Митко Йотов 479 #801 Posted September 17, 2020 @MotoMK5 Ти си егати фена! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pavel_Pavlov 728 #802 Posted September 17, 2020 Ако не можеш да се ориентираш в препоръките в маслената тема (част 4, част 3), можеш да попиташ там. Но не очаквай по-еднозначни отговори. Освен ако към момента са активни сходномислещи хора. Ако искаш бърз и еднозначен отговор, погледни таблицата в първия пост за препоръчани масла, а именно 0W-20 или 5W-20 с API SN/RC или ILSAC GF5 или по-нов. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MotoMK5 13 #803 Posted September 17, 2020 Благодаря за отговора.Видях таблица и за това се пообърках какво да е точно маслото. Ще пообмисля и ще взема някакво пък ще видим как ще се държи в колата. Quote Share this post Link to post Share on other sites
storish05 5 #804 Posted October 4, 2020 Колеги, имам Акорд 8 с ръчна скоростна кутия. Само от Хонда ли става топката за ск. лост или и от някоя друга марка?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
storish05 5 #805 Posted November 14, 2020 Колеги, някои наясно ли е Акорд 8 2009г 2.2 iDtec с каква марка горивна помпа за високо налягане излиза от завода?Има ли го при нас този проблем със стружките като бошовските CP4 помпи?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emicha 1466 #806 Posted November 14, 2020 Ми, излиза си точно с помпа на Бош. Има и няколко случая (тук във форума), на колеги със счупени такива помпи, от там и проблема със стружките. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
darius 761 #807 Posted November 24, 2020 На 28.07.2020 г. at 22:38, Nicholson написа: Не си го разбрал правилно за данъчното и застрахователя, иначе щеше да си търсиш 2.4, 45 коня разлика не са малко и определено ще ги усетиш... "При изпреварване е тегаво и изобщо не можеш да усетиш 200-те коня под капака" Хондите са с деликатен педал на газта - до половината му ход е прилично, а натиснеш ли повече (смятайки че ще получиш още) - следва разочарование... Повтарям фен съм на 2.4 двигателя модел TYPE S ръчна скоростна кутия! Доста старо мнение, но научи се да си караш колата! Режим спорт! Не за изпреварване, а за каране! Кутията е адаптивна! Върви прилично! 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nicholson 1 #808 Posted November 25, 2020 Ок разбрах, но все още не съм взел! 🙂 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mitsubishi 0 #809 Posted February 11 (edited) Привет момчета и момичета, Радвам се, че форума още го има, жалко че темата ми за CRX-а е изтрита. 😐 Въпреки ника и колата от подписа ми 😂😂 съм се загледал в Акорд 8ма генерация с идеята да е следващата каляска. Гледах и по- нови и дори чисто нови автомобили и излиза, че ако човек иска да кара нещо с двигател по- голям 1,6, избора е само мерцедес и бмв. Тия автомобили нито са ми по вкуса, нито по джоба. Та за това и заключението за Акорд. Какво е вашето мнение? Актуален ли е този автомобил все още? Как остарява с годините? Изчетох абсолютно цялата тема и за пръв път виждам толкова положителни мнения за един автомобил... Фанатици.. 😀 Изминавам по около 500 км на седмица и за това съм се насочил към дизелов вариант. Ама пусто ме притеснява ДПФ, ДМФ, турбото и ГНП. Четох, че колегата @Maximus е правил процедуата по почистване на ДПФ. Ще е готино, ако пусне един ъпдейт как са се развили нещата след това 😀 Има за сега две опции: 1. 2014та година на 150,000 км. (https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/honda/accord/22-i-dtec-lifestyle-tourer-5d/4981985) или 2. 2009та година на 122,000 км. (https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/honda/accord/22-i-dtec-elegance-tourer-5d/4892079) И двата автомобила са обработени против ръжда от долната си част и в кухините на капаци и врати. И двата автомобила съм 100% сигурен, че са на реални километри. Не съм фен на това да си сменям автомобилите често та за това колата се взима с дългосрочна преспектива. Кое според вас е по- добрият вариант и защо? Edited February 11 by Mitsubishi Quote Share this post Link to post Share on other sites
