Jump to content

ntpetkov

Фен
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutral

About ntpetkov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, моля подминете ако не ви харесва нещо, когато не ви достигат парите за качествена стока не е в продавача или стоката проблема. Лек ден.
  2. Продавам си Акорда, защото си харесах си Акура. Колата е 2003 в края и е произведена в Япония (VIN s J... отпред), сив металик, на 253000 реални км., седан 2,4 мотор с ръчни скорости, пълен пакет екстри, най-високото оборудване за модела + тъчскрийн. Сложил съм и навигация на БГ и работи идеално. Имам чисто нови летни гуми Дънлоп от тази година и зимни от миналата, които са карали една зима, върховият модел на Континентал. Има ГИ на който преди месец смених изпарител и всички маркучи, филтри и свещи. Сменил съм доста консумативи скоро, като ремък и ролки, горивен филтър, дискове предни, накладки и масло с всички други филтри преди 2000км. Платен данък и гражданска до края на годината, каското и техническия са до април другата година. Със софийска регистрация, оглед е възможен всеки ден с предварителна уговорка. Има много малко и дребни забележки по външната част и по салона, за годините си, нищожни бих казал. Ако някой има интерес телефона ми е 0896625705 - Петко. Цена: 11 800 лв. P.S. Снимки ще бъдат качено до ден-два.
  3. Колега rabbeat в моят случай даже ми излезна евтино, защото тя и преди това има доста надирания (така си я купих) и беше за пребоядисване цялата, тъй че реално тази случка ми помогна От сега нататък ще съм прецакан недай си боже пак някой да ме използва за спирачка...
  4. И мен ми е странно какво значи да се "пазариш" със застрахователите. След като и ремонта вече знам колко е, покрива около 60% от стойността му, но стойността на ремонта за едно и също нещо е променлива величина, има значение дали ще го правиш в София, Враца, Варна и прочее, има дори значение в София къде ще отидеш цените варират в много широки граници - има значение с какви материали искаш да бъде и как искаш да бъде направено. С изплатената сума можех спокойно да отскоча до по-малък град при познат и най-вероятно да си оправя щетата в тази граница, стига да разполагах с време и с друга кола.
  5. Ето и развитието по моя въпрос за който го интересува, току що получих сумата от 107лв и някви стотинки по сметка, изминали са точно 30 дена от събитието и завеждането на щетата (заведох я на следващият ден веднага). Не мога да кажа, че не съм доволен, но определено ще имам по-голямо самоучастие в ремонта отколкото ми се искаше. Това ми е първият досег до БулИнс за изплащане на щета и като цяло съм доволен, макар и зелена зона пред офиса им на Джеймс Баучер имат служебен паркинг, именно момче от охраната ми каза, че мога да спра там без да се притеснявам, че ще запуша някой (таман 3 коли запуших, защото беше претъпкан служебният им паркинг), момчето което ми заведе/снима щетата беше много любезно и отговори на всичките ми въпроси, които имах. Преведоха парите бързо според мен - 1 месец при краен срок от 3 месеца. Оценяването не е най-най, но все пак това е ГО, не е каско (тайничко се надявах на около 160-180 лева)
  6. Колега, rabbeat, То някой път не зависят нещата от нас и мен наскоро на кръговото на Бояна спряха в мен, аз какво да направя като виновният водач е с ГО към БулИнс... Завел съм си щетата, снимано е всичко, за съжаление ми писаха само пребоядисване, а ми се струва, че ще има и други щети по бронята, но докато не отиде в сервиз и не се свали да се огледа, няма как да знам, видимо е наистина само счупени щипки и пребоядисване. Все още чакам, надявам се да не ми се налага да додавам повече от 10-20% от стойността на ремонта, но като чета мненията вече се чудя дали ще дадат въобще нещо
