Jump to content

barsi

Фен
  • Мнения

    2166
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    8

barsi last won the day on Октомври 11

barsi had the most liked content!

Обществена Репутация

259 Excellent

Относно barsi

  • Ранг
    Задволанен малоумник
  • Рожден ден 4.02.1987

Profile Information

  • Кара
    Ф18б2 , Б18Ц4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София-Перник-Дупница
  • Интереси
    Шушня любопитни

Последни посетители

15897 профилни разглеждания
  1. Главно реле. Пробвай където е релето / показали са ти го / , като не иска да запали да дадеш на пластмаците един лек тупаник. Другото да го разбереш, че е то- влизаш и на изгасена музика палиш. Целта е да чуеш как помпата работи и релето цъка. Същото това изчезва, когато колата загрее. Не го запоявайте- от морга друго за 20 лв и си в играта.
  2. Черно-матовата перла

    Може ли повече инфо за подмяната. И аз съм го мислил, но моля за снимки, ако може.
  3. Новата семейна покупка

    Ебаси, Тука не съм писал от преди Христта ... По колата бяха сменени предните биалетки, съединителя, поради свирукане на лагера си живее в килера от близо година. ЛУК оригинален, американски. Колата вече я кара жена ми. Меката връзка сбози и се смени. Наскоро имах и сериозни проблеми. Кара съпругата и колата в сервизен. Първия път Р1203 / в-тек клапан / , втория път miss fire . От там се оказа, че маслото му е на 11хил. Дигам пръчката и само дето няма ръжда. От там в масларницата, 10в40 и 300км няма ядове. Смених и свещите. Пак Денсо, 20 топлинно число, но Мони ми прати правилния модел с някакво изискване за електрода. Тамън беше почнала да се бъзика на около 2к и пак спря. Остава тия дни да се монтира резонатора, заместваш катализатора с нова 2ра сонда. После се разглабя таблото, че спря да свети и се слага крушка на чек-а . Колата вече се кара по средно 2500км на месец.
  4. Я пробвай да сипеш 100 октанов бензин. Имам същата- Ф18, както и Б18ка сивик. Ф ката палеше тегаво и вадеше тия сиптоми. Взех добавка на бардал. Това като не помогна изолация временно на ЕГР и чистене ЕАЦВ. Имаше лека промяна. После сипах 100 октана и се оправи. Ама се ползва само за палене, иначе е на газ. С Б18ката същата работа. Даже с 95 глъхнеше. Скапано ни е горивото просто.
  5. Англичанка комби, Б18ц4

    Вече е с въздушен панелен филтър на Papercross . Определено има промяна. Респонса на колата сериозно се промени и уживя. Както трябваше да редуцираме още малко под 2к горивото, вече не се налага. Разход не знам, за сега му се радвам. И поне е сух, та не се налага го мажа и пръскам с гадости. Доволен съм. Продължаваме. Въпрос - какъв е размера на фабричните колонки и с какво да подобря шумоизолацията на пода ? Битум, стп ?
  6. Англичанка комби, Б18ц4

    И панелния е поръчан. Пайнера е D5900BT и вече е на колата. Сложих и антенен усилвател и в ясно време си слушам в Перник З-рок. Голям кеф. Някой да знае с какви р-ри са говорителите и, евентуално как да вкарам по- големи ? Тия не издържат на напрежението... Обмислям и суб, но се чудя. С нова генерация съм. За сега е това. За лятото обмислям да минавам на 195/55 предни и 205/50 15ки задни гуми. Нов комплект, евентуално. Качена е на зимни гуми и не се спира за сега колата. Установих и нещо друго. Първоначално палеше тегаво. 5-6 оборота сутрин. Реших, че имам да чистя инжектори. После сипах бензин 98. Пооправи се. Сипах Рейсинг 100 октана и вече няма и следа от проблема. Пали от четвърт дори и на 2гр. Е, и с хубаво масълце е, благодарение на един Фен. Това за бензина го казвам, защото често засичам хората да имат такива проблеми.
  7. За или против средното гърне

    Ха, Темата още е жива, а Маркони не е наминал на маса ... Та, Дайте акъл за б18ц4. Изпускателя е трагедия, има и катализатор. Искам си го запазя- жив си е и си работи. Уважавам и природата, ама после всичко е на Ф50 и ауспусджията ме разубеди да я преправя. Само на мястото на средното сложихме резонатор, и то на Ф60 и има подобрение. От тия с посоката. Въпрос- от какво да си намеря, евентуално, катализатор на Ф61-63 ? И после натам ?
  8. Англичанка комби, Б18ц4

