Jump to content
Sign in to follow this  
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Ако не можеш да се ориентираш в препоръките в маслената тема (част 4, част 3), можеш да попиташ там. Но не очаквай по-еднозначни отговори. Освен ако към момента са активни сходномислещи хора. Ако искаш бърз и еднозначен отговор, погледни таблицата в първия пост за препоръчани масла, а именно 0W-20 или 5W-20 с API SN/RC или ILSAC GF5 или по-нов.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговора.Видях таблица и за това се пообърках какво да е точно маслото.

Ще пообмисля и ще взема някакво пък ще видим как ще се държи в колата.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, имам Акорд 8 с ръчна скоростна кутия. Само от Хонда ли става топката за ск. лост или и от някоя друга марка?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, някои наясно ли е Акорд 8 2009г 2.2 iDtec с каква марка горивна помпа за високо налягане излиза от завода?
Има ли го при нас този проблем със стружките като бошовските CP4 помпи?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми, излиза си точно с помпа на Бош. 

Има и няколко случая (тук във форума), на колеги със счупени такива помпи, от там и проблема със стружките. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 28.07.2020 г. at 22:38, Nicholson написа:

Не си го разбрал правилно за данъчното и застрахователя, иначе щеше да си търсиш 2.4, 45 коня разлика не са малко и определено ще ги усетиш...  "При изпреварване е тегаво и изобщо не можеш да усетиш 200-те коня под капака"  Хондите са с деликатен педал на газта - до половината му ход е прилично, а натиснеш ли повече (смятайки че ще получиш още) - следва разочарование... Повтарям фен съм на 2.4 двигателя модел TYPE S ръчна скоростна кутия! 

Доста старо мнение, но научи се да си караш колата! Режим спорт! Не за изпреварване, а за каране!

Кутията е адаптивна! Върви прилично!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет момчета и момичета,

Радвам се, че форума още го има, жалко че темата ми за CRX-а е изтрита. 😐

Въпреки ника и колата от подписа ми 😂😂 съм се загледал в Акорд 8ма генерация с идеята да е следващата каляска. Гледах и по- нови и дори чисто нови автомобили и излиза, че ако човек иска да кара нещо с двигател по- голям 1,6, избора е само мерцедес и бмв. Тия автомобили нито са ми по вкуса, нито по джоба. Та за това и заключението за Акорд.

 

Какво е вашето мнение? Актуален ли е този автомобил все още? Как остарява с годините? Изчетох абсолютно цялата тема и за пръв път виждам толкова положителни мнения за един автомобил... Фанатици.. 😀

 

Изминавам по около 500 км на седмица и за това съм се насочил към дизелов вариант. Ама пусто ме притеснява ДПФ, ДМФ, турбото и ГНП.

 

Четох, че колегата @Maximus е правил процедуата по почистване на ДПФ. Ще е готино, ако пусне един ъпдейт как са се развили нещата след това 😀

 

Има за сега две опции:

1. 2014та година на 150,000 км. (https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/honda/accord/22-i-dtec-lifestyle-tourer-5d/4981985)

или

2. 2009та година на 122,000 км. (https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/honda/accord/22-i-dtec-elegance-tourer-5d/4892079)

 

И двата автомобила са обработени против ръжда от долната си част и в кухините на капаци и врати. И двата автомобила съм 100% сигурен, че са на реални километри.

 

Не съм фен на това да си сменям автомобилите често та за това колата се взима с дългосрочна преспектива.

Кое според вас е по- добрият вариант и защо?

