Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Общо взето ... като отворя ebay или друг сайт за пазаруване и там имам избор между различните генерации на Акорд и в някои ми дава Акорд 9та след 2008 година, което ми се видя доста странно.. Затова реших да попитам, да няма няква схема с девета генерация и аз да попадам в нея :fun::hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз в много магазини за части съм срещал да наричат 7-ма ген (03-07) "Акорд VIII" и 8-ма (08-...) Акорд IX, но само те сигурно си знаят защо е така ... 

ето тук например: http://store.emk-33.com/product/514784/filtar-vazdushen-honda-accord-viii-2003-2-filtron.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някои части на Европа, а и на САЩ се появи Акорд 9-то поколение. Ето това са му снимките:

http://info.drom.ru/surveys/21547/

 

Объркването идва поради следната причина: Тъй като Хонда има подразделение за луксозни автомобили за САЩ наречени Аcura, то там Аcura TSX 1-во поколение е равно на Хонда Акорд 7-мо поколение за Европа. А Аcura TSX 2-ро поколение в САЩ е равно на Хонда Акорд 8-мо поколение за Европа. Моят аватар е точно Аcura TSX 2-ро поколение, което за нас е Хонда Акорд 8-ма генерация. Тъй като няма 3-то поколение Аcura TSX в САЩ, следващият Акорд просто се нарича 9-то поколение както в САЩ така и в Европа. Но въпросното 9-то поколение е под условие, т.е. в страни като Украйна и Русия (може и някои други ЕС страни) се предлага от официалните представители, а в повечето западно европейски страни на практика 9-то поколение не е излязло.

 

Дано обяснението ми ти е помогнало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи правдоподобно и аз гледах че я водят CU2, което може би идва от второто поколение на Акурата...  Сега имам нов въпрос (май много питам) - Ще има ли някакъв ефект (положителен/отрицателен) ако се сложи Cold air intake на i-dtec 8 генерация Акорд? Само с това би ли се променило нещо - вървене, разход и т.н.? И изобщо има ли смисъл. Мерси предварително за отговорите :angel:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да има никаква разлика с този Cold Air Intake. Някое тунинг студио правеха тестове със спортен въздушен филтър изнесен на такъв шнорхел уж да дърпа студен въздух и разликата беше около 1кс на спортен автомобил с над 250кс двигател.  Хонда винаги са целели да направят максимално ефективни двигатели. Не знам защо хората очакват, че слагайки някакво китайско подобрение ще свалят разхода с 20%, което голяма компания наливаща милиони в разработката на технологии за пестене на гориво не се е сетила.

 

Обслужвай си колата редовно и с оригинални консумативи, спазвай препоръките на производителя, не карай агресивно и това ще ти спести максимално пари в дългосрочен план - не само в разход но и в ремонти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е до намаляне на разход. Засега съм доволен, рядко ми се вдига повече от 7.5л/100км смесен разход, като преди карах една Леганца и разхода ми беше около 12/100 бензин. Интересно ми беше какво би се променило ако се вкара този студен въздух и дали ще има някаква разлика във вървенето, не че съм тръгнал да се състезавам или да карам като голфър, ама друго си е :)

 

Иначе обслужването си върви както го препоръчват по книжка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко offtopic и от мен , но ми стана интересно следното... Има ли вариант на автопилот колата да гори повече,понеже го споменавате на няколко пъти? Моя Акорд е доста по-стар ,но ми е интересно дали може и при мен да го има този елемент. Мисля си ,че няма никаква логика да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, автопилотът по принцип е най-икономичният режим. При мен на дълъг път на круз контрол акорда ми гори 5.1л/100км. Това е 2.0 бензинов двигател. Вчера я засякох от Бургас до Варна, 5.2л/100 км, без да съм пускал круза. Правил съм си експерименти, на хълмисти терени като има надолнища да я изключвам от скорост и под 5л съм падал, но е загубена работа. Ако имаш круз контрол го ползвай - спестява гориво и прави шофирането леко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нова тема - накладки и спирачни дискове за Акорд 8ма - марки, размери? (джантите са 17'' ако има значение :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, отдавна не съм е включвал, зимата купувахме нова Хонда от Бултрако и коментирахме акордите като моя и ми казаха, че акорд след 8гн. няма да има за Европа въобще.Да споделя рециклирах си рейката :) много тропаше вече и  не се издържаше, вече знам че и от Бултрако-ботевградско ги рециклират за около седмица и 700лв. Моята я правиха на окръжна болница и ще споделя по нататък като я покарам малко дали е ок.Сблъсках се и с друг интересен проблем "ходова част": при тръгване съвсем лекичко и спиране т.е. при обръщане на напрежението (тягата) лекичко припукване. Интересно след вдигане и сваляне от крика пукането изчезваше за кратко... след мъки и проверки и на канал (всички възможни експерименти) единственото съмнение беше за шарнир на долен носач който по всякакъв начин изглеждаше 110% здрав. Решихме все пак да го сменим макари с риск да сменяме здрави части но просто ми беше писнало и Еврика ... припукването изчезна! Дано съм полезен :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, автопилотът по принцип е най-икономичният режим. При мен на дълъг път на круз контрол акорда ми гори 5.1л/100км. Това е 2.0 бензинов двигател. Вчера я засякох от Бургас до Варна, 5.2л/100 км, без да съм пускал круза. Правил съм си експерименти, на хълмисти терени като има надолнища да я изключвам от скорост и под 5л съм падал, но е загубена работа. Ако имаш круз контрол го ползвай - спестява гориво и прави шофирането леко.

