акорд(7-ма) 2003 бензин / 2.0 Vtec Executive 2 на 210 000мили ,автоматична кутия ,за какво да следя ,за да разбера дали кутията работи добре?Нямам опит с автоматите,за жената ще я купувам!Благодаря!

Edited by madmix2
пропуск

Share this post


Link to post
Share on other sites

Счупих си задната чистачка (wiper arm). Знаете ли дали от 8ма ген е същата, за да купувам такава, ако намеря? Счупеното е в основата, където е пружината.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, 

 

Новобранец съм с Honda Accord VII Face 2,4.

 

Бихте ли ми казали, дали навигацията ми ще заработи ако запиша нов диск с картата, защото сега ме локализира, но няма карта за нашия район. И може ли да се смени езика на навигацията и на гласа на колата. 

IMG_20190430_103811.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...