Jump to content

Класация


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.05.2022 in all areas

  1. 3 точки
    Просто като инфорамция и ако някой се колебае какъв да вземе. Когато се чудих приятели пожарникари ми казаха така: "За да имаш шанс да загасиш нещо трябва да имаш по възможност 6 кг прахов пожарогасител". Понеже размера е голям взех 2 кг като някакъв компромисен вариант. Но задължително прахов.
  2. 2 точки
    Зравейте ,и аз влезнах в Джазаааа.От четири дена съм с Хонда Джаз 2010год.1,4 мотор100 коня.Много и се кефя защото харчи малко а има голям багажник.Като оса е.Поздрави на всички
  3. 2 точки
    Не ми се рови сега за наредбата, но я промениха в края на миналата година.
  4. 1 точка
    Здравейте! Охладителната система работи малко сложно,но като се знае можете да направите съответните проверки. 1.Смяна на течност, Обезвъздушаване Монтира се фуния,която влиза плътно в гърловината на радиатора,с което се изолира разширителния съд.Фунията се отрязва там където диаметъра е 17,5 мм и се набива в радиатора. Пълни се с оригинален антифриз Honda Type 2 ,докато спре да влиза.Във фунията се оставя 3 см.ниво.. Пали се и се оставя на празен ход,с парно обърнато на топло и изключен вентилатор.Допълва се постоянно и се държи ниво 3 см. Отваря термостата,включва се перката за охлаждане на радиатора. Двигателя се гаси и се оставя да изстине напълно. Антифриза се свива и си дърпа всичко от фунийката. На абсолютно изстинал мотор се долива до края на гърловината и се затваря капачката. Разширителния съд се допълва до чертичката минимум и се затваря. С това обезвъздушаването приключва. Работа: Антифриза загрява и се разширява.Като мине налягане 1 бар течноста започва да излиза през големия клапан на капачката и да се излива в разширителния съд.На загрял мотор в разш.съд нивото може да се качи до MAX.Като почне да изстива в двигателя се създава вакуум. Тогава се отваря малкия клапан на капачката и двигателя засмуква течност от разш.съд. Този процес се повтаря постоянно,докато двигателя работи.На всяко включване и изключване на перката капачката пропуска по 250мл в двете посоки. Ако има останал въздух в системата ,той бива изхвърлян в разш.съд в такта загряване.При изстиването може да се засмучи само течност,така че системата се и самообезвъздушава. Достатъчно е да се поглежда само нивото в разш.съд,за да се прецени как функционира системата. За правилната работа е необходимо: 1.Абсолютно херметична система,издържаща на налягане 1 бар и вакуум 0,5 бара. 2.Работеща капачка 3.Изправен термостат.В повечето случаи 78 градусов 4.Здрав и добре уплътняващ маркуч между радиатора и разширителния съд.Там налягане няма,но има малък вакуум. Скоби не са задължителни. 5.Здрав и пълен до минимума разширителен съд. 6.Изправен термодатчик, пускащ перката на 95-100 градуса.
  5. 1 точка
    Здравей, поръчвам линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html вид и количество : honda syntetic blend 5w-30 0.946 5x0,946 и линк : https://www.ato24.de/en/mitsubishi-diamond-protection-10w-40-1-l.html 4х1л. стойност на поръчка 1 - 30,7 х1,9775=60,71 лв. стойност на поръчка 2 - 4 х 5,59 х 1,9775=44,22 лв. Обща стойност на поръчката - 104,93 лв. начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД начин на получаване: чрез куриер
  6. 1 точка
    София - Сл. бряг в дъжд и под 120км/ч, даде 8.8/100 по компа!
  7. 1 точка
    Здравейте, Линк: https://www.ato24.de/en/motul-8100-eco-clean-0w-30.html Вид и количество: MOTUL 8100 ECO-CLEAN 0W-30 1х1л 1х5л Стойност на поръчката: (12.59+49.99)*1.9775=123.75 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат предадени лично - Лично в кв. Малинова долина Благодаря Поздрави.
  8. 1 точка
    Здравейте, този път нямам заявка за масла, но искам да си закупя две подложки за номера, та като изпращате маслата да ми ги пратите. Ще преведа с Revolut 12 лв. Поздрави !
