Jump to content
vpop

K24A3 и ГИ

Recommended Posts

Зависи с кой тип ОБД е съвместим газовия инжекцион. И дали подържа съответния протокол.По старите са с К-линия (1 кабел) , по- новите CAN (2 кабела). Някои марки ГИ работят само с един от двата типа . Харви 2000г даже се учудвам , че го виждаш и на тестера.

Ми сега го закачих да проверя.ОБД 16 е буксата.Ползвам КАН адаптер.Протокола е KWP 2000.Виждам си къс и дълъг трим.Добре че погледнах ,че дългия е заминал на майната си.Ще бутна газовото...Мапвам си всички режими по къс трим и от време на време проверявам дългия.Та както вика Омбре 100км каране с лаптопа на всички режими и се настройва перфектно.Но...Но калпава газ не мога да хвана,Ако компа е по ОБД няма да го има тоя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се допълня ,че колегите ще ме погнат.По къс трим си правя настройките след ресет на компа и дълъг трим 1-ца.Мръдне ли дългия трим,късия е подвеждащ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай малко повече инфо за тези стримове и вида ОБД от 2001 насам един исъщ ли е ?

Редактирано от MIYAMOTO
Не цитирай предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно при различните купета не е ...затова задавам въпроса към Омбре,че най много Хондели минават през него.Офф:Думата Трим trimmer-потенциометър за прцизна настройка.Виртуално в логиката на компа тия стойности служат за донагаждане на горивната смес.Къс и дълъг .ВИждаме ги като LT и ST.Long Trim говори за историята на адаптацията или десетиците в едно двуцифрено число образно казано.Short Trim e моментна адпатация в еденици от двуцифрено число.Показва моментно състояние при ЛТ=1.При ЛТ различно от 1, СТ някаква стойност,цялото число за адаптация се смята в зависимост от двата тримера.ОФф 2:Копчета с дълга и къса ос няма никъде по колата!! Това са виртуални диагностични стойности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се замислих за тази газ?!?Един приятел днес ми отвори очите май?!?Вика ми, че съм си сложил газ не защото не мога да си позволя да карам на бензин, а защото съм пинтия :D/>/>

колега, и аз съм в подобна ситуация.. Сложих си ГИ Bardolini Max-OBD на хондичката (Accord CL7 2008г, K20A3 / 155 hp) преди около два месеца. Минал съм ~ 2200 km - принципно от вървенето на колата съм доста доволен, но има и разни неща, които ме глождят. - въпреки че сложих FlashLube, това за което пишат колегите тук за пропадането на клапаните е доста притеснително... Ако може хората с повече опит да разяснят, все пак има ли вариант да не се случват поразии. FlashLube-то помага ли нещо? Реглаж на 20к Ок, ама в крайна сметка до какъв пробег може да се минава само с реглаж (без ремонти).. - разходът ми на газ нещо май не е много Ок - след засичане на 3 пълнения на бутилката, дава градско 14 - 15,5 литра. Ходих в сервиза да и видят настройките и пак я засякох - в студеното време миналата седмица даде пак 15. Ще меря пак, скоро ще имам и излизане извънградско, но ако може колегите с подобен двигател да споделят при тях как е разхода.. - стрелката на бензина ми пада и светва лампата - ако не се лъжа, назад във форума беше писал че и при теб го е имало това - ще съм благодарен на колегите във форума на съвет как да го махна този дразнещ проблем.. Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DROCCA, шегувах се, колегата ми също :DЗасега от 9.10.2012 съм врътнал 7500км. и съм си супер доволен от газта! :thumbs1:Относно износването - няма как да се произнеса, а сигурно и опитни хора писали по поста не могат да дадат категорична оценка, първо защото тези двигатели са по-нови, второ и ГИ вече уж са доста по-прецизни... Относно мазалката не мога да дам мнение, аз лично реших засега без нея... Според мен поне при моя двигател оборудван със съвременна ГИ, сравнително нов, мощен и с 6 скоростна СК ми се струва, че е в по-облагодетелстван режим от някой стар препилен Сивик? Ако реша да я карам в лютеницата на оборотомера си цъкам на бензин, но не защото не върви, а защото си мисля, че е по-щадящо за двигателя :plane:Ще покарам и ще следим компонентите в двигателната глава стриктно, покаже ли изменение ще пиша...Разхода не ти е извънземен, но определено е по-голям от моя!Относно проблема със стрелката за бензина - остана си, но му свикнах. Може да се реши с електронен блок (30лв) или бутонче за рестартиране. Ако си забелязал и 5л. да сипеш бензин, стрелката се рестартира и показва реалното в първия момент след пускане на двигателя, а после плавно намалява и при работа на газ без реално да е консумиран бензин. Също така забелязах, че държиш ли резрвоара над половината, от време на време се рестартира, но няма точна рецепта.Сега при студа ми прави малко мизерия - като не е загряла добре минава си на газ, но малко след това без да усетя минава на бенз сама (не се усеща проблем във вървежа на газ преди да мине на бенз) и после за да мина пак на газ тряба да рестартирам двигателя (спецове произнесете се), но мисля, че е настройка и като имам път към сервиза ще се отбия да я погледнат.Карай със здраве и се надявай, че като теглиш чертата, със спестеното от газта ще си купиш новия Акорд :punk:

Редактирано от vpop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен поне при моя двигател оборудван със съвременна ГИ, сравнително нов, мощен и с 6 скоростна СК ми се струва, че е в по-облагодетелстван режим от някой стар препилен Сивик?

Шапка ти свалям за този пост :worthy:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шапка ти свалям за този пост :worthy:/>Надявам се да не е насмешка :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии като да ще веклувате с тея коли, щяла да и се изхаби главата, ми да и се изхаби, отива на моргата и следващата, я се замислете по колко години карате една кола че да и треперите толкова някои клапан да не и потъне. Аз ги карам по 3-4 макс 5 години, даи ся да и робувам на бенизн щото щяла да се изхаби. Тва е просто железария малко прекалявате с чувствата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии като да ще веклувате с тея коли, щяла да и се изхаби главата, ми да и се изхаби, отива на моргата и следващата........................

Много си прав, да не се отплесваме чак толкова.Ето пък за проблема с износените валове, което не е от газта въобще !Износване на разпределителни валове К серия със снимки но е на Руски език Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ми разбихте представите с тоя двигател :blink: хубаво че е газта да си измиете ръцете с нея :lol: . Тва ми мяса като издънката на италианците с прочутия им 1,4 12V тои така хвърля валове за щяло и нещяло, ама на тях поне им е простено. Но наи масовия мотор на хонда да има такива дефекти, чесно разочарован съм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vpop, мерси за отговора..!

 

В общи линии съм решил да карам на газ, да правя нужните проверки и поддръжка, и се надявам всичко да е ОК. Принципно въртя около 15 – 17 000 км на година, горе-долу за около година би трябвало да избия 1300-те лева за ГИ.

 

За разхода около 14-15 литра поразпитах колеги, мнението им донякъде съвпада с твоя отговор че не е ‘извънземен’. За моя режим на ползване не било ненормално – голяма част от километрите ми са на къси маршрути под 10 км, в града по задръстванията, принципно не правя състезателски изпълнения, но от време на време се налага да дръпнеш по рязко, или за някое престрояване, или да поставиш на място някой нагляр.. На бензин правя около 11.5 - 12 градско, така че ако газта ми даде до към 14 ще съм ОК.

 

За стрелката – забелязах че се рестартира от време на време.. прави го или без намеса, или със сваляне на клема на акумулатора за кратко, или ако сипеш бензин > 5-7 литра. Все пак може би по някое време ще потърся вариант да махна този проблем – някаква насока към сервиз за монтаж на въпросното блокче? Моите газаджии вдигат рамене по този въпрос.

А за пожеланията за новия Акорд – :) от спестявания с газта няма да стане, ама не ми е и цел да ти кажа.. По-скоро донякъде съжалявам, че не взех като твоя двигател 2.4, разликата беше около 4 хилки, а като гледам разходът е горе-долу същия, данъкът ти не е много по-висок от моя, а вървенето си е друго. Аз като взимах моята, тъкмо бяха пуснали в продажба новата, а нашия модел го ‘чистеха’ и бяха наизкарали ‘Special Edition’ 2.0 / 2.4 с разни екстри – джанти, ксенони, полу-кожен салон, карбон и т.н. В това изпълнение старият модел е доста по-накипрен и поне според мен изглежда по-злобен.. На парите на промоцията за Special серията ми показаха от новите един ‘comfort’ с платмаси навсякъде, джанти с тасчета и никакви глезотийки - за да стигна същото ниво на оборудване трябваше да се бъркам за още 12 ооо, а и трябваше да го чакам 2 месеца. Така че за модела, който е в продажба сега не ме е яд – виж като излезне следващата може и да се замисля ако поотпусне малко кризата... :)

