Jump to content
Veseliq

Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)

Recommended Posts

Преди 13 часа, Alex__ написа:

Благодаря! Дано да са много, защото е на реални 65000 мили. Има ли вариант пръскалките на фаровете да се пускат без копчето а само с лоста за чистачки? 

Тъй като си намерих на добра цена новя ксенон система, сложна ли е процедурата по поставянето? 

Честно казано, не разбирам въпроса за пръскалките и копчето? Кое копче имаш предвид? 

Пръскалките на фаровете се включват, когато ти светят фаровете и искаш да си пръснеш на предния прозорец. Когато количеството стъклопочистваща течност падне под определено ниво, пръска само на прозореца. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Knoxville said:

Честно казано, не разбирам въпроса за пръскалките и копчето? Кое копче имаш предвид? 

Пръскалките на фаровете се включват, когато ти светят фаровете и искаш да си пръснеш на предния прозорец. Когато количеството стъклопочистваща течност падне под определено ниво, пръска само на прозореца. 

Съжалявам, явно не съм се изказал добре. Тъй като на някои модели съм виждал копче за пръскалките до бутона за VSA и затова питах дали само от него могат да се пускат или става  от лоста. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Alex__ На 8-цата е с отделно копче и от него пръскаш на фаровете когато решиш. Ако пръскаш на стъклото с лоста, на фаровете не пръска всеки път, но веднъж на всеки 10, 20, 30 или не знам колко точно пръскания (може да потърсиш в раздела на Акорд 8 ), освен на стъклото, пръска и на фаровете. Но не е всеки път, както е на 7 (без самостоятелен бутон)

 

 

---------------

 

На 2.4 какви са размерите на акумулатора?  Лесно ли е да се подмени с такъв с други размери или пречи някой въздуховод, водопровод, кабели...? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 4/5/2020 at 12:11 PM, ogi28b said:

@Alex__ На 8-цата е с отделно копче и от него пръскаш на фаровете когато решиш. Ако пръскаш на стъклото с лоста, на фаровете не пръска всеки път, но веднъж на всеки 10, 20, 30 или не знам колко точно пръскания (може да потърсиш в раздела на Акорд 8 ), освен на стъклото, пръска и на фаровете. Но не е всеки път, както е на 7 (без самостоятелен бутон)

 

 

---------------

 

На 2.4 какви са размерите на акумулатора?  Лесно ли е да се подмени с такъв с други размери или пречи някой въздуховод, водопровод, кабели...? 

Здравей @ogi28b, размерите които ми даде по рег. номер в сайта като си взимах нов акумулатор са :

 

Дължина: 247mm

Широчина: 175mm

Височина: 175 mm

 

Самият акумулатор си има легло. Взех колата от един Англичанин който беше сложиш по-голям и дори с паланката отгоре си ходеше от време на време. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора. Оказа се, че оригиналният е около 130 мм ширина. Този размер ми трябваше с точност. Оказа се, че не е сред най-масовите. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е азиатският (тесен) стандарт. Моят е с Дължина: 235mm / Широчина: 128mm / Височина: 200 mm. На практика би влязъл и с 20мм по-голям (в 3-те размера) - без интервенции.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

 

Off Topic

С тези размери и най-вече с тоз азиатски стандарт (много си падам по тесните), що ли за друго тръгнах да си мисля. Ма то пусто като не ме хвана карантината и трябва да работя, мога само да ви завиждам на всички които си стоят вкъщи 😀

 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не седи.Та ние не сме спирали да работим и славабогу.Иначе ще лудна.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята крушка започна да свети розово. Поръчах уж най-доброто - OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER. Нямам представа как повишават напрежението тези баласти и въпроса ми е - има ли шанс да има заредени кондензатори вътре (на изгасена кола) и да ме тресне като я сменям? 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, webster написа:

И моята крушка започна да свети розово. Поръчах уж най-доброто - OSRAM XENARC NIGHT BREAKER LASER. Нямам представа как повишават напрежението тези баласти и въпроса ми е - има ли шанс да има заредени кондензатори вътре (на изгасена кола) и да ме тресне като я сменям? 😀

Здравяй колега. Преди време свалях мойте ксенони да им разменя местата, че нещо едната светеше много слабо, но нямаше драма. Първо изключих буксата в основата на фара, който захранва баласта, за всеки случай. После си развиваш капачката на фара сваляш фасунгата и не бъркаш в нея за да не разбираш има ли кондензатор. После по обратния ред. Ако сваляш за пръв път крушките може да имаш проблем с поставянето на новата. Има един правоъгълен и един овален канал на основата на ксеноновата лампа, който трябва да паднат към фата. Успех и пиши доволен ли си от Laser серията като светене.

