Jump to content

Recommended Posts

Я да видим има ли тук колеги, които карат 8-ма генерация Акорд ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам близо 3 години Accord 2.2 i-DTEC. Колата е невероятна във всяко едно отношение и проблеми до сега не съм имал. Среден разход на гориво последните 17 000 км отчетени от бордовия компютър - 4.5/100 км., извънградско шофиране със скорост ~ 95-100 км/ч. По отношение на разход/гориво - най-икономично е с MaxxMotion дизел, следван от V-Power Diesel.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, замислям се догодина да се прехвърля от 7-ма на 8-ма серия. Моля да споделяте отзиви ако сте притежавали автомобил и от двете серии или имате поглед, най-вече по отношение отношение на:Надеждност, проблеми, "детски" болести и момента на отстраняването им,цена на консумативи и части, подходящи модификации и такива за избягване, както и всякаква друга полезна информация за бъдещите членове на клуба. Надявам се до 2г, повечето да се прехвърлим в тази тема, а защо не и в такава за 9-ката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги. И аз,като angello живо се интересувам от 8-та генерация и,ще съм благодарен на всякаква информация. При мен има и друга дилема-дали да бъде 2.2дизел или 2.4 бензин и поставяне на газова уредба,само комби разбира се. Много съм си доволен от дизела,но като чета колко гориво харчат бензинките на колегите си мисля,че или леко послъгват или няма разлика в левове на 100 км между бензин и дизел,което за да повярвам трябва да видя. От както се имаме с Акорда сме мминали достатъчно километри за да мога да направя обективна оценка. А тя е:повече от прекрасен автомобил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moга да споделя мнения за моята, която е 2.0 литров бензинов двигател, 156 к.с.Невероятно тих и икономичен автомобил. Двигателят просто не се чува. Удобна, елегантна, возията е прекрасна. Скъпа първоначална покупка, която си връща парите многократно с надеждността си. Среден разход на гориво извънградско при скорост 90 км/ч - 5.2. л/100 км. Независимо дали изберете бензинов или дизелов двигател няма да сгрешите.

Редактирано от Cyreon
  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 Горд собственик от месец на Акорд 8-ма генерация турер, 2,2-dtec/ръчни скорости. Закупена от "Хонда - Бургас (г.н Апостолов)" за който се чудя дали дали не пусна отделна тема... (та да се види кой друг е имал вземане даване с г-на). След като прочетох голяма част от темите чак сега намерих отделна за 8-ма генерация (за което не съжалявам, запознах се с историята на предишните модели) Решихме да заложим на Акорда 2.2 дизел, тъй като имах наблюдения (200к) върху CRV 2.2d/2008г. 140ph т.е стария вариант на мотора. След 3000км, на Акорда равносметка за плюсове и минуси: Динамиката на автомобила е много добра (за мен) стъпката доста стабилна, не само заради 17-ките естествено, мотора доста добре шумоизолиран, купето също, първоначално очаквах разхода да е малко по нисък не се оказа така от досегашните ми проби. Първата беше София - Пловдив (редовно го пътувам) на отиване - 7л/100км леко каране (с жената и бебето) 120-130, на обратно нещата коренно се промениха 8.3л/100км/ автопилот на 130! който като видях на къде отиват нещата реших да не изключвам до входа на София да видя дали по нанадолнищата няма случайно да свали, но УВИ нтц. Изводът - автопилотът на тази кола не достатъчно изкусурен и освен на равен терен забравям за това копче. Голям проблем и много ме дразни е адски бавното загряване сутрин (имал съм доста различни коли такова чудо не съм виждал), бях се засилил да сменям термостат, да търся въздушни възглавници в водната си-а и какво ли още не, но след посещение в сервиза и четене доста тук за проблема на 2.2 дизела на Хонда при предишни модели, смятам за сега да се примиря :) Нека и някой друг с 8-ма да сподели. Друг дразнещ проблем е миризмата на изгорели газове в купето в задръствания или на место, не мога да разбера от какво е, поленовия филтър е чисто нов (видях как го сменят) мирише си и това е, налага се да затварям на вътрешен въздух периодично което не ми се вижда нормално (или поне не ми се е случвало с досегашните). Да не говорим че първоначално се психясах да не са колектори като при предишните, но и в сервиза (доверен) и в Хонда Плд. ми казаха че проблема е решен при новия мотор т.е. 2.2 I-dtec 150ph.Има доста неща който бих искал да споделя но усещам че стана много дълъг поста ми и едва ли някой ще прочете т.е. да не отегчавам :)P.S. : за предстоящите ремонтчета ще пиша утре ")