 

Cyreon, наистина искрено ще се радвам ако си вкараш колата в CarSpending.com и вкараш няколко зареждания, за да видим някакъв среден разход (можеш да маркираш дали си карал на дълъг път или градско), понеже 5.1 моментен разход по автопилот не е същото като среден разход. Не казвам, че това, което твърдиш не е така - напротив, искам да видя малко по-реални данни, защото за сега фаворитът ми за нова кола е този Акорд 8ма генерация, с 2.0 или 2.4 бензин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега, автопилотът по принцип е най-икономичният режим. При мен на дълъг път на круз контрол акорда ми гори 5.1л/100км. Това е 2.0 бензинов двигател. Вчера я засякох от Бургас до Варна, 5.2л/100 км, без да съм пускал круза. Правил съм си експерименти, на хълмисти терени като има надолнища да я изключвам от скорост и под 5л съм падал, но е загубена работа. Ако имаш круз контрол го ползвай - спестява гориво и прави шофирането леко.

 

Cyreon, наистина искрено ще се радвам ако си вкараш колата в CarSpending.com и вкараш няколко зареждания, за да видим някакъв среден разход (можеш да маркираш дали си карал на дълъг път или градско), понеже 5.1 моментен разход по автопилот не е същото като среден разход. Не казвам, че това, което твърдиш не е така - напротив, искам да видя малко по-реални данни, защото за сега фаворитът ми за нова кола е този Акорд 8ма генерация, с 2.0 или 2.4 бензин. 

 

 

Нямаш проблем, колега. Ще го направя. Това 5.1л/100км е точно среден, а не моментен разход. Засечено е при докарването на колата от Германия до България миналата година. Имай предвид, че това 5.1 включва и влизане в градове (например в Румъния), спиране за зареждане, за почивка. Но основно е каране по магистралите.

 

Сега септември отивам на почивка в Сицилия с Акорда. Специално ще го засека на дълъг път, (магистрала + малко каране градско), за да покаже наистина реален среден разход. Таман да видя от пълната синтетика на Мобил1 дето я хвалят много дали има ефект при разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Записвай километража на касовите бележки и ще се получи страхотна статистика, лични благодарности имаш от мен! Аз между другото след няколко дни заминавам същи за Италия (през Загреб, Венеция, Рим, Неапол, Бари и после през Гърция -> Игуменица до София). Очертават се 5000км на дълъг път, предполагам и аз ще се наслаждавам на икономичната и комфортна возия на Хонда ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, автопилотът по принцип е най-икономичният режим. При мен на дълъг път на круз контрол акорда ми гори 5.1л/100км. Това е 2.0 бензинов двигател. Вчера я засякох от Бургас до Варна, 5.2л/100 км, без да съм пускал круза. Правил съм си експерименти, на хълмисти терени като има надолнища да я изключвам от скорост и под 5л съм падал, но е загубена работа. Ако имаш круз контрол го ползвай - спестява гориво и прави шофирането леко.