IMG_20200418_095946.jpg

 

IMG_20200418_100201.jpg

Редактирано от Ivan_Ch
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за 1ви път ще ми е на тази кола, а я имам от 7 години :) Дано и новите изкарат толкова. Иначе със сигурност ще ми се стори, че светят много, защото старите отдавна не светят както преди.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги смених и двете с лазер-а и светят много добре. Ама и обикновен ксенарк да сложиш ще е по-добре от 7 годишните крушки.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, webster написа:

Да, за 1ви път ще ми е на тази кола, а я имам от 7 години :) Дано и новите изкарат толкова. Иначе със сигурност ще ми се стори, че светят много, защото старите отдавна не светят както преди.

На Субаруто пробвах преди три години на Osram-  Night Breaker... 🙈 Първата изгоря след 4 месеца, втората един месец след това...  Карах винаги с пуснати светлини, по час и половина дневно... Светят хубаво, ама.   🙈😎🤬

Да не ти е уроки, и да искараш повече от мен.... 😊👍Може да ми смеете, но най-съм доволен от,, ламбите", които купих от Лидл-изкараха ме най-дълго!!! Имам още на склад от тях😄🙈😄

Редактирано от mitaka0007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента лазер-а в Е-Маг са на 96 лв бройката и много се чудя. При мен явно са сменяни по една защото едната е 66240 а другата 66040. Едната е буквално сляпа, но не свето в розово. Мислих че имам проблем с фара, но като им слених местата се оказа, че крушките са проблема и сега съм в дилема дали да дам 200 лв за лазери с 12 месеца гаранция  или Xenarc Original за 120-130 лв с 4 години гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mitaka0007, за ксенонови крушки ли говориш или обикновени? Иначе аз ги поръчах от Германия за 86евро и за още 3лв ще ми ги донесат ггбг към края на другата седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, mitaka0007 написа:

На Субаруто пробвах преди три години на Osram-  Night Breaker... 🙈 Първата изгоря след 4 месеца, втората един месец след това...  Карах винаги с пуснати светлини, по час и половина дневно... Светят хубаво, ама.   🙈😎🤬

Да не ти е уроки, и да искараш повече от мен.... 😊👍Може да ми смеете, но най-съм доволен от,, ламбите", които купих от Лидл-изкараха ме най-дълго!!! Имам още на склад от тях😄🙈😄

Те и обикновената серия са така - стандартните живеят най-дълго, светят най-слабо. Найт Брейкъра свети доста по-добре, но пък живее по-малко. Ама при теб 4 месеца да светят, е направо несериозна работа. Чак пък толкова да са зле... То ако е така, определено няма смисъл. Поне 2 години да изкарат, с по 1 час светене на ден, ми се струва допустимо. Аз съм поръчал едни ЛЕД-лампи за фаровете за мъгла и като пристигнат, ще ги монтирам заедно с едни ксенонови Н. Бр.  Unlimited, те горките вече 2 години стоят в кашона и още не съм ги сложил :D Само че сега като метнах LED-a на дългите, вече видях, че кснеона ми наистина е много зле, плаче за смяна. Понякога ми се струва, че коли с обикновени фарове светят в пъти по-силно, като минават покрай мен. 

 

Тези от Лидл-а на каква цена ги взе и кога?

 

Аз уж им следя предложенията, но такива лампи никога не съм виждал. А качеството на продуктите в Лидл, които не са храни, е повече от прилично, според мен е над средното. Другата седмица ще пуснат инфрачервен термометър и ще взема да си взема. 

 

Ред.: Нали за ксенонови говорим, а не за халогенни? 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Лидъл-а, аз ксенонови крушки не съм виждал да продават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз тогава купих Осрама-обикновенни Night Breaker от Амазон! За 18 Евро двете... За такава цена, очаквам и добро качество от Osram!!! 