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DROCCA, в пост 18 на тази тема съм описал по-подробно проблема и решаването му!Моя газаджия извади от каталог, че има такъв фабричен модул и се препоръчва да се слага на някакъв Сивик при газификация.Интересно е че проблема се явява при модели на акорд след 2006, тук в постовете имаше колега с акорд 2004 и при него го няма!В цялата работа проблема не е толкова за газаджия, а за електричар познаващ добре окабеляването на точно този модел Хонда!Ето принципна схема на свързването на подобен модул:http://postimage.org/image/wh41f1jnj/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ходи да ти настроят пак минаването на газ. Като е на много ниска температура така се получава. Може и да записва грешка някаква. Или ниско налягане/като няма температура/ изпарителя не работи ефективно/ и за това да минава на бензин. При мен го правеше така когато си поиска. Отидох при газаджията и ми смени филтъра. И пишеше точно това- ниско налягане и се налагаше рестарт на мотора. Готиното е, че газовия комп си пази болежките :)/>/>/>Стига сте се впрягали с тия газови. Според мен като дойде "новата" кола, минала вече 100к на километража, иначе и тя не знае колко са, карана от кой ли не, точно па газовата да е виновна... Малко ми несериозно. Карайте си колите, правете си им реглажи на клапани , масло и другите консумативи на време, пък ако се прецака нещо- решава се в движение. Няма строшена кола, има кофти собственик. Аз си карам Д серий. Като си взех англичанката 2007ма, половината около мен, че и повече не вярваха да изкара много. Карам си колата с кеф- давам газ, не я пазя по дупки като бързам, дърпам си ръчна ако ми е кеф, обаче каквото има си и го поправям. И до ден днешен, 140к ++ откакто съм я взел си е жива и здрава колата. Обаче не съм привърженик на девиза" Ако нещо тропа, усили музиката да не ти пречи".п.п. Даже сега съм я "пенсионирал". Дал съм я на съпругата да я кара. Не знам как, ама при нея колата дава близо 2/100 газ по-малко и не се оплаква :)/>/> Редактирано от atoma
Цитати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии като да ще веклувате с тея коли, щяла да и се изхаби главата, ми да и се изхаби, отива на моргата и следващата........................

Много си прав, да не се отплесваме чак толкова.Ето пък за проблема с износените валове, което не е от газта въобще !Износване на разпределителни валове К серия със снимки но е на Руски език
За да обобщим за хората незнаещи руски.1. Хонда валовете за К20 от тези години около 2001 си имали проблем с циментацията и в Япония били изтегляни гаранционно за отстраняването на проблема.2. От поста се получва един съвет - К20/24 са капризни към нивото на масло в двигателя - добре е да са кара с показания на щеката до максимума!Моля се при по-новите, като моята от 2006 да е корегиран проблема :)Аз това рабрах, ако някой е разбрал друго, да каже!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре сега, тоя проблем с валовете знае ли се от коя до коя година мотори да се избягват или определена серия К20-едиколко си? Не вярвам японеца като е разбрал да е оставил нещата така, сигурно се е поправил в следващите години. При 2,4 има ли го проблема, щото не виждам мого смисъл да купувам 2,0 като разсхода не е особено различен, данъка е с някви си 80 лева повече дето къде ли не съм ги дал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си взех моята хонда (акорд cl7 - K20A6) и аз съвсем случайно попаднах на коментари от този тип и по спомен мисля че проблемът е съществувал до 2004. (за съжаление източника не мога да го открия в моите бележки)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто още за четене За веригатаЗа звънтенето в мотораВисок разход и инжекториЧесто срещан проблем е износването на разпределителния вал на изпускателните клапани. Нов струва 350 долара при руснаците. Не може да се установи защо и кога се получава.До 2002 има проблеми с маслото и прегряване на 4 цилиндър поради тесни маслени канали и ползване на гъсто масло !Въобще е много тъпо че хонда остават с един основен бензинов двигател - в смисъл К серията при CRV и Acord .

