Jump to content

Recommended Posts

Бях в сервиза на 11.08.2016 (Бургас-Русе-Бургас ;) ), за карта на моя ГИ. Бранко (Markony) се занимава с мен 5 часа!. Много съм доволен от професионално свършената работа по настройката и диагностицирането на възможен проблем, което продължи на лични, с нагледни материали по темата още няколко дни! Какво повече, човекът знае какво прави.

 

П.П. Тия дни ще разглобя редуктора да го изчистя.

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ще си копирам поста от другата тема, защото мнението ми е без промяна:

 

"Да напиша и аз два реда. Няколко месеца проучвах и разпитвах относно газифицирането на този автомобил. Седем години преди това карах само дизели и бях малко изостанал с информацията. Ходих при знайни и незнайни, официални и „гаражни“ сервизи, нито разстоянието беше фактор, нито пък се бях спрял на определена марка. Няма да навлизам в детайли къде и на какви хора попаднах – от такива които те гледат като ходещ банкомат, до такива които ги мързи да дишат, разбиращи от всичко и тн., иначе от представителството на една от най-големите марки на пазара, „под масата“ ме посъветваха да търся и монтирам именно марката с която Бранко работи на този мотор – прави им чест, защото почти бях решил, че ще монтирам при тях.

 

След като се свързах с него и след няколко десетки въпроса на които се отговаряше търпеливо и детайлно просто реших, че това е човека. Разбрахме се за дата, дойде взе колата и ми остави неговата. Постоянно ме държеше в течение по телефона как, кое, защо така а не така, как е най-добре, защо е най-добре, снимки, консултации, какво е най-подходящо, съвети и доста допълнителни неща които изобщо нямат общо с газифицирането, внимание към детайла и отношение все едно колата е негова. Нито за момент не съжалих, че му се доверих. Като отвориш предния капак ако не се загледаш внимателно, може и да пропуснеш, че има някаква „афтърмаркет“ интервенция – всичко е прибрано, скрито и спретнато. Личи си че е работено с желание и разум а и от човек който обича марката."

 

И ще добавя, че вече имам изминати безпроблемни почти 10 000 км на газ. Никакви проблеми с нищо. Разхода ми се движи около 9-10 л./100 км средно. Правил съм го и 8 качвал съм и над 12.

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ 1 глас и от мен за Бранича. Въпреки че съм първата му "седмица" с К24А3 за монтаж на ГИ се справи перфектно. Споделям мнението на колегата frizzante, че при монтажа на уредбата, на която присъствах от край до край (по мое желание и предложение на Бранко) ми се отговори на n брой въпроси, половината от които изникващи и спонтанно и несвързани с газови уредби. Чест и почит на човека, другото ще го изпием:)

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се повторя малко с неща, които съм ги писал в друга тема, но добрите му качества като майстор се допълват от други добри, чисто човешки качества, което е рядко срещана комбинация :)

Историята: без да се познаваме капарира за мен автомобил, уреди нещата с автокъщата, за да ме улеснят максимално като пристигна в Русе. Забира ни от автогарата, разхожда ни по банки, Еконт-и и прочее...

 

Предупреждение за посещаващите сервиза на място: въоръжете се с търпение, защото няма да ви пусне да си тръгнете, докато не е абсолютно убеден, че колата е годна за път!

Диагностика до дупка, всяко нещо се коментира и обяснява, съгласува.

А на изпроводяк ми регулира и фаровете!

И съпортът след ремонта също е прекрасен, винаги е насреща!