  9. 1 точка
    Здравей, Лесно е ,преди фейслифт всички са пет степенен автомат на Хонда ,който използват от дълги години. След това ако вземаш фейс от САЩ или Канада ще е CVT, ако е Европейска CVT мисля е от 2017.Аз съм фейслифт 2015 ,2.0 и съм с автомат. Относно CVT да си кажат колегите с такива.Реално аз само тест драйв съм правил и ми бе странно, понеже не усещаш предавки, но вероятно се свиква и я дават една идея по-икономична. Бях питал в сервиз на Хонда и споменаха,че ако се поддържа правилно е надежден и колкото автомата. Но и мен ме достраша. И двата линка са автомат. Поздрави
  10. 1 точка
    Здравей, поръчвам линк: https://www.ato24.de/en/honda-synthetic-blend-5w-30-0-946-l.html вид и количество : honda syntetic blend 5w-30 0.946 5x0,946 стойност на поръчката30,7 х1,9775=60,71 лв. начин на плащане: Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД начин на получаване: чрез куриер Поздрави.
  11. 1 точка
    Така... да си самоотговоря след като продължих ровенето: 1. Според годините на производство са с различни парт номера. 38200-SEA-G21(период 2003-2004), 38200-SEA-G23(период 2005-2006) и 38200-SEA-G24(период 2007-2008); 2. От дясна дирекция не стават защото освен и с огледално разположение на елементите има и разлика в окабеляването; 3. Както писах в предния пост, за комби и седан са различни. Като извод може да се каже, че прогарят пътечки, товарни резистори и изгарят диоди, като не всичко е задължително да се случи заедно. Това е по-малкото зло от това да замине някоя интеграла. Споделям и намерено видео за ремонта; www.youtube.com
  12. 1 точка
    А трополенето е от обтегача - отслабнала му е пружината.
  13. 1 точка
    И хубаво светва, ами какво записва като светне, щото без тая информация все едно нищо не си казал.
  14. 1 точка
    От информацията получена от теб и други колеги преди това, може да се обобщи, че автърмаркет тампоните не стават. Никой до сега не е споделил положително мнение след смяна с неоригинален тампон. Аз сменях скъсан преден с втора употреба, мисля, че беше от 2,0 мотор. Аз съм с 2,4 АТ. Визуално имат разлика, но като габарити са идентични.
  15. 1 точка
    @bhop9696 най добре ще е сам да се справиш. Едва ли бояджия ще му се занимава, а и ще я претупа . .Моята я правих сантиметър по сантиметър, но имаше малко ръждички. Използвах двукомпонентен грунд (върху обработената ръжда) отгоре шегрен и полиуритан разреден с бензин за нанасяне с четка. Наблюдението ми обаче е ,че след известно време полиуритана и битума изсъхват и се понапукват, което е предпоставка за задържане на влага. Може би по удачно е на гумена основа.-мое мнение.
  16. 1 точка
    Ако не си ги сменил все още - не се занимавай да сваляш чистачки и кори. По-лесно става като се свали колектора и след това имаш достатъчно място да смениш свещите
  17. 1 точка
    Колега дали успя да решиш проблема и разбра ли нещо повече понеже и аз съм с същия проблем :)
  18. 1 точка
    Колеги , извинявам се че не съм писал за крайния резултат с проблема. Но в крайна сметка се оказа , че проблема е във вътрешните карета. Всички карета които бяха сложени не са качествени, след като занесох да се рециклират старите ОРИГИНАЛНИ карета и ги сменихме отново , то проблема изчезна. Така че при Хонда ЦРВ по добре да се сменят вътрешните карета само с оригинални или да се рециклират. Успех !!!!!
  19. 1 точка
    Здравейте колеги. Има раздвижване по случая с тракането. Най-накрая се намери от къде е било. Оказа се, че този звук "тракане" идва от маслената помпа, която не знам как е работила колата досега. Вътре всичко в нея беше "изядено" и надрано. Ще кажеш, че не е имало масло вътре, а камъни. Имало е луфт във всички части - валове, лагери и т.н. Дори резбите и леглата на някои болтове са станали на елипса. И освен това самото тяло на помпата е имало луфт в картера и от там е идвал целия този шум. Така, че ако имате същите симптоми не бързайте като мен да сменяте вериги, да набеждавате клапани, легла и т.н. Проверете за всеки случай първо маслената помпа. И още нещо - който и каквито и неща да ви разправя, как колата като минела някакви километри или години, трябвало да се слага по-гъсто масло или че от по-гъстото масло щели да се оправят нещата...не го слушайте. Хонда се кара само с тънко масло: 0w30, 5w30 или 5w40 в краен случай. Поздрави и безаварийно !
  20. 1 точка
    Четох скоро в руски форум, че се слага съпротивление под пасажерската седалка, за да не сработва въобще системата. Ето и линк към поста. https://www.drive2.ru/l/9915385/ Ако някой по-запознат даде съвет дали става...