 

Lidl-Германия пускат по няколко пъти в годината такива артикули... Аз ги купих към 4 евро двете в кутия( и си направих запас) 😊... Имат H4 и H7( марка  Ultimate) , като смятам пак--те са ме изкарали най-дълго от всички пробвани до сега... И без майтап, чистачките им (Лидъл) издържаха по-дълго от Bosch... 🙈 Е, не са на тяхното качество, ама Фабията, която подарих на бащата, я кара още 2 години след това с тях и вършеха прилично работа.. 

Както и да е, повече на Осрама не им се доверя вам... 👎 На вас ви стискам палци с новите ви,, ламби" на Оsram!

 P. S. Сега попрегледах немските форуми за вашите  лазерни--някой са доволни, други се оплакват като мен, че много бързо горят и големи разлики не виждали в светлината, но зависи и от марката кола. Дано на Хонда да стават.... 🙄

Редактирано от mitaka0007

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек говорим за различни неща... сравняваш ябълки с круши.

 

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, webster написа:

Човек говорим за различни неща... сравняваш ябълки с круши.

 

Чакай малко, колега, не бързай да ме обвиняваш! Аз преди да ги пробвам( моите обикновен и осрамки) , четох рецензиите им... Не повярвах и си ги поръчах... Е, не бях късметлия... 

Ето ви един линк с оплакванията за вашият модел осрамки:

 https://www.amazon.de/gp/aw/reviews/B07FYP6QJV/ref=cm_cr_unknown?ie=UTF8&filterByStar=one_star&pageNumber=1

Дано сте късметлия! Има и достатъчно доволни--цената наистина е солена😊... ✌️

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами извинявай тогава, не съм те разбрал, че говориш за обикновени халогенни лампи. Преди това разговорът беше за ксенонови и изведнъж ти казваш, че си купувал от Лидл... стана объркване. Затова ми се стори абсурдно да издържат 3-4 месеца, при това - и двете. Айде - едната да е, да кажеш че се е паднала дефектна бройка, но двете... А то - били халогенни. 

 

И в тоя ред на мисли - едно време Найт Брейкър като навлязоха (най-обикновени, тогава нямаше ънлимитед, лазер, фазер...),  на опаковката изрично беше написано, че животът им е наполовина спрямо стандартна, а в документацията на лампата бяха посочени 150 часа по показателя "MTBF" (аз му викам среден живот). А по този показател някои продукти се развалят доста по-рано. И съответно други - доста по-късно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес се качих в колата, запалих и .... вентилатора на парно/климатик отказа (изобщо не тръгна). Всички бушони на колата са сменени. Къде може да е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм, аз малко омешЪх нещата. Това долу е пробваните от мен, които се скапаха бързо:

Тези с лидълските са за другия колега коментирани! 

 

 Направи ми впечатление, от четенето по немските автомобилни форуми, че Вашите нови модели на Osram, не са също много трайни, и зависи от марката на колата, дали  ще има човек късмет.... На едни коли  оставали супер доволни, други колеги се вайкат за средното качество и бързото изгаряне.... 

Имайте едно на ум с тях...! 

За тази цени, ми се струва, че не е нормално да има такива оплаквания... Гаранцията Ви дано да е истинска! Успех

IMG_20200418_194706.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Ivan_Ch написа:

дали да дам 200 лв за лазери с 12 месеца гаранция  или Xenarc Original за 120-130 лв с 4 години гаранция.

Така зададен въпроса и коментарите от колегите, аз бих заложил на 4те години гаранция.

Дори бих заложил на D2S - Xenarc ULTRA LIFE, на тях им дават 10г. гаранция.

Редактирано от h5rov
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В задвижващия електромотор може да е проблемът. Може да е в управляващия контролен блок. Може да е в буксите и окабеляването към вентилатора. Може да е попаднало чуждо тяло вътре и да му пречи да се върти. Без да го извадиш и да направиш визуална проверка, както и измервания на буксата - няма да разбереш. Може да пробваш да му плеснеш един шамар или да му побутнеш перката през филтъра, ако се вижда. Ако заработи - поти сигурно е че са му приключили четките. 

