Jump to content
vpop

K24A3 и ГИ

Recommended Posts

Ще събере ,още има въздух вътре.Чак на третото зареждане ще натикаш 40 л.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Питам от името на приятел,който има СРВ 1 ген. 147кс. с монтирана обикновена газова.

Колко би трябвало да е нормалния разход на газ, в градски условия на къси разстояния 5/6 км. и съответно извънградско до към 130 км/ч.?

Не коментираме от къде и каква газ зарежда, а реално от колко до колко (в какви граници) може да се приеме за нормален разход.

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, тука е за к24а3 на акорда двигателя 2.4, незнам някой да може да ти даде точна информация особенно при 130 където съпротивлението на црв става като на куб. по добре погледни карспендинга ил инякой друг такъв сайт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нормален разход се приема разхода на бензин +20%

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 в първия случай и 12-14 магистрално...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните 10 000км среден разход 12/100, независимо от режима.

Градско обикновено около 13.5/100.

Извънградско около 11.5/100 до 12.5/100 в зависимост от скороста.

След 170км/ч отива на 14/100.

 

Газова уредба Бардолини от Наско, изпарител Томасето Антартик и безупречна работа,

никаква осезаема разлика във вървеж, при нормално каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се получава с изпарител маркиран за 190kW, без добавяне на бензин. Още на 4000 оборота изпарителя започва да издъхва. След втек-а още повече умира и много пада налягането. Разликата във въртящия момент до втек е постоянна, около 10Nm, след това става повече. Същото се случва и с мощността, до втек е около 5 коня, след това  подминава 10.

Компа е на базата на АЕБ МП48 ОБД

Инжекторите са баракуди на 3 мм.

Изпарителя - турски боклук на 1.3 бар.

 

Следва смяна на изпарителя, нови настройки, дюзите ще ги направя 1-2 порядъка по-малки най-вероятно. Сигурно ще разкарам тъпото ОБД, че ме дразни как адаптира. Ако не ми се подчини  тъпата електроника както аз искам и нея ще я разкарам и ще ложа нещо по-контролируемо, но за момента ще и дам още един шанс. Без бензин няма да се мине, но да видим количествата, които ще са необходими.

 

Иначе колата няма драми, дългия трим клати около -5 до -3, макар аз лично да предпочитам да е малко положителен. Не съм си играл да я настройвам, защото изпарителя издъхва и няма смисъл, само съвсем леки корекции тук и там.

 

След корекциите ще има нова графика :tooth:

post-24067-0-44446400-1506847845_thumb.jpg

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния есенен монтаж започва така:

 

IMAG3138.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питам от името на приятел,който има СРВ 1 ген. 147кс. с монтирана обикновена газова.

Колко би трябвало да е нормалния разход на газ, в градски условия на къси разстояния 5/6 км. и съответно извънградско до към 130 км/ч.?

Не коментираме от къде и каква газ зарежда, а реално от колко до колко (в какви граници) може да се приеме за нормален разход.

С две разлики при мен ГИ и стария 128к.с. двигател приблизително същите условия на шофиране(градското е в трафик с разстояние до 10км в посока) среден разход на газ 11,0л. От около две години вкарвам всяко зареждане и километраж в една програмка за "спорта" и  статистиката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колко голяма цилиндрична бутилка се събира зад седалките на Акорд 7ма седан, че с тези цени на горивата май ще се газифицирам и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, isullivan написа:

Колеги, колко голяма цилиндрична бутилка се събира зад седалките на Акорд 7ма седан, че с тези цени на горивата май ще се газифицирам и аз.

Цилиндрична бутилка 70л е с размери L=755/D=360mm, така че от 70 нагоре :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам стандартна тороидална бутилка 42/47 литра с оглед на тежестта за задния мост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Markony написа:

Препоръчвам стандартна тороидална бутилка 42/47 литра с оглед на тежестта за задния мост.

Да, на такава ще заложа. Предложиха ми вариант за система A.E.B. , защото BRC вече били само "марка".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 60 литров бойлер и с 4 човека и пълна бутилка закача леко по генерацията на някои по-серт легнали полицаи.

 

@isullivanАз бях с вариант на А.Е.Б и го разкарах. БРЦ- то е на светлинни години пред тия "варианти".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предстои ми да врътна първите 10к км откакто сложих газовата BRC (без омаслител) и регулирах клапаните. Препоръчвате ли да ги проверя на 10к и според състоянието евенвуално да удължавам периода в бъдеще или да почакам още?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя опит показа 20к. 30 са много, 10 малко.