  7. Благодаря колега, за сега това е най - доброто на което попадам (поне според снимки), другите още на снимки ме отказват дори от оглед. И продължавам да търся разбира се, цената е такава каквато я спазариш, а колкото до километрите ясно е, че надали са такива каквито са написани Някой има ли идея дали автоматичните кутии на тези Сивици са 5 или 4 скоростни - в смисъл и двете ли се правят или всички са с 4?
  8. Здравейте колеги, Чудя се тук по една обява, обаче ми е доста далеч за оглед - може ли някой колега ако има от региона да й хвърли един поглед http://www.cars.bg/c1267007 Разбира се бирата му е подсигурена, че и с мезето и с ракийката
  9. Ами мисля си, че ще си затворят очите, защото една такава бележка от НИМХ мисля, че е около 40-50 лева ти остави това, представете си там какви опашки ще се извият. На един приятел вече са му завели щетите (онлайн) само чака екипа да дойде на място да снима и са му казали, че няма нужда от бележки и такива простотии.
  10. Колеги никой ли не знае нищо за хибридите от Хонда? Естествено, че не са само тези модели, които съм писал има и Insight, Accord...Също подкрепям въпроса на колегата по - горе, след като батерията си "отиде" може ли да се ползва без технически риск само на бензин.
  11. Здравейте колеги, Напоследък все повече си вкарвам мухата за хибриден автомобил. Ако някой може да ми даде каквато и да е допълнителна информация ще му бъда благодарен, за сега (след официално запитване) знам само, че гаранцията на батерията е 8 години, което значи че автомобил на повече от 5 години си е чиста "минавка"...Най - вече ако има някой който кара такъв ще ми е много от полза мнението му, подръжка (скъпа/евтина), разход (среден) - колко струва тази батерия (само знам, че е мнооого скъпа) и т.н.Благодаря на всички включили се в темата предварително.
  12. Здравейте Колега ntpetkov, съгласен съм с твоето мнение като цяло. Но това, че в колите има по 1 или 2 човека- (няма пряка връзка със задръстванията колко човека ще са в колата)- няма абсолютно нищо нередно в това. Поздрави Ами колега според мен има и то голяма дори в София един общински съветник предложи да има глоби за хора движещи се в час пик сами по път за работа/вкъщи, но го усмяха и не му го приеха - не казвам, че е било в идеален вид, но с леки промени можеше да се пусне такъв закон.А връзката е следната - ако имам 3ма колега живеещи от вкъщи по пътя до нашата обща работа и се разберем да минавам сутрин да ги вземам и да отиваме с 1 кола - 4 човека на работа е едно, обаче ако всеки се качи в колата си ще получим 4 коли с по 1 човек по същият този път, това за малкият град е все тая, защото няма опасност чак от такива задръствания, но в София, Пловдив, Варна, Бургас това значи хиляди, хиляди излишни коли всяка сутрин, създаващи просто задръстване или не създаващи, но уголемяващи го. Това ми е идеята, хем 3-4 ще делят парите за път, ще им е по - изгодно хем няма да е толкова тежък трафика ако поне 50% от хората започнат да го практикуват това...
  13. Дайте да не говорим против нещо, което така или иначе се вижда, че е нарушено - да неприятно е няма спор, но след като човек е в нарушение трябва да си понесе последствията. Никой не го интересува, че няма къде да паркирате, ето в София изградиха няколко огромни подземни паркинзи на крайни метростанции... Е никой не ги ползва, защото сте много важни и трябва да стигнете до вратата на мястото където сте тръгнали с колата... не можело с метрото там явно пътуваме само идиоти и бавноразвиващи се. Не правите сметка (спец. за София и другите големи градове), че ако всички тръгнем с градският транспорт няма да има задръствания, на всички ще ни е по - добре, ще стигаме на време на работа - голяма работа, че 20-30 мин. ще се буташ като на края си на време на работа и не мислиш, че си спрял нейде където не трябва и до 18:00 да мислиш само - дали са ти вдигнали колата или не.Ще ме прощавате колеги, но просто е леко нередно сутрин да срещам по 200 коли в мега задръстването и всичките с по 1 макс 2 човека вътре...
×
×
  • Create New...