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето пък за проблема с износените валове, което не е от газта въобще !Износване на разпределителни валове К серия със снимки но е на Руски език

За да обобщим за хората незнаещи руски.1. Хонда валовете за К20 от тези години около 2001 си имали проблем с циментацията и в Япония били изтегляни гаранционно за отстраняването на проблема.2. От поста се получва един съвет - К20/24 са капризни към нивото на масло в двигателя - добре е да са кара с показания на щеката до максимума!

Често срещан проблем е износването на разпределителния вал на изпускателните клапани. Не може да се установи защо и кога се получава.До 2002 има проблеми с маслото и прегряване на 4 цилиндър поради тесни маслени канали и ползване на гъсто масло !

Това ви го разправям още от пост - #78 и #87 ,въпреки, че не съм ремонтирал двигател на Хонда!п.п. Какво стана със загадката на Омбре за "белия прашец" в делкото - че немога да спя от любопитство:D/>!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен поне при моя двигател оборудван със съвременна ГИ, сравнително нов, мощен и с 6 скоростна СК ми се струва, че е в по-облагодетелстван режим от някой стар препилен Сивик?

Е това изречение съм го пропуснал.Колега, моят "препилен" Сивик кара вече 80 000км на газ и налягане 0,6бара. ;)И без реглаж на клапани, гонят ме като чуят двигателя! :cool: А и вече всички сме със съвременни ГИ нали!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана сега тоя проблем само при ЦРВ с 2.0 ли е , или и акордите старадат от него, щото до сега само за ЦРВ става дума , акордоманите не са се оплакали. А двигателя уж е еднакъв по спомен единия е К20А4 другия К20А6 за акорда. 2,4 има ли такъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана сега тоя проблем само при ЦРВ с 2.0 ли е , или и акордите старадат от него, щото до сега само за ЦРВ става дума , акордоманите не са се оплакали. А двигателя уж е еднакъв по спомен единия е К20А4 другия К20А6 за акорда. 2,4 има ли такъв проблем?

Просто от любопитство се опитвам да намеря по ключови думи в търсачките проблеми от подобно естество за К24А3, ама не изскачат засега :rolleyes:Дори по амеркански сайтове завиждат за К24А3 на европейците и се чудят защо не се слага за техния пазар, но на каква база правят сравнение??? :unsure: Редактирано от vpop

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К20 и К24 са най-здравите мотори за газ,до сега само се опитвахме да ви заблудим с Омбре......хванахте ни :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............. А двигателя уж е еднакъв по спомен единия е К20А4 другия К20А6 за акорда. 2,4 има ли такъв проблем?

 

Колега както казват у този форум тези двигатели са твърде нови зза БГ Публикувано изображение/>/> и коректна информация можеш да получиш само от чуждестранните форумиПубликувано изображение/>/> Пък каво се притесняваш - затворен двигател без динамо ,стартер и т.н. ти ги докарват за 1000 лева от Англия Публикувано изображение/>

Според мен няма значение на ква кола се слага двигателя - той си е все един и същ .Братушките разискват проблема с 2.0 см3 150 к.с. !

Аз съм с К20А1 с Ви тек само на всмукателя и нямам никакви проблеми с валовете да чукна на дръво Публикувано изображение/>/>/>/> пък колата е 2002 година

 

 

 

Ето още за К20 - Engine Build: k24a4 Block + K20a2 Head да вземат идеи и наште мастори Публикувано изображение/>

 

Перфектен е за тунинг Публикувано изображение/>/>/>

 

 

К20 и К24 са най-здравите мотори за газ,до сега само се опитвахме да ви заблудим с Омбре......хванахте ни Публикувано изображение

 

Те като се счупят нали Вие ще ги правите бре ...кво се косиш ? И да са чупливи за газ пак няма да кажете ....Публикувано изображение/>/> Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свърши ми времето за редакция

 

The i-VTEC system found in the Honda K20Z3.The Honda K series engine is a four-cylinder otto cycle engine. It is available in 2.0 L and 2.4 L naturally-aspirated variants, and a 2.3 L turbocharged model. Публикувано изображение

Публикувано изображение

Report this image

 

The K series engines are all equipped with DOHC valvetrains with Honda's i-VTEC variable valve timing control.

 

Honda made this engine a big improvement over its older 4-cylinder engines by including friction-reducing technologies to reduce parasitic loss.