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

с моя опит напълно съм съгласен 15к е идеално

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви. Бихте ли споделили горе долу какво отношение градско/извънградско имате? Просто за ориентир.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

9,5-10,5    8.5-9.5 е при мен, без икономии!

Регулирам на 15к.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира!
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид изминати км градско към извънградско :) Но мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Искам да попитам за съвет, какъв изпарител бихте ме посъветвали да сложа?

Става въпрос за Honda Accord 2003г., 2.4, автомат, комби.

 

Спрял съм се на инжектори - Barracuda за 180 до 219кс, или 220 до 249кс

Тръбите ще бъдат на 8мм. навсякъде.

Имам избор за изпарител и евро нивомер м/у следните:

Изпарител - Autogas Italia, Shark, Romano или Tomasetto

Eвро нивомер - OMB или Tomasetto, FERONI

 

Благодаря за което!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално, че имаш избор и за изпарител, така е още по шарено. Няма и да спреш да плачеш тук след монтажа. Сега сериозно, избери си марка и сервиз спрямо възможностите ти и не се занимавай с глупости. Например : Романо, Ланди или БРС. Последния ти го препоръчвам аз карам само с БРС но е по скъпо. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, g.n.g написа:

Здравейте.

Искам да попитам за съвет, какъв изпарител бихте ме посъветвали да сложа?

Става въпрос за Honda Accord 2003г., 2.4, автомат, комби.

 

Спрял съм се на инжектори - Barracuda за 180 до 219кс, или 220 до 249кс

Тръбите ще бъдат на 8мм. навсякъде.

Имам избор за изпарител и евро нивомер м/у следните:

Изпарител - Autogas Italia, Shark, Romano или Tomasetto

Eвро нивомер - OMB или Tomasetto, FERONI

 

Благодаря за което!

Най-добре послушай Веспа , че найстина ще береш ядове.Иначе от изброените неща Shark (но 1500)е най-добре работещия изпарител.Томасето за сонда , ферони не е лоша но е турска ,ОМБ най-често блокират при препълване на бутилката.Тръба 8мм ти е напълно излишна ,вътрешния диаметър на термопластик ф6 е равен на медна ф8, а стеснението при фитингите не оказва влияние. Баракуда инжектори също дефектират от мръсна газ ,та най-добрия вариант ако ти ще си ги избираш е РАИЛ ДАКОТА ,щото се разглобяват и се чистат.Като гледам какви компоненти са ти предложили , предполагам електроникат ще е Фобос.Ако е така не е лош вариант но внимавай кой ще ти я монтира.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

изчетох цялата тема, но така и не ми стана ясно коя марка газови уредби е за предпочитане.

Може ли някой вещ, с две-три думи да ме въведе или да каже дали съм прав?

 

Колата е Акорд седан 2.4 2006.

Основното, което разбрах от темата:

- изисква се тънко масло (то и без газ, същата работа май) - поставих на моята Amsoil 5W30 Signature;

- допълнителната система за смазване на клапани не е от огромна нужда (ако има излишни пари, тогава);

- реглаж на клапани - на всеки 15000-20000км;

- хвали се марката BRC, като се използват жълти инжектори;

- няма нужда от OBD (излишни пари);

- не разбрах, лесно поправим ли е проблема с падането на стрелката на бензина (докато се кара на газ);

- има ли начин горивопоказателят, средният и моментният разход да показват данни за газта;

- най-подходящо място за бутилка - на мястото за резервна гума, възможно най-голям обем (почти да подпре кората).

 

Та, от цялата работа, може ли да ме упътите към най-добрия човек във Варна (или околността), който ще свърши работата качествено и ще знам, че няма да ме е яд, че съм си оставил колата там?

 

Благодаря!

Редактирано от Iliev25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 200 км си и няма да съжеляваш че си отишъл.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA първо се информирай, дали все още работи Markony, все пак са 200км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте на всички. Вчера открих лесен и най-важното безплатен начин за ресет на нивомера на бензина. След близо година чудене с колко бензин съм в колата въпреки дадените 90 лв. за емулатор(така и не разбрах как работи, с половин резервоар бензин ми свети лампата), се зачесах по главата и стигнах до следното: бъркаш с пръстче,както се бърка в ... ,само че в гърловината на резервоара, да се отвори металната клапичка и готово. Може и само да се вкара бензинов шланг, без да се зарежда. Сигурно доста хора го знаят ама за мене си е откритие тъй като сам стигнах до него. На някой може да е полезно. Акорд 2009, 2.4 АТ ,lpg Фобос

Редактирано от chus
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не го знаех и не съм го срещал като решение във форума. Ще пробвам за 7ма ген. дали работи

Като цяло не е моя тип решение, понеже не харесвам повтарящи се манипулации, но ще пробвам :) може пък да породи и идея за постоянно решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах начина при мен на 7ма, не става....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз си вземах емулатор от Marкony и работи.Само по някога ако я задържа по- дълго време на контакт и стрелката отива до края, но при нормално палене всичко е точно.