 

Не искам да се заяждам с никой, НО автопилот, круиз, круз или както искате го наричайте НЕ Е най-икономичния вариант за каране. Колата се стреми да поддържа зададената и скорост КАКВОТО И ДА И КОСТВА. А това е повишената консумация на гориво. ВИНАГИ давам по-добър (малък) разход без помощника при еднаква средна скорост. Ако не успявате да карате по-икономично от круза.... повишаването на шофьорските умения е добра опция.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относително е, но със сигурност един двигател е най-икономичен когато не му се променят оборотите. Круиза е добра опция за икономия, но не е перфектната естествено. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. При мен на круиз контрол харчи повече.Четири ходения до България и връщане до Англия с безброй проби от които най-голям разход дава на круиз контрол с климатик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за 8-ма серия ама на 7-та наблюденията ми са че на круиз харчи повече.Може би единствено ще е по-икономичен на  равен терен,демек да няма качвания ,на мен ми е давал нисък разход като преминавам трез Италия,общо взето равно и на 140 по километраж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При VIII генерация с или без круиза не забелязвам съществена разлика в средния разход отчетен от компютъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, понеже на чистачките явно се сменят перата, а и нашите са по-широки от масово разпространените, някой сменял ли е и каква е разликата между графитни и силиконови?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскоро съм собственик на Акорд 2.2 i DTEC, комби, автоматик. Гуми 225/50/17.  Автомобилът е прекрасен. Само дето разхода е по-голям отколкото очаквах. По магистралата София-Бургас и обратно ми даде следния разход - по борд компютъра 8.1, по измерване на резервоара пълен-пълен 7.5 л. Карах с около 130 км/ч.

След това си направих екперимент и занулих разходите и карах около 20 км със 90-95 км/ч. Разхода беше 6.1 л. Възможно ли е да има такава голяма разлика при скорост 90 км/ч и 130 км/ч.

Преди това, предната седмица пак до Бургас с около 140-150 км/ч на борд компютъра ми показваше 8.5 л. Не са ли много високи тези разходи, как мислите?

А градското с Акорда разхода е около 11- 12 л. Вярно, че градското в СОФИЯ е ужасно, но все пак

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид, че е комби, джанти 17-ки разхода на гориво при 130 км/ч е съвсем нормален. Градско обаче 11 - 12/100 км е висок, въпреки че в София това е много относително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид, че е комби, джанти 17-ки разхода на гориво при 130 км/ч е съвсем нормален. Градско обаче 11 - 12/100 км е висок, въпреки че в София това е много относително.

виждам, че караш същия автомобил. какви са разходите на гориво при теб?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Различно е. Комби, 17-ки, вид нафта, стил на каране. При мен при 140 км/ч, автопилот - 7,0. При 90-100 км/ч без автопилот - 4,4/100. За изминати около 40 000 км само извънградско (градско не я карам, има друг автомобил за из града ) - 4,5/100, но аз по-вече от 100 км/ч рядко карам и 3-4 пъти месечно за секунда време я форсирам на 4-та до 4000 оборота заради филтъра за твърди частици, въпреки че никога не ми е светкал датчика, но така пишат притежателите на такива коли. Филтрите сменяйте макс на 20 000 км.  В общи лини е това.

 

PS. Маслото задължително 0W30 C2 и смяна на 10 000 км. Ако ктрябва да бъдем максималисти и гумите имат значение, не само като размер, а и като индекс за разход на гориво. В момента най-пестящи гориво са Дънлоп Блуриспонс. Много са факторите. Смятам, че освен градския разход, всичко е ОК, но този разход е като дъвка.

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със седан с ръчни скорости и разхода ми е точно както го е описал колегата pendoc. При мен автопилота е адаптивен и много често когато настигам по-бавна кола електрониката намалява скоростта много интензивно, почти в последния момент и основно чрез спирачките. След това когато пътя пред автомобила се "изчисти" колата много агресивно ускорява до зададената скорост. Предполагам, че това е една от причините в режим на автопилот разхода да е малко по-голям от обичайното. Другото което ми прави впечатление е, че както колегата Geloff го е описал, има разлика в разхода между компютъра и пълно-пълно. При мен тази разлика е в порядъка на 0.5 литра, ако бордовия компютър показва например 6.5/100, реално като заредя пълно-пълно разхода ми е 6.0/100 и това винаги с изчакване на пяната да слезе и почти докато прелее през гърловината. Интересно, че на предната ми кола Accord sedan 2.2 I-CTDI  след фейслифта също със 6 скорости даваше същото отклонение в разхода на гориво, но в обратна посока. Ако компа показва 6.0/100, реалния разход е 6.5/100. При мен гумите са: 225/50/17, на старата бяха 225/45/17 ако това има много голямо значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Има ли някой информация къде се продават резервни части за модела? Аз карам Акорд 2008г. комби и миналата седмица някой ми открадна една от лайсните на тавана предназначени за закачането на ски багажник. Ще съм благодарен ако някой може да ми даде някаква информация.