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти не усещам разлика в разхода с автопилота. Този разход 8,3/100 Пловдив - София ме озадачава. При 120 - 130 км/ч до Пловдив разхода ми с автопилот е до 6 /100, обратно при същата скорост макс. 7/100. Вярно, че сте с комби версията, но все пак. Никаква миризма на изгорели газове не съм усещал до сега в купето. Със загряването е така, бавно, особено през зимата.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето.. знам си аз, че нещо не е наред. За разхода предстоят още тестове и ще видим, дано проблема да е бил в обувките ми :) За миризмата в купето не мога да си я обясня, опитах се да видя от къде дърпа въздуха преди да го вкара в купето (обикновено е около чистачките) но тук не съм сигурен. Ако някой знае да каже. Относно ремонтчетата които предстоят, след посещение в сервиза се оказа че тампони на стабилизираща щанга са на "кокал" - останах приятно изненадан от Бултрако около 25лв/бр. и предни тампони на долните носачи са омекнали (т. нар."кюфтета') - пак от Бултрако 52лв/бр. но ги нямаше, поръчани са. Въпросът ми е някой имал ли е проблем с рейката, тъй като чух от 2 места, че им било слабо място (моята лекичко потропва)...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също бих искал да получа инфо за Акорд 8. От скоро имам такъв - 2.4 бензин, 201 к.с. Мога да кажа, че колата е възхитителна, като комфорт на управление и возия /качвам се на нея от Ауди А6/. Има страшно много екстри и системи за сигурност, даже още не съм ги разучил всички. Относно разход - около 11 - 12 в града и 10 извън града. Проблем с рейката наистина имат - моята е на 40 000 км. и я правиха в Бултрако. Предлагат ремонт за около 500 лв.За бавното загряване на дизела - колега при всички е така. Аудито също загрява мн. бавно и това е така, защото дизелите са с по-високо КПД.Иначе с радост ще изчета всяка информация за колата и конкретния модел.Започвам да се замислям за дневни светлини, тъй като нямам такива. Може ли някой да помогне със съвет по отношение на такива светлини - какви, от къде и т.н.? Тънкият момент е, че трябва да се получи естетически издържан фейс, който по никакъв начин да не ни води до асоциации с Голф 3 с рег. табела започваща с РК. Другото нещо, което ме вълнува е, от къде да намеря навигационния диск?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За навигацията, можеш да намериш подробна карта за България от тук (гледай последните страници за най-новата версия, също така виж инструкциите от първата страница за това как да запишеш диска сам):

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=65105

 

Като гледам коментарите за разхода на гориво, много бих се радвал ако някой от вас започне да ползва сайтчето от сигнатурата ми (аз го правя), с което да си следи разхода на гориво (и всичко останало) в детайл. Така най-лесно да видим въпросният модел/двигател колко гори.

 

Но ако приемем, че двигателя i-DTEC е подобрена версия на i-CTDi с дори занижен разход, не мога да повярвам, че при 120-130км/ч на автопилот разхода е 8. Честно казано аз разход над 7 не съм виждал почти на тая кола, дори при каране със 140 и вдигане на скорости над 160-180 София-Бургас-София. А на автопилот като съм карал България -> Франция -> България, със скорост 120-130км/ч, разхода е около 5.5 - и с българската и с вносната нафта, разлика според горивото няма.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги с какви гуми ги засичате тия разходи, да не би отклонението при мен да е толкова голямо заради комбито и гумите 225/50/17 ?Не мога да си го обясня иначе, колата върви добре, не е да е запушена, сменени за и консумативите преди 3к, работата на мотора е отлична (чъкам на дърво). Турбото тегли здраво, без да вие на линейка. Освен да има някаква преломна граница между под130 и над130км/h щ го пробвам следващия път на 120автопилот, без да минава 130 пък да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега съм карал 205/55/R16. При 17 цола правилния размер е 225/45, а не 225/50, при който километража няма да е верен (макар не с толкова много) и съответно ще има отклонение на борд комп и всичко. Най-сигурно засичай от пълен до пълен резервоар.Иначе въздушното съпротивление расте с квадратна сложност. Ако разликата между 70 и 90км/ч е малка, то между 130 и 150км/ч, разликата във въздушното съпротивление е огромна. За това за 100км/ч ти стигат 30кс, за 200км/ч ти стигат 100кс, за 300км/ч ти трябват 300+кс, за 400км/ч ти трябват 1000кс и свръх аеродинамична кола.Аз лично със супер целенасочено спокойно каране 70-90 до Гърция и обратно съм постигал между пълни резервоари разход от 4.2л/100, което е под спецификацията на Хонда от 4.5л/100 на дълъг път.

