Jump to content

vango1

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно vango1

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord Vlll Tourer 2.2 i-DTEC
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравейте колеги, връщам си думите от по горния пост за "DPF-a". След 600км. Отново светна,този път вече не издържах и пристъпих към процедура по премахване на Dpf. Колата вече е без филтъра, и отново върви. Да се надяваме че проблема е решен
  2. Здравейте колеги, да ви споделя след 1г. и 30к най-накрая се сблъсках с "DPF" или както аз му викам "PDF" филтъра. Оня ден в движение, светна сигналното "i" заедно с една иконка наподобяваща ауспух и газове на бордовия и надпис "Check sistem". Колата загуби мощност близо 30%, и повече от 2200 оборота не вдига. Ясно колата влезе в сервизен режим. Ходих до Юби-ко, колата искаше регенерация на ДПФ-а, проблемът беше че на вън беше около 1 градус и регенерацията не искаше да започне. Пробвахме три пъти. Единия от техниците ми каза да карам така и да изчакам да стане поне 10-тина най-добре 15-тина градуса и ще стане без проблем. Е да де ама да стоя без кола ли? Наложи се да пътувам с нея извън града, и както си карам с 100тина изведнъж светна и нов чек с иконка наподобяваща диференциал (тая е най-страшната иконка на всички коли), оказа се че колата е влязла във втори по строг авариен режим - 1500 оборота макс, мощност на 15%. С триста зора се прибрах но се прибрах (все пак това е Хонда ). Ходих отново в Юби-ко, прочетохме я и се оказа, че много се е запушила и филтъра е за смяна (според компа). Опциите бяха сваляне на филтъра миене/почистване ръчно и после регенерация софтуерна: 60 + 60 = 120лв общо. Процедурата беше направена. след три дена градско и отново на път на 30км от СФ. аиде пак... "Check sistem" След разговор отново с Юби-ко и обяснение (от тяхна страна) че пак се е запушила най-вероятно от лоша нафта останала в резервоара, и че трябва да повторя процедурата но разбира се на по ниска цена! Не ми стана приятно. Не мисля че е правилно да се плаща 2 пъти за една и съща процедура в рамките на 1 седмица. Почнах много да се замислям за отстраняване на ПДФ . Но реших да направя последен опит преди тази крачка. Свалих си сам ПДФа (с малко зор и поздрави на майка му разбира се) след цяла нощ киснене влязохме в банята (само аз и той) доста голяма "ГНЯЗ" излезе. Жена ми се сърди после. След монтажа дойде момента на истината но уви още преди да запаля светна чека (оказа се че веднъж влязла в авариен режим без закачване на компютър не излиза, дори с сваляне на акумулатора), хайде пак в Юби-ко разказах за премеждието си на техника и го помолих само да я извади от тоя режим да видим какво ще стане и ЕВРИКА колата заспа, върви, нищо не свети. Не ми поиска пари този път! Сега я засичам да видим колко ще кара тоя път. П.С. Не се стряскайте толкова от тоя ПДФ, не е необходимо задължително да се отстранява има и други културни решения, за разлика от на другите марки.