 

А да, зарадвайте го с нещо с висок градус :D

 

ПП. Ако до всеки Markony застане поне още един... Тогава, тогава ... :)

Жив и здрав и да намалиш цигарите :D

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично не се познаваме нито съм му ползвал услугите , но това не беше проблем да му задам голям брой въпроси относно моята кола на които отговори изключително изчерпателно.Много коректен и готин човек.Само мога да съжалявам , че не си правих колата при него.Но здраве да е следващата.Горещо го препоръчвам , няма какво да се чудите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер изглежда! А на вкус как е?....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей шушето е яко, етикета -тоже, дано и плацикащото се вътре прай синжир! Сега остава и някой да ти насее "маркови" или Маркони краставички. :) Даже снимката е с реалната локация, само дето Сивичето вече не стои там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес използвах услугите на Markony и има +1 глас и от мен. Супер професионално и човешко отношение.Респект.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко късно, ама +1 и от мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От ноември е сложено газовото при него и абсолютно никакви забележки, поне на мен като шофьор без особени технически познания ми харесва (разход-10 лв /100км смесен, 350км извън градско 35л. газ при  скорост 140-160км с климатик, Бургас-Пловдив) даже при вдигнат капак е трудно да се разбере, че има ГУ всичко е прибрано и изглежда професионално направено. Колата е Акорд (2003-2005) 2.4 Ivtec. Голям пич и перфектционист!

Редактирано от stamatov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли дали все още работи Markony's Garage?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случва се да не вдигне телефона, или да не е в "леговището си", но си е жив и здрав. Бъди по-настоятелен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервизирах колата при  Markony. Хм.............много интересно преживяване. Впечатлен съм. Много харизматичен и завладяващ. При всички случаи получих повече от колкото платих. На Markony  и "неговия" моряк пожелавам здраве и благословения.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко извън темата питане, но все пак - Маркони занимава ли се с други автомобили извън Хонда, да речем с ВАГ групата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, никакво желание за други марки.

  • Like 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да започна да давам фийдбек за сервиза, ще ви кажа, че слагам за 2-ри път ГИ (преди 7 год. газифицирам сивик 6-та ген) и смея да твърдя имам горе долу обективна преценка за качеството на монтажа.
Преди 1 месец монтирахме газов инжекцион с ОБД при Бранко. Не е случайно лицето в глагола "монтирахме", защото му помагах докато я слагахме. На доста приятели като им казах, че съм си платил за монтаж на ГИ и помагам за монтажа, ми се изсмяха, но аз не съжалявам за избора си. Безспорно позитивите, които извлякох бяха доста повече от цената, която бях платил, защото видях от 1-во лице как става процеса по монтирането и основно сервизиране на двигателя. Бранко ми обясняваше и отговаряше на абсолютно всеки въпрос, а те бяха доста, тъй като не съм много вещ в автомобилната механика. Без да преувеличавам ще кажа, че работата по колата ми беше абсолютно професионална с внимание към все един детайл ... накратко, останах с усещането, че Бранко работи по собствената си кола. Оказа се, че това, за което говорихме с него преди да реша да слагам ГИ, се изпълни на 100% след като я монтирахме. За качеството на работата вече казах. Карам на газ вече близо 1 месец и нямам абсолютно никакви оплаквания. Предложи ми оборотна кола, спази си сроковете и цената, с които се бяхме ангажирали. Настройването на впръскването на газ беше съобразено с спецификите на стила ми на каране, така че и на бензин, и на газ не се налага да сменям на 4-та като се прибирам от Варна към Русе :) (карам хонда акорд 7-ма 155 к.с.). 
Като заключение смея да твърдя, че всички коментари, които бях прочел за него преди да се запознаем се оказаха верни, говорихме на много теми, пихме бири, даже беше извадил от домашната пъстърмичка.  Накратко, ако сте решили да слагате газ и имате път към Русе, той е човекът. :) 
 

  • Like 3
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за всякакви други операции е така. Когато човек си разбира от работата и обича нея и клиентите си (потенциални приятели), нещата стигат до ... записване за седмици напред.