Edited by Mitsubishi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,взимай фейса.На по-малко години е, а и разликата в цената не е много голяма.Този двигател и добър.Карам такъв акорд вече 6-та година и съм много доволен.Навъртял съм му около 150к км и вече е над 300к км.Премахнах ДПФ, защото замина и реших да го премахна физически и ремапнах.Колата исках да не пуши и така се получи-195 кс и към 400нм.Разхода се оптимизира,динамиката е прекрасна и най-вече, не кади отзад,като ВАГ автомобил😁.Към окачване и купе нямам забележки.За тези 6г нищо не съм пипал.Сменил съм само накладки и предни дискове (консумативи).Електрониката е желязна,нямам забележки,като всичко работи-дистроник,автопилот,ел пакет и т.н .Лятото карам на 19”-ки 235/35 -разход извън града 5/6, градско 8,5-11(втората цифра е зимата), смесено с предимно извън града 6,4-6,8 на 19”.Масло 0-30 на 20к км.Слагам Yacco.Сменил съм тръбичката на ЕГР-а,това е слабо място и се пукат.Сменил съм и съединителя с маховика-1350лв оригинал.Веригата няма проблем-карат над 500к км.Премиум саунд системата е добра,моята е такава, свири прилично.Притежавал съм много хонди,предимно бензин, от тях няколко Р-ки, тази ми беше първата дизелова,но смело мога да кажа, че е една от най-добрите.Надявам се ще ти помогна малко с избора.Успех с търсенето!

пс Парното е скапано, няма нищо общо с бензинова Хонда 🙄

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@policeman, много благодаря за отговора. Според теб има ли друго решение за ДПФ-а освен премахването му?

 

Казваш, че парното е скапано, явно за това 90% от предлаганите тук са с инсталирано Вебасто 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами това е най-рационалното за мен.Имаш опция и да го дадеш за почистване.Това сам го решаваш

Share this post


Link to post
Share on other sites

В испанския форум  пробиват питите на дпф с бургия 10мм  и забравят за проблема,прави си регенерирането не сьм чел подробности защото съм със 7-ма и там нямаме такова нещо

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да и руснаците го правят това с дупченето

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 11.02.2021 г. at 18:36, Mitsubishi написа:

Та за това и заключението за Акорд.

 

Какво е вашето мнение? Актуален ли е този автомобил все още? Как остарява с годините? Изчетох абсолютно цялата тема и за пръв път виждам толкова положителни мнения за един автомобил... Фанатици.. 😀

 

Изминавам по около 500 км на седмица и за това съм се насочил към дизелов вариант. Ама пусто ме притеснява ДПФ, ДМФ, турбото и ГНП.

 

Четох, че колегата @Maximus е правил процедуата по почистване на ДПФ. Ще е готино, ако пусне един ъпдейт как са се развили нещата след това 😀

 

 

 

   Акорд 8 на 100% е актуален, карам такъв 2 години. Как да остарява с годините? колата има брутален външен вид. Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап. Пушаците и тем подобни щуротии си ги оставете настрани. Направена качествено процедурата не води до пушаци, след ДПФ-а има катализатор. И като си търсиш Акорд гледай да е след 2008г. иначе ставаш като мен, даваш пари за документи от Бултрако (50лв.) за достоверност че е Евро 5 и после в КАТ(тесни инженери на автомобилостроенето) ти казват ъъъъъъъ ма имаме заповед че тея след 2009 са Евро5, твоята е Евро 4, не че нали тея 2008 не са 1/1 ма ся нали не може да спориш с такива специалисти от Министерски съвет. Та затова аз напук на това че се изръсих за моята 20к да карам Евро 5 ми го на.укаха, после имаше режа и махам.  Вече 1 година така върви, разхода ми падна, мошността се увеличи, това ми е наблюдението.

 

   А това за Еко меко и бля бля, щели да слагат стикери и забрани за коли, доооообре, в центъра на София живея, квартала е само къщи, 10 човека се топлят на ДЪРВАААААА, като отворя прозореца да проветря и в нас става като цигански катун. Център София, а добре ли е после колите пушели и тем подобни щуротии, ДПФ на комините има ли ? не! тогава без да ми пишат някой за ЕКО и БИО, не съм някой прошляк да си хвърлям боклука от терасата споко. При триенето на гумите от асфалта  фините частици са хиляди пъти повече от тези на ДИЗЕЛА, научно доказано, и сега какво на дървени колела ли да минем да дишаме чист въздух. Това че някой е решил да си продава електрическите боклуци и да анатемосат ДВГ си е геноцит. 

