Jump to content

ntpetkov

Фен
  • Мнения

    58
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно ntpetkov

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Благодаря колега, за сега това е най - доброто на което попадам (поне според снимки), другите още на снимки ме отказват дори от оглед. И продължавам да търся разбира се, цената е такава каквато я спазариш, а колкото до километрите ясно е, че надали са такива каквито са написани Някой има ли идея дали автоматичните кутии на тези Сивици са 5 или 4 скоростни - в смисъл и двете ли се правят или всички са с 4?
  2. Здравейте колеги, Чудя се тук по една обява, обаче ми е доста далеч за оглед - може ли някой колега ако има от региона да й хвърли един поглед http://www.cars.bg/c1267007 Разбира се бирата му е подсигурена, че и с мезето и с ракийката
  3. ntpetkov

    Хибрид от Хонда

    Колеги никой ли не знае нищо за хибридите от Хонда? Естествено, че не са само тези модели, които съм писал има и Insight, Accord...Също подкрепям въпроса на колегата по - горе, след като батерията си "отиде" може ли да се ползва без технически риск само на бензин.
  4. ntpetkov

    Хибрид от Хонда

    Здравейте колеги, Напоследък все повече си вкарвам мухата за хибриден автомобил. Ако някой може да ми даде каквато и да е допълнителна информация ще му бъда благодарен, за сега (след официално запитване) знам само, че гаранцията на батерията е 8 години, което значи че автомобил на повече от 5 години си е чиста "минавка"...Най - вече ако има някой който кара такъв ще ми е много от полза мнението му, подръжка (скъпа/евтина), разход (среден) - колко струва тази батерия (само знам, че е мнооого скъпа) и т.н.Благодаря на всички включили се в темата предварително.
  5. Това с гасненето го имах и аз при мен като изключа от скорост на светофар и просто тръгвам да спирам директно от 2-3 000 об. пада много бързо и гаснеше ако не й подавам газ нон-стоп. Този проблем го оправих с почистване на дросел клапата и оттогава нямам проблем с това.Да отиде на газаджия (не е ясно от коментара дали е ГИ или обикновена газова) - но газаджията може да дигне малко градусите, моята примерно е на 28 градуса прехвърля (ГИ). Оборотите могат да се дължат на недобри настойки на газовата - отново посещение на газаджия. Check engine може да е от много неща, но предвид проблема с оборотите, гасненето и т.н. няма да е излишно да си провери ламбда сондата.
  6. Не съм с 8ма, а със 7ма - лятото и аз го бях оставил на AUTO - пътувах в най - голямата жега с около 50-60 бях в населено, поглеждам назад и гледам нещо капе от моята кола и си оставя диря стабилна... Викам си айдеее масло, радиатор, маркуч някой - нещо е сдало багажа - като Вас след като спрях веднага и се пулих известно време разбрах, че е от конденз
  7. Привет колеги,Като гледам до решение не се е стигнало по темата, а и мен ме вълнува напоследък доста се замислям за такова решение, колата е Акорд 2003 К23А3. Та въпроса е има ли начин (ако да - какъв е той) да свържа парктроника към тачскрийна от навигацията в колата. Все пак като навигацията е безполезна поне някаква "важна" роля да свърши този екран . Ако някой е правил нещо подобно да сподели - разбира се и дума не става за оригинални датчици защото единият е към 400-500 лева, а мен ми трябват поне 4 за отзад и толкова пари няма да дам... Дали има начин ако не стане към дисплея на колата си, без да пробивам дупки - някой пробвал ли е безжичните решения - надеждни ли са те. Също така къде в София могат да ги монтират кадърно? Бе който има информация дори малко свързана с моят въпрос да сподели - все от някъде трябва да започна да си изяснявам идеята в главата.Благодаря Ви предварително.Поздрави
  8. Мога да кажа само хубави думи за 7цата преди фейса, притежавам такава, само че двигател 2,4 отново бензинов и е чудесен автобомобил. Возията е много добра, катери на доста трудни места ако не ме лъже паметта окачването е като на CRV-то. За една календарна година от както го имам не сме сменявали нищо друго освен консумативи + помпа на съединител, но тя май си е слабост на тези Хонди, поне така казват и други колеги от форума. Според мен хубав оглед и диагностика при доверен сервиз и не му мисли много, ако всичко е наред де :cool:/>