  3. Колега, опитах да го дръпна но за съжаление линка не работи
  4. И аз нямам, а много бих искал
  5. Здравейте колеги, отдавна не съм е включвал, зимата купувахме нова Хонда от Бултрако и коментирахме акордите като моя и ми казаха, че акорд след 8гн. няма да има за Европа въобще.Да споделя рециклирах си рейката много тропаше вече и не се издържаше, вече знам че и от Бултрако-ботевградско ги рециклират за около седмица и 700лв. Моята я правиха на окръжна болница и ще споделя по нататък като я покарам малко дали е ок.Сблъсках се и с друг интересен проблем "ходова част": при тръгване съвсем лекичко и спиране т.е. при обръщане на напрежението (тягата) лекичко припукване. Интересно след вдигане и сваляне от крика пукането изчезваше за кратко... след мъки и проверки и на канал (всички възможни експерименти) единственото съмнение беше за шарнир на долен носач който по всякакъв начин изглеждаше 110% здрав. Решихме все пак да го сменим макари с риск да сменяме здрави части но просто ми беше писнало и Еврика ... припукването изчезна! Дано съм полезен
  6. Здравейте колеги, направих нова засечка на разхода: София - Чирпан 125км/h след Ихтиман на равните участъци с включен автопилот - 6.3л/100, и обратно след зануляване 7.3/100 т.е. средно 6.8/100. като уточнение, изключително спокойно каране. По интересното, е че като се прибрах беше 3 градуса, наложи се да преместя колата и видях локва от поне 300 мл вода.... Веднага си помислих " хайде започнаха проблемите..." след внимателен анализ установих че е чиста вода от конденз който според мен не трябваше да има предвид външната температура, но дори и така да е от някакви комбинирани цикли на климатика, много ми се видя тая вода. Да уточня колата е работила около 2 часа на 22 градуса и Auto в купето. На някой да е забелязвал нещо подобно под колата си?
  7. Колега, вече на трета кола си го слагам "DRL-то" Акорд 8, толкова съм доволен от "Тая джаджа". Купих си го точно когато приеха закона за задължителните светлини преди няколко години. Монтирам си го сам не е особено трудно с една пробна лампа, няколко отвертки и свински опашки, за да стане културно разбира се. И аз съм с ксенон на късите, дългите са с нажежаеми крушки, не съм сигурен, че може да се монтира на ксенон това трябва да се провери но когато приеха закона го избих като цена за 2 седмици (толкова пъти щяха да ме глобят). Останах доста учуден като на акорда видях че имам "Auto" на фаровете но не може да се настроят константно да светят, добре че си ги свалям и слагам на всяка следваща кола. Пък да не говорим за премигващите глезутийки. Също така от гледна точка на крушки е по изгодно едно е да купиш ксенонова крушка друго е нажежаема, та дори е по екологично.
  8. Колеги относно разхода на гориво, мисля че има малко разминаване 120 - 130 БЕЗ автопилот 7л/100км, на обратно 130 - на Автопилот + увеличение до 140 на места заради изпреварване 8.3 до караулката на цариградско. Напълно съм съгласен с колегата "pendoc" относно стилове на каране и скорост, пътищата са обществени и всеки закупил винетка има равни! права да ги ползва съобразявайки се с правилата за движение, и съответно който е решен кандидат за жертва на войната по пътищата никой не може да го спре, те (кандидатите) намаляват прогресивно. Надявам се в крайна сметка да се върнем на темата До "Veseliq" тъй като съм на мнение, че "В спора се ражда истината" (без да се обижда никой естествено) относно засичане на разход отдавна съм разбрал значението от пълен до пълен (както една и съща бензиностанция, една и съща колонка, и пак не е сигурно, стигал съм до там да сипвам ръчно от шишета без пяна с точно количество и тн.) но първото нещо което направих като взех колата беше да се убедя, че разхода на бордовия е верен - верен е , както и за въздушното съпротивление зависещо от много фактори (насрещен вятър, рейки за багажник, та дори и отворен прозорец който мнозина не вярват че може да покачи до половин литър отгоре) А относно гумите и тях купих на другия ден след колата (беше с пълни терлици) и от гумаджйницата ми казаха това е единствен размер за тази кола, след като ми обърна внимание (благодаря за което) проверих и на сайта: http://www.honda.bg/...2-i-dtec/1/192/ и където още можах и: Elegance 215 / 60 R 16 или както в моя случаи Executive 225 / 50 R 17 ? Не знам сега кой е прав? Другото което ще направя на следващото пътуване е да го засека с GPS-а дали скоростомера е верен въпреки че няма дигитален ама ще видя какво ще измисля. Имаше още нещо което исках да обсъдим но..... Някой би ли споделил защо не мога да пиша повече от 2 пъти на 24ч. (опитвам се да бъда кратък )
  9. Колеги с какви гуми ги засичате тия разходи, да не би отклонението при мен да е толкова голямо заради комбито и гумите 225/50/17 ?Не мога да си го обясня иначе, колата върви добре, не е да е запушена, сменени за и консумативите преди 3к, работата на мотора е отлична (чъкам на дърво). Турбото тегли здраво, без да вие на линейка. Освен да има някаква преломна граница между под130 и над130км/h щ го пробвам следващия път на 120автопилот, без да минава 130 пък да видим.