Редактирано от Veseliq
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно! Гумите са 225 и 17-ки, а това има не малко значение за разхода. Като се прибави комбито, +/- 10 км/ч, товар, начин на ускоряване, зимен сезон, разлика в горивото и нещата започват да стават обясними. Колата си е напълно редовна, карайте я със здраве!

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moга да споделя мнения за моята, която е 2.0 литров бензинов двигател, 156 к.с.Невероятно тих и икономичен автомобил. Двигателят просто не се чува. Удобна, елегантна, возията е прекрасна. Скъпа първоначална покупка, която си връща парите многократно с надеждността си. Среден разход на гориво извънградско при скорост 90 км/ч - 5.2. л/100 км. Независимо дали изберете бензинов или дизелов двигател няма да сгрешите.

Извинявам се че се намесвам в темата за АКОРДА,но от просто любопитство искам да знам как ще си купиш този автомобил,който вози много по-добре от старите сивици,много по-луксозен е,километрите не се усещат както при нас ,предполагам пътуването извън града си е цяло удоволствие и ще го караш с 90 км. в час???????????????????????? Нямам нито един познат с подобна кола който да я кара с 90 км. извън града. Аз имам стар сивик, който под 110-120 не се движи......
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............... и ще го караш с 90 км. в час???????????????????????? Нямам нито един познат с подобна кола който да я кара с 90 км. извън града. Аз имам стар сивик, който под 110-120 не се движи......Кара се с такава скорост с цел да се засече средния разход на гориво в различните режими, при различните стилове на шофиране и т.н. Има и друг вариант, приемете, че има хора които не харесват скорост над 100 км/ч. по различни съображения.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че се намесвам в темата за АКОРДА,но от просто любопитство искам да знам как ще си купиш този автомобил,който вози много по-добре от старите сивици,много по-луксозен е,километрите не се усещат както при нас ,предполагам пътуването извън града си е цяло удоволствие и ще го караш с 90 км. в час???????????????????????? Нямам нито един познат с подобна кола който да я кара с 90 км. извън града. Аз имам стар сивик, който под 110-120 не се движи......

Цялото ти мнение е офтопик (така че и аз ще си позволя да се включа с такъв), но честно казано това да имаш сигурен, удебен, луксозен автомобил значи, не знаех, че значи, че трябва да го караш настъпен до ламарината :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги относно разхода на гориво, мисля че има малко разминаване 120 - 130 БЕЗ автопилот 7л/100км, на обратно 130 - на Автопилот + увеличение до 140 на места заради изпреварване 8.3 до караулката на цариградско.

Напълно съм съгласен с колегата "pendoc" относно стилове на каране и скорост, пътищата са обществени и всеки закупил винетка има равни! права да ги ползва съобразявайки се с правилата за движение, и съответно който е решен кандидат за жертва на войната по пътищата никой не може да го спре, те (кандидатите) намаляват прогресивно.

Надявам се в крайна сметка да се върнем на темата Публикувано изображение

До "Veseliq" тъй като съм на мнение, че "В спора се ражда истината" (без да се обижда никой естествено) относно засичане на разход отдавна съм разбрал значението от пълен до пълен (както една и съща бензиностанция, една и съща колонка, и пак не е сигурно, стигал съм до там да сипвам ръчно от шишета без пяна с точно количество и тн.) но първото нещо което направих като взех колата беше да се убедя, че разхода на бордовия е верен - верен е Публикувано изображение, както и за въздушното съпротивление зависещо от много фактори (насрещен вятър, рейки за багажник, та дори и отворен прозорец който мнозина не вярват че може да покачи до половин литър отгоре) А относно гумите и тях купих на другия ден след колата (беше с пълни терлици) и от гумаджйницата ми казаха това е единствен размер за тази кола, след като ми обърна внимание (благодаря за което) проверих и на сайта:

http://www.honda.bg/...2-i-dtec/1/192/ и където още можах и:

Elegance 215 / 60 R 16 или както в моя случаи Executive 225 / 50 R 17 ? Не знам сега кой е прав? Другото което ще направя на следващото пътуване е да го засека с GPS-а дали скоростомера е верен въпреки че няма дигитален ама ще видя какво ще измисля.