 

  Та по темата Акорда си е перфектен на фона на немските боклуци от 2008 нагоре, търсих Бенц, БМВ, Ауди, 8 месеца и се нагледах на тотални каруци, напудрени от вън и като се загледаш виждаш реалността.....КАРУЦА.  Не съжалявам че си купих Хонда отново, преди време карах 5 години Прелюд 5 и при нея сменях само усмивката на прозореца друго не се бараше. Акорда има перфектен разход, 4.5-5+ на дълго при 140км/ч. и към 6.5 смесено, 7+ в трафик София, това е за моя, добра тяга, 150к.с. са му достатъчни. Ако на тебе не са, с ремапа става 183к.с. но там идва момента с пропушването като я настъпваш затова моята не съм я ремапвал само и махнаха тапата ДПФ. Или пък търсиш S-Type която е 180к.с. Сравнявам го с БМВ 525д 163к.с. което карах преди нея и Хондата дърпа значително повече. Дали ще е с нави или без няма никакво значение, ако искаш си слагаш за 400лв. Андроид и си 2021г веднага. мисля че модела се прави до 2013г. даже на мен следващата не ми харесва на външен вид. Моята е Ексекютив има си достатъчно екстри които вървят с модификацията. 

 Относно махане ДПФ-а това си е мое решение, спестете си тъпи коментари, държава която гори боклука на света не заслужава никакво внимание на тема екология. И както казах дизела и изобщо ДВГ са най-малкия проблем относно замърсяването на въздуха, поинтересувайте и прочетете малко научни данни за спекулирането с подобни велики ЗАМЪРСИТЕЛИ. 

 

Съжалявам ако съм засегнал някой всеки избира сам как да живее живота си без да пречи на другите.

 

  • Like 1
  • Upvote 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

👏 Добре го написа, колега👍

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само с разхода на Прелюда се е изхвърлил като дърт баварец на сняг, ама айде. 

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

policeman - вЕрно добре го е написало момчето, но само тая глупост не ми харесва, особено това удебеленото:

 

Цитат

.....Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап.... 

 

Rakeem -  разхода му е за Акорда, ама е без значение .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Да, прав си, пийнал съм след вечеря, а Прелюда ми е слабост и въобще не обърнах внимание, че обръща към дизелов Акорд. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 4 минути, Rakeem написа:
  Покажи скритото съдържание

Да, прав си, пийнал съм след вечеря, а Прелюда ми е слабост и въобще не обърнах внимание, че обръща към дизелов Акорд. 

 

Off Topic

Ей... сам си пиеш.... ама айде наздраве, че аз сега се почвам :D.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Пийнете и по едно за здравето на старите Хонди.

Забелязвате ли тенденцията, че някой ако иска да каже колко му е добра новата, я сравнява с предишната си.

Иначе, добре го е написал - от сърце.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 35 минути, ceco_accord написа:
  Скрий съдържанието

Пийнете и по едно за здравето на старите Хонди.

Забелязвате ли тенденцията, че някой ако иска да каже колко му е добра новата, я сравнява с предишната си.

Иначе, добре го е написал - от сърце.

 

 

Колега, сравнявам го с много коли и такива след 2008г. Карал съм какво ли не, Мерцедес С  250 турбо дизел, Е -270,320, БМВ Е39, Е60, 525д,530д., Ауди А6 3.0 ТДИ,  Тойота РаФ 2.0 Д4Д, Мицубиши 2.5 V6 Галант, още е в перфектно състояние и върви много с 163к.с., Пежо 407 2.0 ХДИ, 307 2.0ХДИ, И да не забравим най-великия автомобил който съм имал честа да притежавам и глупостта да продам, Хонда Прлюд 5 2.0i.  

Акорда ми пасна още като седнах в него и казах край с грешните коли. А Прелюда го имах като бях на 30 гореше в София 12, ма ми дремеше на ....., за съжаление стана тесен и гаджето стана жена, после дете и толко. Още ме е яд като гледам снимките му преди да го кача за продажба. Нарочно е с пернишка регистрация да не се обяснявам колко коня е като ме питат ахаха.

 

2013-05-04 1.jpg

2013-05-04 3.jpg

2013-11-30 5.jpg

2013-11-30 14.jpg

2013-12-01 18.jpg

2013-11-30 9.jpg

2013-11-30 15.jpg

2013-11-30 6.jpg

Edited by Untouchable
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Старите модели си имат своя аура. Като му дойде времето, пак ще си намериш.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...