 

Извън темата - каква е причината да са сменени всички бушони на колата? 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, h5rov написа:

Така зададен въпроса и коментарите от колегите, аз бих заложил на 4те години гаранция.

Дори бих заложил на D2S - Xenarc ULTRA LIFE, на тях им дават 10г. гаранция.

И това съм го обмислял колега, но като им намалява интензитета на светене а то е ясно, че е така голямо важно за 10 г. гаранция. Не мисля, че ще признаят гаранция за слабо светещи лампи ако не са изгорели. Те и моите в момента светят, но едната ми се струва, че като се разминавам с коли с халогенни лампи те светят по-силно от моят циклоп. За това ако се приеме за отправна точка първоначалния интензитет на светене и намаляването му с течение на времето незнам кое ще е по-рентабилно. Имам познат, който наскоро си сложи night breaker unlimited на акорда и казва, че е очарован. Та ще го мисля още извесно време, така и така в момента не карам кой знае колко а пък ако изгори някоя ще ми се наложи да взема по-бързо това решение. Има ли някой колега с Ultra Life да сподели мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ogi28b, не си ли пробвал Led-а на дилгите, който сложи да го пробваш с някакъв самоделен адаптер в късата светлина? Яд ме е, че като слагах моите ледове на халогена не се сетих за тази проба просто за теста как светят с лупа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
23 minutes ago, ogi28b said:

В задвижващия електромотор може да е проблемът. Може да е в управляващия контролен блок. Може да е в буксите и окабеляването към вентилатора. Може да е попаднало чуждо тяло вътре и да му пречи да се върти. Без да го извадиш и да направиш визуална проверка, както и измервания на буксата - няма да разбереш. Може да пробваш да му плеснеш един шамар или да му побутнеш перката през филтъра, ако се вижда. Ако заработи - поти сигурно е че са му приключили четките. 

 

Извън темата - каква е причината да са сменени всички бушони на колата? 

 По принцип като превантивна мярка и на предишните коли го правех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много играчка е да стигна до късите, не че нямах желание. Но там, където ми стои колата, нямам подходящо нещо като екран, пред който да паркирам, да разглобявам, да държа лампата във фара и някой да стои отстрани да прави снимки. Съдейки по снимките в Алито от други потребители, които са монтирали на лупи - резултатите са повече от добри - рязкото отрязване си е там, не е размито. 

 

Сега поръчах още едни, които вместо с 48 чипа, са със 72, т.е. малко по-мощни са, вероятно. Като пристигнат ще ги монтирам във фар с лупа с H1 цокъл и ще цъкна няколко снимки от работната маса. Там ще имам възможност за тест на халогенка H1, ксенонка за H1 и ЛЕД за H1 в един и същи фар. Само дето няма да е фар на Stanley, a на Valeo. 

 

Вариантът е да помолим колегата @Knoxville да си предостави фаровете, които продава (ако не ги е продал де), така за пробата да сложим една LED-лампа в късата и да я снимаме, макар и на раб. маса. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ogi28b написа:

Там ще имам възможност за тест на халогенка H1, ксенонка за H1 и ЛЕД за H1 в един и същи фар.

 

Нямам търпение да прочета отзивите на този тест :) Моето "проучване" по форумите ме свежда до мисълта, че няма по-добро от ксенона, дори китайския в моя случай. Ако има вариант да е LED и да свети толкова добре (или по-добре), без да довежда до повишаване на конденз във фара и съответно да не умират след 1 година употреба, веднага конвертирам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дни ще направя два адаптера D2S от от ламинат като тези от темата на Оги за Н1 и ако ме пуснат още една седмица отпуск ще свалям ледовете от халогените за тест. Откачам вече, нещо трябва да се прави....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само избирайте с повишено внимание откъде ще си взимате тези крушки, че на осрам е пълнено с ментета. Някои сайтове продават без гаранция, много магазини също. Нищо, че на кутията пише еди колко си години гаранция. На мен ми се наложи спешно (в рамките на деня) да си взема 2 крушки и на 3те места, където отидох ми казаха гаранция франция... а цената си беше 60-65лв на брой, което не предвещава да е менте 

Редактирано от Cap_Slow
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.04.2020 г. at 22:31, ogi28b написа:

В задвижващия електромотор може да е проблемът. Може да е в управляващия контролен блок. Може да е в буксите и окабеляването към вентилатора. Може да е попаднало чуждо тяло вътре и да му пречи да се върти. Без да го извадиш и да направиш визуална проверка, както и измервания на буксата - няма да разбереш. Може да пробваш да му плеснеш един шамар или да му побутнеш перката през филтъра, ако се вижда. Ако заработи - поти сигурно е че са му приключили четките. 