Имаше още нещо което исках да обсъдим но.....

 

Някой би ли споделил защо не мога да пиша повече от 2 пъти на 24ч. (опитвам се да бъда кратък Публикувано изображение)

Редактирано от vango1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, спирам да се изказвам, защото съм написал големи глупости - докато 205/55/16 или 225/45/17 са верни размери за 7ма генерация, за 8ма са други (твоя размер)!Щом разхода ти е такъв, спазвайки въпросната скорост, имайки напомпани гуми, то проблема определено е другаде. Знам ли, при мен определено разхода вече години наред е съвсем различен (по-нисък), дори при доста по-агресивно от описаното от теб каране, а уж караме със същия двигател, като твоя е подобрен...

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Размера на гумите е изписан на една лепенка на страничната колона или от вътрешната страна на капачката на резервоара. За моята е 225/50/17. Не дават друга опция /имал съм коли, при които имаше 2-3 варианта дадени от производителя/Дадени са също така и атмосферите за помпане. А относно разхода - моето скромно мнение е, че разход от 7-8л. /100км. е съвсем приличен и ми изглежда излишно вманиачаване да се следи с точност до милилитър или грам. Не го казвам да се заяждам или опонирам, всеки сам си преценява. Мнението ми е, че като цяло Хонда са икономични автомобили. Мисля, че концепцията им е такава и много работят по въпроса.Относно навигацията - не мога да сваля и запиша карта. Ако някой може да помогне ще съм много щастлив и признателен, като естествено ще си платя каквото струва.

Редактирано от stil_av
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моят Акорд гумите са 205/60/16. На по-големия бензинов двигател може и с тези, може и с 225-ките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло мнението на колегата Рико е малко странно. Наистина всеки сам може да прецени с каква скорост му е най-комфортно да кара и се чувства най-сигурен. Мисля, че това не бива да се обсъжда, всеки трябва да си прецени как му е най-безопасно. Не е критерии за това с каква скорост се движиш, какъв ти е комфорта. Иначе, отново да потвърдя, след изминати около 2000 км. с колата - много добра возия, много екстри, много хубаво спира, много системи за безопасност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, направих нова засечка на разхода: София - Чирпан 125км/h след Ихтиман на равните участъци с включен автопилот - 6.3л/100, и обратно след зануляване 7.3/100 т.е. средно 6.8/100. като уточнение, изключително спокойно каране. По интересното, е че като се прибрах беше 3 градуса, наложи се да преместя колата и видях локва от поне 300 мл вода.... Веднага си помислих " хайде започнаха проблемите..." след внимателен анализ установих че е чиста вода от конденз който според мен не трябваше да има предвид външната температура, но дори и така да е от някакви комбинирани цикли на климатика, много ми се видя тая вода. Да уточня колата е работила около 2 часа на 22 градуса и Auto в купето. На някой да е забелязвал нещо подобно под колата си? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, лятото в жегата като ходих до морето, съвсем случайно го забелязах. Беше бая голяма локва :) Сега зимата не съм гледал дали има, тъй като в повечето случаи изключвам A/C-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм с 8ма, а със 7ма - лятото и аз го бях оставил на AUTO - пътувах в най - голямата жега с около 50-60 бях в населено, поглеждам назад и гледам нещо капе от моята кола и си оставя диря стабилна... Викам си айдеее масло, радиатор, маркуч някой - нещо е сдало багажа - като Вас след като спрях веднага и се пулих известно време разбрах, че е от конденз :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Включвам се и аз.. след два месеца каране на Акорд 8, забелязвам че разхода действително е по-висок при "автопилот". Само че го отдавам на това че спазва дистанция от предния автомобил и постоянно ми намаля, без аз да съм искал, а после ускорява много сериозно. Среден разход около 7 - 7,1 .. Един път пробвах с нормално каране - 120км/ч на магистрала, в града до 80км/ч (Цариградско) без да ускорявам рязко, мисля че турбото не успяваше да се включи - 4,2 разход - Ихтиман -> София-център :D

Иначе мога да кажа че направо се родих с тоя Акорд, след като преди това карах Деу Леганца и трудно свалях под 11 разхода на бензин извънградско :) Комфорта е горе-долу същия, но отзад е доста по-тясно, като това според мен е от големите предни седалки. Засега след около 4000км за два месеца само масло и филтри съм сменил и сега мисля да купувам нови гуми и ме интересува от 225/50/17 мога ли да мина на 205/55/17?