 

The K-series uses a DOHC valvetrain, which utilizes roller rockers to reduce friction. The VTEC system on engines like the K20A3 is only on the intake cam, and at low RPM when not engaged, allows the engine to function as a 12-valve engine, opening only one intake valve so that the air swirls for better combustion. This VTEC system was designed with fuel economy in mind. In engines like the K20A2 found in the RSX Type-S, The VTEC system always allows the motor to run as a 16 valve engine, and when VTEC engages, its on both the intake and exhaust rockers, and opens all 4 valves even more at high RPM

 

The K-series motors all use DI, or distributorless ignition. It uses a coil on plug system, in which each spark plug has its own coil atop it. This allows the ECU to send the spark exactly when it wants it, and removes the need for spark plug wires.

 

A wide variety of aftermarket parts are available for the K engines, and tuners are finding that 240 and more bhp are available with routine modifications.

 

 

K Series

 

K20

 

K20A

Found in:

2001-2005 Honda Civic Type-R (EP3)

Displacement: 1998 cc

Compression: 11.5:1

Power: 212 hp (215 PS, 158 kW) @ 8000 rpm

Torque: 149 ft·lbf (202 N·m) @ 7000 rpm

Redline: 8400 rpm

2001-2006 Honda Integra Type-R (DC5)

Displacement: 1998 cc

Compression: 11.5:1

Power: 217 hp (220 PS, 162 kW) @ 8000 rpm

Torque: 152 ft·lbf (206 N·m) @ 7000 rpm

Redline: 8500 rpm

2002-2006 Honda Accord Euro-R

Displacement: 1998 cc

Compression: 11.5:1

Power: 217 hp (220 PS, 162 kW) @ 8000 rpm

Torque: 152 ft·lbf (206 N·m) @ 7000 rpm

Redline: 8500 rpm

 

K20A2

Found in:

2002-2004 Acura RSX Type-S and 2002-2005 Honda Civic Type R (EP, European)

Displacement: 1998 cc

Compression: 11.0:1

Power: 200 hp (147 kW) @ 7400 rpm

Torque: 142 ft·lbf (193 N·m) @ 6000 rpm

Redline: 8200 rpm

 

K20A3

Found in:

2002-2005 Honda Civic Si

Displacement: 1998 cc

Compression: 9.8:1

Power: 155 hp* (119 kW) @ 6500 rpm

Torque: 139

2002-2006 Acura RSX

Displacement: 1998 cc

Compression: 9.8:1

Power: 155 hp* (119 kW) @ 6500 rpm

Torque: 139 ft·lbf* (191 N·m) @ 4000 rpm

Redline: 6800 rpm

(* Horsepower and torque calculations reflect new SAE J1349 procedures revised August 2004)

 

K20Z1

Found in:

2005-2006 Acura RSX-S

Displacement: 1998 cc

Compression: 11.0:1

Power: 201 hp (150 kW) @ 7800 rpm (sae NET Rev 8/04)

Torque: 140 ft·lbf (194 N·m) @ 7000 rpm (sae NET Rev 8/04)

Redline: 8200 rpm

 

 

 

K20Z2

Found in:

2006- Acura CSX (Canada)

Displacement: 1998 cc

Compression: 9.6:1

Power: 155 hp (114 kW) @ 6000 rpm (sae NET Rev 8/04)

Torque: 139 ft·lbf (188 N·m) @ 4500 rpm / 188 N·m @ 4200 rpm (Singapore)

Redline: 6800 rpm

2006- Honda Civic (JDM)

Displacement: 1998 cc

Compression: 9.6:1

Power: 155 hp (114 kW) @ 6000 rpm

Torque: 139 ft·lbf (188 N·m) @ 4500 rpm

Redline: 6800 rpm

2006- Honda Accord Sport(Europe)

Displacement: 1998 cc

Compression: 9.6:1

Power: 155 hp (114 kW) @ 6000 rpm

Torque: 139 ft·lbf (188 N·m) @ 4500 rpm

Redline: 6800 rpm

 

K20Z3

This inline-4 cylinder internal combustion engine is found in the redesigned Honda Civic Si. It has an aluminum block with aluminum heads, and a bore and stroke of 86 mm*86 mm, resulting in a 2.0 Liter displacement.