  10. Ето.. знам си аз, че нещо не е наред. За разхода предстоят още тестове и ще видим, дано проблема да е бил в обувките ми За миризмата в купето не мога да си я обясня, опитах се да видя от къде дърпа въздуха преди да го вкара в купето (обикновено е около чистачките) но тук не съм сигурен. Ако някой знае да каже. Относно ремонтчетата които предстоят, след посещение в сервиза се оказа че тампони на стабилизираща щанга са на "кокал" - останах приятно изненадан от Бултрако около 25лв/бр. и предни тампони на долните носачи са омекнали (т. нар."кюфтета') - пак от Бултрако 52лв/бр. но ги нямаше, поръчани са. Въпросът ми е някой имал ли е проблем с рейката, тъй като чух от 2 места, че им било слабо място (моята лекичко потропва)...
  11. +1 Горд собственик от месец на Акорд 8-ма генерация турер, 2,2-dtec/ръчни скорости. Закупена от "Хонда - Бургас (г.н Апостолов)" за който се чудя дали дали не пусна отделна тема... (та да се види кой друг е имал вземане даване с г-на). След като прочетох голяма част от темите чак сега намерих отделна за 8-ма генерация (за което не съжалявам, запознах се с историята на предишните модели) Решихме да заложим на Акорда 2.2 дизел, тъй като имах наблюдения (200к) върху CRV 2.2d/2008г. 140ph т.е стария вариант на мотора. След 3000км, на Акорда равносметка за плюсове и минуси: Динамиката на автомобила е много добра (за мен) стъпката доста стабилна, не само заради 17-ките естествено, мотора доста добре шумоизолиран, купето също, първоначално очаквах разхода да е малко по нисък не се оказа така от досегашните ми проби. Първата беше София - Пловдив (редовно го пътувам) на отиване - 7л/100км леко каране (с жената и бебето) 120-130, на обратно нещата коренно се промениха 8.3л/100км/ автопилот на 130! който като видях на къде отиват нещата реших да не изключвам до входа на София да видя дали по нанадолнищата няма случайно да свали, но УВИ нтц. Изводът - автопилотът на тази кола не достатъчно изкусурен и освен на равен терен забравям за това копче. Голям проблем и много ме дразни е адски бавното загряване сутрин (имал съм доста различни коли такова чудо не съм виждал), бях се засилил да сменям термостат, да търся въздушни възглавници в водната си-а и какво ли още не, но след посещение в сервиза и четене доста тук за проблема на 2.2 дизела на Хонда при предишни модели, смятам за сега да се примиря Нека и някой друг с 8-ма да сподели. Друг дразнещ проблем е миризмата на изгорели газове в купето в задръствания или на место, не мога да разбера от какво е, поленовия филтър е чисто нов (видях как го сменят) мирише си и това е, налага се да затварям на вътрешен въздух периодично което не ми се вижда нормално (или поне не ми се е случвало с досегашните). Да не говорим че първоначално се психясах да не са колектори като при предишните, но и в сервиза (доверен) и в Хонда Плд. ми казаха че проблема е решен при новия мотор т.е. 2.2 I-dtec 150ph.Има доста неща който бих искал да споделя но усещам че стана много дълъг поста ми и едва ли някой ще прочете т.е. да не отегчавам :)P.S. : за предстоящите ремонтчета ще пиша утре ")
×
×
  • Създай нов...