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За резервни части има няколко възможности:

1. Най-скъпия вариант е поръчка от официалния внодител за България "Бултрако"АД.

2. Умерения вариант е поръчка онлайн.

3. Най удачния вариант е да си вземете от обявените за разпродажба на части.

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11413754995447144&avto=Honda_Accord

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11398099907389882&avto=Honda_Accord

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11363032348304460&avto=Honda_Accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги на 8 генерация, края на 2008 година колата, може ли да се сложи директно ксенонова крушка на дългите HB3 или само халогенна както е сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен крушка ще ти трябва и баласт, а пък и като знам колко място има зад фаровете монтажа сигурно ще е мъка. От друга страна при ксенона има едно известно забавяне при запалването което е доста дразнещо при често превключване особено при движение с по-висока скорост. На шестата генерация бях монтирал ксенон на късите и на дългите и в последствие върнах халогенките на дългите. При мен дългите светят много добре с оригиналните крушки, може би биха светили още малко по-добре с крушки със завишена светлина от сорта на +30% или +50%. На седмата генерация бях сложил някакви такива и имаше видим ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. трябва си цялата там система за ксенона, а няма да стане само крушките ако се сменят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, ако искаш да имаш истински ксенон ти трябва цяла система (баласти + лампи). В първия сайт за ксенони който ми попадна цените за НВ3 9005 варират в рамките от 50 до 200 лв. като гледам тези до 80 лв. не струват. Виждам от подписа ти, че си с модификация executive което означава, че си с оригинален ксенон. Трябва да имаш предвид, че температурата на светене на оригиналните ксенони е 4300К, при тази температура интензитета на светлината (лумените) и е най-голям. Ако сложиш например 6000 келвина когато  запалиш дългите техния цвят ще е по-различен от този на късите, ако това те притеснява разбира се. Другото за което трябва да помислиш е къде ще монтираш баластите, че при нашите коли около фаровете въобще няма място. То само, за да смениш крушка трябва да разглобиш половината предница, а какво да говорим за някава модификация. И друго за което се сещам, в близкото минало по магазините продаваха едни сини халогенни крушки на опаковката на които пише XENON и ако не се лъжа имаше такива с мощност 100 вата и нагоре. Може би все още ги има просто не съм обръщал внимание. Та мисълта ми е: Бягай далече от тях, ще си прецакаш инсталацията. Наистина светят по-добре от обикновенните халогенки по 55 - 60 вата ама таковат м...та на инсталацията и на фаровете, защото черпят много голям ток и отдават много по-голяма температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да си взема такива ксенонови крушки като подарък за коледа, ама ме отказа. Ще разгледам Филипсите, да видим какво предлагат. А иначе са 55W нали така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналната крушка за дългите при нашите автомобили е следната: BULB, HEADLIGHT (HB3) (12V 60W) (STANLEY). Освен Филипс можеш да провериш как стоят нещата и при Осрам, имат едни крушки които са с температура на светене 4000 - 4200 Келвина, което е почти като цвета на оригиналния ксенон (4300К). За сравнение обикновенна халогенка свети с 2700 Келвина. По принцип и аз съм намислил да я направя тази работа, но не знам кога ще имам време.

Другото което искам е, да монтирам някакви дневни светлини, ама все още не мога да реша точно какви. На старата кола бях с модул който пускаше автоматично дългите на 30%, но като чета в нета има колеги които се дразнят когато насреща им светне някой такъв. Лично мое мнение е, че когато се регулира интензитета на светлината прецизно, хем да свети достатъчно, хем да не заслепява не би трябвало да има проблеми, ама хора всякакви. Другата причина която ме отказва от модула е, че някъде из нета бях чел, че полицаите се заяждали с аргумента "неправилно използване на светлините", а именно използване на дълги светлини (макар и редуцирани), не по предназначение. Даже имало и случаи за заяждане по параграф промяна в конструкцията на автомобила (видиш ли модула тотално преобразява колата и тя става много опасна за движение по пътищата). Може би за всичко това си има причина, и за това модула го изключвам като вариант.

Другия вариант с автоматично светване само на късите също не ми допада, най-вече заради постоянното палене и гасене на ксенона, което го мори най-много, а всички знаем колко струва една крушка. Това е варианта който е най-изряден пред закона, ама технически е най-лош. Най-голяма консумация на ток - 2х35=70 Вата и най-голямо съкращаване на живота на лампите.