    Леле, От кога не съм писал в темата за мечтата ми като кола. Чак мечта де- различно от Интеграле турбо си е компромис, но както и да е. Така : Първо - стандартното окачване имаше скърцащи амортесиори отпред. От там старите ми бяха заминали и колата получи нови. Монро, но нови. Успях на Кондофрей да скъсам полуоска. Дадох 17.1 преди това. С тия гуми- доволен съм. 10м черно оставяше колата. Генерацията ми беше аут. Фена помогна с друга за закърпване на положението. Днес от нея изхвърлих средното гърне, че дрънчеше. Вече съм доволен. Беше му се заразпадала питата. Както и да е. Заради катализатора остава на заводските тръби. Взех й и зимни гуми. касетофона от акорда няма да стане, та ще се слага пайнер клас Д, но следващия месец. Няма лев. Още чакам прътовете и тампона от Пепи. Колата не се спира. Предстои да се купи и спортен панелен филтър. И те така...
  9. Е то лед лентата ще ти е най- тересене. Иначе заеби модулите. Не ти трябват. А и ние сме на "-" . Само да си знаеш. Намираш си от при бушоните "+" когато си на контакт да има. Връзваш през реле за газова уредба. Правиш схемата както си е, като там, където е "+" за бензина си слагаш сигнал от крушка на фара или габарита- по избор. Лед-а е толкова ниска консумацията, че даже и бушон не ти трябва. По описаната схема свързахме на старата ми кола, 5та хеч, дневните светлини. Минуса е, че диодите се оказаха некачествени и след 2 месеца изгоряха.
  10. Англичанка комби, Б18ц4

    Чак па фурия- заводска Б18ка просто. Май обаче някой си е играл навремето по трансмисията ми. 2ра ми прави 110км, 3та- 160км/ч на 8500 об/мин . Като гледам в нет-а б18ц4-ките правят към 180 на 3та. Някой с клип на заводска б18ка ? И как седи :
  11. Англичанка комби, Б18ц4

    Нов маншон за скоростите и нова топката. Топката още не съм я взел, а и ще се слага септември, като се санира цялата прътна система. Поръчани са нов прът с кръстачката и всички необходими тампони. Бих я сложил и сега, но някой е резнал пръта ми и няма как . И да му нарежа резба много ниско идва....
  12. Англичанка комби, Б18ц4

    Така, Сложих ветробрани на колата, купих й пактроник, пак си играхме по газовата. Вече ми допада. Наложи се 1мс бензин над 4500 об, после има 180-220 на 4та на магистралата. Сега има леко като прешлакване на газ при рязко подаване в периода 1800-2000 об, но или аз ще си намаля там горивото с 1-2% като ми дойде кабела или на смяната на филтрите. Много трябва да я изгавря, че да го направи. Това да й е проблема. Не е кой знае какво. Касетофона още не можем да го поставим, че на токаджията ми му се е..а м@м@т@ докато разкодира кабелите. Тия дни. После почвам музиката поетапно. Благодарение на Иван Фена Иванов си имам освен естерно масло за следващата смяна и престъргани предни дискове. Беше драма, че съм с големите спирачки, но тая кола спира брутално... Вече. Има няма 500км разработва, но си струваше. Иначе перфорирани за към 350лв. Взех ветробрани, напълних климатика и, най- важното - сложих днес крушки. Филипс Расинг +150% и тая кола прогледна. Вижда по- добре от акорда с нормални крушки, а той е на двусекционни. Предстои касетофона, огледала с подгрев, махане на надписите отстрани / не оригиналните, ест. а на Гюнер Вагнер / , оправяне на задния капак, читави гумени стелки и покупка на зимни гуми. Ще дебна и СТП на оферта. Ето как се вижда. Ако иска такива крушки някой да ми пише- ще му внеса.
  13. Реставрация на Прелюд 5-та

    Ако ти е читава основата ходи до местния автостъклар. Тука нашия ги изрязва и даже си избираш какво да е. Преди 5-6г ми струва услугата 8-9лв.
  14. Акорд с/у нещо немско

    Е не го познавам. Верно беше някакъв тип с брада май... Ае на следващата среща ни удостоете с присъствие да се запознаем.
  15. Англичанка комби, Б18ц4

    Така, Малко ъпдейти : 1. Газовата- направихме нова настройка по графика. Доста е по-добре. Бензина си е бензин, но въпреки читавия газаджия, колата си е шашава. 2. Касетофона- взе се. Едвам му изнамерих букса. Купих му антенен усилвател. Чакам трасмитер с блутуут и ще се монтира све накуп. 3. Установиха се криви предни дискове . Минах на шлайф, че за перфорирани дискове не останаха пари. Уви, не ми уцелиха накладките, че се оказах с големите апарати, но днес и това беше коригирано. 4. Минах на стоково окачване, че не слизам от колата и ми писна да триангулирам поредната разбита улица дали мога да я преплувам. Още се наместват там някакви тампони, но срока им е до събота или взимам мерки. Спортното се продава, Всъщност, амовете са ОЕМ-ските, но вози уникално. Линк http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=104442 5. Напълних климатика. С тонираните стъкла съм като в хладилник, особенно извън градско. 6. Регистрирах нейсе колата. Има няма цел ден си утепах при тия глупаци в нашия КАТ. А имаше само 10коли пред мен в 9:30. Какво престои : Да ми дойде трансмитера и да качвам касетофона. Диря си капачка на халогена. Бърка ми в здравето. Искам и модул за автоматични фарове. Чакам и парктроника да пристигне. Скъсан ми е тампона от към скоростите / ест. е най- гадния за смяна /, както и още 1-2 леки дерта за оправяне... Основното : Да й скъсам шортите от каране
×