Jump to content

madmix2

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно madmix2

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 25.06.1973

Profile Information

  • Кара
    Accord VI F18B2 Vtec SE hatchback
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    UK/Варна
  • Интереси
    Стари модели на съвременните пластмасови "играчки"
  1. Скоро не бях изпитвал усещането на разочарование и гнева да пипна някой,който "бара" колата ми.Заблудил съм се,макар и да съм в друга държава ,то винаги се намира "мърша".Отркаднаха ми катализатора на паркинга пред къщи ,сигурно с хидравлични резачки-един срез отзад и пречупен фланец на предната част на ауспуха.Понеже само дребно човече може да се навре под нея то явно са я повдигнали и затова се сещам за ладичката ми от време-оно ,която имаше сензор за наклон в една кутийка с два полюса и м/у тях пластина с тежест,която се клати.Когато докосне който и да е полюс-подава сигнал към алармата и тя свири,около минута. Въпроса ми е: Мога ли да монтирам такъв сензор на фабричната ми аларма и да го вържа към дистанционно известяване - да мога да скокна и да реагирам подобаващо нощеска? Някой има ли снимка на ауспуховата система,че да съм сигурен само катализатора ли ми липсва...(след меката връзка)? Благодаря! Accord VI F18B2 Vtec SE hatchback П.П. Снимки,ако успея да хостна в Imgur.
  2. Подсигуряване против кражби

    Благодаря за изчепателния отговор! За сега ,мисля да си сменя алармата с нова.Някакви пречки ще срещна ли? Относно ключа, явно ще стане, като довтасам с колата до БГ, някоя отпуска. Мерси още веднъж!
  3. Подсигуряване против кражби

    Здравейте колеги хондяци ,прецака ми се дистанционното(единственото) и сега отварям с ключа.Сменях батерията,мерих я, новата е 3V. Друга сложих, но диодчето не присветна в червено. Сутринта отворих и след час не можах да затворя, т.е. изведнъж загина, без признаци и агонизиране. Ползвам си ключа сега и ме дразни . Някакви варианти за смяна, поправка на дистанционното или, както изчетох, трябва с колата да съм ,за да се настрои на място?! Ако отида в офиса на Хонда, тук в UK, ще ми дерат кожи със сигурност...Дайте ми вариант,моля. Има един трегер(тример) на платката на дистанционното и оттам неизбежно се настройва честотата на излъчване, ако реша да ползвам някакво друго, нали? Снимки да прилагам ли? В горния пост са моите. Вътре платката е : интеграл, тример и няколко микроелемента. Какви варианти имам? Втори въпрос: Може ли да ми се направи резервен ключ без да съм с колата на място, в BG? Да се копира крипта от оригиналния и да се прехвърли на новата капсула ID48, която може и да не е в ключа , а в капсула, която се държи на ключодържател я(виждал съм такива тук)? Благодаря!
  4. Подсигуряване против кражби

    Благодаря Docev,наистина ми премигва 5 пъти лампа със зелена светлина и ключ.Явно в БГ ще си извадя резервни
  5. Тресене

    Отиди в сервиз да ти вдигнат едно по едно предните колела на станок и на скорост да форсират и ще се видят хлабините и усетят вибрациите.
  6. Акорд 6 хетчбек

    Звъннах в офиса на представителството на Хонда,казах им номера на шасито и за минута ми издиктуваха номера на боята.Това е крайният начин,ако няма никакъв стикер никъде или махнат от пишмян бояджия за по-лесно
  7. ""сутрин когато запаля колата всичко е ОК но когато загрее и изгася колата и после запаля и проблема се появява със светването на тези две лампи абс и ръчна спирачка"" Някой датчик ще да е,щом когато загрее го прави,ако имаш предвид загряване в движение,а не на място.Диагностика прави ли и?
  8. Тресене

    Това със завоя ме наведе на мисълта за полу(оските) дали са затегнати гайките и ако са,значи остава някой лагер на главината да "заминава".Ако спира на ляв завой-значи е левия и обратно,защото натоварването го "шокирва" за момента и замлъква. Провери си и нивото на масло в ск.кутия.
  9. Подсигуряване против кражби

    Позволявам си да ползвам темата,защото имам притеснение и търся съвет и мнения по въпроса.6-та ген.Акорд 2000г купена с един ключ и прилежащото дистанционно за алармата.Вчера минах покрай ключар и питах за направата на 2-ри ключ,а той ми взе ключовете,сложи ги на скенер към някакъв компютър и ми каза минимална цена 100 лири.Питайки го има ли чип,ми отвърна че има.Ключа ми е съвсем обикновен и искам да знам,дали е така.Може да си е помислил,че искам 2-ро дистанционно.Имобилайзер нямам-отварям с алармата,пъхам ключа и паля.В UK съм и колата е английска сглобка.Прилагам снимки: Благодаря
  10. Всеки сам си взема решения с какво масло да кара.Аз при минус 24 градуса 2007г зимата откривайки от пряспата колата запалих с масло с молибденова присадка,без дори да бутна друго и акумулатора не ми е седял на топло.През лятото си карам с 10W40, а зимата...според зависи къде съм.В Англия сега не ми е нужен нисък вискозитет за студен старт,повече ме касае работната t* и какви присадки има и дали са ми нужни ТЕ.Ако съм в Средиземноморието ще ме касае топлинното число на работната t* на маслото.Кой,където се намира и в какви температури вирее двигателя...такова масло трябва да налива.За добавките в него вече опира до знанието на собственика....ето тук едно елементарно четиво http://www.prista-oil.com/bg/pages/motor-oils-44.html
  11. Акорд 6 хетчбек

    2000г Vtec SE (Хетчбек я водят с 5 врати )Търсих на познатите места,но не можах да намеря,освен някой да го е отлепил или заличил.Моля помогнете,че съм решил да я "пудря"
  12. Колеги,за температурни годишни граници от (-3) до (+25) дали направих добре,че и сипах на моята (F18B2)от варела за Мерцедес камионите 10W40 ?Филтрите поръчах на MAN (не ме питайте 1ч вадих на климатика,само че без да разкачам букси) ...остана ми само горивния да сменя
  13. клапани на F18b2 Accord

    Пиша в стара тема,но не видях конкретен отговор,пък бих искал и аз да знам.Смених си каляската от D15B3 CIVIC със Accord VI 1.850 Vtec 2000g F18B2 и не съм ровичкал още по него.За да спя спокойно,докато го отворя се питам:Дали, аджаба удря клапани или не...?! Благодаря!
  14. D15b3

    Здравейте,имам питане.В Кипър съм и си купих СИВИК с D15B3 карбуратор. Смених му съединителя с EXEDY(такъв си беше и стария).но ми направи впечатление,че маховика там,където ляга феродовия диск е леко вдъбнат(около 1,5мм),но тази вдлъбнатина е скосена по крайщата(като заводска).Съветвах се с колегата(механик) и той каза,че при хонда е така.Много не ми се вярва,защото досега при други автомобили,камиони и пикапи сме струговали маховици("вятър") до идеалната равнина.Плюс това съм с хидравличен съед.и пак не ми отделя долу или в средата,а някъде над средно положение.Не буксува.Скоростната кутия е S20.Реглаж на стеблото на помпата(долната) няма.Какво е мнението ви?Благодаря предварително!
×