Третия вариант е монтиране на допълнителни LED DRL с модул за автоматично включване при стартиране на двигателя. Технически погледнато това е най-добрия вариант, консумацията на енергия е най-малка, съответно по-малко натоварване на инсталацията, а пък ако щете и по-малък разход на гориво (това последното може би измерено за период от 1000 години сигурно ще даде ефект, нали сега е модерно всичко да е ЕКО). Слабите страни са: На първо място потенциалните проблеми с властите, заради прословутите промени в конструкцията на автомобила. Второ: Цената на хубави DRL е доста висока, а пък и от приятели които се занимават с монтаж на такива работи чувам, че се случва доста често да се повреждат и то точно скъпите. И на трето място как и къде да се монтират, че хем да вършат работа, хем колата да не заприлича на циганска каруца. Относно мястото на монтажа има Европейски регламент който точно пределя къде трябва да се монтират или по-точно къде и как не трябва да се монтират дневните светлини. Само, че при нашите автомобили почти няма такова място което хем да е съобразено със закона, хем да изглежда добре. Преди 2-3 месеца имаше обява в Мобиле за кола на която светодиодите бяха монтирани до халогените за мъгла и стояха диагонално, и поне на снимките изглеждаше много добре, почти като оригинални. Проблема е, че мястото там е 127 мм. а такива малки DRL почти не се предлагат. Аз намерих едни такива, но изглеждаха ужасно и това автоматично ме отказа от покупката им.

Така, че ако някой колега е монтирал LED DRL на автомобила си, ще съм много благодарен да сподели подробноси а пък и някоя снимка ако качи цена няма да има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За резервни части има няколко възможности:

1. Най-скъпия вариант е поръчка от официалния внодител за България "Бултрако"АД.

2. Умерения вариант е поръчка онлайн.

3. Най удачния вариант е да си вземете от обявените за разпродажба на части.

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11413754995447144&avto=Honda_Accord

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11398099907389882&avto=Honda_Accord

http://www.car24.bg/pcgi/car.cgi?act=3&adv=11363032348304460&avto=Honda_Accord

Опитах с обяви, но точно такива части има само на две места и собствениците казаха, че не искат да развалят комплекта. Тоест продават лайсни + релси от двете страни комплект, пък на мен ми трябва само една част от лайсната. Търсих и доста онлайн, но не можах да намеря български сайтове с такива части. Ако някой знае конкретен онлайн магазин нека сподели. Засега остава само опцията с Бултрако, която при всички положения ще е най-скъпа.

Редактирано от Jikata85

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой ъпдейтвал ли си е навигационната с това, защото смятам тази седмица да го пробвам - http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4887009

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотна е! Аз съм с нея и се държи перфектно. Бях септември в Сицилия, намира всяко селце, уличка, махала без проблеми. Дърпай, не умувай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с тази версия, но с нетърпение очаквам да излезе новата. Картите са добри, но има още неща за доизкусуряване, особенно за България. Щеше да е добре да включат Турция и Сърбия в картата за Източна Европа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пуснал съм да тегля само файла за Източна Европа, че с тия виваком много бавна работа..  Вие с оригинален диск ли сте или със записван? Другото което ме интересува, понеже нали това ъпдейтва софтуера - има ли как да се върне предната версия, понеже имам два оригинални диска купени с колата, обаче за тях ми дава че са за по-стара версия? Между другото сега съм пак със записан диск с версия от 2012 година и като наближа София и най-вече Дървеница и ми дава грешка и се изключва навигацията :D из цяла България не ми я дава тая грешка и само като наближа източна София :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със записван диск съм, сам съм си го записвал на обикновена записвачка. За какво ти е предната версия? Има как - вкарваш стария оригинален диск, даваш му да се инсталира (обикновено дори сам започва да го прави) и си със старата версия. Няма как да си хем със стара, хем с нова версия. Винаги е тази, която е на диска в колата ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ясно че е версията която е на диска, но не мисля че ме разбра. Нали като сложим нов диск с нова версия и софтуера на колата се ъпдейтва, та въпроса ми е има ли как да върнем старата версия на софтуера, понеже явно не се връща сама като сложа стария диск, при това оригинален

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма как да се върне старата версия на софтуера. Аз поне не знам за такъв начин. Но защо ти е подобно нещо? Ако ти дава грешки или се самоизключва то е поради това, че намира несъответствие между там където се позиционира и базата данни. Сега 2015 ще пуснат нова версия, дотогава карай със старата, не вярвам да ти е чак толкова голям проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...