policeman 813 #810 Posted February 13 Колега,взимай фейса.На по-малко години е, а и разликата в цената не е много голяма.Този двигател и добър.Карам такъв акорд вече 6-та година и съм много доволен.Навъртял съм му около 150к км и вече е над 300к км.Премахнах ДПФ, защото замина и реших да го премахна физически и ремапнах.Колата исках да не пуши и така се получи-195 кс и към 400нм.Разхода се оптимизира,динамиката е прекрасна и най-вече, не кади отзад,като ВАГ автомобил😁.Към окачване и купе нямам забележки.За тези 6г нищо не съм пипал.Сменил съм само накладки и предни дискове (консумативи).Електрониката е желязна,нямам забележки,като всичко работи-дистроник,автопилот,ел пакет и т.н .Лятото карам на 19”-ки 235/35 -разход извън града 5/6, градско 8,5-11(втората цифра е зимата), смесено с предимно извън града 6,4-6,8 на 19”.Масло 0-30 на 20к км.Слагам Yacco.Сменил съм тръбичката на ЕГР-а,това е слабо място и се пукат.Сменил съм и съединителя с маховика-1350лв оригинал.Веригата няма проблем-карат над 500к км.Премиум саунд системата е добра,моята е такава, свири прилично.Притежавал съм много хонди,предимно бензин, от тях няколко Р-ки, тази ми беше първата дизелова,но смело мога да кажа, че е една от най-добрите.Надявам се ще ти помогна малко с избора.Успех с търсенето! пс Парното е скапано, няма нищо общо с бензинова Хонда 🙄 2 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mitsubishi 0 #811 Posted February 14 @policeman, много благодаря за отговора. Според теб има ли друго решение за ДПФ-а освен премахването му? Казваш, че парното е скапано, явно за това 90% от предлаганите тук са с инсталирано Вебасто 😁 Quote Share this post Link to post Share on other sites
policeman 813 #812 Posted February 14 Ами това е най-рационалното за мен.Имаш опция и да го дадеш за почистване.Това сам го решаваш Quote Share this post Link to post Share on other sites
niko75 37 #813 Posted February 14 В испанския форум пробиват питите на дпф с бургия 10мм и забравят за проблема,прави си регенерирането не сьм чел подробности защото съм със 7-ма и там нямаме такова нещо Quote Share this post Link to post Share on other sites
policeman 813 #814 Posted February 15 Да и руснаците го правят това с дупченето Quote Share this post Link to post Share on other sites
Untouchable 14 #815 Posted February 22 На 11.02.2021 г. at 18:36, Mitsubishi написа: Та за това и заключението за Акорд. Какво е вашето мнение? Актуален ли е този автомобил все още? Как остарява с годините? Изчетох абсолютно цялата тема и за пръв път виждам толкова положителни мнения за един автомобил... Фанатици.. 😀 Изминавам по около 500 км на седмица и за това съм се насочил към дизелов вариант. Ама пусто ме притеснява ДПФ, ДМФ, турбото и ГНП. Четох, че колегата @Maximus е правил процедуата по почистване на ДПФ. Ще е готино, ако пусне един ъпдейт как са се развили нещата след това 😀 Акорд 8 на 100% е актуален, карам такъв 2 години. Как да остарява с годините? колата има брутален външен вид. Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап. Пушаците и тем подобни щуротии си ги оставете настрани. Направена качествено процедурата не води до пушаци, след ДПФ-а има катализатор. И като си търсиш Акорд гледай да е след 2008г. иначе ставаш като мен, даваш пари за документи от Бултрако (50лв.) за достоверност че е Евро 5 и после в КАТ(тесни инженери на автомобилостроенето) ти казват ъъъъъъъ ма имаме заповед че тея след 2009 са Евро5, твоята е Евро 4, не че нали тея 2008 не са 1/1 ма ся нали не може да спориш с такива специалисти от Министерски съвет. Та затова аз напук на това че се изръсих за моята 20к да карам Евро 5 ми го на.укаха, после имаше режа и махам. Вече 1 година така върви, разхода ми падна, мошността се увеличи, това ми е наблюдението. А това за Еко меко и бля бля, щели да слагат стикери и забрани за коли, доооообре, в центъра на София живея, квартала е само къщи, 10 човека се топлят на ДЪРВАААААА, като отворя прозореца да проветря и в нас става като цигански катун. Център София, а добре ли е после колите пушели и тем подобни щуротии, ДПФ на комините има ли ? не! тогава без да ми пишат някой за ЕКО и БИО, не съм някой прошляк да си хвърлям боклука от терасата споко. При триенето на гумите от асфалта фините частици са хиляди пъти повече от тези на ДИЗЕЛА, научно доказано, и сега какво на дървени колела ли да минем да дишаме чист въздух. Това че някой е решил да си продава електрическите боклуци и да анатемосат ДВГ си е геноцит. Та по темата Акорда си е перфектен на фона на немските боклуци от 2008 нагоре, търсих Бенц, БМВ, Ауди, 8 месеца и се нагледах на тотални каруци, напудрени от вън и като се загледаш виждаш реалността.....