 

Found in:

2006+ Honda Civic Si

2007 Acura CSX Type-S

Displacement : 1998 cc

Compression : 11.0:1

Power: 197 bhp (147 kW) @ 7800 rpm (sae NET Rev 8/04)

Torque: 139 lb·ft (189 N·m) @ 6200 rpm (sae NET Rev 8/04)

Redline: 8000 rpm

 

K23

 

 

K23A1

Turbocharged

Found in:

2007 Acura RDX

Displacement: 2300 cc (acura.com)

Compression: 8.8:1 (acura.com)

Power: 240 hp @ 6000 rpm (SAE net)

Torque: 260 ft·lbf @ 4500 rpm (SAE net)

Redline: 6800 (acura.com)

Bore: 86 mm

Stroke: 99 mm

 

K24

 

K24A1

Found in:

2002-2006 Honda CR-V

Displacement: 2354 cc

Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)

Compression: 9.6:1

Power: 160 hp (119 kW) @ 6000 rpm

Torque: 162 ft·lbf (220 N·m) @ 3600 rpm

Redline: 6500 rpm

 

 

 

 

 

K24A2

Found in:

2004-2006 Acura TSX

Displacement: 2354 cc

Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)

Compression: 10.5:1

Power: 205 hp (149 kW) @ 6800 rpm

Torque: 166 ft·lbf (225 N·m) @ 4500 rpm

Redline: 7100 rpm

 

K24A3

Found in:

2003-2006 Honda Accord (Europe, Japan, and Australia)

Displacement: 2354 cc

Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)

Compression: 10.5:1

Power: 189 hp (140 kW) @ 6800 rpm

Torque: 164.5 ft·lbf (223 N·m) @ 4500 rpm

Redline: 7000 rpm

 

K24A4

Found in:

2003-2005 Honda Accord, 2003-2006 Honda Element

Displacement: 2354 cc

Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)

Compression: 9.7:1

Power: 160 hp (119 kW) @ 5500 rpm

Torque: 161 ft·lbf (218 N·m) @ 4500 rpm

Redline: 6500 rpm

 

K24A8

Found in:

2006/2007 Honda Accord

Displacement: 2354 cc

Bore and Stroke: 87 mm x 99 mm (3.43x3.90 inches)

Compression: 9.7:1

Power: 166 hp (124 kW) @ 6000 RPM

Torque: 160 ft·lbf @ 4000 rpm

Redline: 6500 rpm

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кое им е новото на тези 10 годишни двигатели :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах, периодично ще пиша за експлоатацията на колата с ГИ Романо. Вече минах 10000км и:1. Гледайки други монтажи на други марки ГИ и автомобили, до този момент, монтажът на моето Романо от най-добрите, поне като пригледност (за техническата страна, като юзер, просто не се наемам да коментирам).2. Чека не са светвал.3. Вървеж е много добър, но и колата си е 190кс.4. Разход - извънградско 9, магистрала 9,5-10, градско 10-12 средно каране...5. Мириса на газ, който подозирах, вече не го усещам.6. Единственият проблем си остана с показанията на бензина (проблемът и решението му е подробно коментиран)Смених масло и след като ме нахока за слагането на газ, "майсторът" ми се заслуша за чукане в клапаните, които са регулирани преди 10к - поне на слух не се чува нищо засега. Преди на бензин не бях ги проверявал 35к, но на 30к леко започнаха да се обаждат - при реглажа се оказаха леко натегнати някои от изпускателните... Сега на следваща смяна на маслото ще ги проверя, когато са на 20к. Надявам се да няма проблем, но ако има, обещавам да споделя с Вас!Искам да изкажа благодарност на всички Вас колеги, но най-вече на Иво Ленков, Слави C-RV, Маркони и Миамото, като не на последно на майсторът ми приятел Марто (не член на форума), но човек специализирал и работил дълго време във ВАГ сервиз в Германия и посъветвал ме да си купя ХОНДА :honda:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сладък пост.Хубаво е да има хепиенд поне в 20 % от темите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4. Разход - извънградско 9, магистрала 9,5-10, градско 10-12 средно каране...

Aбре момко :) тва кола автоматик ли ти дава тоя разсход ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е автоматик - ръгачка с 6 скорости, каквато си търсиш ти :)/>То с тия фалшиви зареждания на газ колонките, не можеш да хванеш точно...