 

Извън темата - каква е причината да са сменени всички бушони на колата? 

Проблема е решен. Реостат на парното - 40 лв. с работата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук една картинка, която показва колко е тока през веригата на габаритите, като се има предвид, че всички габарити са подменени с LED, вкл. и лампичката в жабката, общо 9 бр. Само че LED-a не е както китайците ги пускат на по 150-200 мА лампата, да светят като прожектори, а по 20-40 мА на лампа, за да не греят. 

 

IMG_20200426_174624.thumb.jpg.025cd31d74afdaaa0d6ae30048e6e940.jpg

 

0.64 А е стойността, това е на изгасена кола. За сравнение - ако тези 9 лампи бяха обикновени, консумацията щеше да е малко над 4.0 А. Ако някой се чуди какъв е смисъла да сменя обикновени с LED - ето причина - може да оставиш колата цяла нощ на габарити и да не се притесняваш дали ще запалиш сутринта. 

 

На долния клип пък може да се види тока на фабричния ксенон от запалване до стабилизиране. Това пак е при изгасена кола, т.е. напрежението е по-ниско и съответно тока е леко завишен, за да се достигне номиналната мощност. 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преден габарит е 5W / 12.6V = 0.39A x 2 бр = 0,78А

Заден габарит е 10W / 12.6V = 0.79A x 2 бр = 1.58А

 

Сумарно: 0,78+1,58 = 2,36 +0.05 (за имобилайзер и др.) => около 2,5А

 

Това са сметките....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непълни са ти сметките, много неща пропускаш... Написал съм 9 лампи, от които 8 са отвън, 1 е в купето, и това е без осветлението на конзолата и бутоните. Защо смяташ само 6 лампи? Ако имаш кола с изцяло обикновени лампчки, можеш да измериш...

 

Всъщност обръщаш ли внимание къде точно е измерването? Това ми е първото изречение в горното мнение. 

 

 

Ред.: Извинявай, сега видях, че нямаш такава кола, може би затова не знаеш какво и къде свети в нея. 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Днес се наканих да сменя крушките на ксенона. Голям зор беше - час и половина 😄. Тествах ги в подземния гараж и определено светят повече от старите. Старата крушка, която червенееше, започна да си свети пак бяло, но с премигване. Явно края ѝ е бил много близо. Следващата ми чуденка е колко още ще живеят баластите на 17 годишна кола и какви са вариантите ако изпаткат?

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 26 минути, webster написа:

Днес се наканих да сменя крушките на ксенона. Голям зор беше - час и половина 😄. Тествах ги в подземния гараж и определено светят повече от старите. Старата крушка, която червенееше, започна да си свети пак бяло, но с премигване. Явно края ѝ е бил много близо. 

Колега, а като цвят как са? По-студено бяло ли светят от старите или са същите?

Не съм пробвал лично, но мой познат ползва китайска запалка и казва, че са ОК.

#Aliexpress BGN 24.13  17%OFF | Xenon HID headlight D2S D2R Ballast and wire for Mitsubishi ACURA HONDA MAZDA W3T19371 W3T16271 W3T20671 W3T20971
https://a.aliexpress.com/_d6swCAP

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Цвета е почти същия. Нали уж ги дават, че са 4350K и определено са към топлото бяло. Щом китайските баласти стават значи няма да го мисля :) Предполагам и у нас има наличности ако се наложи спешно да се сменя.

Редактирано от webster

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За баластите не е сигурно, моя мознат ползва запалка. Това е кабела между баласта и лампата.

 

#Aliexpress BGN 20.49  20%OFF | Xenon HID Headlight Igniter Ignitor LAD5GL 89035113 33129-SCC-003 W3T10571 For Acura ILX MDX RDX TL TSX ZDX Honda S2000 Mazda 3
https://a.aliexpress.com/_dV2iiUb

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...