КАРУЦА. Не съжалявам че си купих Хонда отново, преди време карах 5 години Прелюд 5 и при нея сменях само усмивката на прозореца друго не се бараше. Акорда има перфектен разход, 4.5-5+ на дълго при 140км/ч. и към 6.5 смесено, 7+ в трафик София, това е за моя, добра тяга, 150к.с. са му достатъчни. Ако на тебе не са, с ремапа става 183к.с. но там идва момента с пропушването като я настъпваш затова моята не съм я ремапвал само и махнаха тапата ДПФ. Или пък търсиш S-Type която е 180к.с. Сравнявам го с БМВ 525д 163к.с. което карах преди нея и Хондата дърпа значително повече. Дали ще е с нави или без няма никакво значение, ако искаш си слагаш за 400лв. Андроид и си 2021г веднага. мисля че модела се прави до 2013г. даже на мен следващата не ми харесва на външен вид. Моята е Ексекютив има си достатъчно екстри които вървят с модификацията. Относно махане ДПФ-а това си е мое решение, спестете си тъпи коментари, държава която гори боклука на света не заслужава никакво внимание на тема екология. И както казах дизела и изобщо ДВГ са най-малкия проблем относно замърсяването на въздуха, поинтересувайте и прочетете малко научни данни за спекулирането с подобни велики ЗАМЪРСИТЕЛИ. Съжалявам ако съм засегнал някой всеки избира сам как да живее живота си без да пречи на другите. 1 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
policeman 813 #816 Posted February 22 👏 Добре го написа, колега👍 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 492 #817 Posted February 22 Само с разхода на Прелюда се е изхвърлил като дърт баварец на сняг, ама айде. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emicha 1466 #818 Posted February 22 policeman - вЕрно добре го е написало момчето, но само тая глупост не ми харесва, особено това удебеленото: Цитат .....Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап.... Rakeem - разхода му е за Акорда, ама е без значение . 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rakeem 492 #819 Posted February 22 Off Topic Да, прав си, пийнал съм след вечеря, а Прелюда ми е слабост и въобще не обърнах внимание, че обръща към дизелов Акорд. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Emicha 1466 #820 Posted February 22 преди 4 минути, Rakeem написа: Покажи скритото съдържание Да, прав си, пийнал съм след вечеря, а Прелюда ми е слабост и въобще не обърнах внимание, че обръща към дизелов Акорд. Off Topic Ей... сам си пиеш.... ама айде наздраве, че аз сега се почвам . 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 1745 #821 Posted February 22 Off Topic Пийнете и по едно за здравето на старите Хонди. Забелязвате ли тенденцията, че някой ако иска да каже колко му е добра новата, я сравнява с предишната си. Иначе, добре го е написал - от сърце. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Untouchable 14 #822 Posted February 22 (edited) преди 35 минути, ceco_accord написа: Скрий съдържанието Пийнете и по едно за здравето на старите Хонди. Забелязвате ли тенденцията, че някой ако иска да каже колко му е добра новата, я сравнява с предишната си. Иначе, добре го е написал - от сърце. Колега, сравнявам го с много коли и такива след 2008г. Карал съм какво ли не, Мерцедес С 250 турбо дизел, Е -270,320, БМВ Е39, Е60, 525д,530д., Ауди А6 3.0 ТДИ, Тойота РаФ 2.0 Д4Д, Мицубиши 2.5 V6 Галант, още е в перфектно състояние и върви много с 163к.с., Пежо 407 2.0 ХДИ, 307 2.0ХДИ, И да не забравим най-великия автомобил който съм имал честа да притежавам и глупостта да продам, Хонда Прлюд 5 2.0i. Акорда ми пасна още като седнах в него и казах край с грешните коли. А Прелюда го имах като бях на 30 гореше в София 12, ма ми дремеше на ....., за съжаление стана тесен и гаджето стана жена, после дете и толко. Още ме е яд като гледам снимките му преди да го кача за продажба. Нарочно е с пернишка регистрация да не се обяснявам колко коня е като ме питат ахаха. Edited February 22 by Untouchable 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ceco_accord 1745 #823 Posted February 23 Off Topic Старите модели си имат своя аура. Като му дойде времето, пак ще си намериш. Quote Share this post Link to post Share on other sites