Редактирано от MIYAMOTO
Цитаране на предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....баси, къде я намери бре :) а ако е и комби....... ще ти си развалим приятелството :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да го развалим! И аз харесвам и предпочитам комби, но точно на този акорд, комбито хич не ми харесва!Колата е купувана от представителство в България...Ако дадеш координати на лична, като идвам в Пловдив ще пием по едно и ще я пробваш или по-добре в обратния ред :)/>

post-14914-0-51674200-1359538705.jpg

Редактирано от MIYAMOTO
НЕ ЦИТИРАЙ ПРЕДХОДНО МНЕНИЕ
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красавец!Каско направи ли?Че....Сори за офф-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ooo, какво говориш!?!Вече 3 от 2010 и сега е на път четвъртото КАСКО - малко боли джоба, но сънят е спокоен, макар да имам и гараж с аларма!В интерес на истината гаражите ни се намират във вътрешен двор с още една затваряща се врата, но това не помогна на едно БМВ-6 в гараж до моя. Добре, че не сбъркаха гаража и не ми взеха хондичката, че е по-хубава от баварката :lol:/>

Редактирано от MIYAMOTO
Не цитирай предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Както бях обещал, пиша след първия реглаж на клапани, 20х.км след като съм сложил ГИ с ОBD и без мазалка...Очаквано, изпускателните клапани бяха натегнати. Смукателните си бяха в норма.Картинката е това, нека се произнесат знаещите как им се струва - нормално, зле или добре?post-14914-0-75308500-1379529033.jpgКолата е на близо 100 х.км и това е четвърти реглаж. На предишния, след каране само на бензин имаше само един натегнат изпускателен клапан. Преди изпускателните са били нагласени на 28, а смукателните на 23. Сега изпускателните са сложени на 30 - максимално хлабави за нормата.Реглажа и проверката на изпускателните е станал лесно с пластини, но инжекторите на газта са пречили за процедурата при смукателните с пластини и майстора ги е проверявал и настройвал с "часовник" - нещо като рейка с манометър...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втори реглаж на клапани след поставяне на ГИ - нямаше нито един натегнат от изпускателните, а със смукателните очаквано никакъв проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварял съм прецакани К20-ки и на Стрийм и на Акорд и най вече на ЦРВ...Незнам зашо най много на ЦРВ-то се получава но е факт ...Но валове има не се кахърете , винаги държа в наличност 1,2 комплекта ;)

Редактирано от BOSS`HOGG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БОС, ти ни плашиш, защото си агент на Вальо Златев или ни поущряваш да караме на газ, за да ти върви търговията?  :ppp

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без съмнение една от интересните и актуални теми, при положение че K20 и К24, дефорсираните са едни от най разпространените. Аз бих искал да питам следното:  Проблемът с износването на валовете при тези серии само на вала на изпускателните ли се забелязва или и на този всмукателните, там където е витека? Има логика този на всмукателните да държи повече щото там всъщност по-голямата гърбица пердаши по двете кобилици само във витек режим над 2200 оборота. В останалия случай единия клапан се управлява от по-малка гърбица и съответно натоварването на вала е по-малко, докато при изпускателните клапани една гърбица управлява 2 вала постоянно.

Факт е че при форсираните двигатели като K20A2 или К20Z1 с витек и на двата вала проблем с износването на валовете няма или ако има е много по рядко срещан. Всъщност кои двигатели от типа дефорсирани- K20A3, A4, A6 се монтират на CR-V и кои на Акорд 7 щом все пак се наблюдава по висока статистика с проблеми при CR-V?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, маслото като е калпаво и на Сивик да е двигателя пак ще скапе.....гсподин boss барем да каже  какво им се е скапало .....интересно как са оцелели валовете ? На ЦРВ 2.0 150 к.с. идва доста слаб този двигател и е нормално да се скапва по бързо.

Доста хора не знаят какво масло наливат и се доверяват на "майстори". Най-маловажния параметър на маслото  е преди нулата и ли след нулата 0w30 или 5w30 ....има много поважни параметри които въобще не се коментират.....та затова има скапани двигатели защото им трябва специфично и качествено масло в зависимост от сътоянието и предписанието на производителя !

 

Колко от тези двигатели са се скапали като са карани на газ и какво им се е скапало ?

 

В България единствения що годе качествен бензин е само 100 октана на еидин доставчик другото е пълна трагедия....та не се знае дали пропан бутана не е по качествено гориво в случая ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...