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 глас за монтирано Романо на Акурата. Скоро ще станат +2 тъй като оставих и едно црв 2 за монтаж на ГИ. Настройката е перфектна. Не можеш да разбереш, че си на газ, даже имам чувството, че върви повече :cool:

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Здравейте колеги,

Искам да изкажа и моите положителни отзиви от работата на Бранко. Пиша сега, но монтажа на газовата уредба беше извършен преди година и четири месеца. След това време и пробег от 25 000 км. мога да кажа, че колата се държи перфектно на газ, със разход в нормите ( борд. комп. + 20%). 
Ще се опитам с кратко резюме да аргументирам положителният си глас за Бранко, който не е майстора на когото не помним името :)
След уговорка на "лични" и телефонни разговори с Маркони, платих капарото и чинно си изчаках уговорената дата. Да уточня, че живея в София и избора ми да отида чак до Русе, беше мотивиран от всичко, за което прочетох тук във форума, било то мнения за Брани и негови "постове". Едно второ уточнение - аз не съм единственият живеещ далеч от Русе, който монтира при него "Romano". Много хора от различни краища на България са монтирали и предполагам продължават да монтират газови уредби в гаража на Маркони. Аз предпочетох да остана в града за една вечер, което горещо препоръчвам на хората решили да се възползват от услугите на човека. Старата част на Русе е разкошна, а и имах приятел там, който ни разходи из града и ни показа разни приятни местенца с прясна речна риба и други благини. Така де, това беше лиричното отклонение, а сега за работата на Брани.

 Човека ни посрещна и без много разтакаване, след като ни предложи кафе се захвана с диагностика на колата, въпреки че преди да отида бях обслужил колата и клапаните бяха регулирани. Забравих да спомена, че ни беше предложен алтернативен транспорт, заради това че пристигаме от далеч - Honda HR-V, което беше много любезно от негова страна. Няколко часа след като оставихме колата, Бранко се обади за да ме информира за състоянието на клапаните и резултата след реглажа, какото и за цялостното състояние на автомобила. Да, за да не се объркате ще спомена, че без значение дали е правен реглаж, той си го прави. Няма пет, няма шест, човека си държи на устава. Прибрахме се в София и след 3-4 дена, когато колата беше готова се срещнахме отново, за да я настрои по моя тертип на шофиране, защото при него няма AUTO, всичко е CUSTOM (извинявам се за чуждиците) . Настройката отне не повече от 10 мин., като през цялото време отговаряше на всичките ми лаишки въпроси по възможно най-разбираем език и с търпение:) 
Взеих си колата чиста, настроена и газ към София, доволен от услугите на този страхотен майстор на име Бранко.

 Дори след монтажа, ако и да съм имал въпроси свързани с уредбата или по принцип с автомобила (Cr-v 2008, R20A2, A/T), винаги ми е вдигал телефона и спокойно и в детайли ми е обяснавал, как, кое и защо.. И в заключение мога да кажа, че не само съм препоръчвал на хора да монтират при него, а и аз самият бих отишъл отново в гаража на Маркони.

С уважение,

Димитър Димитров

 

  • Like 10
  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет!

Няколко дена звъня на посочения телефон от Маркони, но нито вдига, нито ми връща обаждане...исках да приказвам с него като бъдещ клиент за монтаж на ГИ, но няма връзка...някой нещо да знае?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2 седмици го търси. Почивка е след натовареното лято.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, docev написа:

След 2 седмици го търси. Почивка е след натовареното лято.

Е нали за това са телефоните?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли има значение, но може да пробваш и на лично. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Аз писах на лични миналата седмица и човека ми отговори че е в отпуск

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука нета е "божа работа".На 4.10 се прибирам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

искам да изкажа адмирации към работата и отношението на Бранко.

След дълго лутане по темата - "Дзен и изкуството на настройване на газова уредба",  успях да се срещна с точният човек.

Единственият негативизъм е че трябваше да измина 100 000 км преди да разбера че автомобилът ми може да се движи по един много по-добър начин.

 

  • Like 1
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

Хмм.. не знам от кое по точно да започна.. Както всички колеги от много питане и лутане останах с доста добри впечатления за Бранко ии реших да му се доверя. Изключително съм доволен от работата която свърши по колата ми! Газовото така е монтирано, че все едно няма такова, всичко е добре прибрано и изпипано точно както трябва, все едно я слага на неговата кола. Правихме настройка толкова време, колкото беше нужно за да стане всичко както трябва. Абе с една дума ПЕРФЕКТНО! Колата се държи чудесно, няма разлика от газ и бензин, разхода също е повече от добър. 

  • Like 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×