Jump to content

sidux

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно sidux

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    K20A6
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    UK

Последни посетители

349 профилни разглеждания
  • libol

  1. Алуминиеви джанти 17ки

    Благодаря Ви момчета, започвам да избирам джанти.
  2. Здравейте група. Първо да се похваля, че отново се качих на Акорд. След като продадох предишния 6-ца F18B2 си купих отново 2,0 бензин с ръчни скорости преди фейслифта ( К20А6 CL7) Решил съм да сменя джантите от 16ки на 17ки. Въпроса ми е всички 7ци ли карат с еднакви главини т.е. ако купя джанта от акорд независимо модел или купе ако е с 5 болта( шпилки) ще стане ли на моята ? А ако джантите са от Акорд 8 стават ли? За предишния Акорд имах много готина сервизна програма с инфо за различните ремонти, за тази къде мога да намеря нещо подобно? Проверих в подгрупата техн. въпроси/сервизни ръководства...но линковете не ми се отварят. Благодаря предварително.
  3. Здравейте отново. След няколко обезвъздушавания на системата реших да разглобя спирачния цилиндър. Оказа се, че на вътрешното бутало гумичката играе на оста и вероятно налягането от там прескача към външното бутало. Някой може ли да помогне с рем.комплект, че за съжаление навсякъде ми предлагат цилиндър. Това са парт.номерата по Хонда: 46120-S84-A51 PISTON ASSY., PRIMARY 46122-S84-A51 PISTON ASSY., SECONDARY Поздрави
  4. Здравейте колеги. От известно време се занимавам със спирачките на моята Хонда. Та..когато натисна и задържа педала на спирачките усещам, че леко потъва. След инспекция, открих ръждясали спир.тръбички и теч на течност. Подмених всички тръбички с медни (не пожелавам на никой такъв ремонт), обаче за съжаление, отново ми потъва педала. Въпросът ми е, знаете ли някакви рем.комплекти за спирачна помпа (brake master cylinder), понеже само нови намирам и съответно на "хубави" цени? И друго да ви питам, как си обезвъздушавате спир.система (АBS помпата)? Направих го по класическия начин ..с помпене на педала, но не съм сигурен дали съм обезвъздушил системата, понеже е с ABS. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  5. Светна ми чека...

    Здравейте отново. Днес закачих колата и както предполагах , грешката беше P0131 Oxygen Sensor Circuit Low Voltage. Интересното е, че според аутодата, причина за това е неработещ сензор или неуплътнена изпуск.система. А всъщност аз тъкмо това направих. Смених духащата мека връзка и сега газовете си минават както трябва, през О2 сензорите и катализатора. Направих няколко теста с един китайски четец и в повечето време сигнала от сондата е под 0,5V, като имаше и пикове над 0,5, дори и до 1V. Според мен проблема е,че имаше и 0,00V за известно време. Трих грешката, карах колата ...все тази грешка дава. Някой, да има идея какво да проверя, преди да съм се хвърлил да сменям части?
  6. Светна ми чека...

    Защото преди години, когато я купих й светваше чека. Според броя мигания, излизаше 2 ра сонда. Замервах кабели, чистих букси..ресет с 13ти предпзител и след няколко км пак. Отново проверки по сондата, докато един колега не ми даде неговия китйски четец. Според него беше Егр-а. Свалих го, изчистих го и ... 2 години без проблем. Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  7. Здравейте, колеги . След 2 годишна експлоатация доживях да видя чека да свети. Та...от доста време се канех да сменя меката изпусктелна връзка, че духаше. Намерих цялата изпускателна тръба (от изпуск.колектор до катализатора - кривата )на добра цена и реших да я сменя. Монтирах всичко, закачих ламбда сондите и запалих колата. След около 5-10 мин работа на място чека светна. Огледах буксите на датчиците, макар че, ако не правят контакт,чекът би трябвало да светне веднага, а не след 5 мин. Все още не съм закачал колата на диагностика (не вярвам на мигащия код), но си мисля, че понеже сега всички газове минават през катализатора... Нещо сондите, да се ушашкат или кат. е запушен? Някакви идеи? Тези дни ще пиша каква грешка точно дава. Колата е CG8 F18B2. Поздрави . Sent from my LG-H815 using Tapatalk
  8. Да споделя и аз впечатление. След 3-та смяна с castrol Magnatec 10w40 забелязвам, че първите 6к км не доливам въобще масло следващите 2-3к км започвам по малко, като стигам до 700/800 макс до литър до следв. смяна. Което ме кара да си направя извода,че колата започва да гори маслото след като "поостарее". Винаги си карам по един и същ начин , без шофиране в "червеното' и основно градско. Този разход на масло за сега не ме притеснява. Поздрави.
  9. Ееее, Аз точно преди 10-на дни смених маслото с CASTROL MAGNATEC 10W40. Щом колегата Инж.Вълков е доволен от 10w40 Motul 6100, следващия път ще пробвам с такова... Дано изтърпя до тогава Поздрави
  10. Здравейте. Преди няколко седмици ми се наложи да попътувам около 1600 км и след този пробег забелязах, че нивото на маслото е спаднало от средата до мин. Искам да уточня, че 80% от тези 1600 км съм бил на магистрала и съответно двигателя е работил на 3500/4000 rpm. Чувал съм,че VTEC моторите "похапват" масло, ама ми е интересно все пак някой от вас да сподели. Колата ми е Акорд Mk6 1.8 2001 F18B2. Поздрави
  11. Акорд 6, Eml code 8

    Здравейте. Да ви споделя. Никога повече няма да ползвам мигащ код за ориентир. Закачих колата на диагностика....... излезе код P0401 !?!? Закачих при един приятел за сверка, пак EGR . Защо с мигащ код ми дава 8- сензор на разпределителен вал !?! Sent from my C5303 using Tapatalk
  12. Акорд 6, Eml code 8

    Здравейте колеги. Светна ми отново код 8 Казвам отново защото преди 6 месеца беше същото. Тогава го излекувах с почистване на буксата с обезмаслител. Сега пак всичко се повтаря. Изчиствам грешката, карам няколко дни до работа и обратно(10 км в едната посока) и пак светва. Все си мисля, че ако е датчик трябва да светне като запаля или поработи малко. Последно като го проверявах съпротивлението си беше в границите. Не съм сигурен дали е датчика, макар че съм чувал за тях, че правят парчета когато загреят. Някой имал ли е подобен проблем? Препоръчайте читав, не оригинален датчик? Колата е акорд F18B2 2001 Благодаря Sent from my C5303 using Tapatalk
  13. От буксата с двата пина си чета грешките от двигателния компютър. Как става четенето на грешки от АБС-а от същата?
  14. И при мен я има същата. Това е за заводската аларма. Моята мига когато е активирана алармата
  15. Здравейте. Искам да ви питам, кога ви светва предупредителната лампичка за горивото. От едно известно време жълтата лампа ми светва на първата чертичка преди дебелата (нулата). Спирам колата на равно място, гася двигателя, изчаквам 5 мин и стрелката е на втората черта от нулата, а лампата още свети. Имам съмнение, че това започна да ми го прави след като разкачах акумулатора за зареждане. Дали има някаква настройка този нивомер, или ..да свиквам така? Поздрави.
×