  21. 1 точка
    Да споделя резултати след манипулацията която реших да направя на моето ЦРВ. Бях си навил от доста време да си почистя дросела ,беше доста почернял което забелязах след годишно обслужване. Та купих си от бултрако гарнитура и се захванах. Демонтажа е елементарен,филтърна кутия и маркучи,две-три букси,водни съединения. Дросела се оказа доста по мръсен от колкото очаквах !!! Почистих го внимателно със чистител за дросели на мотул като бях много внимателен да не мокря електрониката. Монтажа също е елементарен като единствената особеност е че болтовете се затягат на 22nm. След манипулация дросела иска обучение,направих го с диагностичен уред на launch. Поста ми е предназначен към колегите които имат съмнения дали да го направят Плюсове след почистването: -педала на газта е доста по отзивчив и няма замисляне при подаване на газ -оборотите на празен ход се вдигнаха много леко което лично мен ме устройва -при пускане на компресора колата не губи от оборотите си на празен ход Надявам се да съм бил полезен с този пост !
  22. 1 точка
    Полиция няма, КАТ няма и войска няма! Храним над 50 000 униформени за тоя дето духа. Само камери и капани! Време е за грузински модел, тъкмо агентурната мрежа, на една друга империя ще загине!
  23. 1 точка
    ...Много от вашите връстници искат да са големи мъже. Да мачкат, да им имат респекта. Ама бъркат респекта със страха. Мускулите не те правят голям мъж. Запомнете нещо важно... …Големите мъже помагат. Гледат весело, гледат си семействата и като пийнат пеят и танцуват. Големите мъже управляват света, пишат книги, плачат за страданията на други хора, обичат и се борят с вяра в сърцето си. Големите мъже винаги са обичани. Те не псуват света, а го променят. Не са тарикати, а работяги. Всички хубави неща, включително и автомобилите се създават от такива мъже. Жалкото е, че едни други карат тези автомобили, все едно те са ги създали. Бездарни, напомпани, еуфорично скучаещи муцуни, гледащи накриво и мразейки... Не ставайте такива, момчета. Не ругайте. Думите носят енергия. Отнасяйте се към тях все едно са от стъкло. Дори, като одъртеете не губете своята веселост. Каквото и да ви струва - танцувайте...и с бастуни да сте - танцувайте... /Камен Донев/ "За силата на словото"
  24. 1 точка
    Няма нищо общо между 4х4 и VSA. VSA работи през ABS-а и спирачките, а 4х4 грубо казано създава твърда връзка между кардана и задния диф. VSA работи заедно с TCS. Единствената връзка между 4x4 и VSA/TCS е, че, когато са активирани колата губи мощност, и въртящ момент, които са крайно необходими за работата на 4х4. Затова при оффроуд VSA/TCS трябва да са изключени. Това не е закон, обаче. Всичко се преценява на място, в зависимост от ситуацията и уменията на задкормилното устройство. Пояснявам: Например при изкачване на заснежен баир обикновено трябва засилване. Ако предварително не са изключени VSA/TCS те ще сработят и колата ще умре на баира. Другият вариант е, например, потегляне от място на хлъзгав, почти равен терен. Тогава е добре TCS-а да си работи, защото няма нужда от обороти и въртящ момент, а плавно потегляне. Точно тук е силата на TCS - не позволява боксуване и разпределя въртящия момент между предните колела. На практика се получава блокаж на диференциала. После, Напротив, възможно е. Разковничето е в думичката "автоматик". Автоматикът позволява плавно потегляне, т.е. получаваш нещо като бавна предавка, каквато имат добрите "джипове". п.п. Има една стара шофьорска хитрост, още от времето, когато автопаркът на българина беше руски, със задно предаване, без блокажи, 4х4 и VSA/TCS. При погегляне на хлъзгав терен се дърпа леко ръчната. По този начин се задържа боксуващото колело и се прехвърля въртящ момент към другото колело. На кола с предно същото се постига с натискане на спирачката, ама си трябва повече усет и умения от шофьора. Когато карах курса за шофьор, преди 38г. на ГАЗ 52, ме научиха да потеглям по наклон, без да ползвам ръчна спирачка. Натискат се едновременно и трите педала - с левия крак съединителя, а с десния спирачката и газта.
  25. 1 точка
    При Радо става със записване. Ако ходиш при него, иди сутринта преди 9. Тогава прави огледите. На мен ми каза, че ако му занеса помпата става за ден, ако искам те да ми я свалят със час за след 20тина дни. Свалих си помпата и се захванах аз. Не е сложно. Има клипове в yutube как става ремонта. По схемата смених само опръстените, без лагера и семеринга. Моята за месец сваляше нивото от max на min, и вкарваше въздух в системата. Сега всичко е наред.Опръстените ги взех от Хубата в Смирненски.
  26. 0 точки
    За съжаление ударих колата и застрахователя я написа тотална щета за това я пускам на части.Номер за връзка 0899371046 Атанас.
This leaderboard is set to Sofia/GMT+03:00


×
×
  • Създай нов...