Редактирано от g0sh

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че 205/55/17 са значително по-скъпи. Защо ти е да минаваш на размер, който не отговаря на производствения?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............... и ще го караш с 90 км. в час???????????????????????? Нямам нито един познат с подобна кола който да я кара с 90 км. извън града. Аз имам стар сивик, който под 110-120 не се движи......

Кара се с такава скорост с цел да се засече средния разход на гориво в различните режими, при различните стилове на шофиране и т.н. Има и друг вариант, приемете, че има хора които не харесват скорост над 100 км/ч. по различни съображения.

...Колега, защо е необходимо да се оправдаваш, че караш по правилата? :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Veseliq, искам да проверя дали ще падне шума и разхода с по-тесните гуми.. То вярно че колата я взех с някакви ДОТ05 и 07, ама все пак ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избери си гуми с правилния размер и висок рейтинг на ефективност. По-тесните гуми с кофти шарка, тегло и тн може да водят до по-висок разход така и така. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега съм карал 205/55/R16. При 17 цола правилния размер е 225/45, а не 225/50, при който километража няма да е верен (макар не с толкова много) и съответно ще има отклонение на борд комп и всичко. Най-сигурно засичай от пълен до пълен резервоар.Иначе въздушното съпротивление расте с квадратна сложност. Ако разликата между 70 и 90км/ч е малка, то между 130 и 150км/ч, разликата във въздушното съпротивление е огромна. За това за 100км/ч ти стигат 30кс, за 200км/ч ти стигат 100кс, за 300км/ч ти трябват 300+кс, за 400км/ч ти трябват 1000кс и свръх аеродинамична кола.Аз лично със супер целенасочено спокойно каране 70-90 до Гърция и обратно съм постигал между пълни резервоари разход от 4.2л/100, което е под спецификацията на Хонда от 4.5л/100 на дълъг път.

Грешиш!225 50 17 e размерът при 8ма генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

До сега съм карал 205/55/R16. При 17 цола правилния размер е 225/45, а не 225/50, при който километража няма да е верен (макар не с толкова много) и съответно ще има отклонение на борд комп и всичко. Най-сигурно засичай от пълен до пълен резервоар.Иначе въздушното съпротивление расте с квадратна сложност. Ако разликата между 70 и 90км/ч е малка, то между 130 и 150км/ч, разликата във въздушното съпротивление е огромна. За това за 100км/ч ти стигат 30кс, за 200км/ч ти стигат 100кс, за 300км/ч ти трябват 300+кс, за 400км/ч ти трябват 1000кс и свръх аеродинамична кола.Аз лично със супер целенасочено спокойно каране 70-90 до Гърция и обратно съм постигал между пълни резервоари разход от 4.2л/100, което е под спецификацията на Хонда от 4.5л/100 на дълъг път.

Грешиш!225 50 17 e размерът при 8ма генерация

 

 

Не на всички. Моите са 205 60 16

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешиш!

225 50 17 e размерът при 8ма генерация

 

 

И съм се поправил. Виж от коя дата ми цитираш мнението и първо прочети тези след това :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак. Имам въпрос за джантите този път - параметрите R17 5x108 ли са? И също така някой знае ли колко е централния отвор, понеже ще търся резервна гума с джанта, че вчера спуках гума и ми се разказа играта направо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5х114,3мм

Централен отвор: 64,1мм

А дали джантите са 17-ки - зависи от колата ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16-ки са за Comfort и Elegdnce , като при дизела са 215/60R16, а при бензин 2.0л. -205/60R16

17 -ки са от LIfeStyle и Executive- 225/50R17

18-kи за Type S -235/45R18 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има някой мераклия да я прави http://www.autoscout24.es/Details.aspx?id=254387058&asrc=st%7Cas

Тази обява и аз я гледах ,но прецених ,че е не рентабилно  (поне за мен) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да ме светне за разликата между Accord VIII и Accord IX, защото на някои места ги пише след 7.2008 че са IX и на външен вид приличат на осмата.. обаче като напишеш Accord IX и излизат два различни вида.. Къде е истината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VIII е 8ма генерация, IX до колкото разбирам трябва да е 9та генерация? До 07.2008 са всъщност 7ма генерация, след 08.2008 (и чак до ден днешен) са 8ма генерация, а европейски Акорд 9та генерация най-рано 08.2015, така че не знам за какво говориш :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×