Редактирано от Damasko
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

От няколко дена съм собственик на Хонда Акорд 2.0 156 коня.Бензин. 2011 година.

Колата я купих с газова инсталация марка ICOM.

Въпросът ми е следния как да разбера дали карам на газ понеже забелязах,че стрелката на бензин ми пада на доло.

Слагам снимката с измервателна на нивото на газта в купето.

Там има и още две светлинки с червено и по средата е копчето с JTG.

Та аз си мисля,че като свети диотчето с червено от дясно оцветено в жълто тогава карам на газ или се бъркам. Понеже като я карах до днеска и минах общо 200+ км. и  не светеше това диодче и като го цъках  копчето JTGи взе да примигва по едно време и после взе да свети червено и ми се стори,че тогава мина на газ.

Скаран съм с газ и газови инсталации за това ви моля за помощ.

 

IMG_20190714_212543.jpg

IMG_20190712_135949__01__01.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиномера на Акорда е софтуерен ,както и разхода.Изчислява се ,а не се измерва.Затова бензина ти пада ,когато караш на газ.Необходимо е да се монтира емулатор за бензиномера ,струващ 30-на лв.За копчето правилно си се ориентирал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.

За в момента няма как да сложа Емулатор. Понеже съм в Германия.

Предполагам сам няма как да го вържа със система.

Посвам тази снимка това ще рече ,че в момента карам на газ като свети десния диот както е на снимката или не трябва да свети червеното диотче че да карам на газ.

Извинявам се за идиотските въпроси.

Демек като свети в червено е на газ или като не свети е на газ.

Благодаря предварително.

IMG_20190714_212543.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам около 250 000км на газ, на Б16A2 с налягане, К24А3 и К24Z3 !

Не е лошо да си говорим, положително е!

Всичко идва от това кой, какво прави във вашата кола и колко е жаден!:plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.07.2019 г. at 11:55, Markony написа:

Бензиномера на Акорда е софтуерен ,както и разхода.Изчислява се ,а не се измерва.Затова бензина ти пада ,когато караш на газ.Необходимо е да се монтира емулатор за бензиномера ,струващ 30-на лв.За копчето правилно си се ориентирал...

И аз най-накрая прежалих Акорда и му забих едно BRC, но това с бензина е баси гадното! Би ли казал повече за този емулатор: откъде се купува, как се монтира (може ли начинаещ електричар като мен да го монтира) и най-важното- след слагане на емулатора, стрелката отчита ли реалното ниво на бензина? Примерно, ако покарам на бензин, дали ще отчита разходи и съответно да не отчита разхода, когато се кара на газ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ecobo написа:

И аз най-накрая прежалих Акорда и му забих едно BRC, но това с бензина е баси гадното! Би ли казал повече за този емулатор: откъде се купува, как се монтира (може ли начинаещ електричар като мен да го монтира) и най-важното- след слагане на емулатора, стрелката отчита ли реалното ниво на бензина? Примерно, ако покарам на бензин, дали ще отчита разходи и съответно да не отчита разхода, когато се кара на газ?

Емулатори Markony има. Монтира се много лесно запояват се 4 кабела. Когато караш на газ ,отново ти пада стрелката, но веднъж загасиш ли колата при следващото ти палене ти показва отново реалното гориво което имаш. Реално този емулатор прави ресет на нивомера на бензина при даване на контакт.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.Наистина е така..има емулатори и ги произвеждам от доста време,защото се оказа ,че няма купешки,които да вършат свястна работа.Има с 4 и 6 кабела,зависи от приложението.Общо взето ресета на бордкомпютъра става ,когато колата не е на контакт :) .Добавил съм и екстра тест на компютъра ...допълва гориво ,когато ти свети резервата ...да не те дразни :).Моделите са различни ,като за конкретно приложение ползвам спецификациите на Хонда.Цените са народни 20-30 лв.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Пращам ЛС!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...