  9. И аз с ГИ Lovato - има си изпарител. Гледам колегата над мен пише над 5,5 хил. об. при мен ако не ме лъже паметта е над 4,5 или над 5,0 хил. об. - тогава се вкл. vtec-a и започва да "душка" само бензин :ph34r:/> и естествено в тези обороти надали мислиш за икономия, защото ако мислиш не би ги вдигнал .Нямам никакъв проблем, един колега писа по - горе, че нещо чакал 5 мин. не го разбрах в каква точно ситуация - НО колата никога не я режете преди да е загряла хубаво просто не е експлоатационно най - правилното решение. При мен става с един термодатчик обръщането и като достигне настроената температура (както се разбереш с механика който ще инсталира уредбата) превкл. И така - няма от какво да се плашиш всичко е съвсем нормално аз разлика в дърпането и конете между газ/бензин не виждам, както казах над определени обороти се включва vtec-a и тогава спира да гори газ и започва директно впръскване на бензин, тези обороти май се настройват, но не съм сигурен в това.
  10. Колата си движи без проблеми, просто индикаторите отказваха.Проблемът е оправен, закарах я на ел. техник, той свали таблото, изчисти всички връзки и прегледа всичко, не ми каза да е сменявал нещо, просто зачисти и презапои някои връзки и вече всичко е точно. Не знам как го правят, но акорда ми е купуван от България и е поддържан в сервиза им, закупих я на 94 000 км. според таблото, а като се обадих в сервиза ми казаха, че за последно като е била при тях е била на приблизително 180 000км. Върнал е една единица отпред, не знам как, но с този дребен тарикатлък ми причини въпросните проблеми, които за сега са оправени, дано за постоянно.
  11. Здравейте отново,Наскоро се появи следният момент, на случаен принцип ми изчезва километража (електронен) - изчезват километрите и на трите положения като превключвам с копчето. Няма ги на положение A,B,C. И се появяват отново пак след време примерно може след 5 минути може и чак на следващият ден, като определено почват оттам, до където са стигнали преди да угаснат и не отчитат времето, в което са били неактивни. А вчера се появи още по - странен проблем, брояча на километража беше изключил както е описано по - горе и след време всички стрелки (температура, резервоар, обортомер, километраж...) удариха 0-та и това е. Колата веднага беше закарана в сервиз на ЮБИКО, оттам като я вързаха, изчистиха грешките и на комшютъра им излезе, че може да е от тоците, но хората там казаха, че може и да е от таблото нещо и трябвало да се смени. Това малко без да са сигурни, защото в прав текст си казаха, че не знаят точно какво е - да сменя таблото ми се вижда неоправдано.Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели - намерих една стара тема за подмяна/почистване на кондензаторите на обортомера, но там ставаше въпрос само за обортомера, а не за брояча на километри (електронен) и всички други уреди.
  12. На предишната страница съм писал и за това си помислих, че ще е спам ако пак напиша. Не зная с кой двигател съм като "кодово" название 7 генерация 2,4i Vtec, 2003 August е акордеона - бензин
  13. Някой ще ме светне ли колко точно масло побира със смяна на филтъра, защото намерих някъде пишеше 4,2л. сипах 4л. и ми стои на минимума. 200 мл. ли е от Мин. до Макс. ?! И някой да ако ми каже къде точно е на акорда палчето/бутончено/клапана да източа старият антифриз и да налея нов, също така каква е вместимоста за антифриза, защото това не го намерих да го видя. Благодаря Ви много колеги.
  14. Здравейте на всички Някой ще ми каже ли с какви гуми кара зимата, защото ми предстои закупуване и се чудя. Има ли в момента някъде хубави отстъпки и т.н. за джанти 16 цола. И нормален ли е 10-11 на сто със 17 цола джанти, климатик и 2,4 двигател на газ - много рядко я свалям маалко под 10, само един път до сега към 9,5 като климатика не беше включен. Питам ви защото ако ми харчи повечко значи има проблем нейде по изпарител, маркучи, датчици и т.н. газовият инжекцион е Ловато. А градско ми дава различно според зависи ръчката пък и в София си е ужас ама г/д 14-15.
×